Wat ben je aardig over jezelfquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat had je prachtig haar Nok bij je moeder op de arm.
Ik was een lelijke baby trouwens nog niet echt bij getrokken. Volgens mij vond mijn moeder dat ook het 1e wat ze zei wat heeft ze grote voeten.
Och de arme knulquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:30 schreef Cat22 het volgende:
Ìk heb een heul zielig katertje thuis.
Hij is om 2 uur geopereerd maar er zit nog nauwelijks beweging in. Zijn koppie kan hij een beetje optillen maar daar is het wel mee gezegd. En volgens mij is hij ook wat misselijk, arme jongen.
Nu ligt hij lekker op de bank bij mij en hopelijk voelt hij zich aan het eind van de avond een stuk fitter.
Is onze knul er weer?
[ afbeelding ]
Acherrum
[ afbeelding ]
Acherrum2
[ afbeelding ]
Mamma komt al die nare dingen bij hem wegwassen.(al was dat na 15 seconden ook wel klaar
)
[ afbeelding ]
Waaaay ahead of you.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Och de arme knulHummer was ook zo zielig toen ik hem meekreeg.
Die heeft trouwens erg genoten van de warme kruik die ik voor hem maakte, misschien een tip
Hoe is Hummer er nu eik aan toe? Hier mag beeldmateriaal bij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Och de arme knulHummer was ook zo zielig toen ik hem meekreeg.
Die heeft trouwens erg genoten van de warme kruik die ik voor hem maakte, misschien een tip
jij wil gewoon afgeknipte ballen glurenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe is Hummer er nu eik aan toe? Hier mag beeldmateriaal bij.
Satsu heeft een zilveren kont!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij wil gewoon afgeknipte ballen gluren
Thanks. Ik ga ervoor sjoppen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Morretje het volgende:
Och Satsu'tje...![]()
Lekker warm tegen mensenmama aan, lekker toch!Kruiken koop ik bij de drogist Cat, of Hema oid?
Dat zie je dan weer niet zo goed op de fotoquote:
Blokker oid. Je hebt ook elektieke dekens maatje kussensloop, ideaal voor poezebabies.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaaay ahead of you.![]()
Hij voelde best koud dus nu ligt hij op zijn favo plek: in zijn tentje (onder mijn benen met dekentje over mijn benen). Niks beter als lichaamswarmte.
En ik voel zo af en toe al wat beweging, nu alleen opletten dat hij niet van de bank afdondert.
Ik moet trouwens wel eens een kruik gaan kopen, altijd handig als ik het koud heb of als er koude kattenbeebies zijn.
Waar haal je zo'n ding eigenlijk?
Haal je die ook bij de Blokker? Want dat is idd fijn voor beebies.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Blokker oid. Je hebt ook elektieke dekens maatje kussensloop, ideaal voor poezebabies.
Over het algemeen nu of echt momenteel?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe is Hummer er nu eik aan toe? Hier mag beeldmateriaal bij.
Mag knullie nog iets van zijn waardigheid behouden?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat zie je dan weer niet zo goed op de foto
De DA.quote:
De wildebras.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Over het algemeen nu of echt momenteel?
Momenteel heeft hij pupillen als schoteltjes en valt hij alles aan wat beweegt![]()
Het gaat prima met hem, van het weekend ben ik nog met hem naar de dierenarts geweest omdat hij iets had uitgespookt en blijkbaar zijn ruggetje had gekneusd of zo, geen idee wat er gebeurd is.
Hij hield zijn oogjes dicht en als hij ze open had zag je het vlies van zijn ogen.
Maar met een pijnstiller en een paar daagjes rustig aan is hij momenteel van mening dat hij weer helemaal de man is
Tot over 700 meter!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
even de handel verplaatsen naar mijn vader
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
even de handel verplaatsen naar mijn vader
Ik piep niet, je bent gewoon een goede vriendin!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja ze moest echt een kado hebben en dat meisje wilde ook echt Lush krijgen, dus.
Niet piepen, jij krijgt een jelly dankzij die grabbag van me
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Over het algemeen nu of echt momenteel?
Momenteel heeft hij pupillen als schoteltjes en valt hij alles aan wat beweegt![]()
Het gaat prima met hem, van het weekend ben ik nog met hem naar de dierenarts geweest omdat hij iets had uitgespookt en blijkbaar zijn ruggetje had gekneusd of zo, geen idee wat er gebeurd is.
Hij hield zijn oogjes dicht en als hij ze open had zag je het vlies van zijn ogen.
Maar met een pijnstiller en een paar daagjes rustig aan is hij momenteel van mening dat hij weer helemaal de man is
Ik heb van die pluche beesten waar een waterzak in zit, ik denk ook dat je bij babywinkels wel allerlei kruiken kunt vindenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Blokker oid. Je hebt ook elektieke dekens maatje kussensloop, ideaal voor poezebabies.
En ook Monica Belluchi en Uma Thurman hebben hele grote voeten, dus dat zegt niks.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat ben je aardig over jezelf![]()
Je hebt heel aparte en mooie ogen. Dat is wat er aan jou opvalt. En dat is opvallender als je jezelf een beetje mooi vindt
Jij hebt ook al zoveel haar!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!
In before the lock.
Leuke foto's zag ik voorbijkomen tijdens het half bijlezen.
Wat een cute kindjes waren jullie.
De oudste foto's die ik zo gauw kan vinden:
A-E een jaartje of 20 met...
[ afbeelding ]
A-E als jonge moeder met zoonlief,
[ afbeelding ]
Ik zat niet voor niets bij de dierenarts op een zondagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je vertelt het alsof het niets is
Ik heb heul niet veel haar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt ook al zoveel haar!![]()
Mooie foto's.
Ja, duidelijk zwaar geblesseerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zat niet voor niets bij de dierenarts op een zondag![]()
Ik schrok me wild.
Maar dit was hij 5 minuten terug, in de poppenwagen van Samara op jacht naar de hond![]()
[ afbeelding ]
Dus nu valt het wel weer mee
Ja en ik heb geen idee wat hij heeft gedaan, misschien is hij wel van de trap gevallen of van de hoogslaper van Joey of zo, ik weet het gewoon niet. Ik ging slapen en er was niets aan de hand en 's ochtends was het mis.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:08 schreef Morretje het volgende:
Hummer!![]()
Lijkt me zo cool, een puberkat die een beetje leven in de brouwerij brengt. Loekie is maar een saaie doos daarbij vergeleken..
Maar wel lastig dat ie z'n grens dus nog niet weet, als ie zichzelf pijn doet bij zijn acties...
Daar was ik nog jong he...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
Loveless
Heb jij ook babyfoto's?
A-E, wat ben je leuk!
Cat, wat een zielig hoopje zieligheid heb je daarVertroetel maar lekker
Jules Deelderquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!
In before the lock.
Leuke foto's zag ik voorbijkomen tijdens het half bijlezen.
Wat een cute kindjes waren jullie.
De oudste foto's die ik zo gauw kan vinden:
A-E een jaartje of 20 met...
[ afbeelding ]
Mooie fotoquote:
Jij hebt echt een virus/griep magneet of zo in je hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:12 schreef Qwea het volgende:
ugh. Mijn keel doet echt pijn
Afgezien van ijs, kan ik amper eten. En als ik ijs eet, (Waterijs) dan gaat mn maag weer over de zeik
overigens ook als ik wat drink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |