Huiswerkopdracht: waar ligt "de helft" WEL?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:30 schreef Ladylike het volgende:
2e helft van mn werk gaat 4 x zo snel
daar heb ik wel eens van gehoordquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wist je dat het weigeren van een toiletbezoek door een vreemde hier ook strafbaar is
dus je bent bijna klaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:30 schreef Ladylike het volgende:
2e helft van mn werk gaat 4 x zo snel
dit kan helaas niet thuis, dan mis ik mijn tweede scherm.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duidelijk meer thuis gaan werken
die moet het bedrijf dan maar aan je lenenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit kan helaas niet thuis, dan mis ik mijn tweede scherm.
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wist je dat het weigeren van een toiletbezoek door een vreemde hier ook strafbaar is
Ter herinnering ende vermaak. Code staat al in OP.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:28 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik heb Tweety (wie dat ook moge zijn) er bij gezet in de OP. Scheelt weer een kruisje.
dat is opizch het probleem niet, het scherm heb ik wel, een dual videokaart niet, en de ruimte om een tweede scherm op te stellen al helemaal niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die moet het bedrijf dan maar aan je lenen
in mijn geval: bij de helft van de facturenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huiswerkopdracht: waar ligt "de helft" WEL?
woon jij zo kleinquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is opizch het probleem niet, het scherm heb ik wel, een dual videokaart niet, en de ruimte om een tweede scherm op te stellen al helemaal niet.
dat vind ik dus ook wel bizarquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet hetMaar ik blijf het bizar vinden dat zwangere vrouwen in hoofddeksels mogen pissen
Tweety, dat ben ik dus! Hoi!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ter herinnering ende vermaak. Code staat al in OP.
dan schiet het idd niet opquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is opizch het probleem niet, het scherm heb ik wel, een dual videokaart niet, en de ruimte om een tweede scherm op te stellen al helemaal niet.
kutje dat je bent....quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ter herinnering ende vermaak. Code staat al in OP.
Whehe nee, niet bepaald, maar mijn pjoeter staat in een kast en daar staat al een 24" cherm in. Helaas is mijn internetaansluiting daar ook, dus het heeft (en ik heb) geen zin om de computer te verplaatsen.quote:
dat ken ik, scherm heb ik, dual videokaart ook maar die is stuk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
werk ze nog even, en succes met terughuppelenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef --Tweety-- het volgende:
Goed, ik ga weer even wat werk verzetten.
Het kantoor sluit nl om 3 uur wegens de sneeuw dus moet ik zorgen dat ik alles afheb, en met fok open lukt me dat niet denk ik.
Helaas is er nog geen internet in mn huisje, dus tot morgen maar weer!!!
pjoeterkastenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehe nee, niet bepaald, maar mijn pjoeter staat in een kast en daar staat al een 24" cherm in. Helaas is mijn internetaansluiting daar ook, dus het heeft (en ik heb) geen zin om de computer te verplaatsen.
Bis Morgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef --Tweety-- het volgende:
Het kantoor sluit nl om 3 uur wegens de sneeuw dus moet ik zorgen dat ik alles afheb, en met fok open lukt me dat niet denk ik.
Ik zou toch echt een keer teruglezen. Einde laatst gesloten topicquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kutje dat je bent....![]()
(niet dat je haar erbij hebt gezet, maar jezelf weg hebt gemaakt)
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als Ph verdwijnt uit de OP ben ik echt weg
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef --Tweety-- het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |