Ik ben nu een account aan het aanmaken maar ben nu hierquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:18 schreef Trystar het volgende:
[..]
Uitloggen op je Nederlandse account.
Naar de Amerikaanse store gaan, een gratis app downloaden; nu vraagt iTunes of je een account hebt of wilt aanmaken, kies aanmaken en dan kun je als betaalmiddel 'none' kiezen.
Vreemd ik heb het paar dagen geleden op de bovenstaande manier gedaan en kon gewoon 'none' kiezen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben nu een account aan het aanmaken maar ben nu hier
[ afbeelding ]
Ik zie nergens none staan
Ff gebeld: Het blijkt dus dat ik het formulier nummerbehoud, dat bij m'n iPhone zat, moet terugsturen. Staat nergens ofzo en er zit ook geen antwoordenvelop bij...maar goed...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Je kunt op www.t-mobile.nl de status van je nummerbehoud bekijken. Als je aanvraag is goedgekeurd staat er wanneer je nummer wordt overgezet. Op die dag gaat je T-mobile abbonement in. De Phonehouse raadde mij aan ook dan pas de T-mobile simkaart in de iPhone te doen. De iPhone zoekt namelijk meteen verbinding met internet, en als je niet oplet, loop je tegen hoge datakosten aan. Succes!
Heb ik toen in ieder geval niet gedaan, better safe than sorry. Je leest van die verhalen van mensen die voor enorme kosten komen te staan daardoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:41 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ff gebeld: Het blijkt dus dat ik het formulier nummerbehoud, dat bij m'n iPhone zat, moet terugsturen. Staat nergens ofzo en er zit ook geen antwoordenvelop bij...maar goed...![]()
Bedankt voor je tip trouwens! Dan doe ik hem nog maar niet aan denk ik!
Goed dat je het zegt! Moet ik straks ook doen dan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:41 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ff gebeld: Het blijkt dus dat ik het formulier nummerbehoud, dat bij m'n iPhone zat, moet terugsturen. Staat nergens ofzo en er zit ook geen antwoordenvelop bij...maar goed...![]()
Bedankt voor je tip trouwens! Dan doe ik hem nog maar niet aan denk ik!
De reden dat ik het bij The Phonehouse heb laten doen. Ik ben niet goed in dat soort dingen. The Phonehouse ook niet, want die hebben t de eerste keer ook niet goed gedaan. Werd het afgekeurd. Maar hebben ze weer netjes voor me gefixt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Moet ik straks ook doen dan waarschijnlijk
Heb ik toen wel gedaan... Maar leuk is het niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Judeljuud het volgende:
Ik vind het wel superfrustrerend dat ik hem nu dus nog niet aan mag doen! Ik heb hier zo lang op gewacht en nu moet ik hem in de kast leggen totdat m'n abonnement ingaat?![]()
Oh, en had ik al gezegd dat ik Windows Mobile HAAT?Stomme ActiveSync doet het dus niet i.c.m. Windows 7. Argh!!
Mag je eigenlijk "gewoon" je land instelling voor betaalmethodes aanpassen zodat je bijvoorbeeld met PayPal i.p.v. Click and Buy kunt betalen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een neteller-rekening geopend, daar een debitcard van gekregen. Toen bij Neteller zelf je adresgegeven wijzigen in een adres in de VS, dan kan je gewoon registreren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
let wel dat je bij neteller je account live moet houden..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb een neteller-rekening geopend, daar een debitcard van gekregen. Toen bij Neteller zelf je adresgegeven wijzigen in een adres in de VS, dan kan je gewoon registreren.
Vervolgens heb ik er 100 dollar opgezet middels zo'n giftcard-code.
je kan alleen op voor óf achternaam sorteren.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:47 schreef elcastel het volgende:
Kun je je manier van contacten sorteren veranderen in je iPhone ? Hij sorteert mijn contacten op de achternaam, waardoor iedereen die 'van' of 'de' als tussenvoegsel heeft bij de 'v' of 'd' komt te staan. Irritant dus !
Bedankt.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
je kan alleen op voor óf achternaam sorteren.
Instellingen>mail, contacten, agenda>sorteer
Daar kan je dus kiezen tussen Achternaam, Voornaam of Voornaam, Achternaam
Dat werkt vanaf Windows Vista niet meer. Bij Vista en 7 heb je Windows Mobile Device Center nodig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Judeljuud het volgende:
Ik vind het wel superfrustrerend dat ik hem nu dus nog niet aan mag doen! Ik heb hier zo lang op gewacht en nu moet ik hem in de kast leggen totdat m'n abonnement ingaat?![]()
Oh, en had ik al gezegd dat ik Windows Mobile HAAT?Stomme ActiveSync doet het dus niet i.c.m. Windows 7. Argh!!
Hij is niet meer gratis.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:53 schreef fliert het volgende:
Dark Nebula tijdelijk gratis, tof spelleke!
Je kunt ook als je wat dieper graaft beneden op een Contactpersoonpagina een veldje 'tussenvoegsel' oproepen. Dan kun je lekker met de handquote:
Appulous FTWquote:Op maandag 18 januari 2010 13:07 schreef TNA het volgende:
GTA Chinatown Wars is uit
Weet iemand in hoeverre het spel verschilt van de DS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |