Hangt dus flink wat spanning in het huis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:
m'n moeder is nu m'n vader zoeken. m'n zwager kan nu even de tering krijgen hoor. burn-out of niet, hij woont hier al sinds april in, doen alles voor hem, ik heb het gevoel alsof ik in het achterhuis woon zo stil moet ik zijn als hij in bed ligt, maar dit sloeg echt alles, hoe hij tegen m'n zus tekeer ging. en m'n vader is ook moe, werkt zich te pletter, wil thuis gewoon lekker op de bank zitten en dan krijg je dit, dus geen wonder dat hij het ook beu is.
Je moet het ook helemaal los zien van vanavondquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb er wel over nagedacht ja, heb het ook opgezocht op google en door de straat gekeken enzo met streetview of hoe het ook heetMaar ik moet het niet te overhaast beslissen omdat ik hier nu knettergek word vanavond.
Vriendinnetje van mij gaat verhuizen en ik had CL gevraagd of zij in haar huisje zou willen. Het is nog helemaal niet zeker of de verhuurder het nog wel wil gaan verhuren en of hij niet zelf iemand weet die erin wil maar tochquote:
Iemand die er helemaal doorheen zit is natuurlijk nooit 'makkelijk'. Klinkt ook niet als de ideale situatie om er weer bovenop te komen eerlijk gezegd: bij je schoonfamilie inwonen....quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel ondankbaar en lastig zeg
Kusje voor je hele familie
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:34 schreef nectarientje het volgende:
Best mooi he? Oh en dan heb ik de beste feature nog niet eens genoemd: er is een overbuurman die halfnaakt staat te bellen voor het raam. En met overbuurman bedoel ik
overbuurman
die echt zonder problemen zijn shirt uit kan laten
Hij heeft een eigen huis. Als hij rust wil kan hij daarheenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iemand die er helemaal doorheen zit is natuurlijk nooit 'makkelijk'. Klinkt ook niet als de ideale situatie om er weer bovenop te komen eerlijk gezegd: bij je schoonfamilie inwonen....
ik zal de volgende keer foto's laten zien maar het heeft hier wel wat van wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
Ons wat lekker maken en dan geen bewijs laten zien.
dat zou voor mij de doorslag gevenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:34 schreef nectarientje het volgende:
Best mooi he? Oh en dan heb ik de beste feature nog niet eens genoemd: er is een overbuurman die halfnaakt staat te bellen voor het raam. En met overbuurman bedoel ik
overbuurman
Je hoopt dat ie voor het raam staat in streetview?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat zou voor mij de doorslag geven
PM me ajb nog even het huisnummer. Ga ik nu even kijken welk huisje het is met Google
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hoopt dat ie voor het raam staat in streetview?
Jij woont in dezelfde straat?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:34 schreef nectarientje het volgende:
overbuurman
oe damnquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
nee, ongeveer een km verderquote:
Als ze dan maar even een prt screentje maakt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar de overkant van de straat... daar zitten twee wegen en een sloot tussenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oe damnGeef het even door als hij er staat Miss
heerlijk oppervlakkig dit
Twwe straten, een sloot EN een boom. Ik begrijp het nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ze dan maar even een prt screentje maakt.
Maar je hebt wel een verrekijker nodigquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef nectarientje het volgende:
Hij woont in een van die huizen met grote ramen recht tegenover vriendinnetje en als hij belt leunt hij vaak in het raam. Hij weet dus wel dat hij er goed uitziet maar he, moeten we daar over gaan zeuren?
Die wil ik niet zien. Wacht wel op de foto's van nectarientje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Twwe straten, een sloot EN een boom. Ik begrijp het niet
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:52 schreef MissMSX het volgende:
Maar je hebt wel een verrekijker nodig
Ga een keer langs voor een live show!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die wil ik niet zien. Wacht wel op de foto's van nectarientje.
Ik ben half blind, weet je nog?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]nee joh! Zo breed is het daar allemaal niet hoor! En wij hebben jonge ogen en we weten waar we op moeten letten
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:27 schreef CherryLips het volgende:
m'n moeder is nu m'n vader zoeken. m'n zwager kan nu even de tering krijgen hoor. burn-out of niet, hij woont hier al sinds april in, doen alles voor hem, ik heb het gevoel alsof ik in het achterhuis woon zo stil moet ik zijn als hij in bed ligt, maar dit sloeg echt alles, hoe hij tegen m'n zus tekeer ging. en m'n vader is ook moe, werkt zich te pletter, wil thuis gewoon lekker op de bank zitten en dan krijg je dit, dus geen wonder dat hij het ook beu is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |