je hebt de verpleegsters te veel geïmponeerd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, zootje snollengebroed, ome fles gaat om een uur of 5 deze verbandpost verlateneens kijken of ik bij pa & ma wel wat meer aan slapen toekom snachts...
vannacht om een uur of 3 uiteindelijk toch maar een slaappil gevraagd, wat denk je?
"Die krijg je nu niet meer, het is bijna ochtend"
Krijg de tering met je klotezooi
JF heeft zijn krullen EINDELIJK tot over zn schouder nuquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik ben ook weer uit de douche. Godver wat is het toch koud. Ik ga m'n haar maar weer laten groeien denk ik. Dat zal het weer leren!
Wie?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF heeft zijn krullen EINDELIJK tot over zn schouder nu
lang haar
krullen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, zootje snollengebroed, ome fles gaat om een uur of 5 deze verbandpost verlateneens kijken of ik bij pa & ma wel wat meer aan slapen toekom snachts...
vannacht om een uur of 3 uiteindelijk toch maar een slaappil gevraagd, wat denk je?
"Die krijg je nu niet meer, het is bijna ochtend"
Krijg de tering met je klotezooi
Het is hier juist warm, maar nu is het goed te doen na zo'n lekker koele douche.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik ben ook weer uit de douche. Godver wat is het toch koud. Ik ga m'n haar maar weer laten groeien denk ik. Dat zal het weer leren!
32 graden toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is hier juist warm, maar nu is het goed te doen na zo'n lekker koele douche.
John-frusciante (de fok user, niet het ex-RHCP-lidquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie?
En tot m'n schouder is weer overdreven. Ook krullen zit er niet in..
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF heeft zijn krullen EINDELIJK tot over zn schouder nu
lang haar
krullen
ik zei krullen, dat is nog net slagquote:
ik heb hem bewust gemistquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een gast van New Kids. Je de een hele hype gemist?
En die hype is van 2009?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
en 2010, het nummer is nu op de radio, broodje warm vlees broodje bakpaoquote:
Matthias Reimquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zei krullen, dat is nog net slag
ja wat jammer dat ik het niet kan horen. Heel erg jammer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en 2010, het nummer is nu op de radio, broodje warm vlees broodje bakpao
die heeft ook geen krullenquote:
weet je dat ik echt NIEMAND in mijn omgeving erover hoor?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Idem hier, maar volgens mij is het niet echt heel erg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je dat ik echt NIEMAND in mijn omgeving erover hoor?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja wat jammer dat ik het niet kan horen. Heel erg jammer.
in het begin wel maar nu niet meer nee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je dat ik echt NIEMAND in mijn omgeving erover hoor?
ik durf niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, hier dan
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=627520
jaquote:
het is dat ik op fok ervan las....quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in het begin wel maar nu niet meer nee.
hm. goed punt ja.. geen dooie punt dus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
van iemand met kappersopleiding kun je verwachten dat ze slag geen krul vindt
[..]
ik ook, enkele minuten geleden.quote:het is dat ik op fok ervan las....
het valt me ook altijd direct op als iemands haar anders zitquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hm. goed punt ja.. geen dooie punt dus.
[..]
ik ook, enkele minuten geleden.
nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het valt me ook altijd direct op als iemands haar anders zit
foutje van de natuur
Het is blijkbaar een hype maar volgens mij mis ik niet echt iets.. heb iig niet het gevoel dat iets ontbreekt in mijn leven
is je eigen schuld kwalquote:
komt er een collega bijquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Symphonic het volgende:
Functioneringsgesprekken zijn zoooo fijn.
Even lekker mijn hart gelucht
ik kennelijk welquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ken het nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Had gisteren ook nog zo'n gesprek met mezelf, was wel positief.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Symphonic het volgende:
Functioneringsgesprekken zijn zoooo fijn.
Even lekker mijn hart gelucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |