Ik zal het posten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ik neem hem toch maar niet, want ik vind zo'n helder verlicht display echt storend. Ik zoek wel gewoon een applicatie met een grote snoozeknop voor als ik m'n iPhone krijg (zaterdag).Ben trouwens wel heel benieuwd hoe hij jou gaat bevallen!
ja, past niet met die hoes!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef Ammi het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat ik zo'n autohouder wil gaan kopen maar dat ik een beschermhoesje om mijn Iphone heb. Ik heb dus geen zin om die hoes er elke keer af te halen als ik hem in die houder wil doen.
Dus vroeg me af of die houders echt alleen Iphones zonder hoesje houden.
Ja, 3GS is nu weer helemaal hip. En 16GB is eigenlijk ook maar zo zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef Maraca het volgende:
Simpel?
Ach, zeur niet zo. Misschien komt er over een halfjaar weer een nieuwe en dan is die weer hip.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Vine het volgende:
[..]
Ja, 3GS is nu weer helemaal hip. En 16GB is eigenlijk ook maar zo zo.
Ja, dan kan. Let er wel op dat je meer kosten maakt wanneer je geen onbeperkt mobiel internet abonnement hebt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef Droathoah het volgende:
Mensen,
Als ik een Iphone bij deze store haal http://www.camera4all.nl/(...)art-Simlockvrij.html
Kan ik dan met mijn huidige KPN abonnement gewoon op internet e.d.?
Ik hoor graag snel van jullie![]()
Mvg,
Droa.
Ow echt? Dat zal ik dan wel doen, ligt er een beetje aan wat ik dan qua brandstof kwijt ben, maar bedankt voor de tip. Heb je ook een naam van een winkel voor me dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:04 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ja, dan kan. Let er wel op dat je meer kosten maakt wanneer je geen onbeperkt mobiel internet abonnement hebt.
Is het geen optie om een keertje naar België te rijden? Daar kun je de 16GB 3GS versie voor ¤ 575 krijgen.
Je moet bij de Mobistar winkels zijn. De dichtstbijzijnde vestiging kun je hier vinden. Voordat je naar België gaat, zou ik even bellen of ze jouw gewenst model op voorraad hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:32 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ow echt? Dat zal ik dan wel doen, ligt er een beetje aan wat ik dan qua brandstof kwijt ben, maar bedankt voor de tip. Heb je ook een naam van een winkel voor me dan?
En ik heb Eindeloos Online, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
Las 't idd net ook @ http://www.mobielnieuwsnet.nl/?p=9188. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:35 schreef Pheno het volgende:
Voor de geruchtenstroom:
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-oled-scherm.html
Ik schijn deze twee essentiële onderdelen dus niet meer op mijn PC te hebben nadat mijn vader ermee heeft liggen kloten. Ik heb ook werkelijk geen idee hoe ik er weer aan kan komen. Probleem van dit alles is dat mijn computer, noch iTunes, mijn iPhone detecteert. Erg frustrerend.quote:Verify iPhone Driver/Service Installation
iPhone requires two important pieces of software to operate properly on Windows. First, the driver must be installed; for iPhone the driver is USBAAPL.SYS. Second, Apple Mobile Device Support must be installed as a Windows Service.
Jij bent toch de expert?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef Skv het volgende:
Hoera, mijn iPhone gaat morgen weer op de post naar T-mobile ter reparatie.
Iemand dat onlangs nog gedaan? Hoe lang duurde de reparatie?
Daardoor weet ik dat de reparatietijden variabel zijn. Een keer had ik binnen 7 dagen een nieuwe, een andere keer pas na ruim 3 weken.quote:
Maar zo'n tablet lijkt me zo lastig bellen, zo'n plaat tegen je oorquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Why No iPhone Updates? The Tablet, Perhaps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |