Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
je was net op tijd met je editquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef Pheno het volgende:
Nou, mag iemand anders openen
Ah, what the hell, doe ik het wel.
welke smileyquote:
quote:
In oktober denk ik. Net voor mijn onderzoek?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's alweer eventjes geleden
daar geef ik lekker toch niks omquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat? ga je weer ijs in mn string proppen?![]()
Denk eraan, ik crush het ijs weer
geef maar toe dat je moeite hadquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar geef ik lekker toch niks om![]()
ik gebruik wel een heel ijsblokje bij je
quote:
fappen kan ook met de ogen dichtquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al dat gefap 's morgens terwijl ik met moeite mijn ogen open kan houden..
Lennyquote:
zal ik het voor je doen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan nog heb ik er geen zin in.
ik wilde niet weer een string kapot makenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geef maar toe dat je moeite had
eerste keer dat wij geworsteld hebben
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal ik het voor je doen?
oh god...![]()
sorrie...
mensen, sla me eens
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal ik het voor je doen?
oh god...![]()
sorrie...
mensen, sla me eens
dat doet GF wel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
In oktober denk ik. Net voor mijn onderzoek?
Ik kan de wiki niet aanpassen en ik ga me niet registreren, dus iemand anders mag zich uitleven.
dat kan toch niet, want dan wil iedereenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wilde niet weer een string kapot maken![]()
ik had liever iets anders gedaan
quote:
Thanx lieverdsquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vroeg er zelf om!
graagquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal ik het voor je doen?
oh god...![]()
sorrie...
mensen, sla me eens
en dan ben ik tussendoor ook nog aan het boekenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
te-ring wat gaat dit snel joh..
zonder aan het kruis te hangenquote:
Ik ben ook met andere dingen bezig, refresh ik, dan loop ik alweer achter.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan ben ik tussendoor ook nog aan het boeken
[..]
zal het even doen had de post niet gezienquote:
is wel verstandigquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zonder aan het kruis te hangen
bij jou kan ik DAT maar beter even erbij zeggen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan toch niet, want dan wil iedereen
dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben ook met andere dingen bezig, refresh ik, dan loop ik alweer achter.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal het even doen had de post niet gezien
dan stoot je je koffie vast en zeker weer omquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar dit kan wel [ afbeelding ]
erg vervelend. Maar ik ga toch even douchen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook![]()
maar de ad's zijn weer gezet
die drink ik niet achter de barquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan stoot je je koffie vast en zeker weer om
douche zequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
erg vervelend. Maar ik ga toch even douchen.
das waarquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die drink ik niet achter de bar
dan hoop ik dat pa en ma wel slaappillen in huis hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, zootje snollengebroed, ome fles gaat om een uur of 5 deze verbandpost verlateneens kijken of ik bij pa & ma wel wat meer aan slapen toekom snachts...
vannacht om een uur of 3 uiteindelijk toch maar een slaappil gevraagd, wat denk je?
"Die krijg je nu niet meer, het is bijna ochtend"
Krijg de tering met je klotezooi
lekker ziekenhuisquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, zootje snollengebroed, ome fles gaat om een uur of 5 deze verbandpost verlateneens kijken of ik bij pa & ma wel wat meer aan slapen toekom snachts...
vannacht om een uur of 3 uiteindelijk toch maar een slaappil gevraagd, wat denk je?
Maar je mag iig het pand verlaten daarquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
je hebt de verpleegsters te veel geïmponeerd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
JF heeft zijn krullen EINDELIJK tot over zn schouder nuquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik ben ook weer uit de douche. Godver wat is het toch koud. Ik ga m'n haar maar weer laten groeien denk ik. Dat zal het weer leren!
Wie?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF heeft zijn krullen EINDELIJK tot over zn schouder nu
lang haar
krullen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier juist warm, maar nu is het goed te doen na zo'n lekker koele douche.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik ben ook weer uit de douche. Godver wat is het toch koud. Ik ga m'n haar maar weer laten groeien denk ik. Dat zal het weer leren!
32 graden toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is hier juist warm, maar nu is het goed te doen na zo'n lekker koele douche.
John-frusciante (de fok user, niet het ex-RHCP-lidquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie?
En tot m'n schouder is weer overdreven. Ook krullen zit er niet in..
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF heeft zijn krullen EINDELIJK tot over zn schouder nu
lang haar
krullen
ik zei krullen, dat is nog net slagquote:
ik heb hem bewust gemistquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een gast van New Kids. Je de een hele hype gemist?
En die hype is van 2009?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
en 2010, het nummer is nu op de radio, broodje warm vlees broodje bakpaoquote:
Matthias Reimquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zei krullen, dat is nog net slag
ja wat jammer dat ik het niet kan horen. Heel erg jammer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en 2010, het nummer is nu op de radio, broodje warm vlees broodje bakpao
die heeft ook geen krullenquote:
weet je dat ik echt NIEMAND in mijn omgeving erover hoor?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Idem hier, maar volgens mij is het niet echt heel erg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je dat ik echt NIEMAND in mijn omgeving erover hoor?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja wat jammer dat ik het niet kan horen. Heel erg jammer.
in het begin wel maar nu niet meer nee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je dat ik echt NIEMAND in mijn omgeving erover hoor?
ik durf niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, hier dan
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=627520
jaquote:
het is dat ik op fok ervan las....quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in het begin wel maar nu niet meer nee.
hm. goed punt ja.. geen dooie punt dus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
van iemand met kappersopleiding kun je verwachten dat ze slag geen krul vindt
[..]
ik ook, enkele minuten geleden.quote:het is dat ik op fok ervan las....
het valt me ook altijd direct op als iemands haar anders zitquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hm. goed punt ja.. geen dooie punt dus.
[..]
ik ook, enkele minuten geleden.
nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het valt me ook altijd direct op als iemands haar anders zit
foutje van de natuur
Het is blijkbaar een hype maar volgens mij mis ik niet echt iets.. heb iig niet het gevoel dat iets ontbreekt in mijn leven
is je eigen schuld kwalquote:
komt er een collega bijquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Symphonic het volgende:
Functioneringsgesprekken zijn zoooo fijn.
Even lekker mijn hart gelucht
ik kennelijk welquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ken het nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Had gisteren ook nog zo'n gesprek met mezelf, was wel positief.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Symphonic het volgende:
Functioneringsgesprekken zijn zoooo fijn.
Even lekker mijn hart gelucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |