SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Back buttons heb je toch wel? Zodra je dieper in het menu gaat kun je gewoon terug naar het vorige menu.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dedicated back buttons of -gestures. Zodat je zonder na te denken zeker weet dat er één manier is waarmee je één level omhoog kunt. Het klinkt triviaal maar qua user experience is het echt superhandig.
Nu zitten ze niet altijd op dezelfde plek of zijn ze niet eens altijd aanwezig. Ik ben er groot fan van. Ze voelen altijd welkom als ik op een toestel werk die het heeft, en het is altijd een gemis op een toestel die het niet heeft.
Blackberries hebben het trouwens ook, zo'n escape button.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
In veel menu's kun je linksboven gewoon een stapje terug doen en over het algemeen zijn de menu's nu zo heel diep, dus daar zie ik het nut niet echt van in.
Die notificaties komen gewoon in beeld en kun je weigeren, zodat je gewoon verder kunt waar je mee bezig was. Persoonlijk vind ik het echt niet vervelend hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:47 schreef mime_negert het volgende:
Je kunt toch linksboven altijd een menu terug.
Waarom helemaal in Belgie? Zijn ze daar goedkoper ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef AardEngel het volgende:
TVP, volgende week naar Belgie om een iphone 3gs 16gb te halen!
Dichtbij en simlockvrij te halen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom helemaal in Belgie? Zijn ze daar goedkoper ofzo?
Die kaarten functie met google streetview eraangekoppeld vind ik wel geil.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
Wel aardig, die iPhone.
Wat me wel helemaal omver blies is de iPod functie. Nog nooit zo'n goeie speler gehad op een smartphone.
30 bij T-Mobilequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:06 schreef Thrilled het volgende:
pff is het goedkoopste abo 45,- per maand?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:07 schreef Leipo666 het volgende:
het zal vast tot in den treure besproken zijn in het verleden, maar wat is nu een beetje een goede skin/sleeve voor om mijn nieuwe iPhone?
Neequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn huidige abonnement bij T-mobile loopt eind juni af. Ik zou dus in februari al kunnen verlengen en gebruik kunnen maken van een iPhone. Nu is het zo dat mijn huidige telefoon het begeven heeft. Zijn ze bij T-mobile wel eens coulant met het al eerder opsturen van een nieuwe telefoon?
Ik heb al een tijdje de SwitchEasy Capsule Neo Black. Is een prima case maar zachte laagje op het middelste gedeelte laat helaas los.quote:
Ik heb deze:quote:
Reageer dan niet als je niks zinnigs te melden hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:07 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb deze:
Klik
Ik zou niet weten wat ik met zo'n graf lelijk en onhandig ding moet doen.
Onzin gast!quote:
Ik vind het gewoon afschuwelijk als je om zo'n mooie telefoon zo'n achterlijk hoesje moet doen. Krassen op het scherm krijg je toch niet, en als je er als een normaal mens mee omgaat heb je hoogstens wat gebruikers krasjes op de achterkant.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Reageer dan niet als je niks zinnigs te melden hebt.
Die van mij zie je amper.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon afschuwelijk als je om zo'n mooie telefoon zo'n achterlijk hoesje moet doen. Krassen op het scherm krijg je toch niet, en als je er als een normaal mens mee omgaat heb je hoogstens wat gebruikers krasjes op de achterkant.
In zo'n Crumpler als hierboven hoor je volgens mij ook je beltoon niet eens aangezien de luidspreker aan de onderkant zit.
Je kan 'm er ook gewoon andersom in doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon afschuwelijk als je om zo'n mooie telefoon zo'n achterlijk hoesje moet doen. Krassen op het scherm krijg je toch niet, en als je er als een normaal mens mee omgaat heb je hoogstens wat gebruikers krasjes op de achterkant.
In zo'n Crumpler als hierboven hoor je volgens mij ook je beltoon niet eens aangezien de luidspreker aan de onderkant zit.
Ik ook! endelijk van me N97 af!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef AardEngel het volgende:
TVP, volgende week naar Belgie om een iphone 3gs 16gb te halen!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:49 schreef mime_negert het volgende:
Mijn neef is nu op goed geluk naar België voor een 3GS. Zijn vorige is tijdens het douchen in de toiletpot getrild.![]()
Hij heeft hem vandaag nodig omdat hij vanavond op reis gaat.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:19 schreef Norrage het volgende:
Ik ook iphone besteld paar dagen terug! met abo dat hopelijk ingaat vanaf 15 januari....maar geen idee of het goed is doorgekomen!! Ach, ik zal het wel merken.
Waarom lees ik douchen, toiletpot en trillen in één zin?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:49 schreef mime_negert het volgende:
Mijn neef is nu op goed geluk naar België voor een 3GS. Zijn vorige is tijdens het douchen in de toiletpot getrild.![]()
Hij heeft hem vandaag nodig omdat hij vanavond op reis gaat.
Goh, ik dacht precies hetzelfde vanochtend toen ik Fok in bed probeerde te lezen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Is er net als dat page down ook een bookmark voor page up? Heel irritant dat ik bij FOK!topics een half uur naar boven moet scrollen soms.
Omdat ik het ook zo getypt heb?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom lees ik douchen, toiletpot en trillen in één zin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er stond een scroll down bookmark functie in het vorige deel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goh, ik dacht precies hetzelfde vanochtend toen ik Fok in bed probeerde te lezen.
Maar bookmark? Je kunt ook de titelbar bovenin 1x aanraken he, dan scrollt de boel ook helemaal naar boven. Geldt voor alle pagina's / lijstjes op de iPhone.
Heb helaas nog geen manier gevonden om naar beneden te scrollen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:32 schreef Skv het volgende:
Het blijft overigens treurig hoe slecht ik met iPhones om kan gaan. Dit is mijn vijfde, en alweer helemaal aan gort.
hoe doe je dat? Hoe doen mensen dat uberhaupt, je telefoon kapotmaken? :/quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:32 schreef Skv het volgende:
Het blijft overigens treurig hoe slecht ik met iPhones om kan gaan. Dit is mijn vijfde, en alweer helemaal aan gort.
[ afbeelding ]
Weet ik veel.. Ik krijg telkens van die haarscheurtjes waardoor alles kapotgaat. Die scheur aan de bovenkant is een haarscheurtje die helemaal is gaan scheuren. Dat gat bij de schroef is komt ook omdat twee haarscheurtjes grote scheuren werden en er toen een blokje uitviel. Die grote spleet rechts komt doordat 'ie een keer uit mijn had viel tijdens het bellen en daarna dat stukje bij de schroef er uit viel waardoor er niks meer klemde.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
hoe doe je dat? Hoe doen mensen dat uberhaupt, je telefoon kapotmaken? :/
Telefoon in je broekzak toevallig?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet ik veel.. Ik krijg telkens van die haarscheurtjes waardoor alles kapotgaat. Die scheur aan de bovenkant is een haarscheurtje die helemaal is gaan scheuren. Dat gat bij de schroef is komt ook omdat twee haarscheurtjes grote scheuren werden en er toen een blokje uitviel. Die grote spleet rechts komt doordat 'ie een keer uit mijn had viel tijdens het bellen en daarna dat stukje bij de schroef er uit viel waardoor er niks meer klemde.
Gewoon helemaal bovenin op je scherm tikken (Grijze balk waar ook de tijd ed. staan)quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Is er net als dat page down ook een bookmark voor page up? Heel irritant dat ik bij FOK!topics een half uur naar boven moet scrollen soms.
ben er al een tijdje mee bezig, wat wil je weten?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:02 schreef Nashje het volgende:
Wil m'n eigen apps gaan bouwen, alleen ben totaal geen programmeur. Iemand met kennis hiero?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:32 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
De goedkoopste is ¤ 9,95, dit is dan zonder verzendkosten. En wat heb jij er voor betaald?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:41 schreef fransbreda het volgende:
http://itunes.apple.com/n(...)ner/id348677877?mt=8
[ afbeelding ]
Ik heb je tip gewoon gebruikt hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef mime_negert het volgende:
Maak een bookmark aan en verander de URL in onderstaande code.
javascript:(function()%7Bself.scrollTo(0,0x7FFFFFFF)%7D)();
Ik zal de volgende keer eens beter lezen...![]()
Check pm.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:23 schreef tjal het volgende:
[..]
ben er al een tijdje mee bezig, wat wil je weten?
Geen idee, koop ze bij ah.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:08 schreef mime_negert het volgende:
[..]
De goedkoopste is ¤ 9,95, dit is dan zonder verzendkosten. En wat heb jij er voor betaald?
Broekzak.. natuurlijk! Dat zou een telefoon toch moeten kunnen hebben? Welke telefoon mag je nou niet in je broekzak meenemen. En ik draag zeker GEEN skinny jeans.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Telefoon in je broekzak toevallig?
Skinny jeans?
Ze gaan steeds kapot en T-mobile blijft toegeven dat het een productiefout is en het niet aan mij ligt.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef Skv het volgende:
Echofon heeft een update gekregen naar 3.0. Echt smerig veel verbeteringen, je ziet retweets nu beter, mogelijkheid tot het 'stampen' van je posts met geotags, het ziet er een stuk frisser uit en het werkt veel sneller.
Topapp!
Doe je goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Broekzak.. natuurlijk! Dat zou een telefoon toch moeten kunnen hebben? Welke telefoon mag je nou niet in je broekzak meenemen. En ik draag zeker GEEN skinny jeans.
[..]
Ze gaan steeds kapot en T-mobile blijft toegeven dat het een productiefout is en het niet aan mij ligt.
Hoe kan het een productiefout zijn als jij je iPhone laat vallenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:38 schreef Skv het volgende:
Ze gaan steeds kapot en T-mobile blijft toegeven dat het een productiefout is en het niet aan mij ligt.
Specs: anti-gravity fieldquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe kan het een productiefout zijn als jij je iPhone laat vallen
Het is niet dat hier allemaal T-Mobile werknemers zitten. Ik zou ze gewoon opbellen als je er zo sceptisch onder bent...quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:48 schreef Norrage het volgende:
Mijn Iphone bestelling bij T-Mobile staat nu al 5 dagen op "Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden."...Dat zou toch niet zo lang hoeven duren? Of duurt dat lang vanwege nummer-omzetting en dergelijke ofzo? Ik blijf een beetje skeptisch of mijn bestelling goed is doorgekomen...
mijn bestelling (contract verlenging) heeft 2 dagen op verwerkt gestaan en is nu vandaag naar de volgende gesprongen: Order verzonden naar magazijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:48 schreef Norrage het volgende:
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden."...Dat zou toch niet zo lang hoeven duren? Of duurt dat lang vanwege nummer-omzetting en dergelijke ofzo? Ik blijf een beetje skeptisch of mijn bestelling goed is doorgekomen...
Die scheuren komen niet door de val; door de val is het witte achterkantje alleen wat verder naar achteren gaan staan. De eerdere vier iPhones heb ik geruild voor nieuwen omdat er scheuren inkwamen zonder dag ik 'm had laten vallen. Dat is de productiefout, die haarscheurtjes die daarna echte scheuren worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe kan het een productiefout zijn als jij je iPhone laat vallen
Contract verlengen zal wel iets sneller gaan. Nou ik wacht nog even afquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:09 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
mijn bestelling (contract verlenging) heeft 2 dagen op verwerkt gestaan en is nu vandaag naar de volgende gesprongen: Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.
Hoe de fok krijg jij vier keer een iPhone met die fout terwijl niemand van ons dat ook heeft hier.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Die scheuren komen niet door de val; door de val is het witte achterkantje alleen wat verder naar achteren gaan staan. De eerdere vier iPhones heb ik geruild voor nieuwen omdat er scheuren inkwamen zonder dag ik 'm had laten vallen. Dat is de productiefout, die haarscheurtjes die daarna echte scheuren worden.
Geen idee, op iphoneclub zijn er genoeg topics over met tientallen mensen die het ook hebben hoor. Niet dat ik een speciaal geval ben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe de fok krijg jij vier keer een iPhone met die fout terwijl niemand van ons dat ook heeft hier.
Oooh, oke. Ik ga hem in Belgie halen. Dus sowiso Sim-lockvrij. En dat jailbreaken is dus wel handig? Hij wordt er verder niets slomer enzo van?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
jailbreaken is niet afhankelijk zijn van applicaties uit de officiele app store van Apple. Dus je moet eerst jailbreaken om een unlock programma te kunnen gebruiken.
Unlocken is niet meer afhankelijk zijn van een SIM kaart van een bepaalde mobiele operator.
Nee, is niet echt nodig. Als je wilt dat'ie gewoon "af" is en je niet bij elke update door dezelfde ellende heen moet om 'm weer werkend te krijgen, zou ik het gewoon niet doen. Als je per se je eigen achtergrondjes wilt, of niet genoeg hebt aan de (gratis) apps uit Apple's eigen store, dan kun je het natuurlijk best doen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:24 schreef Judeljuud het volgende:
Ik heb ook maar een iPhone besteld (toch maar geen X2) en ik hoop hem binnenkort binnen te krijgen. Maar wat ik me afvroeg: is dat jailbreaken nou écht nodig? Want ik wil graag een telefoon die gewoon al 'af' is (lees: geen WM
).
Laat ik het zo zeggen, ik heb die van mij niet gejailbreaked. Hij voldoet prima, op twee kleine puntjes na. Ik vind het jammer dat ie niet laat zien hoeveel tekens er gebruikt zijn in een sms, nu weet je niet wanneer je aan de tweede begint. En ik vind het jammer dat je het niet kunt uitzetten dat bijv. safari overgaat op landscape wanneer je in bed ligtquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:24 schreef Judeljuud het volgende:
Ik heb ook maar een iPhone besteld (toch maar geen X2) en ik hoop hem binnenkort binnen te krijgen. Maar wat ik me afvroeg: is dat jailbreaken nou écht nodig? Want ik wil graag een telefoon die gewoon al 'af' is (lees: geen WM
).
Het automatisch kantelen is ook absoluut handig! Maar het zou een functie moeten zijn die je ook eens uit kan zetten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:05 schreef JDude het volgende:
Dat automatisch kantelen is inderdaad ook mijn enige kritiekpuntje. Hoewel het vaak ook wel handig is.
Het niet kunnen zien van het aantal resterende tekens boeit me niet echt, ik kom toch nooit door die bundel heen.
Ik heb de mijne gejailbreaked om KPN te kunnen gebruiken, maar alleen de sms-counter, en het quick-swipe menutje (als je met je vinger over de bovenkant gaat, waar de tijd staat en je batterij krijg je een scroll-down menutje waar je snel 3g, wifi ed kan aan/uit zetten) vind ik handig, de rest boeit me niet zo, niet het jailbreaken alleen waard imo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb die van mij niet gejailbreaked. Hij voldoet prima, op twee kleine puntjes na. Ik vind het jammer dat ie niet laat zien hoeveel tekens er gebruikt zijn in een sms, nu weet je niet wanneer je aan de tweede begint. En ik vind het jammer dat je het niet kunt uitzetten dat bijv. safari overgaat op landscape wanneer je in bed ligt![]()
Maar om daar nou voor te gaan jailbreaken, dat overleef ik dan ook wel weer
SBSettings en de smscounter zijn ook een beetje dé dingen die je moet hebben als je jailbreakt. Imo zou je alleen hier voor inderdaad al jailbreaken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb de mijne gejailbreaked om KPN te kunnen gebruiken, maar alleen de sms-counter, en het quick-swipe menutje (als je met je vinger over de bovenkant gaat, waar de tijd staat en je batterij krijg je een scroll-down menutje waar je snel 3g, wifi ed kan aan/uit zetten) vind ik handig, de rest boeit me niet zo, niet het jailbreaken alleen waard imo.
En als het scherm uitgaat dat hij dan je agenda laat zien vind ik ook heeeel handig. Anders moet ik telkens mijn agenda openen om te kijken of ik nog iets moet doen..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
SBSettings en de smscounter zijn ook een beetje dé dingen die je moet hebben als je jailbreakt. Imo zou je alleen hier voor inderdaad al jailbreaken.!
Jah, ik ram ook steeds op de homebutton om een foto te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:49 schreef fransbreda het volgende:
Qua foto's nemen vind ik de iphone niet zo handig, dan glipt hij makkelijk uit je vingers en de touchscreenknop om de foto te maken is onhandig.
Hier ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jah, ik ram ook steeds op de homebutton om een foto te maken.
door je hele locatievoorziening niet aan te zetten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:52 schreef D. het volgende:
Iemand die weet hoe je dat 'lokatie gebruiken' bij het nemen van een foto uit kunt schakelen?
Heb 'm uitgezet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:08 schreef mug89 het volgende:
[..]
door je hele locatievoorziening niet aan te zetten.
zodra dat aanstaat vraagt hij het.
Helaas kan Google Maps dan ook niet de zendmasten gebruiken om je positie snel te bepalen.... wat irritant is dat je het niet per applicatie kunt aan/uitzetten. Met Push Notifications kan het, waarom niet met Location Services?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:19 schreef D. het volgende:
[..]
Heb 'm uitgezet.
Kan me niet herinneren 'm ooit aangezet te hebben, maar 'vroeger' vroeg ie nooit om locatie gebruiken.
Welk programma'tje kan die location services per applicatie regelen dan, ben ik benieuwd naarquote:
'Deze sessie koppelen aan...' uitzetten?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:16 schreef Aventura het volgende:
Hoe blijf je ingelogd, bv op fok? Ik word er na de brower afgesloten te hebben standaard uitgegooid. Bij de instellingen voor safari heb ik naam en wachtwoord aanstaan.
Zit er bij het inloggen op Fok niet zoeen vakje wat je aan kunt vinken? "Onthou mij" o.i.d.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:16 schreef Aventura het volgende:
Hoe blijf je ingelogd, bv op fok? Ik word er na de brower afgesloten te hebben standaard uitgegooid. Bij de instellingen voor safari heb ik naam en wachtwoord aanstaan.
Ohja, die zal ik wel bedoeld hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:35 schreef Stereotomy het volgende:
'Deze sessie koppelen aan...' uitzetten?
Ik wil weten waar ik het programma neer moet zetten op mijn iPhone (.deb-file); de .jar voor mijn pc werkt al.quote:
en nu 7 dagen...wat is er aan de hand? ze konden me niet helpen toen ik belde...nog maar een keer bellen maandag...quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:48 schreef Norrage het volgende:
Daar zie ik geen antwoord staan hoor?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&ved=0CAcQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.iphoneclub.nl%2Fforum%2Ff8%2Fapplicaties%2Ff13%2Fitunes%2F50541-onbekende-fout-voorgedaan-5002-a.html&ei=Er9IS5DvI4rz-QbUio1M&usg=AFQjCNEvzGfIoF8qooi7EbPjmkeVtdz5XQ&sig2=ppZRUACBTEeqXkwp0zSKzQ
Kan een tijdelijke fout zijn. Probeer een paar keer te herstarten (zowel PC als iPhone) of probeer het morgen nog eens.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:42 schreef Saninl het volgende:
[..]
Daar zie ik geen antwoord staan hoor?
quote:Laatst gewijzigd door foxy; 22 december 2009 om 10:38. Reden: na enkele malen opnieuw op te starten opgelost
Je zou kunnen kijken naar een sleeve inderdaad. Dat is meer dan afdoende. Ik had zo'n setje socks voor mn iPod classic, deze:quote:Op zondag 10 januari 2010 17:18 schreef Judeljuud het volgende:
Hmm, dan denk ik dat ik ook maar zo'n sock ga halen. Er zit hier toch zo'n Applewinkel in de stad. Mijn telefoons zien er altijd prima uit eigenlijk, maar ik ben er dan ook erg voorzichtig mee. Thanks voor je antwoord!
De mijne ook!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Mn iPhone zit nu dus in de groene
quote:
Huh aan je eigen PC hangen? Ik heb mijn iPhone eigenlijk nooit uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef Saninl het volgende:
Mwa, ik ben de hele dag een beetje aan het spelen geweest. Ik heb hem ook gejailbreakt. Heel gemakkelijk. Maar ik moet nu de Iphone niet afsluiten, want dan moet ik hem weer aan mijn eigen pc hangen.
Maar al met al wel tevreden
Crack ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwe iPhone 3GS toestellen moeten even weer aan de computer hangen om te unjailbreaken na een reset.
Jep Click&buy.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:21 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraag voor een collega van me. Ze heeft sinds kort ook een iphone, maar geen computer. Dus nu zijn we hier een itunes account voor haar aan het aanmaken. Zodat ze vanaf haar iphone via de apps store wel apps kan downloaden. MAar ze heeft geen credit card. Is het mogelijk zonder credit card een itunes account aan te maken?
Click and Buyquote:Op maandag 11 januari 2010 12:21 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraag voor een collega van me. Ze heeft sinds kort ook een iphone, maar geen computer. Dus nu zijn we hier een itunes account voor haar aan het aanmaken. Zodat ze vanaf haar iphone via de apps store wel apps kan downloaden. MAar ze heeft geen credit card. Is het mogelijk zonder credit card een itunes account aan te maken?
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welk programma'tje kan die location services per applicatie regelen dan, ben ik benieuwd naar
ik wacht al 8 dagen op het "de bestelling doorgeven aan het magazijn"quote:Op maandag 11 januari 2010 12:47 schreef lars_titanat het volgende:
Heeft er iemand een idee hoelang de lever tijd voor een witte iphone 3gs 16GB is bij T-mobile?
bij betalingsgegevens oid. daar kun je dus je creditcards aanklikken, en daaronder clock and buyquote:Op maandag 11 januari 2010 12:30 schreef Stansfield het volgende:
En waar zit dat ergens in de appstore?
Waar ook gevraagd wordt om je CC. Het wijst zich vanzelf, al die vragen zijn nergens voor nodig. Als ze dit al niet snapt begrijp ik niet waarom je collega überhaupt een iPhone heeft gekocht.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:30 schreef Stansfield het volgende:
En waar zit dat ergens in de appstore?
Zal vast met jailbreaken wel kunnen, maar pin me er niet op vast.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is het mogelijk om je apps andere plaatjes of namen te geven?
Of je gaat gewoon naar een winkel en koopt hem daar meteen. Zo heb ik het ook gedaan, geen wachttijd, meteen mee naar huis.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:47 schreef lars_titanat het volgende:
Heeft er iemand een idee hoelang de lever tijd voor een witte iphone 3gs 16GB is bij T-mobile?
De vraag alleen hoe ik dit moet doen na een jailbreak.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:27 schreef June. het volgende:
[..]
Zal vast met jailbreaken wel kunnen, maar pin me er niet op vast.
[..]
Of je gaat gewoon naar een winkel en koopt hem daar meteen. Zo heb ik het ook gedaan, geen wachttijd, meteen mee naar huis.
En de SHIFT toets kan je ook ingedrukt houden. En met dubbeltap op SHIFT krijg je caps lock!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Aventura het volgende:
Dagelijks leer ik dingen bij, terwijl ik mijn iPhone al sinds 3 december heb.
Ik typ veel op mijn iPhone. Leestekens als punten en komma's voegde ik altijd in door op de .?123-toets te drukken, en vervolgens in dat tweede toetsenbord het teken te kiezen. Maar het kan dus veel sneller.
http://www.iphoneclub.nl/(...)-iphone-toetsenbord/
Ik heb hem op 8 januari besteld en ik heb nu een afleverafspraak staan voor zaterdag 16 januari. Hoewel het - in vergelijking met anderen hier - snel gaat, baal ik wel dat de chatmedewerker van T-mobile zei dat het maar 24 uur ging duren. In de winkel zit er trouwens een levertijd op van 4 weken.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:47 schreef lars_titanat het volgende:
ik heb hem op 3 januari besteld, jij ook online via de echte site? Bij mij is er nog totaal geen beweging in de bestelstatus...Ik vind het schande. Omdat er inderdaad duidelijk bij staat dat het 24 uur gaat duren. Nu had ik dat natuurlijk niet verwacht maar ik wil dan op zijn minst horen dat het niet zo uitkomt...quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ik heb hem op 8 januari besteld en ik heb nu een afleverafspraak staan voor zaterdag 16 januari. Hoewel het - in vergelijking met anderen hier - snel gaat, baal ik wel dat de chatmedewerker van T-mobile zei dat het maar 24 uur ging duren. In de winkel zit er trouwens een levertijd op van 4 weken.
Ja, gewoon via T-mobile. Heb je er al over gebeld? Het is een gratis nummer. Dat heb ik wel gedaan omdat ik na 24 uur nog niet gehoord had. De klantenservice-mevrouw vertelde echter dat die 24 uur echt onzin was, maar dat ze zou kijken wat ze voor me zou kunnen doen. De volgende dag (!) werd ik gebeld door de leverancier...wanneer het me uitkwam...quote:Op maandag 11 januari 2010 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik heb hem op 3 januari besteld, jij ook online via de echte site? Bij mij is er nog totaal geen beweging in de bestelstatus...Ik vind het schande. Omdat er inderdaad duidelijk bij staat dat het 24 uur gaat duren. Nu had ik dat natuurlijk niet verwacht maar ik wil dan op zijn minst horen dat het niet zo uitkomt...
Ik heb persoonlijk ook totaal geen haast. mijn huidige abo loopt ook nog en ik zie die iphone wel verschijnen. Maar ik vind het vooral heel slecht dat je niks weet van wat er allemaal faalt. En ik ben ergens bang dat er dingen mis gaan met nummerbehoud etc en/of overlappende abonnementen...Ik heb totaal geen vertrouwen in telecomaanbiedersquote:Op maandag 11 januari 2010 23:45 schreef Judeljuud het volgende:
Ik was er ook bang voor, maar ja...die chatmedewerker bracht het allemaal zó mooi...
Een vriendin heeft trouwens 3 weken moeten wachten toen ze hem in de winkel had besteld, dus ja...dan vraag ik me af hoeveel het scheelt uiteindelijk.
TomTomquote:Op maandag 11 januari 2010 23:39 schreef Judeljuud het volgende:
Wat een gedoe man! Ik hoop dat je hem op dezelfde dag krijgt als ik. Dan hoef ik alleen maar met jou vragen mee te liften hiero.![]()
Vraagje: Is er een beetje een knap navigatieprogramma? Ik draai nu gewoon TomTom op m'n X1 namelijk en wil wel graag iets vergelijkbaars...iemand een goede tip?
hier niet? geen jailbreak hierquote:Op maandag 11 januari 2010 22:43 schreef tjal het volgende:
[..]
met dubbeltap op SHIFT krijg je caps lock!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Norrage.![]()
Wacht nou gewoon af man. Het duurt lang en waarschijnlijk hebben ze gewoon je status niet veranderd.
Iemand?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is het mogelijk om je apps andere plaatjes of namen te geven?
Zo'n autohouder had ik er niet bij, heb je misschien een link of foto?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef Ammi het volgende:
Ik heb dus een beschermding van Neocapsule (of zo) eromheen, is er een autostandaart voor in de auto (met stopcontactdinges) die dat zegmaar ondersteund zonder dat ik heb eraf hoef te halen?
ik mag nog tot 3 februari wachten....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Norrage.![]()
Wacht nou gewoon af man. Het duurt lang en waarschijnlijk hebben ze gewoon je status niet veranderd.
Ja en hoe met?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:29 schreef JDude het volgende:
Niet zonder zoeen Prison Break in ieder geval.
al een keer opnieuw opgestart? wie weet helpt tquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:21 schreef linuxje het volgende:
Mijn iPhone 3GS met firmware 3.0 kan de apps/iconen niet meer verplaatsen.
Als ik mn vinger er op houdt gaat het wel trillen (wiggle) en als ik dan met mn vinger over een app ga wordt ie wel ingedrukt maar ik kan hem niet verplaatsen, ik kan ook niet naar het volgende scherm.
Het verwijderen van een app lukt wel, en dan schuif alles wel automatisch een plaats op...
Iemand enig idee hoe ik de boel weer werkend krijg?
Heb 'm al besteld. Lees wel wat over wat hinderlijke dingen met iPhone maar geluid heb ik ook een iPod.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:17 schreef Judeljuud het volgende:
Misschien een leuke tip? http://www.ibood.com/nl/nl nog tot 00.00 uur!
Ik bedoel, dat ik zo'n autohouder wil gaan kopen maar dat ik een beschermhoesje om mijn Iphone heb. Ik heb dus geen zin om die hoes er elke keer af te halen als ik hem in die houder wil doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:28 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Zo'n autohouder had ik er niet bij, heb je misschien een link of foto?
Ik neem hem toch maar niet, want ik vind zo'n helder verlicht display echt storend. Ik zoek wel gewoon een applicatie met een grote snoozeknop voor als ik m'n iPhone krijg (zaterdag).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb 'm al besteld. Lees wel wat over wat hinderlijke dingen met iPhone maar geluid heb ik ook een iPod.
Ik zal het posten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ik neem hem toch maar niet, want ik vind zo'n helder verlicht display echt storend. Ik zoek wel gewoon een applicatie met een grote snoozeknop voor als ik m'n iPhone krijg (zaterdag).Ben trouwens wel heel benieuwd hoe hij jou gaat bevallen!
ja, past niet met die hoes!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef Ammi het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat ik zo'n autohouder wil gaan kopen maar dat ik een beschermhoesje om mijn Iphone heb. Ik heb dus geen zin om die hoes er elke keer af te halen als ik hem in die houder wil doen.
Dus vroeg me af of die houders echt alleen Iphones zonder hoesje houden.
Ja, 3GS is nu weer helemaal hip. En 16GB is eigenlijk ook maar zo zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef Maraca het volgende:
Simpel?
Ach, zeur niet zo. Misschien komt er over een halfjaar weer een nieuwe en dan is die weer hip.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Vine het volgende:
[..]
Ja, 3GS is nu weer helemaal hip. En 16GB is eigenlijk ook maar zo zo.
Ja, dan kan. Let er wel op dat je meer kosten maakt wanneer je geen onbeperkt mobiel internet abonnement hebt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef Droathoah het volgende:
Mensen,
Als ik een Iphone bij deze store haal http://www.camera4all.nl/(...)art-Simlockvrij.html
Kan ik dan met mijn huidige KPN abonnement gewoon op internet e.d.?
Ik hoor graag snel van jullie![]()
Mvg,
Droa.
Ow echt? Dat zal ik dan wel doen, ligt er een beetje aan wat ik dan qua brandstof kwijt ben, maar bedankt voor de tip. Heb je ook een naam van een winkel voor me dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:04 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ja, dan kan. Let er wel op dat je meer kosten maakt wanneer je geen onbeperkt mobiel internet abonnement hebt.
Is het geen optie om een keertje naar België te rijden? Daar kun je de 16GB 3GS versie voor ¤ 575 krijgen.
Je moet bij de Mobistar winkels zijn. De dichtstbijzijnde vestiging kun je hier vinden. Voordat je naar België gaat, zou ik even bellen of ze jouw gewenst model op voorraad hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:32 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ow echt? Dat zal ik dan wel doen, ligt er een beetje aan wat ik dan qua brandstof kwijt ben, maar bedankt voor de tip. Heb je ook een naam van een winkel voor me dan?
En ik heb Eindeloos Online, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
Las 't idd net ook @ http://www.mobielnieuwsnet.nl/?p=9188. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:35 schreef Pheno het volgende:
Voor de geruchtenstroom:
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-oled-scherm.html
Ik schijn deze twee essentiële onderdelen dus niet meer op mijn PC te hebben nadat mijn vader ermee heeft liggen kloten. Ik heb ook werkelijk geen idee hoe ik er weer aan kan komen. Probleem van dit alles is dat mijn computer, noch iTunes, mijn iPhone detecteert. Erg frustrerend.quote:Verify iPhone Driver/Service Installation
iPhone requires two important pieces of software to operate properly on Windows. First, the driver must be installed; for iPhone the driver is USBAAPL.SYS. Second, Apple Mobile Device Support must be installed as a Windows Service.
Jij bent toch de expert?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef Skv het volgende:
Hoera, mijn iPhone gaat morgen weer op de post naar T-mobile ter reparatie.
Iemand dat onlangs nog gedaan? Hoe lang duurde de reparatie?
Daardoor weet ik dat de reparatietijden variabel zijn. Een keer had ik binnen 7 dagen een nieuwe, een andere keer pas na ruim 3 weken.quote:
Maar zo'n tablet lijkt me zo lastig bellen, zo'n plaat tegen je oorquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Why No iPhone Updates? The Tablet, Perhaps.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zo'n tablet lijkt me zo lastig bellen, zo'n plaat tegen je oor
quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zo'n tablet lijkt me zo lastig bellen, zo'n plaat tegen je oor
Apple begint al vroeg met hun "rumorhypen" overigens. Zeker last van Android, gok ik zoquote:In an interesting twist as fourth-generation iPhone rumors begin to gather steam in the new year, Bloomberg cites Goldman Sachs analyst Robert Chen, who predicts that Apple's next iPhone may take some cues from the company's new multi-touch Magic Mouse and incorporate a touch-sensitive casing in addition to the traditional touchscreen.
Magic Mouse, a computer mouse released in October, has a touch-sensitive solid plastic shell that replaces mechanical buttons. The technology may be replicated in the new iPhone to offer touch-sensitive features on the rear of the handset, Chen said.
No evidence for Chen's claim is given beyond the citing of an unidentified source, however, and no specific suggestions of how the touch sensitivity might be utilized are offered.
Chen also claims that the new iPhone will make an appearance "as early as June" and will offer a 5-megapixel camera, up from the 3.2-megapixel camera found in the iPhone 3GS. A report late last month indicated that Apple had in fact placed orders for 5-megapixel camera sensors for the new iPhone, with another claim last week suggesting that Apple is looking to add an LED flash to the iPhone's camera capabilities.
heb hemquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:42 schreef Leipo666 het volgende:
als het goed is krijg ik vandaag tussen 8 en 10.10 uur een pakketje aan de deur
hmm nu natuurlijk niet vergeten dat mijn nieuwe abbo pas in april ingaat en ik nu dus geen databundel hebquote:
Bestaat echt in de zin van: het is ontworpen door een Fok!ker, maar hij is nooit uitgebrachtquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:39 schreef Agiath het volgende:
iFok!
Bestaat dit echt of is dit hoax?
Het lijkt mij dat ze niet voor niets een speciale versie voor de 3G hebben uitgebracht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:51 schreef GSP het volgende:
Neocases gevonden. Kun je een 2G in een 3G hoes stoppen?
3G
Hoogte: 115,5 mm
Breedte: 62,1 mm
Diepte: 12,3 mm
2G
Hoogte 115mm lang
breedte 61mm
diepte 11.6mm dik
Scheelt maar enkele mm's. Is deze tolerantie op te vangen door een neocase of beter niet proberen?
Zit wat in, maar het aanbod voor de 2G is niet zo grootquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:54 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat ze niet voor niets een speciale versie voor de 3G hebben uitgebracht.
Ja, maar dat komt omdat de 3G groter is dan de 2G.. in andere woorden een 3G past niet in een 2G, maar een 2G wel in een 3G. Denk dat het qua schuiven ook wel meevaltquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:54 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat ze niet voor niets een speciale versie voor de 3G hebben uitgebracht.
Kwestie van uitproberen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat de 3G groter is dan de 2G.. in andere woorden een 3G past niet in een 2G, maar een 2G wel in een 3G. Denk dat het qua schuiven ook wel meevalt
UitzendingGemist, Buienradar, VI, Openingstijden, Google Earth, Thuisbezorgd, Kenteken, AH-Appie, TVgids... zomaar een greep uit wat ik met enige regelmaat gebruik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:32 schreef AardEngel het volgende:
Wat zijn nou de "onmisbare" apps voor iphone?
ik heb nu:
Trein
Bus
9292ov
PhotoSwap
Facebook,Hyves,Linkedin
nu.nl
Remote
Nos Journaal / Teletekst
en wat games..
Heb alle 11 pagina's vol, maar dit zijn naast de eerder genoemde wel de meest interessantequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:32 schreef AardEngel het volgende:
Wat zijn nou de "onmisbare" apps voor iphone?
ik heb nu:
Trein
Bus
9292ov
PhotoSwap
Facebook,Hyves,Linkedin
nu.nl
Remote
Nos Journaal / Teletekst
en wat games..
Die vond ik echt geen zak aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:27 schreef GSP het volgende:
Ik ben momenteel Ravensword te spelen, Erg gaaf vind ik, kan de concurrentie met de PSP aan wat mij betreft
Avatar looks nice, ga ik vanavond even downloaden kopenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Die vond ik echt geen zak aan.
Avatar is wel een tof spel, net als N.O.V.A.♠
Nu al?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:12 schreef Trystar het volgende:
Net achter gekomen dat je ook gewoon een USA iTunes account kan aanmaken en zo apps kan weg plukken die niet in de Nederlandse store staan![]()
IMDb bv
Nooit echt naar gekeken, maar omdat de imdb app nog steeds niet in de Nederlandse store stond maar eens werk van gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Lyzio het volgende:
Het is al opgelostTrouwens, hoe krijg ik een andere indeling op mijn iPod op de iPhone? Ik ben een redelijke control-freak en ik heb nu een lay-out die me niet bevalt. De cover van het album staat levensgroot in beeld en uitgerekt. Is er geen andere lay-out mogelijk?
Nee. Bluetooth van de iPhone werkt alleen met iPhones. Volgens mij werkt het niet met externe randapparatuur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:06 schreef Saninl het volgende:
Hee, ik heb ook een Iphone, en voor naast me bed wil ik wel lekker geluid enzo, maar is deze compatibel met mijn Iphone:
http://www.mycom.nl/Products/View/207976.aspx
Die omdat het goed geluid moet zijn, en erg goedkoop nu!
Zit wel een 3,5 mm ingang op dus zou met een iPhone moeten werken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee. Bluetooth van de iPhone werkt alleen met iPhones. Volgens mij werkt het niet met externe randapparatuur.
Ik vind 't verdomd handig. Heb vorig jaar $100,- iTunestegoed gekocht voor EUR 32 van zo'n chinees.Bleek achteraf dus allemaal gekocht met gestolen creditcardgegevens, maar dat was toen nog niet bekend. Heb nog $20,- over. Veel apps staan zowel in de US als de NL-store, maar zijn in dollars goedkoper. En je hebt natuurlijk ook heel veel apps die je in de NL store niet kan downloaden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:03 schreef Trystar het volgende:
[..]
Nooit echt naar gekeken, maar omdat de imdb app nog steeds niet in de Nederlandse store stond maar eens werk van gemaakt.
je hebt bij info tonen het plaatje veranderd?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:56 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb nu bijvoorbeeld dit plaatje: http://www.allcdcovers.co(...)1989_retail_cd-front
Maar die pakt iTunes dus niet. Snap het niet.
Ik krijg hem woensdag!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:39 schreef Judeljuud het volgende:
Wat een gedoe man! Ik hoop dat je hem op dezelfde dag krijgt als ik. Dan hoef ik alleen maar met jou vragen mee te liften hiero.![]()
Vraagje: Is er een beetje een knap navigatieprogramma? Ik draai nu gewoon TomTom op m'n X1 namelijk en wil wel graag iets vergelijkbaars...iemand een goede tip?
Blackra1n roeleert ook de pan uit vind ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:17 schreef gerbenp het volgende:
Redsn0w 0.9 jailbreak tool for iPhone OS 3.1.2 coming soon
klinkt inderdaad als mosterd na de maaltijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:33 schreef GSP het volgende:
[..]
Blackra1n roeleert ook de pan uit vind ik.
Cod Zombies?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat zijn volgens jullie leuke (jailbreak-)games waar ik mijn tussenuren op school mee kan vullen?
oe, ff proberen, ik wil echt een imdb app namelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:12 schreef Trystar het volgende:
Net achter gekomen dat je ook gewoon een USA iTunes account kan aanmaken en zo apps kan weg plukken die niet in de Nederlandse store staan![]()
IMDb bv
Uitloggen op je Nederlandse account.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:15 schreef Agiath het volgende:
Ik wil zo'n US itunes account aanmaken, maar moet je daarvoor weer een CC invullen? Geen zin om mijn eigen weer in te gaan vullen, aangezien de rest van de gegevens allemaal nep zijn
Ik ben nu een account aan het aanmaken maar ben nu hierquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:18 schreef Trystar het volgende:
[..]
Uitloggen op je Nederlandse account.
Naar de Amerikaanse store gaan, een gratis app downloaden; nu vraagt iTunes of je een account hebt of wilt aanmaken, kies aanmaken en dan kun je als betaalmiddel 'none' kiezen.
Vreemd ik heb het paar dagen geleden op de bovenstaande manier gedaan en kon gewoon 'none' kiezen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben nu een account aan het aanmaken maar ben nu hier
[ afbeelding ]
Ik zie nergens none staan
Ff gebeld: Het blijkt dus dat ik het formulier nummerbehoud, dat bij m'n iPhone zat, moet terugsturen. Staat nergens ofzo en er zit ook geen antwoordenvelop bij...maar goed...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Je kunt op www.t-mobile.nl de status van je nummerbehoud bekijken. Als je aanvraag is goedgekeurd staat er wanneer je nummer wordt overgezet. Op die dag gaat je T-mobile abbonement in. De Phonehouse raadde mij aan ook dan pas de T-mobile simkaart in de iPhone te doen. De iPhone zoekt namelijk meteen verbinding met internet, en als je niet oplet, loop je tegen hoge datakosten aan. Succes!
Heb ik toen in ieder geval niet gedaan, better safe than sorry. Je leest van die verhalen van mensen die voor enorme kosten komen te staan daardoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:41 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ff gebeld: Het blijkt dus dat ik het formulier nummerbehoud, dat bij m'n iPhone zat, moet terugsturen. Staat nergens ofzo en er zit ook geen antwoordenvelop bij...maar goed...![]()
Bedankt voor je tip trouwens! Dan doe ik hem nog maar niet aan denk ik!
Goed dat je het zegt! Moet ik straks ook doen dan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:41 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ff gebeld: Het blijkt dus dat ik het formulier nummerbehoud, dat bij m'n iPhone zat, moet terugsturen. Staat nergens ofzo en er zit ook geen antwoordenvelop bij...maar goed...![]()
Bedankt voor je tip trouwens! Dan doe ik hem nog maar niet aan denk ik!
De reden dat ik het bij The Phonehouse heb laten doen. Ik ben niet goed in dat soort dingen. The Phonehouse ook niet, want die hebben t de eerste keer ook niet goed gedaan. Werd het afgekeurd. Maar hebben ze weer netjes voor me gefixt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Moet ik straks ook doen dan waarschijnlijk
Heb ik toen wel gedaan... Maar leuk is het niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Judeljuud het volgende:
Ik vind het wel superfrustrerend dat ik hem nu dus nog niet aan mag doen! Ik heb hier zo lang op gewacht en nu moet ik hem in de kast leggen totdat m'n abonnement ingaat?![]()
Oh, en had ik al gezegd dat ik Windows Mobile HAAT?Stomme ActiveSync doet het dus niet i.c.m. Windows 7. Argh!!
Mag je eigenlijk "gewoon" je land instelling voor betaalmethodes aanpassen zodat je bijvoorbeeld met PayPal i.p.v. Click and Buy kunt betalen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een neteller-rekening geopend, daar een debitcard van gekregen. Toen bij Neteller zelf je adresgegeven wijzigen in een adres in de VS, dan kan je gewoon registreren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
let wel dat je bij neteller je account live moet houden..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb een neteller-rekening geopend, daar een debitcard van gekregen. Toen bij Neteller zelf je adresgegeven wijzigen in een adres in de VS, dan kan je gewoon registreren.
Vervolgens heb ik er 100 dollar opgezet middels zo'n giftcard-code.
je kan alleen op voor óf achternaam sorteren.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:47 schreef elcastel het volgende:
Kun je je manier van contacten sorteren veranderen in je iPhone ? Hij sorteert mijn contacten op de achternaam, waardoor iedereen die 'van' of 'de' als tussenvoegsel heeft bij de 'v' of 'd' komt te staan. Irritant dus !
Bedankt.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
je kan alleen op voor óf achternaam sorteren.
Instellingen>mail, contacten, agenda>sorteer
Daar kan je dus kiezen tussen Achternaam, Voornaam of Voornaam, Achternaam
Dat werkt vanaf Windows Vista niet meer. Bij Vista en 7 heb je Windows Mobile Device Center nodig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Judeljuud het volgende:
Ik vind het wel superfrustrerend dat ik hem nu dus nog niet aan mag doen! Ik heb hier zo lang op gewacht en nu moet ik hem in de kast leggen totdat m'n abonnement ingaat?![]()
Oh, en had ik al gezegd dat ik Windows Mobile HAAT?Stomme ActiveSync doet het dus niet i.c.m. Windows 7. Argh!!
Hij is niet meer gratis.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:53 schreef fliert het volgende:
Dark Nebula tijdelijk gratis, tof spelleke!
Je kunt ook als je wat dieper graaft beneden op een Contactpersoonpagina een veldje 'tussenvoegsel' oproepen. Dan kun je lekker met de handquote:
Appulous FTWquote:Op maandag 18 januari 2010 13:07 schreef TNA het volgende:
GTA Chinatown Wars is uit
Weet iemand in hoeverre het spel verschilt van de DS?
superprogje!quote:
Je iPhone gebruiken als draadloze muis of toetsenbord.quote:
Daar was ik al lang achter schat! Toen ik dit schreef had ik al vanalles gedownload en geprobeerd. Het daadwerkelijke probleem bleek bij m'n telefoon te liggen. Vind het niet leuk om dan direct voor stom uitgemaakt te worden...quote:Op maandag 18 januari 2010 11:55 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Dat werkt vanaf Windows Vista niet meer. Bij Vista en 7 heb je Windows Mobile Device Center nodig.
Het ligt niet dus niet aan dat stomme ActiveSync, maar aan de stomme gebruiker...
wanneer gaat je nieuwe nummer in?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:18 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Daar was ik al lang achter schat! Toen ik dit schreef had ik al vanalles gedownload en geprobeerd. Het daadwerkelijke probleem bleek bij m'n telefoon te liggen. Vind het niet leuk om dan direct voor stom uitgemaakt te worden...
Nou, same here! Ik heb vandaag de papieren teruggestuurd, maar het duurt 5-10 werkdagen voordat die verwerkt zijn. En daarnaast hangt het nog af van Telfort, want zij kunnen ook nog een maand opzegtermijn eisen ofzo? Ik weet het ook niet precies, want mijn contract met Telfort is al lang afgelopen officieel.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
wanneer gaat je nieuwe nummer in?Ik moet waarschijnlijk nog een maand gaan wachten als ik hem woensdag krijg haha
RTFMquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vriendin heeft een probleempje, want heeft opeens grote iconen op d'r iPhone. En dat is niet de bedoeling. Dus hoe krijgen we de normale iconen weer terug?
Ja die zit wel bij een iPhone. Sterf.quote:
Die zit standaard in je Safari bookmarks dacht ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja die zit wel bij een iPhone. Sterf.
2 keer tikken met 3 vingers moet het oplossen als het goed isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vriendin heeft een probleempje, want heeft opeens grote iconen op d'r iPhone. En dat is niet de bedoeling. Dus hoe krijgen we de normale iconen weer terug?
Als dat niet werkt met een glasscherf of een stuk steen een lijn trekken tussen alle iconen die je weer goed wil hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:15 schreef Luco het volgende:
[..]
2 keer tikken met 3 vingers moet het oplossen als het goed is
Ah vandaar dat je al aan je zoveelste toestel bezig bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Als dat niet werkt met een glasscherf of een stuk steen een lijn trekken tussen alle iconen die je weer goed wil hebben.
JA! Ik verkoop ze (reclamequote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:23 schreef Ammi het volgende:
Werken die invisible shields met vloeistof (voor voorkant en achterkant) goed? Iemand ervaring mee?
Ben het met Skv eensquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:11 schreef Skv het volgende:30 euro betalen voor een doorzichtig stickertje waarbij je je kapot gaat ergeren aan de luchtbellen.
Lach maar, maar je iPhone of iPod is wel beschermd. En deze, door de vloeistof, krijgen die belletjes nietquote:
Ik kan ze ook al voor 6,50 dollar vinden op internet. Dat is 4,40 euro. Een beetje duur ben je dan met 30 euro.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:29 schreef linuxje het volgende:
[..]
Lach maar, maar je iPhone of iPod is wel beschermd. En deze, door de vloeistof, krijgen die belletjes niet.
De goedkopere wel, maar daar is de prijs ook naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |