Zolang het niet je eigen aarsmaden zijn, zijn het ook extra proteïne.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:28 schreef ehqo. het volgende:
Och zolang het geen aarsmaden zijn, alleen maar extra proteïne verder.
That'll keep me going for days!
wordquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:23 schreef UncleSam het volgende:
What has been seen cannot been unseen.
Ja, maar ik hoef geen jeukende anus als bijkomstigheid, zeg maar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zolang het niet je eigen aarsmaden zijn, zijn het ook extra proteïne.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:45 schreef BasEnAad het volgende:
Het probleem ligt toch echt bij TS. Ik heb net 14 minuten naar de champagne gekeken, maar ik zie geen maden.
Dan hadden ze allemaal omhoog gestaan, in dezelfde richting.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:48 schreef Solipsis het volgende:
Mijn gedachte gaat niet uit naar de sluiterspier maar de sluitertijd. Snel stijgende bubbels, niet snel genoeg foto apparaat. Streepjes ipv puntjes. Toch vreemd - zoals Theo Maassen zegt - dat het een kringspier is maar je toch strepen in je onderbroek hebt.
dat doet me aan een mopje denkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:28 schreef ehqo. het volgende:
Och zolang het geen aarsmaden zijn, alleen maar extra proteïne verder.
That'll keep me going for days!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: ik zie er geen maden in
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Niet als ondertussen die glazen worden geklonken en die belletjes alle kanten op vliegen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan hadden ze allemaal omhoog gestaan, in dezelfde richting.
Klinken zal denk ik weinig effect hebben op de belletjes, de vloeistof zal toch redelijk stabiel blijven omdat het niet goed samendrukt. Toch kan ik geen betere theorie verzinnen dan de genoemde sluitertijdhypothese. (89 woordwaarde in Scrabble)quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:06 schreef Solipsis het volgende:
[..]
Niet als ondertussen die glazen worden geklonken en die belletjes alle kanten op vliegen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:48 schreef Solipsis het volgende:
Mijn gedachte gaat niet uit naar de sluiterspier maar de sluitertijd. Snel stijgende bubbels, niet snel genoeg foto apparaat. Streepjes ipv puntjes. Toch vreemd - zoals Theo Maassen zegt - dat het een kringspier is maar je toch strepen in je onderbroek hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doet me aan een mopje denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: ik zie er geen maden in
ik moest lachen..
Don't try to find the answer
When there ain't no question here
Brother let your heart be wounded
And give no mercy to your fear
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doet me aan een mopje denkenHet origineel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: ik zie er geen maden in
One night a guy had $10 extra, so he decided to buy a hooker. When he was done he fell asleep, so she took the money and left. The next morning, he woke up with crabs. He went looking for the hooker, and when he found her started yelling at her. She responded,"Well what did you expect for $10, lobster?"
Ik ken hem alleen maar int nederlands, maar zo issie ook leukquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:08 schreef defibrillator het volgende:
[..]
Het origineel:
One night a guy had $10 extra, so he decided to buy a hooker. When he was done he fell asleep, so she took the money and left. The next morning, he woke up with crabs. He went looking for the hooker, and when he found her started yelling at her. She responded,"Well what did you expect for $10, lobster?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |