denk niet dat ik dat erg vindquote:
Fhaquote:
dapper beestquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:27 schreef john-frusciante het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/18505
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
waarom om 3 uur ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
Fha
JF![]()
pff om 3 uur moet ik alles geboekt hebben, zit nu op de helft
ff doorpezen dus
Dan begint het bezoekuur bij die aandachtshoer met die pennen in zn rugquote:
wrs omdat mn baas de gegevens die ik invoer dan nodig heeft.quote:
als dat zo was, nam ik verlofquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan begint het bezoekuur bij die aandachtshoer met die pennen in zn rug
en vandaag is de laatste kans om dat te doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij weer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel echt zoquote:
dan hup an die arbeitquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs omdat mn baas de gegevens die ik invoer dan nodig heeft.
nogmaals: jammer dat je niet dichtbij woontquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel echt zodagelijks van 3 tot 8
ben bezigquote:
nee, dat zei ik ook al.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk niet dat ik dat erg vind
en je hebt gezien ik deed het netjes op zijn duitsquote:
Yeah I knowquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:39 schreef Ladylike het volgende:
nogmaals: jammer dat je niet dichtbij woont
dan heb je de verkeerde vervoeging gebruikt en Arbeit is met een hoofdletterquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je hebt gezien ik deed het netjes op zijn duits
die duitsers kunnen me watquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan heb je de verkeerde vervoeging gebruikt en Arbeit is met een hoofdletter
echt... duits..![]()
smakelijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd om te eten. Over een uurtje is de download ook wel redelijk klaar hoop ik.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:56 schreef Fha het volgende:
Is het nog steeds zo glad buiten vandaag? Voor ik straks heel vrolijk naar buiten huppel en meteen weer op mn bek lig
Okequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als er sneeuw ligt is het stijf bevroren.
hier dan tenminste.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:56 schreef Fha het volgende:
Is het nog steeds zo glad buiten vandaag? Voor ik straks heel vrolijk naar buiten huppel en meteen weer op mn bek lig
die spreuk heb ik eens ergens gelezenquote:
en dan geloof ik dat Frei ook nog met hoofdletter isquote:
zolang hij niet aan de ingang van je vakantiepark hangt is het goedquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die spreuk heb ik eens ergens gelezen
aangevuld wordt het hier nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:01 schreef Symphonic het volgende:
Hier begint het al aardig op te ruimen. in mijn woonplaats helaas niet, daar wordt het nog steeds regelmatig aangevuld.
was wel bij zoietsquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang hij niet aan de ingang van je vakantiepark hangt is het goed
Dan zou ik toch eens overwegen een andere reisorganisatie te gebruikenquote:
ik dacht dat hij nooit met de trein gingquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens overwegen een andere reisorganisatie te gebruiken
ik heb hem weg gehaaldquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang hij niet aan de ingang van je vakantiepark hangt is het goed
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Hey dat heb ik net ook gedaan! Huppelend door de sneeuw van kantoor naar de supermarkt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:59 schreef Fha het volgende:
[..]
OkeDan huppel ik wel iets voorzichtiger
heb ik ook meteen gedaan en ook maar een andere accommodatie genomenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:13 schreef Fha het volgende:
[..]
de britten falen wel vakerquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey dat heb ik net ook gedaan! Huppelend door de sneeuw van kantoor naar de supermarkt!
Hoi iedereen!!!
Gisteren werd ik om 3 uur naar huis gestuurd wegens de sneeuw, en vandaag weer! Echt, engeland verkeert in staat van crisis zodra er wat sneeuw valt!
Haha, maar bij de bobby` s mag je als je zwanger bent en moet plassen, in hun helm plassen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de britten falen wel vaker
Gisteren gezien dat een bobby bij de amerikaanse wouten "stage" ging lopen....
die britten mogen echt niets vergeleken met die amerikanen.
Valt me nog mee dat de bobby's nu eindelijk wapens mogen dragen
dat was dus ook de eerste en de laatste keerquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik dacht dat hij nooit met de trein ging
Tweetyquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey dat heb ik net ook gedaan! Huppelend door de sneeuw van kantoor naar de supermarkt!
Hoi iedereen!!!
Gisteren werd ik om 3 uur naar huis gestuurd wegens de sneeuw, en vandaag weer! Echt, engeland verkeert in staat van crisis zodra er wat sneeuw valt!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:25 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha, maar bij de bobby` s mag je als je zwanger bent en moet plassen, in hun helm plassen.
Ik had er ooit van gehoordquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:25 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha, maar bij de bobby` s mag je als je zwanger bent en moet plassen, in hun helm plassen.
wist je dat het weigeren van een toiletbezoek door een vreemde hier ook strafbaar isquote:
duidelijk meer thuis gaan werkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:26 schreef Symphonic het volgende:
pfff zo rap als alles gisteren ging, zo traaaag gaat het vandaag.
Huiswerkopdracht: waar ligt "de helft" WEL?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:30 schreef Ladylike het volgende:
2e helft van mn werk gaat 4 x zo snel
daar heb ik wel eens van gehoordquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wist je dat het weigeren van een toiletbezoek door een vreemde hier ook strafbaar is
dus je bent bijna klaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:30 schreef Ladylike het volgende:
2e helft van mn werk gaat 4 x zo snel
dit kan helaas niet thuis, dan mis ik mijn tweede scherm.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duidelijk meer thuis gaan werken
die moet het bedrijf dan maar aan je lenenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit kan helaas niet thuis, dan mis ik mijn tweede scherm.
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wist je dat het weigeren van een toiletbezoek door een vreemde hier ook strafbaar is
Ter herinnering ende vermaak. Code staat al in OP.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:28 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik heb Tweety (wie dat ook moge zijn) er bij gezet in de OP. Scheelt weer een kruisje.
dat is opizch het probleem niet, het scherm heb ik wel, een dual videokaart niet, en de ruimte om een tweede scherm op te stellen al helemaal niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die moet het bedrijf dan maar aan je lenen
in mijn geval: bij de helft van de facturenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huiswerkopdracht: waar ligt "de helft" WEL?
woon jij zo kleinquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is opizch het probleem niet, het scherm heb ik wel, een dual videokaart niet, en de ruimte om een tweede scherm op te stellen al helemaal niet.
dat vind ik dus ook wel bizarquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet hetMaar ik blijf het bizar vinden dat zwangere vrouwen in hoofddeksels mogen pissen
Tweety, dat ben ik dus! Hoi!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ter herinnering ende vermaak. Code staat al in OP.
dan schiet het idd niet opquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is opizch het probleem niet, het scherm heb ik wel, een dual videokaart niet, en de ruimte om een tweede scherm op te stellen al helemaal niet.
kutje dat je bent....quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ter herinnering ende vermaak. Code staat al in OP.
Whehe nee, niet bepaald, maar mijn pjoeter staat in een kast en daar staat al een 24" cherm in. Helaas is mijn internetaansluiting daar ook, dus het heeft (en ik heb) geen zin om de computer te verplaatsen.quote:
dat ken ik, scherm heb ik, dual videokaart ook maar die is stuk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
werk ze nog even, en succes met terughuppelenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef --Tweety-- het volgende:
Goed, ik ga weer even wat werk verzetten.
Het kantoor sluit nl om 3 uur wegens de sneeuw dus moet ik zorgen dat ik alles afheb, en met fok open lukt me dat niet denk ik.
Helaas is er nog geen internet in mn huisje, dus tot morgen maar weer!!!
pjoeterkastenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehe nee, niet bepaald, maar mijn pjoeter staat in een kast en daar staat al een 24" cherm in. Helaas is mijn internetaansluiting daar ook, dus het heeft (en ik heb) geen zin om de computer te verplaatsen.
Bis Morgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef --Tweety-- het volgende:
Het kantoor sluit nl om 3 uur wegens de sneeuw dus moet ik zorgen dat ik alles afheb, en met fok open lukt me dat niet denk ik.
Ik zou toch echt een keer teruglezen. Einde laatst gesloten topicquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kutje dat je bent....![]()
(niet dat je haar erbij hebt gezet, maar jezelf weg hebt gemaakt)
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als Ph verdwijnt uit de OP ben ik echt weg
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef --Tweety-- het volgende:
quote:
tot morgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef --Tweety-- het volgende:
dat zou onderhand wel tijd wordenquote:
ja ja, jij bent de reden dat ik nog even blijfquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja ja, jij bent de reden dat ik nog even blijf
complimentenvisserquote:
Ik ook, mag hem alleen niet opsteken hierquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef Symphonic het volgende:
Zo nu heb ik wel even een peuk verdiend.
haaiquote:
Bij jullie is het toch meer Fabrizioquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je dat ik echt NIEMAND in mijn omgeving erover hoor?
Zoeken, het is echt wel wat voor jouquote:
Hoiquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, mag hem alleen niet opsteken hier
werk is half uur voor tijd af
[..]
haaikoffie? koekje?
Mijn straat was vanmorgen een ijsbaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:01 schreef Symphonic het volgende:
Hier begint het al aardig op te ruimen. in mijn woonplaats helaas niet, daar wordt het nog steeds regelmatig aangevuld.
Ik ga maar niet teruglezenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:41 schreef Fha het volgende:
Maar ik blijf het bizar vinden dat zwangere vrouwen in hoofddeksels mogen pissen
Voor je het weet heb je gezeik aan de kopquote:
goed gewerktquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook, mag hem alleen niet opsteken hier
werk is half uur voor tijd af
de mijn ook, kon maar net van mijn erfkomen met de auto. En fijn via de achterdeur naar binnen omdat mijn deuren weer eens fijn dichtgevroren zaten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn straat was vanmorgen een ijsbaan...
zou ik ook maar niet doenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je gezeik aan de op je kop...
wie?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij jullie is het toch meer Fabrizio?
[..]
Zoeken, het is echt wel wat voor jou.
whehe een of andere wazige wet...quote:
Immerquote:
Vaseline FTWquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de mijn ook, kon maar net van mijn erfkomen met de auto. En fijn via de achterdeur naar binnen omdat mijn deuren weer eens fijn dichtgevroren zaten.
Fa-bri-zi-oquote:
WTF?quote:[..]
whehe een of andere wazige wet...
beter dan die van australie, waar mannen niet meer staand mogen plassen na 22.00u
quote:
Das samen wel een hele foute associatie jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |