Welk programma'tje kan die location services per applicatie regelen dan, ben ik benieuwd naarquote:
'Deze sessie koppelen aan...' uitzetten?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:16 schreef Aventura het volgende:
Hoe blijf je ingelogd, bv op fok? Ik word er na de brower afgesloten te hebben standaard uitgegooid. Bij de instellingen voor safari heb ik naam en wachtwoord aanstaan.
Zit er bij het inloggen op Fok niet zoeen vakje wat je aan kunt vinken? "Onthou mij" o.i.d.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:16 schreef Aventura het volgende:
Hoe blijf je ingelogd, bv op fok? Ik word er na de brower afgesloten te hebben standaard uitgegooid. Bij de instellingen voor safari heb ik naam en wachtwoord aanstaan.
Ohja, die zal ik wel bedoeld hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:35 schreef Stereotomy het volgende:
'Deze sessie koppelen aan...' uitzetten?
Ik wil weten waar ik het programma neer moet zetten op mijn iPhone (.deb-file); de .jar voor mijn pc werkt al.quote:
en nu 7 dagen...wat is er aan de hand? ze konden me niet helpen toen ik belde...nog maar een keer bellen maandag...quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:48 schreef Norrage het volgende:
Mijn Iphone bestelling bij T-Mobile staat nu al 5 dagen op "Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden."...Dat zou toch niet zo lang hoeven duren? Of duurt dat lang vanwege nummer-omzetting en dergelijke ofzo? Ik blijf een beetje skeptisch of mijn bestelling goed is doorgekomen...
Daar zie ik geen antwoord staan hoor?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&ved=0CAcQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.iphoneclub.nl%2Fforum%2Ff8%2Fapplicaties%2Ff13%2Fitunes%2F50541-onbekende-fout-voorgedaan-5002-a.html&ei=Er9IS5DvI4rz-QbUio1M&usg=AFQjCNEvzGfIoF8qooi7EbPjmkeVtdz5XQ&sig2=ppZRUACBTEeqXkwp0zSKzQ
Kan een tijdelijke fout zijn. Probeer een paar keer te herstarten (zowel PC als iPhone) of probeer het morgen nog eens.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:42 schreef Saninl het volgende:
[..]
Daar zie ik geen antwoord staan hoor?
quote:Laatst gewijzigd door foxy; 22 december 2009 om 10:38. Reden: na enkele malen opnieuw op te starten opgelost
Je zou kunnen kijken naar een sleeve inderdaad. Dat is meer dan afdoende. Ik had zo'n setje socks voor mn iPod classic, deze:quote:Op zondag 10 januari 2010 17:18 schreef Judeljuud het volgende:
Hmm, dan denk ik dat ik ook maar zo'n sock ga halen. Er zit hier toch zo'n Applewinkel in de stad. Mijn telefoons zien er altijd prima uit eigenlijk, maar ik ben er dan ook erg voorzichtig mee. Thanks voor je antwoord!
De mijne ook!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Mn iPhone zit nu dus in de groene
quote:
Huh aan je eigen PC hangen? Ik heb mijn iPhone eigenlijk nooit uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef Saninl het volgende:
Mwa, ik ben de hele dag een beetje aan het spelen geweest. Ik heb hem ook gejailbreakt. Heel gemakkelijk. Maar ik moet nu de Iphone niet afsluiten, want dan moet ik hem weer aan mijn eigen pc hangen.
Maar al met al wel tevreden
Crack ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwe iPhone 3GS toestellen moeten even weer aan de computer hangen om te unjailbreaken na een reset.
Jep Click&buy.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:21 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraag voor een collega van me. Ze heeft sinds kort ook een iphone, maar geen computer. Dus nu zijn we hier een itunes account voor haar aan het aanmaken. Zodat ze vanaf haar iphone via de apps store wel apps kan downloaden. MAar ze heeft geen credit card. Is het mogelijk zonder credit card een itunes account aan te maken?
Click and Buyquote:Op maandag 11 januari 2010 12:21 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraag voor een collega van me. Ze heeft sinds kort ook een iphone, maar geen computer. Dus nu zijn we hier een itunes account voor haar aan het aanmaken. Zodat ze vanaf haar iphone via de apps store wel apps kan downloaden. MAar ze heeft geen credit card. Is het mogelijk zonder credit card een itunes account aan te maken?
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welk programma'tje kan die location services per applicatie regelen dan, ben ik benieuwd naar
ik wacht al 8 dagen op het "de bestelling doorgeven aan het magazijn"quote:Op maandag 11 januari 2010 12:47 schreef lars_titanat het volgende:
Heeft er iemand een idee hoelang de lever tijd voor een witte iphone 3gs 16GB is bij T-mobile?
bij betalingsgegevens oid. daar kun je dus je creditcards aanklikken, en daaronder clock and buyquote:Op maandag 11 januari 2010 12:30 schreef Stansfield het volgende:
En waar zit dat ergens in de appstore?
Waar ook gevraagd wordt om je CC. Het wijst zich vanzelf, al die vragen zijn nergens voor nodig. Als ze dit al niet snapt begrijp ik niet waarom je collega überhaupt een iPhone heeft gekocht.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:30 schreef Stansfield het volgende:
En waar zit dat ergens in de appstore?
Zal vast met jailbreaken wel kunnen, maar pin me er niet op vast.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is het mogelijk om je apps andere plaatjes of namen te geven?
Of je gaat gewoon naar een winkel en koopt hem daar meteen. Zo heb ik het ook gedaan, geen wachttijd, meteen mee naar huis.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:47 schreef lars_titanat het volgende:
Heeft er iemand een idee hoelang de lever tijd voor een witte iphone 3gs 16GB is bij T-mobile?
De vraag alleen hoe ik dit moet doen na een jailbreak.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:27 schreef June. het volgende:
[..]
Zal vast met jailbreaken wel kunnen, maar pin me er niet op vast.
[..]
Of je gaat gewoon naar een winkel en koopt hem daar meteen. Zo heb ik het ook gedaan, geen wachttijd, meteen mee naar huis.
En de SHIFT toets kan je ook ingedrukt houden. En met dubbeltap op SHIFT krijg je caps lock!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Aventura het volgende:
Dagelijks leer ik dingen bij, terwijl ik mijn iPhone al sinds 3 december heb.
Ik typ veel op mijn iPhone. Leestekens als punten en komma's voegde ik altijd in door op de .?123-toets te drukken, en vervolgens in dat tweede toetsenbord het teken te kiezen. Maar het kan dus veel sneller.
http://www.iphoneclub.nl/(...)-iphone-toetsenbord/
Ik heb hem op 8 januari besteld en ik heb nu een afleverafspraak staan voor zaterdag 16 januari. Hoewel het - in vergelijking met anderen hier - snel gaat, baal ik wel dat de chatmedewerker van T-mobile zei dat het maar 24 uur ging duren. In de winkel zit er trouwens een levertijd op van 4 weken.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:47 schreef lars_titanat het volgende:
ik heb hem op 3 januari besteld, jij ook online via de echte site? Bij mij is er nog totaal geen beweging in de bestelstatus...Ik vind het schande. Omdat er inderdaad duidelijk bij staat dat het 24 uur gaat duren. Nu had ik dat natuurlijk niet verwacht maar ik wil dan op zijn minst horen dat het niet zo uitkomt...quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ik heb hem op 8 januari besteld en ik heb nu een afleverafspraak staan voor zaterdag 16 januari. Hoewel het - in vergelijking met anderen hier - snel gaat, baal ik wel dat de chatmedewerker van T-mobile zei dat het maar 24 uur ging duren. In de winkel zit er trouwens een levertijd op van 4 weken.
Ja, gewoon via T-mobile. Heb je er al over gebeld? Het is een gratis nummer. Dat heb ik wel gedaan omdat ik na 24 uur nog niet gehoord had. De klantenservice-mevrouw vertelde echter dat die 24 uur echt onzin was, maar dat ze zou kijken wat ze voor me zou kunnen doen. De volgende dag (!) werd ik gebeld door de leverancier...wanneer het me uitkwam...quote:Op maandag 11 januari 2010 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik heb hem op 3 januari besteld, jij ook online via de echte site? Bij mij is er nog totaal geen beweging in de bestelstatus...Ik vind het schande. Omdat er inderdaad duidelijk bij staat dat het 24 uur gaat duren. Nu had ik dat natuurlijk niet verwacht maar ik wil dan op zijn minst horen dat het niet zo uitkomt...
Ik heb persoonlijk ook totaal geen haast. mijn huidige abo loopt ook nog en ik zie die iphone wel verschijnen. Maar ik vind het vooral heel slecht dat je niks weet van wat er allemaal faalt. En ik ben ergens bang dat er dingen mis gaan met nummerbehoud etc en/of overlappende abonnementen...Ik heb totaal geen vertrouwen in telecomaanbiedersquote:Op maandag 11 januari 2010 23:45 schreef Judeljuud het volgende:
Ik was er ook bang voor, maar ja...die chatmedewerker bracht het allemaal zó mooi...
Een vriendin heeft trouwens 3 weken moeten wachten toen ze hem in de winkel had besteld, dus ja...dan vraag ik me af hoeveel het scheelt uiteindelijk.
TomTomquote:Op maandag 11 januari 2010 23:39 schreef Judeljuud het volgende:
Wat een gedoe man! Ik hoop dat je hem op dezelfde dag krijgt als ik. Dan hoef ik alleen maar met jou vragen mee te liften hiero.![]()
Vraagje: Is er een beetje een knap navigatieprogramma? Ik draai nu gewoon TomTom op m'n X1 namelijk en wil wel graag iets vergelijkbaars...iemand een goede tip?
hier niet? geen jailbreak hierquote:Op maandag 11 januari 2010 22:43 schreef tjal het volgende:
[..]
met dubbeltap op SHIFT krijg je caps lock!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Norrage.![]()
Wacht nou gewoon af man. Het duurt lang en waarschijnlijk hebben ze gewoon je status niet veranderd.
Iemand?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is het mogelijk om je apps andere plaatjes of namen te geven?
Zo'n autohouder had ik er niet bij, heb je misschien een link of foto?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:27 schreef Ammi het volgende:
Ik heb dus een beschermding van Neocapsule (of zo) eromheen, is er een autostandaart voor in de auto (met stopcontactdinges) die dat zegmaar ondersteund zonder dat ik heb eraf hoef te halen?
ik mag nog tot 3 februari wachten....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Norrage.![]()
Wacht nou gewoon af man. Het duurt lang en waarschijnlijk hebben ze gewoon je status niet veranderd.
Ja en hoe met?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:29 schreef JDude het volgende:
Niet zonder zoeen Prison Break in ieder geval.
al een keer opnieuw opgestart? wie weet helpt tquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:21 schreef linuxje het volgende:
Mijn iPhone 3GS met firmware 3.0 kan de apps/iconen niet meer verplaatsen.
Als ik mn vinger er op houdt gaat het wel trillen (wiggle) en als ik dan met mn vinger over een app ga wordt ie wel ingedrukt maar ik kan hem niet verplaatsen, ik kan ook niet naar het volgende scherm.
Het verwijderen van een app lukt wel, en dan schuif alles wel automatisch een plaats op...
Iemand enig idee hoe ik de boel weer werkend krijg?
Heb 'm al besteld. Lees wel wat over wat hinderlijke dingen met iPhone maar geluid heb ik ook een iPod.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:17 schreef Judeljuud het volgende:
Misschien een leuke tip? http://www.ibood.com/nl/nl nog tot 00.00 uur!
Ik bedoel, dat ik zo'n autohouder wil gaan kopen maar dat ik een beschermhoesje om mijn Iphone heb. Ik heb dus geen zin om die hoes er elke keer af te halen als ik hem in die houder wil doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:28 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Zo'n autohouder had ik er niet bij, heb je misschien een link of foto?
Ik neem hem toch maar niet, want ik vind zo'n helder verlicht display echt storend. Ik zoek wel gewoon een applicatie met een grote snoozeknop voor als ik m'n iPhone krijg (zaterdag).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb 'm al besteld. Lees wel wat over wat hinderlijke dingen met iPhone maar geluid heb ik ook een iPod.
Ik zal het posten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ik neem hem toch maar niet, want ik vind zo'n helder verlicht display echt storend. Ik zoek wel gewoon een applicatie met een grote snoozeknop voor als ik m'n iPhone krijg (zaterdag).Ben trouwens wel heel benieuwd hoe hij jou gaat bevallen!
ja, past niet met die hoes!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef Ammi het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat ik zo'n autohouder wil gaan kopen maar dat ik een beschermhoesje om mijn Iphone heb. Ik heb dus geen zin om die hoes er elke keer af te halen als ik hem in die houder wil doen.
Dus vroeg me af of die houders echt alleen Iphones zonder hoesje houden.
Ja, 3GS is nu weer helemaal hip. En 16GB is eigenlijk ook maar zo zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef Maraca het volgende:
Simpel?
Ach, zeur niet zo. Misschien komt er over een halfjaar weer een nieuwe en dan is die weer hip.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Vine het volgende:
[..]
Ja, 3GS is nu weer helemaal hip. En 16GB is eigenlijk ook maar zo zo.
Ja, dan kan. Let er wel op dat je meer kosten maakt wanneer je geen onbeperkt mobiel internet abonnement hebt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef Droathoah het volgende:
Mensen,
Als ik een Iphone bij deze store haal http://www.camera4all.nl/(...)art-Simlockvrij.html
Kan ik dan met mijn huidige KPN abonnement gewoon op internet e.d.?
Ik hoor graag snel van jullie![]()
Mvg,
Droa.
Ow echt? Dat zal ik dan wel doen, ligt er een beetje aan wat ik dan qua brandstof kwijt ben, maar bedankt voor de tip. Heb je ook een naam van een winkel voor me dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:04 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ja, dan kan. Let er wel op dat je meer kosten maakt wanneer je geen onbeperkt mobiel internet abonnement hebt.
Is het geen optie om een keertje naar Belgiė te rijden? Daar kun je de 16GB 3GS versie voor ¤ 575 krijgen.
Je moet bij de Mobistar winkels zijn. De dichtstbijzijnde vestiging kun je hier vinden. Voordat je naar Belgiė gaat, zou ik even bellen of ze jouw gewenst model op voorraad hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:32 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ow echt? Dat zal ik dan wel doen, ligt er een beetje aan wat ik dan qua brandstof kwijt ben, maar bedankt voor de tip. Heb je ook een naam van een winkel voor me dan?
En ik heb Eindeloos Online, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
Las 't idd net ook @ http://www.mobielnieuwsnet.nl/?p=9188. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:35 schreef Pheno het volgende:
Voor de geruchtenstroom:
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-oled-scherm.html
Ik schijn deze twee essentiėle onderdelen dus niet meer op mijn PC te hebben nadat mijn vader ermee heeft liggen kloten. Ik heb ook werkelijk geen idee hoe ik er weer aan kan komen. Probleem van dit alles is dat mijn computer, noch iTunes, mijn iPhone detecteert. Erg frustrerend.quote:Verify iPhone Driver/Service Installation
iPhone requires two important pieces of software to operate properly on Windows. First, the driver must be installed; for iPhone the driver is USBAAPL.SYS. Second, Apple Mobile Device Support must be installed as a Windows Service.
Jij bent toch de expert?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef Skv het volgende:
Hoera, mijn iPhone gaat morgen weer op de post naar T-mobile ter reparatie.
Iemand dat onlangs nog gedaan? Hoe lang duurde de reparatie?
Daardoor weet ik dat de reparatietijden variabel zijn. Een keer had ik binnen 7 dagen een nieuwe, een andere keer pas na ruim 3 weken.quote:
Maar zo'n tablet lijkt me zo lastig bellen, zo'n plaat tegen je oorquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Why No iPhone Updates? The Tablet, Perhaps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |