quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:15 schreef CherryLips het volgende:
iets werk gerelateerd, terwijl hij juist deze week vakantie had. hij is enorm uitgevallen tegen m'n zus tot m'n vader er wat van zei, en nu is hij weg.
zwaar overspannen, vette burn-out, al bijna een jaar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Klinkt als een gevalletje (half) overspannen
Maar ik dacht dat hij helemaal niet werkte?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zwaar overspannen, vette burn-out, al bijna een jaar.
en nu?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zwaar overspannen, vette burn-out, al bijna een jaar.
Overleggen met je stagebegeleider?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
ik had vandaag ook bijna een breakdown
ik heb een klas en ik weet niet meer wat ik met ze moet
ze willen gewoon niet stil zijn
en ik weet het niet meer
en toen liep een leerling ook nog gewoon weg omdat hij geen zin meer had en toen dacht ik jezus zak er allemaal in
ik wil naar huis onder de denkens liggen
of een sigaret ook goed
maar ja dat kon allebei niet
part-time, ik volg het ook niet allemaal. wist ook niet dat hij deze week vakantie had. maar er is iets op het werk met een van de assistenten en m'n zus had dat tijdens het eten verteld, en dat hoefde hij niet te weten omdat hij dat niet van zich af kan zetten. hij flipte helemaal, en m'n moeder bleef met hem in discussie gaan, en op een gegeven moment begon hij te schreeuwen tegen m'n zus omdat ze dat had verteld, en toen kwam m'n vader ertussen want die pikte dat niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat hij helemaal niet werkte?
Keihard aanpakken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
ik had vandaag ook bijna een breakdown
ik heb een klas en ik weet niet meer wat ik met ze moet
ze willen gewoon niet stil zijn
en ik weet het niet meer
en toen liep een leerling ook nog gewoon weg omdat hij geen zin meer had en toen dacht ik jezus zak er allemaal in
ik wil naar huis onder de denkens liggen
of een sigaret ook goed
maar ja dat kon allebei niet
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
part-time, ik volg het ook niet allemaal. wist ook niet dat hij deze week vakantie had. maar er is iets op het werk met een van de assistenten en m'n zus had dat tijdens het eten verteld, en dat hoefde hij niet te weten omdat hij dat niet van zich af kan zetten. hij flipte helemaal, en m'n moeder bleef met hem in discussie gaan, en op een gegeven moment begon hij te schreeuwen tegen m'n zus omdat ze dat had verteld, en toen kwam m'n vader ertussen want die pikte dat niet.
Dat had je sowieso al moeten doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef CherryLips het volgende:
ik ga even serieus nadenken over die woning in den haag
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:
m'n moeder is nu m'n vader zoeken. m'n zwager kan nu even de tering krijgen hoor. burn-out of niet, hij woont hier al sinds april in, doen alles voor hem, ik heb het gevoel alsof ik in het achterhuis woon zo stil moet ik zijn als hij in bed ligt, maar dit sloeg echt alles, hoe hij tegen m'n zus tekeer ging. en m'n vader is ook moe, werkt zich te pletter, wil thuis gewoon lekker op de bank zitten en dan krijg je dit, dus geen wonder dat hij het ook beu is.
Dat klinkt wel heel ondankbaar en lastig zegquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:
m'n moeder is nu m'n vader zoeken. m'n zwager kan nu even de tering krijgen hoor. burn-out of niet, hij woont hier al sinds april in, doen alles voor hem, ik heb het gevoel alsof ik in het achterhuis woon zo stil moet ik zijn als hij in bed ligt, maar dit sloeg echt alles, hoe hij tegen m'n zus tekeer ging. en m'n vader is ook moe, werkt zich te pletter, wil thuis gewoon lekker op de bank zitten en dan krijg je dit, dus geen wonder dat hij het ook beu is.
Heb je er niet serieus over nagedacht danquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef CherryLips het volgende:
ik ga even serieus nadenken over die woning in den haag
ik heb er wel over nagedacht ja, heb het ook opgezocht op google en door de straat gekeken enzo met streetview of hoe het ook heetquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heb je er niet serieus over nagedacht danLieverd, doen!! Je kan er op een aanrechtkastje na zo in en mocht je toch niet in DH willen wonen, ben je ook zo weer weg. Het is maar huur..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |