Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
je was net op tijd met je editquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef Pheno het volgende:
Nou, mag iemand anders openen
Ah, what the hell, doe ik het wel.
welke smileyquote:
quote:
In oktober denk ik. Net voor mijn onderzoek?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's alweer eventjes geleden
daar geef ik lekker toch niks omquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat? ga je weer ijs in mn string proppen?![]()
Denk eraan, ik crush het ijs weer
geef maar toe dat je moeite hadquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar geef ik lekker toch niks om![]()
ik gebruik wel een heel ijsblokje bij je
quote:
fappen kan ook met de ogen dichtquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al dat gefap 's morgens terwijl ik met moeite mijn ogen open kan houden..
Lennyquote:
zal ik het voor je doen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan nog heb ik er geen zin in.
ik wilde niet weer een string kapot makenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geef maar toe dat je moeite had
eerste keer dat wij geworsteld hebben
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal ik het voor je doen?
oh god...![]()
sorrie...
mensen, sla me eens
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal ik het voor je doen?
oh god...![]()
sorrie...
mensen, sla me eens
dat doet GF wel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
In oktober denk ik. Net voor mijn onderzoek?
Ik kan de wiki niet aanpassen en ik ga me niet registreren, dus iemand anders mag zich uitleven.
dat kan toch niet, want dan wil iedereenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wilde niet weer een string kapot maken![]()
ik had liever iets anders gedaan
quote:
Thanx lieverdsquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vroeg er zelf om!
graagquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal ik het voor je doen?
oh god...![]()
sorrie...
mensen, sla me eens
en dan ben ik tussendoor ook nog aan het boekenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
te-ring wat gaat dit snel joh..
zonder aan het kruis te hangenquote:
Ik ben ook met andere dingen bezig, refresh ik, dan loop ik alweer achter.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan ben ik tussendoor ook nog aan het boeken
[..]
zal het even doen had de post niet gezienquote:
is wel verstandigquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zonder aan het kruis te hangen
bij jou kan ik DAT maar beter even erbij zeggen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan toch niet, want dan wil iedereen
dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben ook met andere dingen bezig, refresh ik, dan loop ik alweer achter.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal het even doen had de post niet gezien
dan stoot je je koffie vast en zeker weer omquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar dit kan wel [ afbeelding ]
erg vervelend. Maar ik ga toch even douchen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook![]()
maar de ad's zijn weer gezet
die drink ik niet achter de barquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan stoot je je koffie vast en zeker weer om
douche zequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
erg vervelend. Maar ik ga toch even douchen.
das waarquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die drink ik niet achter de bar
dan hoop ik dat pa en ma wel slaappillen in huis hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, zootje snollengebroed, ome fles gaat om een uur of 5 deze verbandpost verlateneens kijken of ik bij pa & ma wel wat meer aan slapen toekom snachts...
vannacht om een uur of 3 uiteindelijk toch maar een slaappil gevraagd, wat denk je?
"Die krijg je nu niet meer, het is bijna ochtend"
Krijg de tering met je klotezooi
lekker ziekenhuisquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, zootje snollengebroed, ome fles gaat om een uur of 5 deze verbandpost verlateneens kijken of ik bij pa & ma wel wat meer aan slapen toekom snachts...
vannacht om een uur of 3 uiteindelijk toch maar een slaappil gevraagd, wat denk je?
Maar je mag iig het pand verlaten daarquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
je hebt de verpleegsters te veel geïmponeerd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
JF heeft zijn krullen EINDELIJK tot over zn schouder nuquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik ben ook weer uit de douche. Godver wat is het toch koud. Ik ga m'n haar maar weer laten groeien denk ik. Dat zal het weer leren!
Wie?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF heeft zijn krullen EINDELIJK tot over zn schouder nu
lang haar
krullen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier juist warm, maar nu is het goed te doen na zo'n lekker koele douche.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik ben ook weer uit de douche. Godver wat is het toch koud. Ik ga m'n haar maar weer laten groeien denk ik. Dat zal het weer leren!
32 graden toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is hier juist warm, maar nu is het goed te doen na zo'n lekker koele douche.
John-frusciante (de fok user, niet het ex-RHCP-lidquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie?
En tot m'n schouder is weer overdreven. Ook krullen zit er niet in..
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF heeft zijn krullen EINDELIJK tot over zn schouder nu
lang haar
krullen
ik zei krullen, dat is nog net slagquote:
ik heb hem bewust gemistquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een gast van New Kids. Je de een hele hype gemist?
En die hype is van 2009?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
en 2010, het nummer is nu op de radio, broodje warm vlees broodje bakpaoquote:
Matthias Reimquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zei krullen, dat is nog net slag
ja wat jammer dat ik het niet kan horen. Heel erg jammer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en 2010, het nummer is nu op de radio, broodje warm vlees broodje bakpao
die heeft ook geen krullenquote:
weet je dat ik echt NIEMAND in mijn omgeving erover hoor?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Idem hier, maar volgens mij is het niet echt heel erg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je dat ik echt NIEMAND in mijn omgeving erover hoor?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja wat jammer dat ik het niet kan horen. Heel erg jammer.
in het begin wel maar nu niet meer nee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik durf niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, hier dan
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=627520
jaquote:
het is dat ik op fok ervan las....quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in het begin wel maar nu niet meer nee.
hm. goed punt ja.. geen dooie punt dus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
van iemand met kappersopleiding kun je verwachten dat ze slag geen krul vindt
[..]
ik ook, enkele minuten geleden.quote:het is dat ik op fok ervan las....
het valt me ook altijd direct op als iemands haar anders zitquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hm. goed punt ja.. geen dooie punt dus.
[..]
ik ook, enkele minuten geleden.
nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het valt me ook altijd direct op als iemands haar anders zit
foutje van de natuur
Het is blijkbaar een hype maar volgens mij mis ik niet echt iets.. heb iig niet het gevoel dat iets ontbreekt in mijn leven
is je eigen schuld kwalquote:
komt er een collega bijquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Symphonic het volgende:
Functioneringsgesprekken zijn zoooo fijn.
Even lekker mijn hart gelucht
ik kennelijk welquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ken het nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Had gisteren ook nog zo'n gesprek met mezelf, was wel positief.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Symphonic het volgende:
Functioneringsgesprekken zijn zoooo fijn.
Even lekker mijn hart gelucht
denk niet dat ik dat erg vindquote:
Fhaquote:
dapper beestquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:27 schreef john-frusciante het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/18505
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
waarom om 3 uur ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
Fha
JF![]()
pff om 3 uur moet ik alles geboekt hebben, zit nu op de helft
ff doorpezen dus
Dan begint het bezoekuur bij die aandachtshoer met die pennen in zn rugquote:
wrs omdat mn baas de gegevens die ik invoer dan nodig heeft.quote:
als dat zo was, nam ik verlofquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan begint het bezoekuur bij die aandachtshoer met die pennen in zn rug
en vandaag is de laatste kans om dat te doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij weer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel echt zoquote:
dan hup an die arbeitquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs omdat mn baas de gegevens die ik invoer dan nodig heeft.
nogmaals: jammer dat je niet dichtbij woontquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel echt zodagelijks van 3 tot 8
ben bezigquote:
nee, dat zei ik ook al.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk niet dat ik dat erg vind
en je hebt gezien ik deed het netjes op zijn duitsquote:
Yeah I knowquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:39 schreef Ladylike het volgende:
nogmaals: jammer dat je niet dichtbij woont
dan heb je de verkeerde vervoeging gebruikt en Arbeit is met een hoofdletterquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je hebt gezien ik deed het netjes op zijn duits
die duitsers kunnen me watquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan heb je de verkeerde vervoeging gebruikt en Arbeit is met een hoofdletter
echt... duits..![]()
smakelijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd om te eten. Over een uurtje is de download ook wel redelijk klaar hoop ik.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:56 schreef Fha het volgende:
Is het nog steeds zo glad buiten vandaag? Voor ik straks heel vrolijk naar buiten huppel en meteen weer op mn bek lig
Okequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als er sneeuw ligt is het stijf bevroren.
hier dan tenminste.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:56 schreef Fha het volgende:
Is het nog steeds zo glad buiten vandaag? Voor ik straks heel vrolijk naar buiten huppel en meteen weer op mn bek lig
die spreuk heb ik eens ergens gelezenquote:
en dan geloof ik dat Frei ook nog met hoofdletter isquote:
zolang hij niet aan de ingang van je vakantiepark hangt is het goedquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die spreuk heb ik eens ergens gelezen
aangevuld wordt het hier nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:01 schreef Symphonic het volgende:
Hier begint het al aardig op te ruimen. in mijn woonplaats helaas niet, daar wordt het nog steeds regelmatig aangevuld.
was wel bij zoietsquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang hij niet aan de ingang van je vakantiepark hangt is het goed
Dan zou ik toch eens overwegen een andere reisorganisatie te gebruikenquote:
ik dacht dat hij nooit met de trein gingquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens overwegen een andere reisorganisatie te gebruiken
ik heb hem weg gehaaldquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang hij niet aan de ingang van je vakantiepark hangt is het goed
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Hey dat heb ik net ook gedaan! Huppelend door de sneeuw van kantoor naar de supermarkt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:59 schreef Fha het volgende:
[..]
OkeDan huppel ik wel iets voorzichtiger
heb ik ook meteen gedaan en ook maar een andere accommodatie genomenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:13 schreef Fha het volgende:
[..]
de britten falen wel vakerquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey dat heb ik net ook gedaan! Huppelend door de sneeuw van kantoor naar de supermarkt!
Hoi iedereen!!!
Gisteren werd ik om 3 uur naar huis gestuurd wegens de sneeuw, en vandaag weer! Echt, engeland verkeert in staat van crisis zodra er wat sneeuw valt!
Haha, maar bij de bobby` s mag je als je zwanger bent en moet plassen, in hun helm plassen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de britten falen wel vaker
Gisteren gezien dat een bobby bij de amerikaanse wouten "stage" ging lopen....
die britten mogen echt niets vergeleken met die amerikanen.
Valt me nog mee dat de bobby's nu eindelijk wapens mogen dragen
dat was dus ook de eerste en de laatste keerquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik dacht dat hij nooit met de trein ging
Tweetyquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey dat heb ik net ook gedaan! Huppelend door de sneeuw van kantoor naar de supermarkt!
Hoi iedereen!!!
Gisteren werd ik om 3 uur naar huis gestuurd wegens de sneeuw, en vandaag weer! Echt, engeland verkeert in staat van crisis zodra er wat sneeuw valt!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:25 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha, maar bij de bobby` s mag je als je zwanger bent en moet plassen, in hun helm plassen.
Ik had er ooit van gehoordquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:25 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha, maar bij de bobby` s mag je als je zwanger bent en moet plassen, in hun helm plassen.
wist je dat het weigeren van een toiletbezoek door een vreemde hier ook strafbaar isquote:
duidelijk meer thuis gaan werkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:26 schreef Symphonic het volgende:
pfff zo rap als alles gisteren ging, zo traaaag gaat het vandaag.
Huiswerkopdracht: waar ligt "de helft" WEL?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:30 schreef Ladylike het volgende:
2e helft van mn werk gaat 4 x zo snel
daar heb ik wel eens van gehoordquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wist je dat het weigeren van een toiletbezoek door een vreemde hier ook strafbaar is
dus je bent bijna klaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:30 schreef Ladylike het volgende:
2e helft van mn werk gaat 4 x zo snel
dit kan helaas niet thuis, dan mis ik mijn tweede scherm.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duidelijk meer thuis gaan werken
die moet het bedrijf dan maar aan je lenenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit kan helaas niet thuis, dan mis ik mijn tweede scherm.
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wist je dat het weigeren van een toiletbezoek door een vreemde hier ook strafbaar is
Ter herinnering ende vermaak. Code staat al in OP.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:28 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik heb Tweety (wie dat ook moge zijn) er bij gezet in de OP. Scheelt weer een kruisje.
dat is opizch het probleem niet, het scherm heb ik wel, een dual videokaart niet, en de ruimte om een tweede scherm op te stellen al helemaal niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die moet het bedrijf dan maar aan je lenen
in mijn geval: bij de helft van de facturenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huiswerkopdracht: waar ligt "de helft" WEL?
woon jij zo kleinquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is opizch het probleem niet, het scherm heb ik wel, een dual videokaart niet, en de ruimte om een tweede scherm op te stellen al helemaal niet.
dat vind ik dus ook wel bizarquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet hetMaar ik blijf het bizar vinden dat zwangere vrouwen in hoofddeksels mogen pissen
Tweety, dat ben ik dus! Hoi!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ter herinnering ende vermaak. Code staat al in OP.
dan schiet het idd niet opquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is opizch het probleem niet, het scherm heb ik wel, een dual videokaart niet, en de ruimte om een tweede scherm op te stellen al helemaal niet.
kutje dat je bent....quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ter herinnering ende vermaak. Code staat al in OP.
Whehe nee, niet bepaald, maar mijn pjoeter staat in een kast en daar staat al een 24" cherm in. Helaas is mijn internetaansluiting daar ook, dus het heeft (en ik heb) geen zin om de computer te verplaatsen.quote:
dat ken ik, scherm heb ik, dual videokaart ook maar die is stuk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
werk ze nog even, en succes met terughuppelenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef --Tweety-- het volgende:
Goed, ik ga weer even wat werk verzetten.
Het kantoor sluit nl om 3 uur wegens de sneeuw dus moet ik zorgen dat ik alles afheb, en met fok open lukt me dat niet denk ik.
Helaas is er nog geen internet in mn huisje, dus tot morgen maar weer!!!
pjoeterkastenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehe nee, niet bepaald, maar mijn pjoeter staat in een kast en daar staat al een 24" cherm in. Helaas is mijn internetaansluiting daar ook, dus het heeft (en ik heb) geen zin om de computer te verplaatsen.
Bis Morgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef --Tweety-- het volgende:
Het kantoor sluit nl om 3 uur wegens de sneeuw dus moet ik zorgen dat ik alles afheb, en met fok open lukt me dat niet denk ik.
Ik zou toch echt een keer teruglezen. Einde laatst gesloten topicquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kutje dat je bent....![]()
(niet dat je haar erbij hebt gezet, maar jezelf weg hebt gemaakt)
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als Ph verdwijnt uit de OP ben ik echt weg
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef --Tweety-- het volgende:
quote:
tot morgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef --Tweety-- het volgende:
dat zou onderhand wel tijd wordenquote:
ja ja, jij bent de reden dat ik nog even blijfquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja ja, jij bent de reden dat ik nog even blijf
complimentenvisserquote:
Ik ook, mag hem alleen niet opsteken hierquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef Symphonic het volgende:
Zo nu heb ik wel even een peuk verdiend.
haaiquote:
Bij jullie is het toch meer Fabrizioquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zoeken, het is echt wel wat voor jouquote:
Hoiquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, mag hem alleen niet opsteken hier
werk is half uur voor tijd af
[..]
haaikoffie? koekje?
Mijn straat was vanmorgen een ijsbaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:01 schreef Symphonic het volgende:
Hier begint het al aardig op te ruimen. in mijn woonplaats helaas niet, daar wordt het nog steeds regelmatig aangevuld.
Ik ga maar niet teruglezenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:41 schreef Fha het volgende:
Maar ik blijf het bizar vinden dat zwangere vrouwen in hoofddeksels mogen pissen
Voor je het weet heb je gezeik aan de kopquote:
goed gewerktquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, mag hem alleen niet opsteken hier
werk is half uur voor tijd af
de mijn ook, kon maar net van mijn erfkomen met de auto. En fijn via de achterdeur naar binnen omdat mijn deuren weer eens fijn dichtgevroren zaten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn straat was vanmorgen een ijsbaan...
zou ik ook maar niet doenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je gezeik aan de op je kop...
wie?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij jullie is het toch meer Fabrizio?
[..]
Zoeken, het is echt wel wat voor jou.
whehe een of andere wazige wet...quote:
Immerquote:
Vaseline FTWquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de mijn ook, kon maar net van mijn erfkomen met de auto. En fijn via de achterdeur naar binnen omdat mijn deuren weer eens fijn dichtgevroren zaten.
Fa-bri-zi-oquote:
WTF?quote:[..]
whehe een of andere wazige wet...
beter dan die van australie, waar mannen niet meer staand mogen plassen na 22.00u
quote:
Das samen wel een hele foute associatie jaquote:
L1quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Fa-bri-zi-o
Komt tegenwoordig zelfs al op L1![]()
.
Zo mogelijk nog fouter als Dieter Koblenz.
[..]
WTF?
dat bedoel ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Das samen wel een hele foute associatie ja...
van mijn sterretje maken ze geen rondjequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan kan een beetje vaseline geen kwaad
daar stond eerst wat andersquote:
quote:
Ik meende dit te zien :quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
tenminste niet bij mijn post.
maar nou ben ik echt boodschappen doen.
laters
Driemaal raden hoe laat ik in de trein naar huis en vervolgens in de auto zitquote:
WINTERWEER GAAT AVONDSPITS IN WESTEN VAN HET LAND ONTWRICHTEN
6 januari 2010, 14:13
Het verkeer zal in het westen van het land tijdens de tweede helft van de woensdagavondspits veel last krijgen van het winterse weer.
Al een groot gedeelte van de dag hangt er boven de kop van Noord-Holland en de Noordzee een gebied waar veel sneeuw uit valt. Langzaam zakt de buienlijn zuid-oostwaards en zal volgens Meteo Consult tussen 17:00 en 18:00 uur in een strook tussen Amsterdam en Den Haag liggen. Meteo Consult verwacht dat het met name in het westen van land zo'n tweeëneenhalf uur zal blijven sneeuwen en dat er ongeveer 5cm sneeuw zal vallen.
De sneeuwval met daarbij het tekort aan strooizout zal ervoor zorgen dat de weg slecht begaanbaar zal worden.
De VerkeersInformatieDienst adviseert weggebruikers indien mogelijk de tweede helft van de avondspits het westen van het land te ontzien.
Kom maar gewoon een tijdje bij mij logerenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef DaMart het volgende:
Jippie!.
[..]
Driemaal raden hoe laat ik in de trein naar huis en vervolgens in de auto zit.
Limburg heeft iig genoeg zoutquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef DaMart het volgende:
Jippie!.
[..]
PWN.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef DaMart het volgende:
Jippie!.
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Kom maar gewoon een tijdje bij mij logeren
Het mag ook wel hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:05 schreef MPG het volgende:. Pas op Fha, hij zou het zo doen
.
Mart heeft niet voor niets gezegd dat hij zijn eventuele vriendin overal zou volgen, tot in de kleedkamer van haar dameshockeyteam aan toe.
met een snelheid van??quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
nog een uurtje, wat een kutdag
emoties waren gister kutter, maar de werkdag was fijner
Vertel.. Wat is er allemaal aan de hand?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
nog een uurtje, wat een kutdag
emoties waren gister kutter, maar de werkdag was fijner
prive: gisteren was de sterfdag van mn moeder... hele verhaal kun je per PM krijgen op verzoekquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vertel.. Wat is er allemaal aan de hand?
Oei.. Maar na regen komt zonneschijn, dat weet je.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..
prive: gisteren was de sterfdag van mn moeder... hele verhaal kun je per PM krijgen op verzoek
werk nu: hectiek en dingen die fout lopen (niet bij mij gelukkig, maar ik help mn collega maar...)
die zonneschijn heet Randall (mn zoontje)quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oei.. Maar na regen komt zonneschijn, dat weet je.
Die bijna jarig is ook nogquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die zonneschijn heet Randall (mn zoontje)
Jaaaaquote:
ja maar papa vind die kadootjes ook erg leukquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jaaaa
wat een leven heeft dat kind..
5 dec: cadeautjes
25 +26 dec: cadeautjes
20 jan.: cadeautjes
en dan ook nog het hele jaar door van opa en oma: cadeautjesje wilt niet weten wat het kind allemaal heeft, hij heeft zelfs bouwkranen en vrachtwagens die hoger en langer zijn dan het kind zelf
en dan vragen ze me nog: wat wil hij eigenlijk hebben?
gelukkig was mijn zus zo slim om met de kerst een spelletje te geven EN slofjes, zodat die slofjes een NUTTIG cadeau waren
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja maar papa vind die kadootjes ook erg leuk![]()
vooral die heftruck
en weer armerquote:
dat is waarquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
Hey L_L
toch is mn mopje leuker als je hem vertelt
maden
nog geen 30 euro dus valt super meequote:
arm mensquote:
oh dat valt idd meequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog geen 30 euro dus valt super mee
heb alleen maar puree, stroop en nog een paar kleine dingen gehaald.
sneeuw kan ook handig zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Symphonic het volgende:
Alles was hier weer redelijk groen, en nu ligt er weer een dikke laag van die bende
ff een abbo nemen bij ziggo is ong 100 mb, maar ik denk dat die glasvezel niet zover komtquote:
eindelijk jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
sneeuw kan ook handig zijn![]()
Als we s 'avonds gaan wandelen dan valt die zwarte hond van ons op
Of zou UPS wel bij hem komen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ff een abbo nemen bij ziggo is ong 100 mb, maar ik denk dat die glasvezel niet zover komt
hier nog niet maar er is al wel voorspelt voor vanavondquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Symphonic het volgende:
Alles was hier weer redelijk groen, en nu ligt er weer een dikke laag van die bende
Dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
sneeuw kan ook handig zijn![]()
Als we s 'avonds gaan wandelen dan valt die zwarte hond van ons op
ik trek wel wat harder aan het draadje dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ff een abbo nemen bij ziggo is ong 100 mb, maar ik denk dat die glasvezel niet zover komt
dat schiet lekker opquote:
bolle erop leggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
Echt.. ik heb zo verdomd kouwe voeten. Aarg
Arme jijquote:
knap dat je dat dus wel lukt terwijl je foktquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
5 kg zuurvlees maken is echt wel veel werk
mijn baas liet pics zien van zijn paarden... spelend in de sneeuwquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou vanavond mijn paard op gaan halen met de trailer, maar ook dat plan kan ik wel weer in de ijskast zetten.
3 kilo!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
knap dat je dat dus wel lukt terwijl je fokt
maar leg het verschil eens uit tussen 2 en 5 kilo dan
succesquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga afsluiten en me in de verkeerschaos mengen
johquote:
het paard staat ook al in de ijskastquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou vanavond mijn paard op gaan halen met de trailer, maar ook dat plan kan ik wel weer in de ijskast zetten.
5kg is zwaarder dan 1 flesje jupilerquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar leg het verschil eens uit tussen 2 en 5 kilo dan
GF drinkt nu nog geen Jup, daar begint ie om half 11 pas meequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
5kg is zwaarder dan 1 flesje jupiler
Die gaat happen danquote:
het staat nou te pruttelen en daar hoef je niet de hele tijd bij te blijven staan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de hoeveelheidquote:maar leg het verschil eens uit tussen 2 en 5 kilo dan
Pas op voor dat witte, schijnt glad te kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Symphonic het volgende:
dat kostte vroeger heel wat meer moeite, geld en tijdquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Zaken doen vanuit Jakarta met twee partijen uit Nederland. Heerlijk als alles gewoon werkt en je onderling email stuurt. Toch wel handig allemaal zo.
meng zequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Symphonic het volgende:
een heel stukquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
5kg is zwaarder dan 1 flesje jupiler
Absoluut, zonder internet had ik hier niet kunnen zitten ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kostte vroeger heel wat meer moeite, geld en tijd
vandaag eerderquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF drinkt nu nog geen Jup, daar begint ie om half 11 pas mee
dat geloof ik graag zeker met jouw zaakquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Absoluut, zonder internet had ik hier niet kunnen zitten ook.
je bent geniaalquote:
het is echt een mega goede uitvindingquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Absoluut, zonder internet had ik hier niet kunnen zitten ook.
en ga naar je eigen gezeik luisterenquote:
hij heeft zelfs al hier gepostquote:
Ik heb er overheen gelezenquote:
kloptquote:
gelukkig maar 1 xquote:
heb jij ff geluk, ik heb slachtofferhulp moeten inschakelenquote:
Aaahw LLquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb jij ff geluk, ik heb slachtofferhulp moeten inschakelen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb jij ff geluk, ik heb slachtofferhulp moeten inschakelen
Ben regelmatig niet bereikbaar. Wel zo fijn. Ze sturen maar een mailtje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je bent geniaal
[..]
het is echt een mega goede uitvinding
al raken mensen tegenwoordig wel in paniek als ze iemand niet kunnen bereiken of zelf even niet bereikbaar zijn. Dat vind ik een nadeel.
laters flesquote:
Bengelquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn "werk" dagje zit erop. Tijd voor cappuccino.
zou tijd wordenquote:
dat hoef ik hier niet te proberenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef indahnesia.com het volgende:
6.6 gb gedownload vandaag. Nieuw record
dat hoort er ook bijquote:
Laatste drie uur voor niets gedownload want het werkt niet. Nou ja, de rest moest ik toch hebben, dus zo'n ramp is het niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat hoef ik hier niet te proberen![]()
ik betaal dan extra voor de download stomme belgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |