quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:56 schreef Fha het volgende:
Is het nog steeds zo glad buiten vandaag? Voor ik straks heel vrolijk naar buiten huppel en meteen weer op mn bek lig
Okequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als er sneeuw ligt is het stijf bevroren.
hier dan tenminste.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:56 schreef Fha het volgende:
Is het nog steeds zo glad buiten vandaag? Voor ik straks heel vrolijk naar buiten huppel en meteen weer op mn bek lig
die spreuk heb ik eens ergens gelezenquote:
en dan geloof ik dat Frei ook nog met hoofdletter isquote:
zolang hij niet aan de ingang van je vakantiepark hangt is het goedquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die spreuk heb ik eens ergens gelezen
aangevuld wordt het hier nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:01 schreef Symphonic het volgende:
Hier begint het al aardig op te ruimen. in mijn woonplaats helaas niet, daar wordt het nog steeds regelmatig aangevuld.
was wel bij zoietsquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang hij niet aan de ingang van je vakantiepark hangt is het goed
Dan zou ik toch eens overwegen een andere reisorganisatie te gebruikenquote:
ik dacht dat hij nooit met de trein gingquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens overwegen een andere reisorganisatie te gebruiken
ik heb hem weg gehaaldquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang hij niet aan de ingang van je vakantiepark hangt is het goed
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Hey dat heb ik net ook gedaan! Huppelend door de sneeuw van kantoor naar de supermarkt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:59 schreef Fha het volgende:
[..]
OkeDan huppel ik wel iets voorzichtiger
heb ik ook meteen gedaan en ook maar een andere accommodatie genomenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:13 schreef Fha het volgende:
[..]
de britten falen wel vakerquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey dat heb ik net ook gedaan! Huppelend door de sneeuw van kantoor naar de supermarkt!
Hoi iedereen!!!
Gisteren werd ik om 3 uur naar huis gestuurd wegens de sneeuw, en vandaag weer! Echt, engeland verkeert in staat van crisis zodra er wat sneeuw valt!
Haha, maar bij de bobby` s mag je als je zwanger bent en moet plassen, in hun helm plassen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de britten falen wel vaker
Gisteren gezien dat een bobby bij de amerikaanse wouten "stage" ging lopen....
die britten mogen echt niets vergeleken met die amerikanen.
Valt me nog mee dat de bobby's nu eindelijk wapens mogen dragen
dat was dus ook de eerste en de laatste keerquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik dacht dat hij nooit met de trein ging
Tweetyquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey dat heb ik net ook gedaan! Huppelend door de sneeuw van kantoor naar de supermarkt!
Hoi iedereen!!!
Gisteren werd ik om 3 uur naar huis gestuurd wegens de sneeuw, en vandaag weer! Echt, engeland verkeert in staat van crisis zodra er wat sneeuw valt!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:25 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha, maar bij de bobby` s mag je als je zwanger bent en moet plassen, in hun helm plassen.
Ik had er ooit van gehoordquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:25 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha, maar bij de bobby` s mag je als je zwanger bent en moet plassen, in hun helm plassen.
wist je dat het weigeren van een toiletbezoek door een vreemde hier ook strafbaar isquote:
duidelijk meer thuis gaan werkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:26 schreef Symphonic het volgende:
pfff zo rap als alles gisteren ging, zo traaaag gaat het vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |