Misschien zitten ze los en als je dan hard tegen zijn achterhoofd tikt vliegen ze eruit!quote:
Als ik zo hard moet slaan zou ik me eerder zorgen maken om ander letselquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien zitten ze los en als je dan hard tegen zijn achterhoofd tikt vliegen ze eruit!
Daarom, heb ook gevoelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik zo hard moet slaan zou ik me eerder zorgen maken om ander letsel
Niet als ze héél los zittenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik zo hard moet slaan zou ik me eerder zorgen maken om ander letsel
Ja, dan wordt het weer lekker wroeten met dat vijltje in je wortelkanaaltjes.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben dus al 3 keer geweest om bij te laten schuren, maar het helpt allemaal niets
de pijn wordt ook niet minder, dus ik geloof niet dat ik er over een paar weken ineens geen last meer van heb (vulling is vervangen op 15 december).
Ik ga voor de verdovingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het weer lekker wroeten met dat vijltje in je wortelkanaaltjes.
Dat moet toch nog wel uit te houden zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan voel je nog steeds dat schurende gevoel van die vijltjes.
Jawel, maar het is wel een vaag gevoel. Ik krijg er kippevel van.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moet toch nog wel uit te houden zijn?
Jij moet ook?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:23 schreef CherryLips het volgende:
I'm not listening! *la la la la la*
Liever kippevel dan doodgaan van de pijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel, maar het is wel een vaag gevoel. Ik krijg er kippevel van.
Is het spetteren al minder?quote:
Lekker dan, zal wel de nodige wasjes met zich mee brengenquote:
Ik poep niet in m'n broek hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:30 schreef Thrust het volgende:
[..]
Lekker dan, zal wel de nodige wasjes met zich mee brengen
niet? oh dan valt het wel meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik poep niet in m'n broek hoor.
even bellen met een ander toestel?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:35 schreef CherryLips het volgende:
waar heb ik m'n telefoon nou weer gelaten
Niet? Oh.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik poep niet in m'n broek hoor.
Ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Zo, abonnement verlengd, ben benieuwd of dit goed gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |