Nu al?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:12 schreef Trystar het volgende:
Net achter gekomen dat je ook gewoon een USA iTunes account kan aanmaken en zo apps kan weg plukken die niet in de Nederlandse store staan![]()
IMDb bv
Nooit echt naar gekeken, maar omdat de imdb app nog steeds niet in de Nederlandse store stond maar eens werk van gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Lyzio het volgende:
Het is al opgelostTrouwens, hoe krijg ik een andere indeling op mijn iPod op de iPhone? Ik ben een redelijke control-freak en ik heb nu een lay-out die me niet bevalt. De cover van het album staat levensgroot in beeld en uitgerekt. Is er geen andere lay-out mogelijk?
Nee. Bluetooth van de iPhone werkt alleen met iPhones. Volgens mij werkt het niet met externe randapparatuur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:06 schreef Saninl het volgende:
Hee, ik heb ook een Iphone, en voor naast me bed wil ik wel lekker geluid enzo, maar is deze compatibel met mijn Iphone:
http://www.mycom.nl/Products/View/207976.aspx
Die omdat het goed geluid moet zijn, en erg goedkoop nu!
Zit wel een 3,5 mm ingang op dus zou met een iPhone moeten werken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee. Bluetooth van de iPhone werkt alleen met iPhones. Volgens mij werkt het niet met externe randapparatuur.
Ik vind 't verdomd handig. Heb vorig jaar $100,- iTunestegoed gekocht voor EUR 32 van zo'n chinees.Bleek achteraf dus allemaal gekocht met gestolen creditcardgegevens, maar dat was toen nog niet bekend. Heb nog $20,- over. Veel apps staan zowel in de US als de NL-store, maar zijn in dollars goedkoper. En je hebt natuurlijk ook heel veel apps die je in de NL store niet kan downloaden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:03 schreef Trystar het volgende:
[..]
Nooit echt naar gekeken, maar omdat de imdb app nog steeds niet in de Nederlandse store stond maar eens werk van gemaakt.
je hebt bij info tonen het plaatje veranderd?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:56 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb nu bijvoorbeeld dit plaatje: http://www.allcdcovers.co(...)1989_retail_cd-front
Maar die pakt iTunes dus niet. Snap het niet.
Ik krijg hem woensdag!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:39 schreef Judeljuud het volgende:
Wat een gedoe man! Ik hoop dat je hem op dezelfde dag krijgt als ik. Dan hoef ik alleen maar met jou vragen mee te liften hiero.![]()
Vraagje: Is er een beetje een knap navigatieprogramma? Ik draai nu gewoon TomTom op m'n X1 namelijk en wil wel graag iets vergelijkbaars...iemand een goede tip?
Blackra1n roeleert ook de pan uit vind ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:17 schreef gerbenp het volgende:
Redsn0w 0.9 jailbreak tool for iPhone OS 3.1.2 coming soon
klinkt inderdaad als mosterd na de maaltijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:33 schreef GSP het volgende:
[..]
Blackra1n roeleert ook de pan uit vind ik.
Cod Zombies?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat zijn volgens jullie leuke (jailbreak-)games waar ik mijn tussenuren op school mee kan vullen?
oe, ff proberen, ik wil echt een imdb app namelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:12 schreef Trystar het volgende:
Net achter gekomen dat je ook gewoon een USA iTunes account kan aanmaken en zo apps kan weg plukken die niet in de Nederlandse store staan![]()
IMDb bv
Uitloggen op je Nederlandse account.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:15 schreef Agiath het volgende:
Ik wil zo'n US itunes account aanmaken, maar moet je daarvoor weer een CC invullen? Geen zin om mijn eigen weer in te gaan vullen, aangezien de rest van de gegevens allemaal nep zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |