godverdomme zit jij mij te stalken ofzo?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Ik HEB al administratierechten, maar dat maakt niets uit. dat wachtwoord is overal bij nodig, zelfs als administratorquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef zarGon het volgende:
Als je een keylogger kan installeren, heb je ook wel toegang tot cmd.exe, en kun je een nieuw account toevoegen met adminrechten toevoegen en je ding doen.
Of je downloadt pwdump 7. Draait het via command line (pwdump7.exe -d <filename> [destionation]) en post het resultaat hier. Gaan we het wachtwoord achterhalen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef zarGon het volgende:
Als je een keylogger kan installeren, heb je ook wel toegang tot cmd.exe, en kun je een nieuw account toevoegen met adminrechten toevoegen en je ding doen.
Start je op in veilige modus (F8), flikker je dat programma weg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:17 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik HEB al administratierechten, maar dat maakt niets uit. dat wachtwoord is overal bij nodig, zelfs als administrator
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:15 schreef wise het volgende:
aha, een 14 jarige lastige puber
edit:
Oplossing: linux password recovery, getest onder Vista en werkt!
Ga naar http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/
Download daar het zipje met daarin de iso onder het kopje 'Download'.
Brand het op CD, dus via de ISO branden.
Doe CD in computer en start overnieuw op.
Hij start dan een applicatie
Hele tijd op Enter drukken
Kiezen voor (1) password & account edit blabla
Typ dan de naam in van je account
Hij geeft een lijstje met opties
Het makkelijkst is om jezelf te promoten naar admin (optie 3 bij userkeuze)...
Als je klaar bent typ je ! in het scherm.
En opslaan door [y] te typen als hij daarom vraagt
Als hij het aangeeft dat je op ctrl alt del kan drukken, doen en CD eruit.
In windows inloggen met je account
En dan ben je als het goed is Admin dus dan kan je weer zelf dingen regelen.
![]()
![]()
Helpt niet, hij reset automatisch de tijd.quote:edit: en wat als je de windows klok telkens een 15tal min achteruit zet![]()
edit2: http://www.pchelper.nl/forum/lofiversion/index.php/t55339.html
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of je download pwdump 7. Draait het via command line (pwdump7.exe -d <filename> [destionation]) en post het resultaat hier. Gaan we het wachtwoord achterhalen.
Geen nerd kinderenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef jeroen25 het volgende:
Kinderen die niet kunnen verwijderen wat hun ouders aan beveiliging geinstalleerd hebben.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Start je op in veilige modus (F8), flikker je dat programma weg.
Dat is idd een optie, maar ik wil niet dat mijn ouders het merken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Start je op in veilige modus (F8), flikker je dat programma weg.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef FFSletop het volgende:
[..]
godverdomme zit jij mij te stalken ofzo?!je straalt het uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Maak je een nieuwe gebruiker aan. Log je daarmee in en stel je in dat het programma niet moet opstarten bij dat account.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:23 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat is idd een optie, maar ik wil niet dat mijn ouders het merken.
Dan ben ik gewoon mijn computer kwijt
Kan niet, dat programma blokkeert het maken van nieuwe accs, en als ik wel een geldig acc daarvoor moet maken moet ik...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak je een nieuwe gebruiker aan. Log je daarmee in en stel je in dat het programma niet moet opstarten bij dat account.
Mjah. Als je niet wil dat je ouders erachter komen, moet je vooral niet spelen met de instellingen van het standaard account.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Start -> Uitvoeren -> msconfig
Kun je daar inkomen? Je hebt daar een tabje 'Opstarten'. Daar staan alle programma's in die opstarten als jij de computer aanzet en inlogt. Als je er kan komen moet je die kliktime even opzoeken en uitvinken. Misschien helpt het.
OPSTARTEN IN VEILIGE MODUS.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:26 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kan niet, dat programma blokkeert het maken van nieuwe accs, en als ik wel een geldig acc daarvoor moet maken moet ik...
precies!
DAT PAUPERWACHTWOORD
Mja het is zijn eigen pc toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mjah. Als je niet wil dat je ouders erachter komen, moet je vooral niet spelen met de instellingen van het standaard account.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |