Je moet ze wel opzoeken he. Probeer bijvoorbeeld Awakenings eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kom alleen nooit meer op plekken waar techno gedraaid wordt eigenlijk
Ik weet het, maar vrijwel niemand wil mee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet ze wel opzoeken he. Probeer bijvoorbeeld Awakenings eens
Slechte vrienden heb jij zegquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet het, maar vrijwel niemand wil mee.
Dit. Ik doe geen PHP.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
Style sheets, ja. Maar PhpBB? Nee.
Ik twijfel nog of dit iets met php te maken heeftquote:
Tja, de meesten hebben een hekel aan alles wat naar elektronische muziek ruikt, of ze houden alleen van de übercommerciële muik. Zelf heb ik ook niet meer zo'n trek in grote feesten eigenlijk. Vroegah was er vaak van alles in 013 te doen, niet te grootschalig maar gewoon lekker een beetje dansen voor een paar euroquote:
Dat is ook leuk ja. Ik ben ook meer van de kleine feestjes. Gezellige sfeer vaakquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, de meesten hebben een hekel aan alles wat naar elektronische muziek ruikt, of ze houden alleen van de übercommerciële muik. Zelf heb ik ook niet meer zo'n trek in grote feesten eigenlijk. Vroegah was er vaak van alles in 013 te doen, niet te grootschalig maar gewoon lekker een beetje dansen voor een paar euro
Wat doe je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:44 schreef Bengeltje het volgende:
Wat kan vrijwilligerswerk toch leuk zijn. Voelt natuurlijk ook veel beter dan thuis zitten.
Administratief werk, vandaag zijn we begonnen met het samenstellen van de nieuwe voorjaars brochure.quote:
Happy Rhu year!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
Hai liefjes!
nog een gelukkig nieuwjaar!
en al het beste voor 2010
oooh cutequote:
Wat voor soort workshops zijn dat?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Administratief werk, vandaag zijn we begonnen met het samenstellen van de nieuwe voorjaars brochure.
Daar komen workshops in te staan voor vrijwilligers.
Jij ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
Hai liefjes!
Rhuquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
Hai liefjes!
Me too!quote:
EHBKO, persberichten schrijven, boekhouden, iets met communicatie en nog een paar.quote:
Wat is er gebeurd dat hij overstuur is?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef CherryLips het volgende:
jezus christus, vette crisis thuis met m'n zwager, hij is overstuur het huis uit gerend, geen idee wat hij gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |