L1quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Fa-bri-zi-o
Komt tegenwoordig zelfs al op L1![]()
.
Zo mogelijk nog fouter als Dieter Koblenz.
[..]
WTF?
dat bedoel ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Das samen wel een hele foute associatie ja...
van mijn sterretje maken ze geen rondjequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan kan een beetje vaseline geen kwaad
daar stond eerst wat andersquote:
quote:
Ik meende dit te zien :quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
tenminste niet bij mijn post.
maar nou ben ik echt boodschappen doen.
laters
Driemaal raden hoe laat ik in de trein naar huis en vervolgens in de auto zitquote:
WINTERWEER GAAT AVONDSPITS IN WESTEN VAN HET LAND ONTWRICHTEN
6 januari 2010, 14:13
Het verkeer zal in het westen van het land tijdens de tweede helft van de woensdagavondspits veel last krijgen van het winterse weer.
Al een groot gedeelte van de dag hangt er boven de kop van Noord-Holland en de Noordzee een gebied waar veel sneeuw uit valt. Langzaam zakt de buienlijn zuid-oostwaards en zal volgens Meteo Consult tussen 17:00 en 18:00 uur in een strook tussen Amsterdam en Den Haag liggen. Meteo Consult verwacht dat het met name in het westen van land zo'n tweeëneenhalf uur zal blijven sneeuwen en dat er ongeveer 5cm sneeuw zal vallen.
De sneeuwval met daarbij het tekort aan strooizout zal ervoor zorgen dat de weg slecht begaanbaar zal worden.
De VerkeersInformatieDienst adviseert weggebruikers indien mogelijk de tweede helft van de avondspits het westen van het land te ontzien.
Kom maar gewoon een tijdje bij mij logerenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef DaMart het volgende:
Jippie!.
[..]
Driemaal raden hoe laat ik in de trein naar huis en vervolgens in de auto zit.
Limburg heeft iig genoeg zoutquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef DaMart het volgende:
Jippie!.
[..]
PWN.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef DaMart het volgende:
Jippie!.
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Kom maar gewoon een tijdje bij mij logeren
Het mag ook wel hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:05 schreef MPG het volgende:. Pas op Fha, hij zou het zo doen
.
Mart heeft niet voor niets gezegd dat hij zijn eventuele vriendin overal zou volgen, tot in de kleedkamer van haar dameshockeyteam aan toe.
met een snelheid van??quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
nog een uurtje, wat een kutdag
emoties waren gister kutter, maar de werkdag was fijner
Vertel.. Wat is er allemaal aan de hand?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
nog een uurtje, wat een kutdag
emoties waren gister kutter, maar de werkdag was fijner
prive: gisteren was de sterfdag van mn moeder... hele verhaal kun je per PM krijgen op verzoekquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vertel.. Wat is er allemaal aan de hand?
Oei.. Maar na regen komt zonneschijn, dat weet je.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..
prive: gisteren was de sterfdag van mn moeder... hele verhaal kun je per PM krijgen op verzoek
werk nu: hectiek en dingen die fout lopen (niet bij mij gelukkig, maar ik help mn collega maar...)
die zonneschijn heet Randall (mn zoontje)quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oei.. Maar na regen komt zonneschijn, dat weet je.
Die bijna jarig is ook nogquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die zonneschijn heet Randall (mn zoontje)
Jaaaaquote:
ja maar papa vind die kadootjes ook erg leukquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jaaaa
wat een leven heeft dat kind..
5 dec: cadeautjes
25 +26 dec: cadeautjes
20 jan.: cadeautjes
en dan ook nog het hele jaar door van opa en oma: cadeautjesje wilt niet weten wat het kind allemaal heeft, hij heeft zelfs bouwkranen en vrachtwagens die hoger en langer zijn dan het kind zelf
en dan vragen ze me nog: wat wil hij eigenlijk hebben?
gelukkig was mijn zus zo slim om met de kerst een spelletje te geven EN slofjes, zodat die slofjes een NUTTIG cadeau waren
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja maar papa vind die kadootjes ook erg leuk![]()
vooral die heftruck
en weer armerquote:
dat is waarquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
Hey L_L
toch is mn mopje leuker als je hem vertelt
maden
nog geen 30 euro dus valt super meequote:
arm mensquote:
oh dat valt idd meequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog geen 30 euro dus valt super mee
heb alleen maar puree, stroop en nog een paar kleine dingen gehaald.
sneeuw kan ook handig zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Symphonic het volgende:
Alles was hier weer redelijk groen, en nu ligt er weer een dikke laag van die bende
ff een abbo nemen bij ziggo is ong 100 mb, maar ik denk dat die glasvezel niet zover komtquote:
eindelijk jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
sneeuw kan ook handig zijn![]()
Als we s 'avonds gaan wandelen dan valt die zwarte hond van ons op
Of zou UPS wel bij hem komen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ff een abbo nemen bij ziggo is ong 100 mb, maar ik denk dat die glasvezel niet zover komt
hier nog niet maar er is al wel voorspelt voor vanavondquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:59 schreef Symphonic het volgende:
Alles was hier weer redelijk groen, en nu ligt er weer een dikke laag van die bende
Dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
sneeuw kan ook handig zijn![]()
Als we s 'avonds gaan wandelen dan valt die zwarte hond van ons op
ik trek wel wat harder aan het draadje dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ff een abbo nemen bij ziggo is ong 100 mb, maar ik denk dat die glasvezel niet zover komt
dat schiet lekker opquote:
bolle erop leggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
Echt.. ik heb zo verdomd kouwe voeten. Aarg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |