Het kan zijn dat hij bij zijn vriendin niet geheel vrijwillig mee mag luisteren naar Q. music ofzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wist niet dat je bij een klus onder de plak kon zitten.
Q. is good for you!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij bij zijn vriendin niet geheel vrijwillig mee mag luisteren naar Q. music ofzo.
daar denken geitjes heel anders overquote:
Q. is inhoudsloos.quote:
Als zijn vriendin onder een klus valt dan schijnt hij dit dus te hebben meegenomen in zijn onderhandelingen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij bij zijn vriendin niet geheel vrijwillig mee mag luisteren naar Q. music ofzo.
Vaak veel van hetzelfde. Ik luister er ook niet graag naar.quote:
Heb je het nou over het radiostation of de user?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef nectarientje het volgende:
Vaak veel van hetzelfde. Ik luister er ook niet graag naar.
Dat zal. Ik luister er nooit naar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Een relatie vraagt om een omgevingssensitiviteit, pro-activiteit, resultaatgerichtheid en klantgerichtheid. Eigenlijk dezelfde competenties die je nodig hebt om succesvol te functioneren in een projectomgeving. Dus het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dar er met die ogen naar is gekeken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
Als zijn vriendin onder een klus valt dan schijnt hij dit dus te hebben meegenomen in zijn onderhandelingen.
Dat maakt in mijn beleving niet veel uit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:08 schreef AirwiN het volgende:
Heb je het nou over het radiostation of de user?
quote:
Jaaaaaaaaa, de Jellyfish Jamquote:
Precies. Niet snoepen, gewoon een mooi rond bedrag er in één keer vanaf halenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:30 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nu zoveel overgemaakt op de spaarrekening dat die nu eindigt op een hoop 0-en, dus daarvan snoepen om dat ding te kopen is natuurlijk geen optie meer![]()
.
Jammer dat ze dat bij de bank niet snappen en rente geven tot in de centen, gewoon naar boven afronden graagquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Niet snoepen, gewoon een mooi rond bedrag er in één keer vanaf halen.
Dat is dus ook mijn probleemquote:
Is dat niet overal zo? Elke zender zal zo zijn doelgroep en genres hebben en daar flink op herkauwen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Takkyu is dan ook een heldquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat niet overal zo? Elke zender zal zo zijn doelgroep en genres hebben en daar flink op herkauwen.
Die japanse techno is zo slecht nog niet trouwens. Niet iets wat ik thuis op zou zetten maar op een feestje zou ik me er goed mee vermaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |