quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zo'n tablet lijkt me zo lastig bellen, zo'n plaat tegen je oor
quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zo'n tablet lijkt me zo lastig bellen, zo'n plaat tegen je oor
Apple begint al vroeg met hun "rumorhypen" overigens. Zeker last van Android, gok ik zoquote:In an interesting twist as fourth-generation iPhone rumors begin to gather steam in the new year, Bloomberg cites Goldman Sachs analyst Robert Chen, who predicts that Apple's next iPhone may take some cues from the company's new multi-touch Magic Mouse and incorporate a touch-sensitive casing in addition to the traditional touchscreen.
Magic Mouse, a computer mouse released in October, has a touch-sensitive solid plastic shell that replaces mechanical buttons. The technology may be replicated in the new iPhone to offer touch-sensitive features on the rear of the handset, Chen said.
No evidence for Chen's claim is given beyond the citing of an unidentified source, however, and no specific suggestions of how the touch sensitivity might be utilized are offered.
Chen also claims that the new iPhone will make an appearance "as early as June" and will offer a 5-megapixel camera, up from the 3.2-megapixel camera found in the iPhone 3GS. A report late last month indicated that Apple had in fact placed orders for 5-megapixel camera sensors for the new iPhone, with another claim last week suggesting that Apple is looking to add an LED flash to the iPhone's camera capabilities.
heb hemquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:42 schreef Leipo666 het volgende:
als het goed is krijg ik vandaag tussen 8 en 10.10 uur een pakketje aan de deur
hmm nu natuurlijk niet vergeten dat mijn nieuwe abbo pas in april ingaat en ik nu dus geen databundel hebquote:
Bestaat echt in de zin van: het is ontworpen door een Fok!ker, maar hij is nooit uitgebrachtquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:39 schreef Agiath het volgende:
iFok!
Bestaat dit echt of is dit hoax?
Het lijkt mij dat ze niet voor niets een speciale versie voor de 3G hebben uitgebracht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:51 schreef GSP het volgende:
Neocases gevonden. Kun je een 2G in een 3G hoes stoppen?
3G
Hoogte: 115,5 mm
Breedte: 62,1 mm
Diepte: 12,3 mm
2G
Hoogte 115mm lang
breedte 61mm
diepte 11.6mm dik
Scheelt maar enkele mm's. Is deze tolerantie op te vangen door een neocase of beter niet proberen?
Zit wat in, maar het aanbod voor de 2G is niet zo grootquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:54 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat ze niet voor niets een speciale versie voor de 3G hebben uitgebracht.
Ja, maar dat komt omdat de 3G groter is dan de 2G.. in andere woorden een 3G past niet in een 2G, maar een 2G wel in een 3G. Denk dat het qua schuiven ook wel meevaltquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:54 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat ze niet voor niets een speciale versie voor de 3G hebben uitgebracht.
Kwestie van uitproberen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat de 3G groter is dan de 2G.. in andere woorden een 3G past niet in een 2G, maar een 2G wel in een 3G. Denk dat het qua schuiven ook wel meevalt
UitzendingGemist, Buienradar, VI, Openingstijden, Google Earth, Thuisbezorgd, Kenteken, AH-Appie, TVgids... zomaar een greep uit wat ik met enige regelmaat gebruik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:32 schreef AardEngel het volgende:
Wat zijn nou de "onmisbare" apps voor iphone?
ik heb nu:
Trein
Bus
9292ov
PhotoSwap
Facebook,Hyves,Linkedin
nu.nl
Remote
Nos Journaal / Teletekst
en wat games..
Heb alle 11 pagina's vol, maar dit zijn naast de eerder genoemde wel de meest interessantequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:32 schreef AardEngel het volgende:
Wat zijn nou de "onmisbare" apps voor iphone?
ik heb nu:
Trein
Bus
9292ov
PhotoSwap
Facebook,Hyves,Linkedin
nu.nl
Remote
Nos Journaal / Teletekst
en wat games..
Die vond ik echt geen zak aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:27 schreef GSP het volgende:
Ik ben momenteel Ravensword te spelen, Erg gaaf vind ik, kan de concurrentie met de PSP aan wat mij betreft
Avatar looks nice, ga ik vanavond even downloaden kopenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Die vond ik echt geen zak aan.
Avatar is wel een tof spel, net als N.O.V.A.♠
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |