maar je was toch 9?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:02 schreef Harajuku. het volgende:
Die van mij zijn ook analoog, maar ik heb een scanner.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hier 1 kinderfoto van mij en vanwege de TT zal ik die even scannen
Was ik al een tijdje van plan trouwens, maar ik ben lui
Neeeeee die van mn oma waren keilief.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
Eeeeeeeeww, ganzen zijn enge krengen.
Ik help je wel. De foto's moeten niet in de printer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik zal straks eens kijken of ik nog oude kinderfoto's heb hier (meesten liggen bij mijn ouders) en ze onder de scanner gooien. Ben benieuwd of ik die aan het werk krijg.
Te vroeg gejuicht, stomme scanner werkt niet meequote:
Foto van foto gaat bij goed daglicht ook best ok toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht, stomme scanner werkt niet mee [ afbeelding ]
Ja nee, ik wil het gelijk goed doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto van foto gaat bij goed daglicht ook best ok toch?
Ja! Zo heb ik het eerst ook gedaan want te lui om te scannenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto van foto gaat bij goed daglicht ook best ok toch?
In het verborgen laatje dus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik help je wel. De foto's moeten niet in de printer.
Als je eerst drie keer hinkelend op je rechterbeen om je katten heen danst wordt het resultaat nog beter.quote:
QFTquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:10 schreef Maes het volgende:
Wat goed dat er voor de bull meerdere belangstellenden zijnMaar hij moet naar Strega dat weten we zeker dat ie een goed huisje krijgt.
![]()
Voor Nies ik ben nog niet naar de dierenwinkel geweest ben nu aan het werk
Oooooh Non, gaan wij samen krullenbabies bakken???quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je eerst drie keer hinkelend op je rechterbeen om je katten heen danst wordt het resultaat nog beter.
Ik ben ook al in mijn pyjama langs gekomen, boeiend.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
ik heb er 1 op mn pc met poekie
maar ik weet niet of ik die wel wil posten
Ik zit in mn pyama daar
Das alleen maar nog cuterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
Ik zit in mn pyama daar
Welke zou het beste werken? Yoko of Naartjie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je em aan je kat voert, en zijn staart in je usb poort doet werkt het ook
i'm sorry, are you from the past?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, wat een guitig koppie had jij.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
Ik zit in mn pyama daar
Naartje, als het de eerste keer misgaat heeft hij nog reserves, van Yoko blijft niets overquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke zou het beste werken? Yoko of Naartjie?
Satsu mag namelijk niks eten.
Wat is er mis met guitig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
i'm sorry, are you from the past?
Yoko, de beste scanners zijn japansquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke zou het beste werken? Yoko of Naartjie?
Satsu mag namelijk niks eten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yoko, de beste scanners zijn japans
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yoko, de beste scanners zijn japans
Niet raar opkijken als Yoko straks ineens een levende zeedieren fetisj heeft.quote:
Zal ze toch hard moeten zoeken naar zee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet raar opkijken als Yoko straks ineens een levende zeedieren fetisj heeft.
Wat een lieve foto.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
Dit is die foto waar ik het een hele tijd geleden over had, dat ik die zou posten, nou nu dan eindelijk
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
Hier heeft mn vader nog (veel) haar! Dat was de laatste jaren wel anders, geen enkele haar meer op zn hoofd. Deze foto heb ik in mn portemonnee
wel 100 !quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooh Non, gaan wij samen krullenbabies bakken???
Mijn ouders waren redelijk hippie iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een lieve foto.Je pappa is daar ook zo heerlijk hippie.
Dat kon de mijne niet, had hij van jongs af aan te weinig haar voor.
wtf?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet raar opkijken als Yoko straks ineens een levende zeedieren fetisj heeft.
Papa met de kindjes.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
Dit is die foto waar ik het een hele tijd geleden over had, dat ik die zou posten, nou nu dan eindelijk
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
Hier heeft mn vader nog (veel) haar! Dat was de laatste jaren wel anders, geen enkele haar meer op zn hoofd. Deze foto heb ik in mn portemonnee
wat een mooie baby !quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
zo ziet mijn baard er op dit moment uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
Mijne hippie/rockerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Papa met de kindjes.. Wat was jouw vader? Mijne een hardrocker
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo ziet mijn baard er op dit moment uitalleen is mijn snor iets minder dik
de mijne ook, hij heeft zijn kaartje nog steeds, en iedereen meot weten dat hij daar geweest isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijne hippie/rocker![]()
Hij patste altijd ermee dat hij naar het Kralingenfestival was geweest(soort Nederlandse Woodstock)
Had ie ook een guitar?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijne hippie/rocker![]()
Hij patste altijd ermee dat hij naar het Kralingenfestival was geweest(soort Nederlandse Woodstock)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
Mooi meisjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wel 100 !![]()
Helaas zijn mijn krullen in de loop der tijd helemaal verdwenen en is het inmiddels niet meer dan een beetje slag![]()
[afbeelding]
hier gingen ze al zakken
[afbeelding]
*weg* krullen
Mijn vader had ook een snor. Toen ook ineens weg en dat was keiraar, maar als ik nu foto's zie met snor is het echt WTFquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die baard was niet lang daarna weg, maar die snor heeft ie tot 4 jaar geleden ofzo gehad. Toen was het ongeveer het laatste haar wat ie nog had en heeft ie hem maar afgeschoren, ik moest zó wennen
Op die laatste foto ben je echt prachtigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wel 100 !![]()
Helaas zijn mijn krullen in de loop der tijd helemaal verdwenen en is het inmiddels niet meer dan een beetje slag![]()
[ afbeelding ]
hier gingen ze al zakken
[ afbeelding ]
*weg* krullen
mijne heeft nu ook alles afgeschoren " want dan ziet hij er 10 jaar jonger uit zeiden ze"quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die baard was niet lang daarna weg, maar die snor heeft ie tot 4 jaar geleden ofzo gehad. Toen was het ongeveer het laatste haar wat ie nog had en heeft ie hem maar afgeschoren, ik moest zó wennen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de mijne ook, hij heeft zijn kaartje nog steeds, en iedereen meot weten dat hij daar geweest is![]()
Nee, hij kon alleen (vals) meezingenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had ie ook een guitar?Mijn vader kon alleen raggen, maar okay
[afbeelding]
Wat vinden jullie trouwens van mijn pluim
Jaquote:
geschminkte neus, pluim op haar, je bent toch niet...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijne heeft nu ook alles afgeschoren " want dan ziet hij er 10 jaar jonger uit zeiden ze"
![]()
nee dus, maar een voorhoofd tot achter je oren helpt ook niet echt
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geschminkte neus, pluim op haar, je bent toch niet...
[ afbeelding ]
KLOONTJE!!!!!??????
vrij vaak ook een gevolg van the smell of napalm in the morningquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef Cat22 het volgende:
Ah fak!
Pols verbrand aan de oven!![]()
Nothing beats the smell of burnt skin in the afternoon....
Er komt al een mooi bruin korstje op.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vrij vaak ook een gevolg van the smell of napalm in the morning![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik vind jou niet leuk vandaagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geschminkte neus, pluim op haar, je bent toch niet...
[ afbeelding ]
KLOONTJE!!!!!??????
Een soort Cat scan dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je em aan je kat voert, en zijn staart in je usb poort doet werkt het ook
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een soort Cat scan dus.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een soort Cat scan dus.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
Hihaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:45 schreef Bamba het volgende:Elisa. Ik heb gisteren en vandaag al 3 volle tassen handdoeken gekregen
. En morgen komen er nog meer aan!
OMG, jouw vader is als mijn manquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tissur met kat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mezelf maar eens onder de douche en in de kleren gooien.![]()
Dan kat inpakken en op naar de DA.
Mochten dekbedovertrekken er nou ook bij? Want daar heb ik nog wel een zooi van liggen die ik nooit meer gebruik. Dan gooi ik ze erbijquote:
dat is een kort topjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef Ynske het volgende:
llllllo
kijkgister begonnen...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef Morretje het volgende:
Foto's van MB en Non..![]()
Ik zag in dat topic in US een foto van baby EW, Nok!
Ga je Ziggy eten geven en Ziggy douchen? Of ga je Ziggy eten geven en zelf douchen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar later klommen de mensen gewoon over de hekken, dat vond ie wel balen
[..]
Nee, hij kon alleen (vals) meezingen
Toffe pluim
[..]
JaIk ben zo blij dat ik die heb! Van de latere jaren staan we niet zo vaak samen op de foto jammer genoeg
En nu ga ik Ziggy eten geven en douchen!
of ze gaat ziggy eten, Re geven, en daarna douchenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga je Ziggy eten geven en Ziggy douchen? Of ga je Ziggy eten geven en zelf douchen?
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind het echt prachtig dat hij zo graag zijn ontmanning tegemoet ziet
ohja, heb net een telefoontje gekregen, omdat ik niks van de ritalin merk mag de dosis omhoogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
t komt allemaal goed Zwabber
Spannend! Flinke sprong of een kruimeltje?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, heb net een telefoontje gekregen, omdat ik niks van de ritalin merk mag de dosis omhoog
Not yet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZEG![]()
je foto al ingescand met het strijkijzer?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga je Ziggy eten geven en Ziggy douchen? Of ga je Ziggy eten geven en zelf douchen?
Heeft ze weer spatjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Ze wil dr eten niet trouwens, het kreng
Spatjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 13:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft ze weer spatjes?![]()
*kijkt streng naar de Zigster*
Zo dus:![]()
![]()
![]()
![]()
Succes!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 13:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga richting DA, tot over een half uurtje!
van 36 maar 54 mgquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend! Flinke sprong of een kruimeltje?
volgens mij heb ik gemist wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een mooie foto's komen er voorbij zeg.
ik was ook vrij kaal daarna heel blond met pijpenkrullen. Toen stijl en nu half krullen en half stijl.
En weer terug uit het ziekenhuis. Mag ik nog een keer een halve dag terug komen om de zenuwen plat te laten spuitenmet grote kans dat het niet werkt.
Hier staat KinkFM altijd aan, je hoort het direct als die gasten hier de frontpage hebben bijgelezen. En maar doen alsof ze origineel zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij lurken 3fm dj's in dit topic, ze liggen nu in een deuk om het woord beflijster
ja ik zit in de woonkamer bij mijn moeder, heb niet echt een keuzequote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier staat KinkFM altijd aan, je hoort het direct als die gasten hier de frontpage hebben bijgelezen. En maar doen alsof ze origineel zijn.
Heeft ie ook een motor waar hij nooit op rijdt?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij lurken 3fm dj's in dit topic, ze liggen nu in een deuk om het woord beflijster
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
Of los.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Minister-president schrijf je toch met een koppelteken?
Ben benieuwd wat het voor je gaat doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van 36 maar 54 mg
dus anderhalf keer zoveel
Ik hoorde het!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
Dat klinkt niet lekker F-R. Gaat je schouder nog steeds zo slecht dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een mooie foto's komen er voorbij zeg.
ik was ook vrij kaal daarna heel blond met pijpenkrullen. Toen stijl en nu half krullen en half stijl.
En weer terug uit het ziekenhuis. Mag ik nog een keer een halve dag terug komen om de zenuwen plat te laten spuitenmet grote kans dat het niet werkt.
Komt die beflijster bij jou vandaan?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Komt die beflijster bij jou vandaan?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Minister-president schrijf je toch met een koppelteken?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:49 schreef Cat22 het volgende:
Knullie is afgeleverd bij de DA.
Acherrum, blijmoedig het mandje in, maar in de auto was het toch miew miew. Tot hij stil werd en ik keek: helemaal in zijn dekentje gekropen.![]()
![]()
Het is allemaal routine en zal vast goed gaan, maar toch altijd zielig om zo'n knullie daar achter te laten.
En dan heb je domme mensen.
Het is glad buiten.
Jij bent op leeftijd.
Je hebt een klein autoootje.
Dus wat ga je doen: je laadt je blije hondje in de auto en gaat naar de DA om er daar vol verbazing achter te komen dat het een nevenvestiging is en ze 's middags geen spreekuur hebben.
'Oh, dan zal ik morgen maar even bellen voor een afspraak, ik was er gistermiddag ook al en toen was er ook niemand.'![]()
En slip slip (vlak langs mijn auto) richting huiswaarts.
oeh das vrij kutquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Net na de operatie nu bijna een jaar geleden zijn er wat hechtingen gesprongen die waarschijnlijk wat zenuwen geraakt hebben. Grote kans dat er tijdens de operatie ook al een en ander beschadigd was. En nu blijf ik veel tintelingen in mijn vingers voelen en mijn bovenarm is erg gevoelig en vaak verdoofd. De zenuwen herstellen niet meer uit zichzelf dus nu heb ik medicatie tegen zenuwpijn gekregen en gaan ze proberen een proefspuit te zetten om de betreffende zenuw plat te leggen. Maar zoals zoveel bij mij is het weer een complex iets. Geen gewone zenuw maar vertakkingen. Ik zie het wel.
@cat al de bibbers met Satsu?
@oh-oh beterschap
Oh das kut, en hoezo een jaar later pas dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Net na de operatie nu bijna een jaar geleden zijn er wat hechtingen gesprongen die waarschijnlijk wat zenuwen geraakt hebben. Grote kans dat er tijdens de operatie ook al een en ander beschadigd was. En nu blijf ik veel tintelingen in mijn vingers voelen en mijn bovenarm is erg gevoelig en vaak verdoofd. De zenuwen herstellen niet meer uit zichzelf dus nu heb ik medicatie tegen zenuwpijn gekregen en gaan ze proberen een proefspuit te zetten om de betreffende zenuw plat te leggen. Maar zoals zoveel bij mij is het weer een complex iets. Geen gewone zenuw maar vertakkingen. Ik zie het wel.
@cat al de bibbers met Satsu?
@oh-oh beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef Cat22 het volgende:
Lush nieuws:
IK HEB EEN PAKKETJE!![]()
UIT CURACAO!![]()
En ze hebben ermee gevoetbald.
Zie je wel dat al dat wachten beloond wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik heb al een maitle gestuurd en wacht nog op antw.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef Bamba het volgende:
Da's kut F-R![]()
Weet jij trouwens nog of die honden mand beschikbaar is? zo ja, heb je dan een linkje voor me?
Omdat ze hooppte dat de zenuwen zichzelf nog zouden herstellen en geen spoed de lange wachtlijstquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh das kut, en hoezo een jaar later pas dan?
Oke, mocht het nog beschikbaar zijn, wil jij mij dan een pm sturen dan kan ik proberen te regelen om die mand vanuit Breda naar mijn huis te krijgenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb al een maitle gestuurd en wacht nog op antw.
[..]
Omdat ze hooppte dat de zenuwen zichzelf nog zouden herstellen en geen spoed de lange wachtlijst
Strega roept: een dagje meer of minder komt er niet op aan hoor. geeft je vriendin een Lush party ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niks bijgelezen.
@ Strega, je pakje gaat morgen pas naar de post want ik moest voor een vriendin een emergency boodschap doen bij Lush, die had een verjaardag vanavond die ze straal vergeten was![]()
Natuurlijk heb ik voor mezelf een King of Skin gekocht. En een fles Ghost want die kende ik nog niet.
En een grabbag gekregen.
Met daarin 2 stukken zeep ( ow verse snowcake, das pas lekker), een douchemoticon ding, een jelly ( die bij Strega in de doos gaat morgen om het wachten te compenseren
) en een megajoekelbadbruisbal
![]()
En Chico heeft de hele weg op zn schoenen gehold als een stoere bikkel![]()
Hijs echt om op te vreten op zn schoenen in de sneeuw![]()
Nu ff snel sushi eten en weer doorwerken
Ach jee, wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef senesta het volgende:
Oke ik ga een uurtje onder de tafel liggen, ik poste in het verkeerde topic![]()
![]()
Maar ik wilde hier vertellen dat mijn kleine nichtje nu onderweg is naar het VU en vandaag of morgen misschien nog geopereerd gaat worden.
En sterkte F-R lijkt me erg vervelend.
Wat is er met je nichtje?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef senesta het volgende:
Oke ik ga een uurtje onder de tafel liggen, ik poste in het verkeerde topic![]()
![]()
Maar ik wilde hier vertellen dat mijn kleine nichtje nu onderweg is naar het VU en vandaag of morgen misschien nog geopereerd gaat worden.
En sterkte F-R lijkt me erg vervelend.
Lang niet overal maar hier welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef Bamba het volgende:voor Cat´s pakje!!
Oh-oh, die grabbags zijn er dus nog wel in de winkels?
Nou, ik vind het best nogal wat, is het de arm waarmee je schrijft ook?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat is er met je nichtje?
Dat van mij valt wel mee ik vind het veel erger dat ik mijn arm nooit meer fatsoenlijk kan gebruiken. Kon dat wel dan nam ik die pijn voor lief. Maar goed ik mag niet klagen er zijn zat mensen die veel ergere dingen hebben dan ik.
Nee nee, ze was een verjaardag vergeten waar ze vanavond heen moest en kon zelf niet ff snel naar de Lush voor een kado, dus of ik dat ff wilde doen. Dus voor haar voor 30 euro spullen en een grabbag, en voor mij dan ook maar weer hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega roept: een dagje meer of minder komt er niet op aan hoor. geeft je vriendin een Lush party ofzo?
Dat is heftig. Hopelijk is het snel verholpen hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef senesta het volgende:
Ze heeft een vernauwing tussen haar maag en darmen waardoor ze bleef spugen, ze gaan nu kijken wat het precies is (ze denken een soort vlies) en dan zal het waarschijnlijk een operatie worden om het te verhelpen.
Ze is op 12 november geboren, nog heel klein dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is heftig. Hopelijk is het snel verholpen hoe oud is ze?
Ik schrijf gelukkig met mijn andere hand.
Ik hoop het ook, het is zo sneu.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Senes, wat fijn dat ze nu wel geholpen gaat worden, ik hoop dat alles heel snel goed is met dr
Ja psies, nu gaan ze eindelijk wat doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze is op 12 november geboren, nog heel klein dus.
[..]
Ik hoop het ook, het is zo sneu.
Maar er zit in ieder geval schot in hoop ik nu. Hier konden ze helemaal niets voor haar doen.
Nee, wel een gitaar wara hij nooit op speeltquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeft ie ook een motor waar hij nooit op rijdt?
Oh mijn vader ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, wel een gitaar wara hij nooit op speelt
Uhmmm...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader heeft/had ook een gitaar maar er op spelen ho maar.
Hoe oud is jouw vader nu oh-oh?
Wij hebben motor #3 in de schuur staan waar niets mee gedaan wordt, en gitaar #2 waar nooit iets mee gedaan wordtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, wel een gitaar wara hij nooit op speelt
Mijnes heeft dat al jaaaaaaaaaaaren niet meer hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan is die van mij wel wat jonger.
Maar wel met lang haar en een snor.
Zowel mijn pa als mijn ma zijn Beatle en Stones fanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
Hihihi ja, dat pinkje ontbreekt nog he?Gezellig vrolijke type was ik!
Oh en mijn vader was toen een Beatle. Geen Rolling Stoneser
Jaaaaaaa.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:57 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben nu op zoek naar mijn jeugdfoto's. Ze zijn meegekomen met de verhuizing, maar heb geen idee waar ik ze gelaten heb.
(en heb ook net de kerstspullen opgeruimd)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
oh flessendopje I love you so
[ afbeelding ]
Mijn moeder zusje en ik zijn al langer dan 20 jaar samen Prince fanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn vader was/is Iron Maiden ed. Mijn moeder vindt van alles wel aardig en weet nooit van wie of wat het is.
Daar heb ik echt niets meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn moeder zusje en ik zijn al langer dan 20 jaar samen Prince fan
iron maidenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn vader was/is Iron Maiden ed. Mijn moeder vindt van alles wel aardig en weet nooit van wie of wat het is.
Dat zegt mn vader ook elke keer , dat ie t niet snapt wat we dr in zienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar heb ik echt niets mee
En niet over mijn leeftijd beginnen want ik luister veel oude muziek
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
oh flessendopje I love you so
[ afbeelding ]
Aaaww, met de pup.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:07 schreef Cat22 het volgende:
Scan lukt niet, dus foto van foto.
In bedje met mijn favo knuffel. Die daar nog fluffy en geel was. Inmiddels heeft hij een groen broekpak aan om zijn ingewanden binnen te houden, is hij 2 keer zo lang en zijn kop haske kaal.
Maar hij heeft een ereplaats op mijn boekenkast.![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste pasjes! Ik was toch zo trots. En zooo lelijk.Tsjek de plastic overluier.
![]()
[ afbeelding ]
Met onze pup, toen was ik een jaar of 5. Steil haar!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:07 schreef Cat22 het volgende:
Scan lukt niet, dus foto van foto.
In bedje met mijn favo knuffel. Die daar nog fluffy en geel was. Inmiddels heeft hij een groen broekpak aan om zijn ingewanden binnen te houden, is hij 2 keer zo lang en zijn kop haske kaal.
Maar hij heeft een ereplaats op mijn boekenkast.![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste pasjes! Ik was toch zo trots. En zooo lelijk.Tsjek de plastic overluier.
![]()
[ afbeelding ]
Met onze pup, toen was ik een jaar of 5. Steil haar!
[ afbeelding ]
Vind ik zelf ook een van de liefste foto's van mijn kindertijd. Basje is 10 jaar geworden, zijn halve leven epilepsie gehad en uiteindelijk daardoor thuis ingeslapen door de DA. Hij ligt begraven in de dierenwei.quote:
Da's mooi. Dan ben je frips en fruitig voor als je envelop morgen arriveert.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's mooi. Dan ben je frips en fruitig voor als je envelop morgen arriveert.
Kan me voorstellen dat je toch teleurgesteld bent. Stiekum stel je je al helemaal in op zo'n beestje natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:17 schreef Strega het volgende:
Ben druk aan het bijlezen.
Alles liep net even anders vandaag.
Pagan had meteen om 10.00 gebeld voor het Bulletje.
Jammer genoeg zijn we drie op de wachtlijst. Aan de andere kant, het is natuurlijk wel fijn dat er meer mensen zijn die zo'n hondje fijne laatste jaren willen geven. Daar gaat het tenslotte om.
Maar stiekem vind ik het natuurlijk wel een beetje jammer, was het liefst gisteravond natuurlijk nog heen gereden.
Senes, ik hoop dat het heel gauw in orde komt voor je kleine nichtje![]()
Nog nieuws over de kale poes?
Balen zeg voor jullie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:17 schreef Strega het volgende:
Ben druk aan het bijlezen.
Alles liep net even anders vandaag.
Pagan had meteen om 10.00 gebeld voor het Bulletje.
Jammer genoeg zijn we drie op de wachtlijst. Aan de andere kant, het is natuurlijk wel fijn dat er meer mensen zijn die zo'n hondje fijne laatste jaren willen geven. Daar gaat het tenslotte om.
Maar stiekem vind ik het natuurlijk wel een beetje jammer, was het liefst gisteravond natuurlijk nog heen gereden.
Senes, ik hoop dat het heel gauw in orde komt voor je kleine nichtje![]()
Nog nieuws over de kale poes?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
Even als een witte tornado door de benedenverdieping, het is nodig
Wel een witte tornado die de hoeken afsnijdt uiteraard...
Lief, wat fijn om bij je te hebben! Das een hele dierbare foto!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
Soms kan één letter heel veel verschil maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:19 schreef nieslief het volgende:
Het is maar goed dat je edit want ik zat al te lezen
Nu allang niet meer. maar vroeger. Alleen door zijn krullen leek het niet zolang.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes heeft dat al jaaaaaaaaaaaren niet meer hoor.
Oh?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:20 schreef nieslief het volgende:
@ Greys Gothic Blackie heeft iets voor je van mij......
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:19 schreef nieslief het volgende:
Het is maar goed dat je edit want ik zat al te lezen
Verrassing ik weet alleen nog niet hoe ik het bij je moet krijgen.quote:
Nou ik ben echt heel benieuwdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
Verrassing ik weet alleen nog niet hoe ik het bij je moet krijgen.
Het is vast iets heel stoms maar we moesten allebei gelijk aan jou denken.
Als ik straks thuiskom is mijn werkster geweestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
Even als een witte tornado door de benedenverdieping, het is nodig
Wel een witte tornado die de hoeken afsnijdt uiteraard...
Daar geloof ik lekker niks van!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat verdween ook samen met de krullen
Ja, hij was pas 4 maanden en kon niet zelfstandig zitten en had vaak zijn tong uit zijn mondquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
Nok wat een leuke foto's
EW op die bovenste van hem naast dat knuffeldier, heeft ie zijn tong daar nou uit zijn mond?
Succes! Hoe laat mag je hem weer halen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mezelf maar eens onder de douche en in de kleren gooien.![]()
Dan kat inpakken en op naar de DA.
Over een half uurtje. Geen telefoon gehad dus het zal vast goed gegaan zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Succes! Hoe laat mag je hem weer halen?
Bijzonder goed mag je wel zeggen. Pakt Peterson......quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
. Maar Strega kende hem heel goed!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef Cat22 het volgende:
Lush nieuws:
IK HEB EEN PAKKETJE!![]()
UIT CURACAO!![]()
En ze hebben ermee gevoetbald.
Dat had ik niet meer verwacht! Wel fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
ach, nu ontbreekt er in ieder geval geen nummertje in je active topicquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe alleen even snel een tvp (as if...)
Ik ga zo naar Loods5
Catvoor Satsu alvast (heb nog niet bijgelezen, dus sorry als ik iets over het hoofd zie)
Ach, je offert je graag op voor de goede zaak hé!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ze was een verjaardag vergeten waar ze vanavond heen moest en kon zelf niet ff snel naar de Lush voor een kado, dus of ik dat ff wilde doen. Dus voor haar voor 30 euro spullen en een grabbag, en voor mij dan ook maar weer he
ja, totdat je daar komt, en ze zijn oren er afgeknipt hebben ipv zijn ballen omdat ze em ondersteboven hieldenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over een half uurtje. Geen telefoon gehad dus het zal vast goed gegaan zijn.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef Nonneke het volgende:
mn egypte brochure is er![]()
![]()
ben benieuwd of we ook nog gaan boeken
inderdaad! Ik mis er al veel te veelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, nu ontbreekt er in ieder geval geen nummertje in je active topiclijstje
![]()
Daar sluit ik me bij aan! Die ene foto op je moeders arm is ook mooi!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
Wat een mooie foto's Nok. Duidelijk waar EW zijn goede looks vandaan heeft.
Naja ze moest echt een kado hebben en dat meisje wilde ook echt Lush krijgen, dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, je offert je graag op voor de goede zaak hé!
Oh dat is ook helemaal niks zeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:12 schreef Nonneke het volgende:
nou ik ga maar eens naar mn werkbespreking![]()
echt zo naatje he op mn vrije dag en dan ook gewoon op zo'n klote tijd
Egypte is een mooi land.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef Nonneke het volgende:
mn egypte brochure is er![]()
![]()
ben benieuwd of we ook nog gaan boeken
Rondreis/cultuurdingetje, we geven allebei niet(zo) om strandvakanties etc, als ik naar egypte ga wil ik de pyramides zien en de sphinx en het museum en het dal enzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Egypte is een mooi land.
Willen jullie een rondreis maken of alleen strand en zee?
Als je wat meer info wilt hebben moet je maar even een PM sturen. Ik ben er 2x 3wk geweest.
Alleen niet toen ik tussen de 8 en de 10 was. Zo'n periode dat alles uit proportie is in een gezicht. Tanden net te groot en zoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nok, jij was een bjoetie en je zoon wow
Wat ben je aardig over jezelfquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat had je prachtig haar Nok bij je moeder op de arm.
Ik was een lelijke baby trouwens nog niet echt bij getrokken. Volgens mij vond mijn moeder dat ook het 1e wat ze zei wat heeft ze grote voeten.
Och de arme knulquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:30 schreef Cat22 het volgende:
Ìk heb een heul zielig katertje thuis.
Hij is om 2 uur geopereerd maar er zit nog nauwelijks beweging in. Zijn koppie kan hij een beetje optillen maar daar is het wel mee gezegd. En volgens mij is hij ook wat misselijk, arme jongen.
Nu ligt hij lekker op de bank bij mij en hopelijk voelt hij zich aan het eind van de avond een stuk fitter.
Is onze knul er weer?
[ afbeelding ]
Acherrum
[ afbeelding ]
Acherrum2
[ afbeelding ]
Mamma komt al die nare dingen bij hem wegwassen.(al was dat na 15 seconden ook wel klaar
)
[ afbeelding ]
Waaaay ahead of you.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Och de arme knulHummer was ook zo zielig toen ik hem meekreeg.
Die heeft trouwens erg genoten van de warme kruik die ik voor hem maakte, misschien een tip
Hoe is Hummer er nu eik aan toe? Hier mag beeldmateriaal bij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Och de arme knulHummer was ook zo zielig toen ik hem meekreeg.
Die heeft trouwens erg genoten van de warme kruik die ik voor hem maakte, misschien een tip
jij wil gewoon afgeknipte ballen glurenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe is Hummer er nu eik aan toe? Hier mag beeldmateriaal bij.
Satsu heeft een zilveren kont!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij wil gewoon afgeknipte ballen gluren
Thanks. Ik ga ervoor sjoppen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Morretje het volgende:
Och Satsu'tje...![]()
Lekker warm tegen mensenmama aan, lekker toch!Kruiken koop ik bij de drogist Cat, of Hema oid?
Dat zie je dan weer niet zo goed op de fotoquote:
Blokker oid. Je hebt ook elektieke dekens maatje kussensloop, ideaal voor poezebabies.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaaay ahead of you.![]()
Hij voelde best koud dus nu ligt hij op zijn favo plek: in zijn tentje (onder mijn benen met dekentje over mijn benen). Niks beter als lichaamswarmte.
En ik voel zo af en toe al wat beweging, nu alleen opletten dat hij niet van de bank afdondert.
Ik moet trouwens wel eens een kruik gaan kopen, altijd handig als ik het koud heb of als er koude kattenbeebies zijn.
Waar haal je zo'n ding eigenlijk?
Haal je die ook bij de Blokker? Want dat is idd fijn voor beebies.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Blokker oid. Je hebt ook elektieke dekens maatje kussensloop, ideaal voor poezebabies.
Over het algemeen nu of echt momenteel?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe is Hummer er nu eik aan toe? Hier mag beeldmateriaal bij.
Mag knullie nog iets van zijn waardigheid behouden?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat zie je dan weer niet zo goed op de foto
De DA.quote:
De wildebras.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Over het algemeen nu of echt momenteel?
Momenteel heeft hij pupillen als schoteltjes en valt hij alles aan wat beweegt![]()
Het gaat prima met hem, van het weekend ben ik nog met hem naar de dierenarts geweest omdat hij iets had uitgespookt en blijkbaar zijn ruggetje had gekneusd of zo, geen idee wat er gebeurd is.
Hij hield zijn oogjes dicht en als hij ze open had zag je het vlies van zijn ogen.
Maar met een pijnstiller en een paar daagjes rustig aan is hij momenteel van mening dat hij weer helemaal de man is
Tot over 700 meter!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
even de handel verplaatsen naar mijn vader
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
even de handel verplaatsen naar mijn vader
Ik piep niet, je bent gewoon een goede vriendin!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja ze moest echt een kado hebben en dat meisje wilde ook echt Lush krijgen, dus.
Niet piepen, jij krijgt een jelly dankzij die grabbag van me
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Over het algemeen nu of echt momenteel?
Momenteel heeft hij pupillen als schoteltjes en valt hij alles aan wat beweegt![]()
Het gaat prima met hem, van het weekend ben ik nog met hem naar de dierenarts geweest omdat hij iets had uitgespookt en blijkbaar zijn ruggetje had gekneusd of zo, geen idee wat er gebeurd is.
Hij hield zijn oogjes dicht en als hij ze open had zag je het vlies van zijn ogen.
Maar met een pijnstiller en een paar daagjes rustig aan is hij momenteel van mening dat hij weer helemaal de man is
Ik heb van die pluche beesten waar een waterzak in zit, ik denk ook dat je bij babywinkels wel allerlei kruiken kunt vindenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Blokker oid. Je hebt ook elektieke dekens maatje kussensloop, ideaal voor poezebabies.
En ook Monica Belluchi en Uma Thurman hebben hele grote voeten, dus dat zegt niks.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat ben je aardig over jezelf![]()
Je hebt heel aparte en mooie ogen. Dat is wat er aan jou opvalt. En dat is opvallender als je jezelf een beetje mooi vindt
Jij hebt ook al zoveel haar!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!
In before the lock.
Leuke foto's zag ik voorbijkomen tijdens het half bijlezen.
Wat een cute kindjes waren jullie.
De oudste foto's die ik zo gauw kan vinden:
A-E een jaartje of 20 met...
[ afbeelding ]
A-E als jonge moeder met zoonlief,
[ afbeelding ]
Ik zat niet voor niets bij de dierenarts op een zondagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je vertelt het alsof het niets is
Ik heb heul niet veel haar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt ook al zoveel haar!![]()
Mooie foto's.
Ja, duidelijk zwaar geblesseerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zat niet voor niets bij de dierenarts op een zondag![]()
Ik schrok me wild.
Maar dit was hij 5 minuten terug, in de poppenwagen van Samara op jacht naar de hond![]()
[ afbeelding ]
Dus nu valt het wel weer mee
Ja en ik heb geen idee wat hij heeft gedaan, misschien is hij wel van de trap gevallen of van de hoogslaper van Joey of zo, ik weet het gewoon niet. Ik ging slapen en er was niets aan de hand en 's ochtends was het mis.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:08 schreef Morretje het volgende:
Hummer!![]()
Lijkt me zo cool, een puberkat die een beetje leven in de brouwerij brengt. Loekie is maar een saaie doos daarbij vergeleken..
Maar wel lastig dat ie z'n grens dus nog niet weet, als ie zichzelf pijn doet bij zijn acties...
Daar was ik nog jong he...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
Loveless
Heb jij ook babyfoto's?
A-E, wat ben je leuk!
Cat, wat een zielig hoopje zieligheid heb je daarVertroetel maar lekker
Jules Deelderquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!
In before the lock.
Leuke foto's zag ik voorbijkomen tijdens het half bijlezen.
Wat een cute kindjes waren jullie.
De oudste foto's die ik zo gauw kan vinden:
A-E een jaartje of 20 met...
[ afbeelding ]
Mooie fotoquote:
Jij hebt echt een virus/griep magneet of zo in je hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:12 schreef Qwea het volgende:
ugh. Mijn keel doet echt pijn
Afgezien van ijs, kan ik amper eten. En als ik ijs eet, (Waterijs) dan gaat mn maag weer over de zeik
overigens ook als ik wat drink
Ach kom, ik sta hier met een onderbroekenfoto als kind, dan heb jij ook vast wel watquote:
Nu nog steeds!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |