Avatar looks nice, ga ik vanavond even downloaden kopenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Die vond ik echt geen zak aan.
Avatar is wel een tof spel, net als N.O.V.A.♠
Nu al?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:12 schreef Trystar het volgende:
Net achter gekomen dat je ook gewoon een USA iTunes account kan aanmaken en zo apps kan weg plukken die niet in de Nederlandse store staan![]()
IMDb bv
Nooit echt naar gekeken, maar omdat de imdb app nog steeds niet in de Nederlandse store stond maar eens werk van gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Lyzio het volgende:
Het is al opgelostTrouwens, hoe krijg ik een andere indeling op mijn iPod op de iPhone? Ik ben een redelijke control-freak en ik heb nu een lay-out die me niet bevalt. De cover van het album staat levensgroot in beeld en uitgerekt. Is er geen andere lay-out mogelijk?
Nee. Bluetooth van de iPhone werkt alleen met iPhones. Volgens mij werkt het niet met externe randapparatuur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:06 schreef Saninl het volgende:
Hee, ik heb ook een Iphone, en voor naast me bed wil ik wel lekker geluid enzo, maar is deze compatibel met mijn Iphone:
http://www.mycom.nl/Products/View/207976.aspx
Die omdat het goed geluid moet zijn, en erg goedkoop nu!
Zit wel een 3,5 mm ingang op dus zou met een iPhone moeten werken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee. Bluetooth van de iPhone werkt alleen met iPhones. Volgens mij werkt het niet met externe randapparatuur.
Ik vind 't verdomd handig. Heb vorig jaar $100,- iTunestegoed gekocht voor EUR 32 van zo'n chinees.Bleek achteraf dus allemaal gekocht met gestolen creditcardgegevens, maar dat was toen nog niet bekend. Heb nog $20,- over. Veel apps staan zowel in de US als de NL-store, maar zijn in dollars goedkoper. En je hebt natuurlijk ook heel veel apps die je in de NL store niet kan downloaden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:03 schreef Trystar het volgende:
[..]
Nooit echt naar gekeken, maar omdat de imdb app nog steeds niet in de Nederlandse store stond maar eens werk van gemaakt.
je hebt bij info tonen het plaatje veranderd?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:56 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb nu bijvoorbeeld dit plaatje: http://www.allcdcovers.co(...)1989_retail_cd-front
Maar die pakt iTunes dus niet. Snap het niet.
Ik krijg hem woensdag!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:39 schreef Judeljuud het volgende:
Wat een gedoe man! Ik hoop dat je hem op dezelfde dag krijgt als ik. Dan hoef ik alleen maar met jou vragen mee te liften hiero.![]()
Vraagje: Is er een beetje een knap navigatieprogramma? Ik draai nu gewoon TomTom op m'n X1 namelijk en wil wel graag iets vergelijkbaars...iemand een goede tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |