Nee joh! Nergens voor nodigquote:
* De voor stapt*quote:
Ik doe zelden anders.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je je moet gaan schamen
Keep up the good workquote:
Leuk he, kattenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet allerlei katten van me afslaan om weer wat te kunnen typen
alleen de katten?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet allerlei katten van me afslaan om weer wat te kunnen typen
Is die weer bezig, de helpende hand te bieden? Losgeslagen fokkers in het gareel brengen?quote:
Je bedoelt indruk op de vrouwtjes maken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Thrust het volgende:
[..]
Is die weer bezig, de helpende hand te bieden? Losgeslagen fokkers in het gareel brengen?
Gaat hem wel goed af.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt indruk op de vrouwtjes maken?
Heb je geen 2 Shifts?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:12 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn Shift gemold, dus hier gaat typen ook maar stom.
*fluit vrolijk melodietje*quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt indruk op de vrouwtjes maken?
Daar word ik jaloers vanquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom kijk je nu zo boos? Is het niet fijn als je vent zo geliefd is?
Had ik mijn lijflied al es gepost in dit decennium? Nee? Hie is 'ie dan!quote:
Geloof ik niets van. Gooi jezelf tussen de singles en ze bespringen je.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar word ik jaloers van
Vroeger had ik ook allemaal mannen die mij aanbeden, maar dat is al lang niet meer zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |