Arme jijquote:
knap dat je dat dus wel lukt terwijl je foktquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
5 kg zuurvlees maken is echt wel veel werk
mijn baas liet pics zien van zijn paarden... spelend in de sneeuwquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou vanavond mijn paard op gaan halen met de trailer, maar ook dat plan kan ik wel weer in de ijskast zetten.
3 kilo!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
knap dat je dat dus wel lukt terwijl je fokt
maar leg het verschil eens uit tussen 2 en 5 kilo dan
succesquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga afsluiten en me in de verkeerschaos mengen
johquote:
het paard staat ook al in de ijskastquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou vanavond mijn paard op gaan halen met de trailer, maar ook dat plan kan ik wel weer in de ijskast zetten.
5kg is zwaarder dan 1 flesje jupilerquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar leg het verschil eens uit tussen 2 en 5 kilo dan
GF drinkt nu nog geen Jup, daar begint ie om half 11 pas meequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
5kg is zwaarder dan 1 flesje jupiler
Die gaat happen danquote:
het staat nou te pruttelen en daar hoef je niet de hele tijd bij te blijven staan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de hoeveelheidquote:maar leg het verschil eens uit tussen 2 en 5 kilo dan
Pas op voor dat witte, schijnt glad te kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Symphonic het volgende:
dat kostte vroeger heel wat meer moeite, geld en tijdquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Zaken doen vanuit Jakarta met twee partijen uit Nederland. Heerlijk als alles gewoon werkt en je onderling email stuurt. Toch wel handig allemaal zo.
meng zequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Symphonic het volgende:
een heel stukquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
5kg is zwaarder dan 1 flesje jupiler
Absoluut, zonder internet had ik hier niet kunnen zitten ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kostte vroeger heel wat meer moeite, geld en tijd
vandaag eerderquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF drinkt nu nog geen Jup, daar begint ie om half 11 pas mee
dat geloof ik graag zeker met jouw zaakquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Absoluut, zonder internet had ik hier niet kunnen zitten ook.
je bent geniaalquote:
het is echt een mega goede uitvindingquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Absoluut, zonder internet had ik hier niet kunnen zitten ook.
en ga naar je eigen gezeik luisterenquote:
hij heeft zelfs al hier gepostquote:
Ik heb er overheen gelezenquote:
kloptquote:
gelukkig maar 1 xquote:
heb jij ff geluk, ik heb slachtofferhulp moeten inschakelenquote:
Aaahw LLquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb jij ff geluk, ik heb slachtofferhulp moeten inschakelen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb jij ff geluk, ik heb slachtofferhulp moeten inschakelen
Ben regelmatig niet bereikbaar. Wel zo fijn. Ze sturen maar een mailtje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je bent geniaal
[..]
het is echt een mega goede uitvinding
al raken mensen tegenwoordig wel in paniek als ze iemand niet kunnen bereiken of zelf even niet bereikbaar zijn. Dat vind ik een nadeel.
laters flesquote:
Bengelquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn "werk" dagje zit erop. Tijd voor cappuccino.
zou tijd wordenquote:
dat hoef ik hier niet te proberenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef indahnesia.com het volgende:
6.6 gb gedownload vandaag. Nieuw record
dat hoort er ook bijquote:
Laatste drie uur voor niets gedownload want het werkt niet. Nou ja, de rest moest ik toch hebben, dus zo'n ramp is het niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat hoef ik hier niet te proberen![]()
ik betaal dan extra voor de download stomme belgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |