Gewoon helemaal bovenin op je scherm tikken (Grijze balk waar ook de tijd ed. staan)quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Is er net als dat page down ook een bookmark voor page up? Heel irritant dat ik bij FOK!topics een half uur naar boven moet scrollen soms.
ben er al een tijdje mee bezig, wat wil je weten?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:02 schreef Nashje het volgende:
Wil m'n eigen apps gaan bouwen, alleen ben totaal geen programmeur. Iemand met kennis hiero?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:32 schreef Skv het volgende:
Het blijft overigens treurig hoe slecht ik met iPhones om kan gaan. Dit is mijn vijfde, en alweer helemaal aan gort.
[ afbeelding ]
De goedkoopste is ¤ 9,95, dit is dan zonder verzendkosten. En wat heb jij er voor betaald?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:41 schreef fransbreda het volgende:
http://itunes.apple.com/n(...)ner/id348677877?mt=8
[ afbeelding ]
Ik heb je tip gewoon gebruikt hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef mime_negert het volgende:
Maak een bookmark aan en verander de URL in onderstaande code.
javascript:(function()%7Bself.scrollTo(0,0x7FFFFFFF)%7D)();
Ik zal de volgende keer eens beter lezen...![]()
Check pm.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:23 schreef tjal het volgende:
[..]
ben er al een tijdje mee bezig, wat wil je weten?
Geen idee, koop ze bij ah.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:08 schreef mime_negert het volgende:
[..]
De goedkoopste is ¤ 9,95, dit is dan zonder verzendkosten. En wat heb jij er voor betaald?
Broekzak.. natuurlijk! Dat zou een telefoon toch moeten kunnen hebben? Welke telefoon mag je nou niet in je broekzak meenemen. En ik draag zeker GEEN skinny jeans.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Telefoon in je broekzak toevallig?
Skinny jeans?
Ze gaan steeds kapot en T-mobile blijft toegeven dat het een productiefout is en het niet aan mij ligt.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef Skv het volgende:
Echofon heeft een update gekregen naar 3.0. Echt smerig veel verbeteringen, je ziet retweets nu beter, mogelijkheid tot het 'stampen' van je posts met geotags, het ziet er een stuk frisser uit en het werkt veel sneller.
Topapp!
Doe je goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Broekzak.. natuurlijk! Dat zou een telefoon toch moeten kunnen hebben? Welke telefoon mag je nou niet in je broekzak meenemen. En ik draag zeker GEEN skinny jeans.
[..]
Ze gaan steeds kapot en T-mobile blijft toegeven dat het een productiefout is en het niet aan mij ligt.
Hoe kan het een productiefout zijn als jij je iPhone laat vallenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:38 schreef Skv het volgende:
Ze gaan steeds kapot en T-mobile blijft toegeven dat het een productiefout is en het niet aan mij ligt.
Specs: anti-gravity fieldquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe kan het een productiefout zijn als jij je iPhone laat vallen
Het is niet dat hier allemaal T-Mobile werknemers zitten. Ik zou ze gewoon opbellen als je er zo sceptisch onder bent...quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:48 schreef Norrage het volgende:
Mijn Iphone bestelling bij T-Mobile staat nu al 5 dagen op "Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden."...Dat zou toch niet zo lang hoeven duren? Of duurt dat lang vanwege nummer-omzetting en dergelijke ofzo? Ik blijf een beetje skeptisch of mijn bestelling goed is doorgekomen...
mijn bestelling (contract verlenging) heeft 2 dagen op verwerkt gestaan en is nu vandaag naar de volgende gesprongen: Order verzonden naar magazijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:48 schreef Norrage het volgende:
Mijn Iphone bestelling bij T-Mobile staat nu al 5 dagen op "Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden."...Dat zou toch niet zo lang hoeven duren? Of duurt dat lang vanwege nummer-omzetting en dergelijke ofzo? Ik blijf een beetje skeptisch of mijn bestelling goed is doorgekomen...
Die scheuren komen niet door de val; door de val is het witte achterkantje alleen wat verder naar achteren gaan staan. De eerdere vier iPhones heb ik geruild voor nieuwen omdat er scheuren inkwamen zonder dag ik 'm had laten vallen. Dat is de productiefout, die haarscheurtjes die daarna echte scheuren worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe kan het een productiefout zijn als jij je iPhone laat vallen
Contract verlengen zal wel iets sneller gaan. Nou ik wacht nog even afquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:09 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
mijn bestelling (contract verlenging) heeft 2 dagen op verwerkt gestaan en is nu vandaag naar de volgende gesprongen: Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |