Dat is ook mijn tactiek ja. Ze overleven normaal gewoon te goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je het parasieten noemt, want dat zijn ze gezien ze zo je huis overnemen als je even niet kijkt, dan klinkt het al wat minder erg. :p
het aantal bananenplanten is hier al drastisch minder. paar weggeven en paar stervenden niet meer opgelapt.
eindelijk een beetje ruimte voor de andere planten
Foto!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:10 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een lieve muts gekocht voor mijn koude oren.
Die zijn denk ik wel een stukje groter dan de mijnequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:11 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ze in het wild gezien met bananen eraan.
Oew zoeen. Die vind ik stiekem wel leuk, maar niets voor mijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://img697.imageshack.us/img697/3299/sdaf.jpg.
Zonde van het zwarte vlakquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://img697.imageshack.us/img697/3299/sdaf.jpg.
Big ass motherfuckerplantquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zijn denk ik wel een stukje groter dan de mijne
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:29 schreef Tegan het volgende:
Ik moest echt iets voor mijn koude oren, en het stond stiekem toch wel tof (was eigenlijk ook niet echt mijn ding).
Mijn krullen heb ik jaren en jaren gehaat, totdat ik erachter kwam dat als je er heel veel tijd aan besteed () het hardstikke mooi is
.
Ik zie er niet uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zonde van het zwarte vlakwel een leuk muts
Kom jij ze iedere dag uitkammen en verzorgen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..], als je krullen haat bén je een muts!
Waar is dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Mijn tante heeft ook een mangoboom in de voortuin, vallen er zo iedere dag een paar af
.
Doe als Air: korte krullenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kom jij ze iedere dag uitkammen en verzorgen?
Volgens overdrijf je nu een beetjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit, en foto's online zijn eng.
I see your point.... Maar als je dat doet heb je ook watquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kom jij ze iedere dag uitkammen en verzorgen?
Suriname.quote:
Ik ben het juist aan het groeienquote:
Ja, maar niet voordat ze in een zooi archieven van geile mannetjes zijn verdwenen hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:33 schreef Thrust het volgende:
[..]
Volgens overdrijf je nu een beetjeje kan ze ook weer verwijderen, maar via pm mag ook
Ik wil altijd graag krullen hebben maar als het al veel werk is als je ze van jezelf hebt.. pff.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:29 schreef Tegan het volgende:
Ik moest echt iets voor mijn koude oren, en het stond stiekem toch wel tof (was eigenlijk ook niet echt mijn ding).
Mijn krullen heb ik jaren en jaren gehaat, totdat ik erachter kwam dat als je er heel veel tijd aan besteed () het hardstikke mooi is
.
Oew, Suriname. Daar wil ik ook graag nog eens heen. Leuk als je daar een adresje hebtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Suriname.
[..]
Ik ben het juist aan het groeien. slecht te zien maar als mijn haar nat is dan komt het echt tot onder mijn borsten
.
Het is ook alleen mooi met los haar die mutsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil altijd graag krullen hebben maar als het al veel werk is als je ze van jezelf hebt.. pff.
maar je hebt een mooie bos haaren de muts is cute!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |