Even heel wat anders? Hoe kom je aan zo'n vrijwilligersbaanje? Ik wil ook wel vrijwilligerswerk doen, maar dan inderdaad iets administratiefs, iets op de achtergrond.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
Live shows zijn wel de beste natuurlijk.
Prank caller. Prank caller!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef nectarientje het volgende:
Zo'n lekkere vent die een beetje voorovergebogen staat te bellen, met z'n elleboog tegen het raam leunendJa hoor, die liveshowtjes zijn errug prettig. Nu eigenlijk nog even zn nummer achterhalen, kunnen we m wat vaker naar het raam halen.
www.hofnet.nlquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef MissMSX het volgende:
Even heel wat anders? Hoe kom je aan zo'n vrijwilligersbaanje? Ik wil ook wel vrijwilligerswerk doen, maar dan inderdaad iets administratiefs, iets op de achtergrond.
wasda?quote:
Ik ben online gaan kijken, google vrijwilligerswerk en dan eigen regio.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Even heel wat anders? Hoe kom je aan zo'n vrijwilligersbaanje? Ik wil ook wel vrijwilligerswerk doen, maar dan inderdaad iets administratiefs, iets op de achtergrond.
Wat een prank caller is?quote:
Ik vond destijds alleen maar werk aan het front zeg maar. Doe mij maar stil in een hoekje ergens achterin. Postzegels tellen ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben online gaan kijken, google vrijwilligerswerk en dan eigen regio.![]()
Werk nu bij een vrijwilligerscentrale. Ik voer de gegevens van alle nieuwe en actieve vrijwilligers in.
Is een lekker baantje, zoals ze zeggen vrijwilligerswerk moet leuk blijven. En daar zorgen ze dus ook voor.
Ik moest googlen om er achter te komen waar die quote ook alweer vandaan kwam. Erg slecht.quote:
Ga je schamen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moest googlen om er achter te komen waar die quote ook alweer vandaan kwam. Erg slecht.
*dvd in speler douwt*
Postzegels tellen vind ik niet echt administratief, maar slaapverwekkend.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond destijds alleen maar werk aan het front zeg maar. Doe mij maar stil in een hoekje ergens achterin. Postzegels tellen ofzo
Had ik al gezegd dat je je moet gaan schamenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat hij uit Spaceballs kwam. Not quite..
Haha, nou ja, ik overdrijf. Maar doe mij maar lekker een kantoorbaantjequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Postzegels tellen vind ik niet echt administratief, maar slaapverwekkend.
Wat invoeren kan ook stil in een hoekje met een kopje thee en een koekje.
Het was maar een sarcastisch voorbeeld van Miss om iets achter de schermen te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |