Geen idee. Ik draai toch alleen maar Japanse technoquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zenden ze daar tegenwoordig ook al Japanse popmuziek op uit?
Dat van zaterdag was fijn!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:13 schreef MissMSX het volgende:
Geen idee. Ik draai toch alleen maar Japanse techno
Niet voor mezelf. An's collega's!!quote:
Wij hebben Kink FM opstaan. Unaniem besloten door mij, mijn baas en een andere collega. De rest die er bij zit is later erbij gekomen dus helaas (collegiaal he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet voor mezelf. An's collega's!!
KinkFMquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij hebben Kink FM opstaan. Unaniem besloten door mij, mijn baas en een andere collega. De rest die er bij zit is later erbij gekomen dus helaas (collegiaal he?).
KinkFM is trouwens nog best wel te doen.
De winkels kunnen de rode loper voor je uitleggen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:19 schreef Tegan het volgende:
OMG, kreeg net mijn salaris van december inc. opgebouwde dagen en bonus enzo, en het is zoveel...
* MissMSX zingt:quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:19 schreef Tegan het volgende:
OMG, kreeg net mijn salaris van december inc. opgebouwde dagen en bonus enzo, en het is zoveel...
Een N900? Da's een telefoon, neem ik aan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:24 schreef Tegan het volgende:
Ik had er echt geen geld voor, maar nu krijg ik van mezelf een N900 denk ik. Of sparen, moeilijke keuze...
Slaap er nog een nachtje overquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:24 schreef Tegan het volgende:
Ik had er echt geen geld voor, maar nu krijg ik van mezelf een N900 denk ik. Of sparen, moeilijke keuze...
De muziek is bij de juiste zenders nog tot daar aan toe, maar dat mensen zitten te wachten op ongrappige aan spraakdiarree lijdende plaatjesdraaiers zal mij tot het einde der tijden een raadsel blijven.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een N900? Da's een telefoon, neem ik aan?
quote:
Ik vind dat juist leuk. Bij programma's zoals Ek-stra Weekend op 3FM en voorheen MiddenindenachtRick op 538 wist je nooit wat er ging gebeuren en dat maakt het juist leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
De muziek is bij de juiste zenders nog tot daar aan toe, maar dat mensen zitten te wachten op ongrappige aan spraakdiarree lijdende plaatjesdraaiers zal mij tot het einde der tijden een raadsel blijven.
Radiohead daarentegen!quote:
Ik wist precies wat er ging gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:31 schreef RealZeus het volgende:
Bij programma's zoals Ek-stra Weekend op 3FM en voorheen MiddenindenachtRick op 538 wist je nooit wat er ging gebeuren.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wist precies wat er ging gebeuren.
*klik*
Ik heb ook Kink aanstaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij hebben Kink FM opstaan. Unaniem besloten door mij, mijn baas en een andere collega. De rest die er bij zit is later erbij gekomen dus helaas (collegiaal he?).
KinkFM is trouwens nog best wel te doen.
Als je alleen de keus hebt bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wist precies wat er ging gebeuren.
*klik*
Het ergert me voldoende dat ik het meeneem in de klussen die ik accepteer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
Als je alleen de keus hebt bedoel je?
Zit L. onder de plak?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
Als je alleen de keus hebt bedoel je?
Het kan zijn dat hij bij zijn vriendin niet geheel vrijwillig mee mag luisteren naar Q. music ofzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wist niet dat je bij een klus onder de plak kon zitten.
Q. is good for you!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij bij zijn vriendin niet geheel vrijwillig mee mag luisteren naar Q. music ofzo.
daar denken geitjes heel anders overquote:
Q. is inhoudsloos.quote:
Als zijn vriendin onder een klus valt dan schijnt hij dit dus te hebben meegenomen in zijn onderhandelingen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij bij zijn vriendin niet geheel vrijwillig mee mag luisteren naar Q. music ofzo.
Vaak veel van hetzelfde. Ik luister er ook niet graag naar.quote:
Heb je het nou over het radiostation of de user?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef nectarientje het volgende:
Vaak veel van hetzelfde. Ik luister er ook niet graag naar.
Dat zal. Ik luister er nooit naar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Een relatie vraagt om een omgevingssensitiviteit, pro-activiteit, resultaatgerichtheid en klantgerichtheid. Eigenlijk dezelfde competenties die je nodig hebt om succesvol te functioneren in een projectomgeving. Dus het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dar er met die ogen naar is gekeken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
Als zijn vriendin onder een klus valt dan schijnt hij dit dus te hebben meegenomen in zijn onderhandelingen.
Dat maakt in mijn beleving niet veel uit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:08 schreef AirwiN het volgende:
Heb je het nou over het radiostation of de user?
quote:
Jaaaaaaaaa, de Jellyfish Jamquote:
Precies. Niet snoepen, gewoon een mooi rond bedrag er in n keer vanaf halenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:30 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nu zoveel overgemaakt op de spaarrekening dat die nu eindigt op een hoop 0-en, dus daarvan snoepen om dat ding te kopen is natuurlijk geen optie meer![]()
.
Jammer dat ze dat bij de bank niet snappen en rente geven tot in de centen, gewoon naar boven afronden graagquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Niet snoepen, gewoon een mooi rond bedrag er in n keer vanaf halen.
Dat is dus ook mijn probleemquote:
Is dat niet overal zo? Elke zender zal zo zijn doelgroep en genres hebben en daar flink op herkauwen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Takkyu is dan ook een heldquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat niet overal zo? Elke zender zal zo zijn doelgroep en genres hebben en daar flink op herkauwen.
Die japanse techno is zo slecht nog niet trouwens. Niet iets wat ik thuis op zou zetten maar op een feestje zou ik me er goed mee vermaken
Je moet ze wel opzoeken he. Probeer bijvoorbeeld Awakenings eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kom alleen nooit meer op plekken waar techno gedraaid wordt eigenlijk
Ik weet het, maar vrijwel niemand wil mee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet ze wel opzoeken he. Probeer bijvoorbeeld Awakenings eens
Slechte vrienden heb jij zegquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet het, maar vrijwel niemand wil mee.
Dit. Ik doe geen PHP.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
Style sheets, ja. Maar PhpBB? Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |