kloptquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:00 schreef hardy_party het volgende:
Hallo mensen
Klopt het dat ik mijn exemplaar van MW2 niet kan verkopen ivm met mijn Steam account?
Nou, das dan heel fijn..quote:
donequote:Op donderdag 7 januari 2010 08:55 schreef Scorpie het volgende:
Mijn info kan gewijzigd worden: Scorpie, prestige 1, level 54, Steamnaam: NLScorpie
sollicitatie gelukt. Maandag beginnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:40 schreef AlligatorNL het volgende:
Ben nu prestige 2, rank 60 by zeh way.
Is je sollicitatie nog gelukt bootje of heb je nu _nóg_ meer tijd om te ranken?
Je kan mensen toevoegen met een steamnaam (je inlognaam) of een e-mail adres. Maar toevoegen via de Fok! MW2 groep kan natuurlijk net zo makkelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:52 schreef AlligatorNL het volgende:
Mijn steamnaam is wel bekend, alleen is dit mijn privé email adres, dus vandaar dat ik het graag zo hou. Voor de mensen die mij tot hun friendlist willen nemen, ik zit in de Fok!group onder de ingame nickname All[!]gator.
Zelfde verhaal, maar ik sta nog helemaal niet in de OP:quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:52 schreef AlligatorNL het volgende:
Mijn steamnaam is wel bekend, alleen is dit mijn privé email adres, dus vandaar dat ik het graag zo hou. Voor de mensen die mij tot hun friendlist willen nemen, ik zit in de Fok!group onder de ingame nickname All[!]gator.
Daarom, veel mensen hier zitten in de fokgroup, dus is het niet nodig dat ik hier mijn steaminlognaam/privemail neerzet aangezien ze me ook online kunnen zien in de fokgroupquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je kan mensen toevoegen met een steamnaam (je inlognaam) of een e-mail adres. Maar toevoegen via de Fok! MW2 groep kan natuurlijk net zo makkelijk.
Ik wil ook wel het hele lijstje weghalen hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:29 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Daarom, veel mensen hier zitten in de fokgroup, dus is het niet nodig dat ik hier mijn steaminlognaam/privemail neerzet aangezien ze me ook online kunnen zien in de fokgroup
Dat is niet nodig, alleen zijn er zat mensen die met hun email een account hebben gemaakt (in het begin kon het niet anders bij steam) en willen deze graag privé houden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel het hele lijstje weghalen hoor
Nee maar ik doe moeite om er wat moois van te maken en dan wordt er gedaan van "ja, leuk en aardig, maar toch nutteloos"..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:03 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, alleen zijn er zat mensen die met hun email een account hebben gemaakt (in het begin kon het niet anders bij steam) en willen deze graag privé houden.
Hoef je niet zo verontwaardigd te reageren, ongesteld?
Je hebt me nergens horen zeggen dat ik het nutteloos vind, zei alleen: wil men met mij chatten/spelen, zoek me op in de fok group. Begrijp _jij_ dat niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee maar ik doe moeite om er wat moois van te maken en dan wordt er gedaan van "ja, leuk en aardig, maar toch nutteloos"..
Tnx dan hè.. Begrijp je dat niet dan?
geef elkaar een knuffel en weer vriendjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:50 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je hebt me nergens horen zeggen dat ik het nutteloos vind, zei alleen: wil men met mij chatten/spelen, zoek me op in de fok group. Begrijp _jij_ dat niet?
Dat dus. De steamnaam is niet eens zo interessant, omdat je elkaar eenvoudig via de FOK!groep kan toevoegen. Maar is het wel leuk om te zien welke fokker bij welke ingame naam hoort en welk level ze zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:10 schreef bigbass het volgende:
[..]
geef elkaar een knuffel en weer vriendjes
Het lijstje in de OP is leuk, niet direct nuttig omdat iedereen toch wel in de FOK!groep zit. maar een leuke toevoeging imo. Vooral om te zien wie er bij welke nick hoort.
De ingamenaam zie je vanzelf als je iemand op Friends toevoegd dus heeft dat in mijn optiek weinig meerwaarde..quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:08 schreef AlligatorNL het volgende:
Ja Bootje, misschien een idee voor de OP, bij de Foknaam, ook de ingame naam te zetten. De mijne is dus All[!]gator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |