De laatste keer dat ik écht goed ziek was een jaar of 4,5 geleden heb ik denk ik wel een keer of 8 tijdens mijn slaap in m'n bed doorgesijpeldquote:
Lijkt me ook geen pretje, blij dat ik alleen, breek,kneus,scheur maar verder nooit ziek benquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik écht goed ziek was een jaar of 4,5 geleden heb ik denk ik wel een keer of 8 tijdens mijn slaap in m'n bed doorgesijpeld.
Dat was me de darminfectie wel, kleine 2 weken thuis moeten zitten
oh ja vergeet, verbrandenquote:
Dat was geen pretje nee, in die 2 weken leerde ik pas goed om 'gezondheid' te waarderenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen pretje, blij dat ik alleen, breek,kneus,scheur maar verder nooit ziek ben
Die zijn blind voor slotjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik zag niet dak m dicht gegooid hadnadeel van mod zijn
Ik verlang ook wel weer naar een vaste ontlasting jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was geen pretje nee, in die 2 weken leerde ik pas goed om 'gezondheid' te waarderen
Ook vol met waterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:04 schreef Thrust het volgende:
Kip van de appie word ook steeds beroerder, zit vol met pezen enzo
Probeer een week in het ziekenhuis. Dan leer je je leven ineens erg waarderenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was geen pretje nee, in die 2 weken leerde ik pas goed om 'gezondheid' te waarderen
Ik geloof je meteen Missy!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer een week in het ziekenhuis. Dan leer je je leven ineens erg waarderen
Wat een onzin, ik snap werkelijk niet hoe je op dat belachelijke idee komtquote:
Blijkbaar ben je niet begaafd genoeg om briljant van onzinnig te onderscheiden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een onzin, ik snap werkelijk niet hoe je op dat belachelijke idee komt!
Zojuist heb ik het tegendeel bewezen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet begaafd genoeg om briljant van onzinnig te onderscheiden.
Alleen al van het voedsel krijg je al trauma'squote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer een week in het ziekenhuis. Dan leer je je leven ineens erg waarderen
Het voedsel was prima.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef Thrust het volgende:
[..]
Alleen al van het voedsel krijg je al trauma's
quote:
tegenwoordig kun je met een gerust hart ziekenhuiseten etenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:25 schreef Thrust het volgende:
Het is al even geleden, maar die opgewarmde drap leek wel gerecycled
Marktwerking ftw!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
tegenwoordig kun je met een gerust hart ziekenhuiseten eten
vind je het erg, als ik het liever niet uitprobeerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
tegenwoordig kun je met een gerust hart ziekenhuiseten eten
Nee hoor, maar mocht het je er ooit van weerhouden om een nachtje daar door te brengen dan hoop ik dat je daar nu anders over denktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:49 schreef Thrust het volgende:
[..]
vind je het erg, als ik het liever niet uitprobeer
Heeft dit: 0406101337 nummer eigenlijk nog een betekenisquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef nectarientje het volgende:
Ik kreeg m als verjaardagskaartje, ga 'm zeker bewaren
Ik dacht dat jij zo'n logische denker wasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft dit: 0406101337 nummer eigenlijk nog een betekenis?
als je de extra kroeppoek maar niet vergeetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft dit: 0406101337 nummer eigenlijk nog een betekenis?
Dat heb ik nergens gezegdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n logische denker was
Denken leidt niet altijd tot resultaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef MissMSX het volgende:
Ik dacht dat jij zo'n logische denker was
Ik heb ook niet gezegd dat jij dat gezegd zou hebbenquote:
Nee, dat kloptquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat jij dat gezegd zou hebben
Eh.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:34 schreef MissMSX het volgende:
Zo, paar bananen geaborteerd en moeder drinken gegeven
Ik heb een mooie, grote banaan staan, maar die krijgt steeds uitlopers. Die chop ik er vervolgens weer vanaf, anders gaat de moederplant doodquote:
Dank voor de inspiratie!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb een mooie, grote banaan staan, maar die krijgt steeds uitlopers. Die chop ik er vervolgens weer vanaf, anders gaat de moederplant dood
Moet ik ook weer eens doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een mooie, grote banaan staan, maar die krijgt steeds uitlopers. Die chop ik er vervolgens weer vanaf, anders gaat de moederplant dood
Ik heb de babietjes in de afvalbak gegooidquote:
Laat ze het in OUD niet horen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb de babietjes in de afvalbak gegooid
OUD? Wat is dat?quote:
Als je het parasieten noemt, want dat zijn ze gezien ze zo je huis overnemen als je even niet kijkt, dan klinkt het al wat minder erg. :pquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb de babietjes in de afvalbak gegooid
Had je een plantage? kan je beter met andere planten doen... levert meer opquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je het parasieten noemt, want dat zijn ze gezien ze zo je huis overnemen als je even niet kijkt, dan klinkt het al wat minder erg. :p
het aantal bananenplanten is hier al drastisch minder. paar weggeven en paar stervenden niet meer opgelapt.
eindelijk een beetje ruimte voor de andere planten
Dat is ook mijn tactiek ja. Ze overleven normaal gewoon te goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je het parasieten noemt, want dat zijn ze gezien ze zo je huis overnemen als je even niet kijkt, dan klinkt het al wat minder erg. :p
het aantal bananenplanten is hier al drastisch minder. paar weggeven en paar stervenden niet meer opgelapt.
eindelijk een beetje ruimte voor de andere planten
Foto!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:10 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een lieve muts gekocht voor mijn koude oren.
Die zijn denk ik wel een stukje groter dan de mijnequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:11 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ze in het wild gezien met bananen eraan.
Oew zoeen. Die vind ik stiekem wel leuk, maar niets voor mijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://img697.imageshack.us/img697/3299/sdaf.jpg.
Zonde van het zwarte vlakquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://img697.imageshack.us/img697/3299/sdaf.jpg.
Big ass motherfuckerplantquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zijn denk ik wel een stukje groter dan de mijne
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:29 schreef Tegan het volgende:
Ik moest echt iets voor mijn koude oren, en het stond stiekem toch wel tof (was eigenlijk ook niet echt mijn ding).
Mijn krullen heb ik jaren en jaren gehaat, totdat ik erachter kwam dat als je er heel veel tijd aan besteed () het hardstikke mooi is
.
Ik zie er niet uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zonde van het zwarte vlakwel een leuk muts
Kom jij ze iedere dag uitkammen en verzorgen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..], als je krullen haat bén je een muts!
Waar is dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Mijn tante heeft ook een mangoboom in de voortuin, vallen er zo iedere dag een paar af
.
Doe als Air: korte krullenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kom jij ze iedere dag uitkammen en verzorgen?
Volgens overdrijf je nu een beetjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit, en foto's online zijn eng.
I see your point.... Maar als je dat doet heb je ook watquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kom jij ze iedere dag uitkammen en verzorgen?
Suriname.quote:
Ik ben het juist aan het groeienquote:
Ja, maar niet voordat ze in een zooi archieven van geile mannetjes zijn verdwenen hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:33 schreef Thrust het volgende:
[..]
Volgens overdrijf je nu een beetjeje kan ze ook weer verwijderen, maar via pm mag ook
Ik wil altijd graag krullen hebben maar als het al veel werk is als je ze van jezelf hebt.. pff.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:29 schreef Tegan het volgende:
Ik moest echt iets voor mijn koude oren, en het stond stiekem toch wel tof (was eigenlijk ook niet echt mijn ding).
Mijn krullen heb ik jaren en jaren gehaat, totdat ik erachter kwam dat als je er heel veel tijd aan besteed () het hardstikke mooi is
.
Oew, Suriname. Daar wil ik ook graag nog eens heen. Leuk als je daar een adresje hebtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Suriname.
[..]
Ik ben het juist aan het groeien. slecht te zien maar als mijn haar nat is dan komt het echt tot onder mijn borsten
.
Het is ook alleen mooi met los haar die mutsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil altijd graag krullen hebben maar als het al veel werk is als je ze van jezelf hebt.. pff.
maar je hebt een mooie bos haaren de muts is cute!
Korte krullen?quote:
Mag toch hopen dat het met een foto, alleen van de hoofd zoals in dit shot wel mee valtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar niet voordat ze in een zooi archieven van geile mannetjes zijn verdwenen he
Het mooiste zijn mijn krullen als ik net gedouchet heb en het gewoon nat laat opdrogen. Maarja, dat is geen optie omdat klitten enzo. Dus ik kam het helemaal uit als het nat is (mocht van de kapper nooit meer mijn haar kammen als het droog wasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, Suriname. Daar wil ik ook graag nog eens heen. Leuk als je daar een adresje hebt
Veel antiklit erin doen dan denk ik?
Korter dan die van Tquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Korte krullen?Bob Ross was jaloers geweest op mijn haar op het moment dat ik naar de kapper ga.
Keep on hopingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:37 schreef Thrust het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat het met een foto, alleen van de hoofd zoals in dit shot wel mee valt
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Korte krullen?Bob Ross was jaloers geweest op mijn haar op het moment dat ik naar de kapper ga.
Daar kom ik dan met m'n dunne, pluizige haarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het mooiste zijn mijn krullen als ik net gedouchet heb en het gewoon nat laat opdrogen. Maarja, dat is geen optie omdat klitten enzo. Dus ik kam het helemaal uit als het nat is (mocht van de kapper nooit meer mijn haar kammen als het droog was), en daarna heb ik een krulspray die ik er helemaal in kneed. En als het dan niet te snel opdroogt wordt het mooi
. Dit is mijn uitgaansritueel, als ik naar school ga ofzo dan kam ik het toch droog om er vervolgens water en die spray in te doen, stuk minder, maar wel sneller.
Er lopen nog steeds, meer gek los rond dan er vast zitten..quote:
Owh... dat wist ik niet... Dan hou ik het wel bij m'n tante in Spanjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef Tegan het volgende:
Familie in arme landen hebben is trouwens niet zo tof als het klinkt. Ze gaan er vooral vanuit dat jij hardstikke rijk bent en wel ff als je er bent wat geld kan investeren in hun. Oh en een bruiloft, die betaal jij toch. Oh en we moeten nog een nieuwe wc, etc. Als ik ooit nog naar Suriname ga, ga ik gewoon in een hotel en een middagje op bezoek ofzo.
Anders dan die van T.quote:
Men are perverts... That's a factquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:42 schreef Thrust het volgende:
[..]
Er lopen nog steeds, meer gek los rond dan er vast zitten..
Ge zijt vermoeiendquote:
Las net wel iets van een bepaald persoon in Singlesquote:
Pics?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kom ik dan met m'n dunne, pluizige haar
Ik gebruik sinds vorig jaar weer een fohn. Ziet m'n haar er echt beter uit
Daar geloof ik echt helemaal niks vanquote:
Maar het belangrijke deel is beschermdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar geloof ik echt helemaal niks van![]()
En als het een muts voor je oren is is 'ie te klein, ik zie je oren namelijk nog.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:43 schreef Thrust het volgende:
[..]
Las net wel iets van een bepaald persoon in Singles
Dat verschilt per land. Mijn stiefvader heeft familie in Egypte en mijn moeder en stiefvader komen altijd met twee keer zoveel bagae terug als dat ze heen gaan. Ook een paar kilo zwaarder trouwens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef Tegan het volgende:
Familie in arme landen hebben is trouwens niet zo tof als het klinkt. Ze gaan er vooral vanuit dat jij hardstikke rijk bent en wel ff als je er bent wat geld kan investeren in hun. Oh en een bruiloft, die betaal jij toch. Oh en we moeten nog een nieuwe wc, etc. Als ik ooit nog naar Suriname ga, ga ik gewoon in een hotel en een middagje op bezoek ofzo.
Pics heb ik niet echt. Maar als ik fohn, dan pluist en klit het minder en lijkt het voller.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pics?
Ik gebruik nooit een fohn, maar de kapper heeft zo'n tof krul-opzetstuk, die is wel interessant, maar mijn haar kan slecht tegen snel opdrogen, dan wordt het pluis.
Dan doe je je haar ervoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar het belangrijke deel is beschermd.
De trouwfoto'squote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:48 schreef MissMSX het volgende:
Pics heb ik niet echt. Maar als ik fohn, dan pluist en klit het minder en lijkt het voller.
Ja goed, sommige culturen zijn gastvriendelijker. Maar mijn familie is dat ook absoluut, het is ook nooit een probleem om mee te eten of te blijven slapen ofzo, er is gewoon een verschil tussen ons omdat zij de enige tak zijn die niet naar NL zijn gegaan toendertijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat verschilt per land. Mijn stiefvader heeft familie in Egypte en mijn moeder en stiefvader komen altijd met twee keer zoveel bagae terug als dat ze heen gaan. Ook een paar kilo zwaarder trouwens.
De enige reden dat zij van die drie week anderhalve week in een appartement gaan is omdat ze anders geen seconde rust krijgen. Het ene familielid is nog niet weg of de volgende komt langs.
Da's nephaarquote:
Dat weet zij niet. Oh wacht...quote:
Mijn stiefvader helpt ze wel. Hij heeft de laatste keer een rollator voor zijn moeder mee genomen en wel eens medicijnen mee genomen die ze daar niet hadden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja goed, sommige culturen zijn gastvriendelijker. Maar mijn familie is dat ook absoluut, het is ook nooit een probleem om mee te eten of te blijven slapen ofzo, er is gewoon een verschil tussen ons omdat zij de enige tak zijn die niet naar NL zijn gegaan toendertijd.
En ik denk dat het cultuurverschil ook parten speelt, Egyptenaren zijn anders dan Surinamers.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:00 schreef Thrust het volgende:
De kloof word na mate de jaren alleen maar groter, onder andere levensstijl
Als zij hier al 30 jaar wonen is dat ook niet zo verwonderlijk. Ook al zijn het Surinamers, zij zijn wel wat vernederlandst natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:02 schreef Tegan het volgende:
Maar het rare is dat mijn familie in NL wel heel anders zijn. En ook nog wel echte Surinamers hoor.
Zover ik weet, bestaat er niet echt een Surinamer (op de bosjes mannen na) is een mengeling van verschillende rassen.... eigenlijk net als hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik denk dat het cultuurverschil ook parten speelt, Egyptenaren zijn anders dan Surinamers.
Ja maar dat gastvrije is echt nog Surinaams en niet Nederlands, misschien ook een deel van zo dankbaar zijn voor 'rijkdom' dat ze nog gastvrijer zijn geworden, terwijl mijn familie in Suriname zich ontzettend arm/zielig/benadeeld voelt (terwijl ze tegelijk ook minder kosten hebben natuurlijk).quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als zij hier al 30 jaar wonen is dat ook niet zo verwonderlijk. Ook al zijn het Surinamers, zij zijn wel wat vernederlandst natuurlijk.
Dat zou inderdaad heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar dat gastvrije is echt nog Surinaams en niet Nederlands, misschien ook een deel van zo dankbaar zijn voor 'rijkdom' dat ze nog gastvrijer zijn geworden, terwijl mijn familie in Suriname zich ontzettend arm/zielig/benadeeld voelt (terwijl ze tegelijk ook minder kosten hebben natuurlijk).
In Suriname woonden alleen (bos)negers, er zijn toen allerlei rassen naartoe gehaald om op het land te werken als slaven, daardoor wonen er Indiërs (mijn voorouders), Chinezen, Javanen, Creolen zijn kinderen van de oorspronkelijke negers dacht ik. Maar mijn familie is dus niet echt een mengeling van rassen... Net als weinig Surinamers hoor. Er wonen enkel veel verschillende rassen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:05 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zover ik weet, bestaat er niet echt een Surinamer (op de bosjes mannen na) is een mengeling van verschillende rassen.... eigenlijk net als hier
Zal het wel zien van de zomer, ben uitgenodigd door een maat van mequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
In Suriname woonden alleen (bos)negers, er zijn toen allerlei rassen naartoe gehaald om op het land te werken als slaven, daardoor wonen er Indiërs (mijn voorouders), Chinezen, Javanen, Creolen zijn kinderen van de oorspronkelijke negers dacht ik. Maar mijn familie is dus niet echt een mengeling van rassen... Net als weinig Surinamers hoor. Er wonen enkel veel verschillende rassen.
ik pas wel in je koffer toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zal het wel zien van de zomer, ben uitgenodigd door een maat van me
denk het wel, klein maar fijn was het tochquote:
Als het goed is alleen wat relaxen, maar heb al hints gehoord over een verbouwing, heb zo'n vermoeden dat er ook wat geklust gaat wordenquote:
Dat niet, maar wel heel vrolijkquote:
Geen idee. Ik draai toch alleen maar Japanse technoquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zenden ze daar tegenwoordig ook al Japanse popmuziek op uit?
Dat van zaterdag was fijn!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:13 schreef MissMSX het volgende:
Geen idee. Ik draai toch alleen maar Japanse techno
Niet voor mezelf. An's collega's!!quote:
Wij hebben Kink FM opstaan. Unaniem besloten door mij, mijn baas en een andere collega. De rest die er bij zit is later erbij gekomen dus helaas (collegiaal he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet voor mezelf. An's collega's!!
KinkFMquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij hebben Kink FM opstaan. Unaniem besloten door mij, mijn baas en een andere collega. De rest die er bij zit is later erbij gekomen dus helaas (collegiaal he?).
KinkFM is trouwens nog best wel te doen.
De winkels kunnen de rode loper voor je uitleggen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:19 schreef Tegan het volgende:
OMG, kreeg net mijn salaris van december inc. opgebouwde dagen en bonus enzo, en het is zoveel...
* MissMSX zingt:quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:19 schreef Tegan het volgende:
OMG, kreeg net mijn salaris van december inc. opgebouwde dagen en bonus enzo, en het is zoveel...
Een N900? Da's een telefoon, neem ik aan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:24 schreef Tegan het volgende:
Ik had er echt geen geld voor, maar nu krijg ik van mezelf een N900 denk ik. Of sparen, moeilijke keuze...
Slaap er nog een nachtje overquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:24 schreef Tegan het volgende:
Ik had er echt geen geld voor, maar nu krijg ik van mezelf een N900 denk ik. Of sparen, moeilijke keuze...
De muziek is bij de juiste zenders nog tot daar aan toe, maar dat mensen zitten te wachten op ongrappige aan spraakdiarree lijdende plaatjesdraaiers zal mij tot het einde der tijden een raadsel blijven.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een N900? Da's een telefoon, neem ik aan?
quote:
Ik vind dat juist leuk. Bij programma's zoals Ek-stra Weekend op 3FM en voorheen MiddenindenachtRick op 538 wist je nooit wat er ging gebeuren en dat maakt het juist leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
De muziek is bij de juiste zenders nog tot daar aan toe, maar dat mensen zitten te wachten op ongrappige aan spraakdiarree lijdende plaatjesdraaiers zal mij tot het einde der tijden een raadsel blijven.
Radiohead daarentegen!quote:
Ik wist precies wat er ging gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:31 schreef RealZeus het volgende:
Bij programma's zoals Ek-stra Weekend op 3FM en voorheen MiddenindenachtRick op 538 wist je nooit wat er ging gebeuren.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wist precies wat er ging gebeuren.
*klik*
Ik heb ook Kink aanstaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij hebben Kink FM opstaan. Unaniem besloten door mij, mijn baas en een andere collega. De rest die er bij zit is later erbij gekomen dus helaas (collegiaal he?).
KinkFM is trouwens nog best wel te doen.
Als je alleen de keus hebt bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wist precies wat er ging gebeuren.
*klik*
Het ergert me voldoende dat ik het meeneem in de klussen die ik accepteer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
Als je alleen de keus hebt bedoel je?
Zit L. onder de plak?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
Als je alleen de keus hebt bedoel je?
Het kan zijn dat hij bij zijn vriendin niet geheel vrijwillig mee mag luisteren naar Q. music ofzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wist niet dat je bij een klus onder de plak kon zitten.
Q. is good for you!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij bij zijn vriendin niet geheel vrijwillig mee mag luisteren naar Q. music ofzo.
daar denken geitjes heel anders overquote:
Q. is inhoudsloos.quote:
Als zijn vriendin onder een klus valt dan schijnt hij dit dus te hebben meegenomen in zijn onderhandelingen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij bij zijn vriendin niet geheel vrijwillig mee mag luisteren naar Q. music ofzo.
Vaak veel van hetzelfde. Ik luister er ook niet graag naar.quote:
Heb je het nou over het radiostation of de user?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef nectarientje het volgende:
Vaak veel van hetzelfde. Ik luister er ook niet graag naar.
Dat zal. Ik luister er nooit naar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Een relatie vraagt om een omgevingssensitiviteit, pro-activiteit, resultaatgerichtheid en klantgerichtheid. Eigenlijk dezelfde competenties die je nodig hebt om succesvol te functioneren in een projectomgeving. Dus het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dar er met die ogen naar is gekeken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
Als zijn vriendin onder een klus valt dan schijnt hij dit dus te hebben meegenomen in zijn onderhandelingen.
Dat maakt in mijn beleving niet veel uit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:08 schreef AirwiN het volgende:
Heb je het nou over het radiostation of de user?
quote:
Jaaaaaaaaa, de Jellyfish Jamquote:
Precies. Niet snoepen, gewoon een mooi rond bedrag er in één keer vanaf halenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:30 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nu zoveel overgemaakt op de spaarrekening dat die nu eindigt op een hoop 0-en, dus daarvan snoepen om dat ding te kopen is natuurlijk geen optie meer![]()
.
Jammer dat ze dat bij de bank niet snappen en rente geven tot in de centen, gewoon naar boven afronden graagquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Niet snoepen, gewoon een mooi rond bedrag er in één keer vanaf halen.
Dat is dus ook mijn probleemquote:
Is dat niet overal zo? Elke zender zal zo zijn doelgroep en genres hebben en daar flink op herkauwen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Takkyu is dan ook een heldquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat niet overal zo? Elke zender zal zo zijn doelgroep en genres hebben en daar flink op herkauwen.
Die japanse techno is zo slecht nog niet trouwens. Niet iets wat ik thuis op zou zetten maar op een feestje zou ik me er goed mee vermaken
Je moet ze wel opzoeken he. Probeer bijvoorbeeld Awakenings eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kom alleen nooit meer op plekken waar techno gedraaid wordt eigenlijk
Ik weet het, maar vrijwel niemand wil mee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet ze wel opzoeken he. Probeer bijvoorbeeld Awakenings eens
Slechte vrienden heb jij zegquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet het, maar vrijwel niemand wil mee.
Dit. Ik doe geen PHP.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
Style sheets, ja. Maar PhpBB? Nee.
Ik twijfel nog of dit iets met php te maken heeftquote:
Tja, de meesten hebben een hekel aan alles wat naar elektronische muziek ruikt, of ze houden alleen van de übercommerciële muik. Zelf heb ik ook niet meer zo'n trek in grote feesten eigenlijk. Vroegah was er vaak van alles in 013 te doen, niet te grootschalig maar gewoon lekker een beetje dansen voor een paar euroquote:
Dat is ook leuk ja. Ik ben ook meer van de kleine feestjes. Gezellige sfeer vaakquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, de meesten hebben een hekel aan alles wat naar elektronische muziek ruikt, of ze houden alleen van de übercommerciële muik. Zelf heb ik ook niet meer zo'n trek in grote feesten eigenlijk. Vroegah was er vaak van alles in 013 te doen, niet te grootschalig maar gewoon lekker een beetje dansen voor een paar euro
Wat doe je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:44 schreef Bengeltje het volgende:
Wat kan vrijwilligerswerk toch leuk zijn. Voelt natuurlijk ook veel beter dan thuis zitten.
Administratief werk, vandaag zijn we begonnen met het samenstellen van de nieuwe voorjaars brochure.quote:
Happy Rhu year!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
Hai liefjes!
nog een gelukkig nieuwjaar!
en al het beste voor 2010
oooh cutequote:
Wat voor soort workshops zijn dat?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Administratief werk, vandaag zijn we begonnen met het samenstellen van de nieuwe voorjaars brochure.
Daar komen workshops in te staan voor vrijwilligers.
Jij ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
Hai liefjes!
Rhuquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
Hai liefjes!
Me too!quote:
EHBKO, persberichten schrijven, boekhouden, iets met communicatie en nog een paar.quote:
Wat is er gebeurd dat hij overstuur is?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef CherryLips het volgende:
jezus christus, vette crisis thuis met m'n zwager, hij is overstuur het huis uit gerend, geen idee wat hij gaat doen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:15 schreef CherryLips het volgende:
iets werk gerelateerd, terwijl hij juist deze week vakantie had. hij is enorm uitgevallen tegen m'n zus tot m'n vader er wat van zei, en nu is hij weg.
zwaar overspannen, vette burn-out, al bijna een jaar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Klinkt als een gevalletje (half) overspannen
Maar ik dacht dat hij helemaal niet werkte?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zwaar overspannen, vette burn-out, al bijna een jaar.
en nu?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zwaar overspannen, vette burn-out, al bijna een jaar.
Overleggen met je stagebegeleider?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
ik had vandaag ook bijna een breakdown
ik heb een klas en ik weet niet meer wat ik met ze moet
ze willen gewoon niet stil zijn
en ik weet het niet meer
en toen liep een leerling ook nog gewoon weg omdat hij geen zin meer had en toen dacht ik jezus zak er allemaal in
ik wil naar huis onder de denkens liggen
of een sigaret ook goed
maar ja dat kon allebei niet
part-time, ik volg het ook niet allemaal. wist ook niet dat hij deze week vakantie had. maar er is iets op het werk met een van de assistenten en m'n zus had dat tijdens het eten verteld, en dat hoefde hij niet te weten omdat hij dat niet van zich af kan zetten. hij flipte helemaal, en m'n moeder bleef met hem in discussie gaan, en op een gegeven moment begon hij te schreeuwen tegen m'n zus omdat ze dat had verteld, en toen kwam m'n vader ertussen want die pikte dat niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat hij helemaal niet werkte?
Keihard aanpakken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
ik had vandaag ook bijna een breakdown
ik heb een klas en ik weet niet meer wat ik met ze moet
ze willen gewoon niet stil zijn
en ik weet het niet meer
en toen liep een leerling ook nog gewoon weg omdat hij geen zin meer had en toen dacht ik jezus zak er allemaal in
ik wil naar huis onder de denkens liggen
of een sigaret ook goed
maar ja dat kon allebei niet
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
part-time, ik volg het ook niet allemaal. wist ook niet dat hij deze week vakantie had. maar er is iets op het werk met een van de assistenten en m'n zus had dat tijdens het eten verteld, en dat hoefde hij niet te weten omdat hij dat niet van zich af kan zetten. hij flipte helemaal, en m'n moeder bleef met hem in discussie gaan, en op een gegeven moment begon hij te schreeuwen tegen m'n zus omdat ze dat had verteld, en toen kwam m'n vader ertussen want die pikte dat niet.
Dat had je sowieso al moeten doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef CherryLips het volgende:
ik ga even serieus nadenken over die woning in den haag
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:
m'n moeder is nu m'n vader zoeken. m'n zwager kan nu even de tering krijgen hoor. burn-out of niet, hij woont hier al sinds april in, doen alles voor hem, ik heb het gevoel alsof ik in het achterhuis woon zo stil moet ik zijn als hij in bed ligt, maar dit sloeg echt alles, hoe hij tegen m'n zus tekeer ging. en m'n vader is ook moe, werkt zich te pletter, wil thuis gewoon lekker op de bank zitten en dan krijg je dit, dus geen wonder dat hij het ook beu is.
Dat klinkt wel heel ondankbaar en lastig zegquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:
m'n moeder is nu m'n vader zoeken. m'n zwager kan nu even de tering krijgen hoor. burn-out of niet, hij woont hier al sinds april in, doen alles voor hem, ik heb het gevoel alsof ik in het achterhuis woon zo stil moet ik zijn als hij in bed ligt, maar dit sloeg echt alles, hoe hij tegen m'n zus tekeer ging. en m'n vader is ook moe, werkt zich te pletter, wil thuis gewoon lekker op de bank zitten en dan krijg je dit, dus geen wonder dat hij het ook beu is.
Heb je er niet serieus over nagedacht danquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef CherryLips het volgende:
ik ga even serieus nadenken over die woning in den haag
ik heb er wel over nagedacht ja, heb het ook opgezocht op google en door de straat gekeken enzo met streetview of hoe het ook heetquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heb je er niet serieus over nagedacht danLieverd, doen!! Je kan er op een aanrechtkastje na zo in en mocht je toch niet in DH willen wonen, ben je ook zo weer weg. Het is maar huur..
Hangt dus flink wat spanning in het huis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Je moet het ook helemaal los zien van vanavondquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb er wel over nagedacht ja, heb het ook opgezocht op google en door de straat gekeken enzo met streetview of hoe het ook heetMaar ik moet het niet te overhaast beslissen omdat ik hier nu knettergek word vanavond.
Vriendinnetje van mij gaat verhuizen en ik had CL gevraagd of zij in haar huisje zou willen. Het is nog helemaal niet zeker of de verhuurder het nog wel wil gaan verhuren en of hij niet zelf iemand weet die erin wil maar tochquote:
Iemand die er helemaal doorheen zit is natuurlijk nooit 'makkelijk'. Klinkt ook niet als de ideale situatie om er weer bovenop te komen eerlijk gezegd: bij je schoonfamilie inwonen....quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel ondankbaar en lastig zeg
Kusje voor je hele familie
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:34 schreef nectarientje het volgende:
Best mooi he? Oh en dan heb ik de beste feature nog niet eens genoemd: er is een overbuurman die halfnaakt staat te bellen voor het raam. En met overbuurman bedoel ik
overbuurman
die echt zonder problemen zijn shirt uit kan laten
Hij heeft een eigen huis. Als hij rust wil kan hij daarheenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iemand die er helemaal doorheen zit is natuurlijk nooit 'makkelijk'. Klinkt ook niet als de ideale situatie om er weer bovenop te komen eerlijk gezegd: bij je schoonfamilie inwonen....
ik zal de volgende keer foto's laten zien maar het heeft hier wel wat van wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
Ons wat lekker maken en dan geen bewijs laten zien.
dat zou voor mij de doorslag gevenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:34 schreef nectarientje het volgende:
Best mooi he? Oh en dan heb ik de beste feature nog niet eens genoemd: er is een overbuurman die halfnaakt staat te bellen voor het raam. En met overbuurman bedoel ik
overbuurman
Je hoopt dat ie voor het raam staat in streetview?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat zou voor mij de doorslag geven
PM me ajb nog even het huisnummer. Ga ik nu even kijken welk huisje het is met Google
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hoopt dat ie voor het raam staat in streetview?
Jij woont in dezelfde straat?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:34 schreef nectarientje het volgende:
overbuurman
oe damnquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
nee, ongeveer een km verderquote:
Als ze dan maar even een prt screentje maakt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar de overkant van de straat... daar zitten twee wegen en een sloot tussenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oe damnGeef het even door als hij er staat Miss
heerlijk oppervlakkig dit
Twwe straten, een sloot EN een boom. Ik begrijp het nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ze dan maar even een prt screentje maakt.
Maar je hebt wel een verrekijker nodigquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef nectarientje het volgende:
Hij woont in een van die huizen met grote ramen recht tegenover vriendinnetje en als hij belt leunt hij vaak in het raam. Hij weet dus wel dat hij er goed uitziet maar he, moeten we daar over gaan zeuren?
Die wil ik niet zien. Wacht wel op de foto's van nectarientje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Twwe straten, een sloot EN een boom. Ik begrijp het niet
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:52 schreef MissMSX het volgende:
Maar je hebt wel een verrekijker nodig
Ga een keer langs voor een live show!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die wil ik niet zien. Wacht wel op de foto's van nectarientje.
Ik ben half blind, weet je nog?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]nee joh! Zo breed is het daar allemaal niet hoor! En wij hebben jonge ogen en we weten waar we op moeten letten
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Even heel wat anders? Hoe kom je aan zo'n vrijwilligersbaanje? Ik wil ook wel vrijwilligerswerk doen, maar dan inderdaad iets administratiefs, iets op de achtergrond.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
Live shows zijn wel de beste natuurlijk.
Prank caller. Prank caller!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef nectarientje het volgende:
Zo'n lekkere vent die een beetje voorovergebogen staat te bellen, met z'n elleboog tegen het raam leunendJa hoor, die liveshowtjes zijn errug prettig. Nu eigenlijk nog even zn nummer achterhalen, kunnen we m wat vaker naar het raam halen.
www.hofnet.nlquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef MissMSX het volgende:
Even heel wat anders? Hoe kom je aan zo'n vrijwilligersbaanje? Ik wil ook wel vrijwilligerswerk doen, maar dan inderdaad iets administratiefs, iets op de achtergrond.
wasda?quote:
Ik ben online gaan kijken, google vrijwilligerswerk en dan eigen regio.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Even heel wat anders? Hoe kom je aan zo'n vrijwilligersbaanje? Ik wil ook wel vrijwilligerswerk doen, maar dan inderdaad iets administratiefs, iets op de achtergrond.
Wat een prank caller is?quote:
Ik vond destijds alleen maar werk aan het front zeg maar. Doe mij maar stil in een hoekje ergens achterin. Postzegels tellen ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben online gaan kijken, google vrijwilligerswerk en dan eigen regio.![]()
Werk nu bij een vrijwilligerscentrale. Ik voer de gegevens van alle nieuwe en actieve vrijwilligers in.
Is een lekker baantje, zoals ze zeggen vrijwilligerswerk moet leuk blijven. En daar zorgen ze dus ook voor.
Ik moest googlen om er achter te komen waar die quote ook alweer vandaan kwam. Erg slecht.quote:
Ga je schamen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moest googlen om er achter te komen waar die quote ook alweer vandaan kwam. Erg slecht.
*dvd in speler douwt*
Postzegels tellen vind ik niet echt administratief, maar slaapverwekkend.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond destijds alleen maar werk aan het front zeg maar. Doe mij maar stil in een hoekje ergens achterin. Postzegels tellen ofzo
Had ik al gezegd dat je je moet gaan schamenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat hij uit Spaceballs kwam. Not quite..
Haha, nou ja, ik overdrijf. Maar doe mij maar lekker een kantoorbaantjequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Postzegels tellen vind ik niet echt administratief, maar slaapverwekkend.
Wat invoeren kan ook stil in een hoekje met een kopje thee en een koekje.
Het was maar een sarcastisch voorbeeld van Miss om iets achter de schermen te doenquote:
Nee joh! Nergens voor nodigquote:
* De voor stapt*quote:
Ik doe zelden anders.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je je moet gaan schamen
Keep up the good workquote:
Leuk he, kattenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet allerlei katten van me afslaan om weer wat te kunnen typen
alleen de katten?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet allerlei katten van me afslaan om weer wat te kunnen typen
Is die weer bezig, de helpende hand te bieden? Losgeslagen fokkers in het gareel brengen?quote:
Je bedoelt indruk op de vrouwtjes maken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Thrust het volgende:
[..]
Is die weer bezig, de helpende hand te bieden? Losgeslagen fokkers in het gareel brengen?
Gaat hem wel goed af.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt indruk op de vrouwtjes maken?
Heb je geen 2 Shifts?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:12 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn Shift gemold, dus hier gaat typen ook maar stom.
*fluit vrolijk melodietje*quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt indruk op de vrouwtjes maken?
Daar word ik jaloers vanquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom kijk je nu zo boos? Is het niet fijn als je vent zo geliefd is?
Had ik mijn lijflied al es gepost in dit decennium? Nee? Hie is 'ie dan!quote:
Geloof ik niets van. Gooi jezelf tussen de singles en ze bespringen je.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar word ik jaloers van
Vroeger had ik ook allemaal mannen die mij aanbeden, maar dat is al lang niet meer zo
Moet je nou hier ook dat haantjesgedrag vertonen? Blijf alsjeblieft in Singlesquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik mijn lijflied al es gepost in dit decennium? Nee? Hie is 'ie dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |