Ik ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind het echt prachtig dat hij zo graag zijn ontmanning tegemoet ziet
ohja, heb net een telefoontje gekregen, omdat ik niks van de ritalin merk mag de dosis omhoogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
t komt allemaal goed Zwabber
Spannend! Flinke sprong of een kruimeltje?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, heb net een telefoontje gekregen, omdat ik niks van de ritalin merk mag de dosis omhoog
Not yet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZEG![]()
je foto al ingescand met het strijkijzer?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga je Ziggy eten geven en Ziggy douchen? Of ga je Ziggy eten geven en zelf douchen?
Heeft ze weer spatjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Ze wil dr eten niet trouwens, het kreng
Spatjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 13:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft ze weer spatjes?![]()
*kijkt streng naar de Zigster*
Zo dus:![]()
![]()
![]()
![]()
Succes!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 13:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga richting DA, tot over een half uurtje!
van 36 maar 54 mgquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend! Flinke sprong of een kruimeltje?
volgens mij heb ik gemist wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een mooie foto's komen er voorbij zeg.
ik was ook vrij kaal daarna heel blond met pijpenkrullen. Toen stijl en nu half krullen en half stijl.
En weer terug uit het ziekenhuis. Mag ik nog een keer een halve dag terug komen om de zenuwen plat te laten spuitenmet grote kans dat het niet werkt.
Hier staat KinkFM altijd aan, je hoort het direct als die gasten hier de frontpage hebben bijgelezen. En maar doen alsof ze origineel zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij lurken 3fm dj's in dit topic, ze liggen nu in een deuk om het woord beflijster
ja ik zit in de woonkamer bij mijn moeder, heb niet echt een keuzequote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier staat KinkFM altijd aan, je hoort het direct als die gasten hier de frontpage hebben bijgelezen. En maar doen alsof ze origineel zijn.
Heeft ie ook een motor waar hij nooit op rijdt?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij lurken 3fm dj's in dit topic, ze liggen nu in een deuk om het woord beflijster
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
Of los.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Minister-president schrijf je toch met een koppelteken?
Ben benieuwd wat het voor je gaat doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van 36 maar 54 mg
dus anderhalf keer zoveel
Ik hoorde het!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
Dat klinkt niet lekker F-R. Gaat je schouder nog steeds zo slecht dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een mooie foto's komen er voorbij zeg.
ik was ook vrij kaal daarna heel blond met pijpenkrullen. Toen stijl en nu half krullen en half stijl.
En weer terug uit het ziekenhuis. Mag ik nog een keer een halve dag terug komen om de zenuwen plat te laten spuitenmet grote kans dat het niet werkt.
Komt die beflijster bij jou vandaan?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Komt die beflijster bij jou vandaan?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Minister-president schrijf je toch met een koppelteken?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:49 schreef Cat22 het volgende:
Knullie is afgeleverd bij de DA.
Acherrum, blijmoedig het mandje in, maar in de auto was het toch miew miew. Tot hij stil werd en ik keek: helemaal in zijn dekentje gekropen.![]()
![]()
Het is allemaal routine en zal vast goed gaan, maar toch altijd zielig om zo'n knullie daar achter te laten.
En dan heb je domme mensen.
Het is glad buiten.
Jij bent op leeftijd.
Je hebt een klein autoootje.
Dus wat ga je doen: je laadt je blije hondje in de auto en gaat naar de DA om er daar vol verbazing achter te komen dat het een nevenvestiging is en ze 's middags geen spreekuur hebben.
'Oh, dan zal ik morgen maar even bellen voor een afspraak, ik was er gistermiddag ook al en toen was er ook niemand.'![]()
En slip slip (vlak langs mijn auto) richting huiswaarts.
oeh das vrij kutquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Net na de operatie nu bijna een jaar geleden zijn er wat hechtingen gesprongen die waarschijnlijk wat zenuwen geraakt hebben. Grote kans dat er tijdens de operatie ook al een en ander beschadigd was. En nu blijf ik veel tintelingen in mijn vingers voelen en mijn bovenarm is erg gevoelig en vaak verdoofd. De zenuwen herstellen niet meer uit zichzelf dus nu heb ik medicatie tegen zenuwpijn gekregen en gaan ze proberen een proefspuit te zetten om de betreffende zenuw plat te leggen. Maar zoals zoveel bij mij is het weer een complex iets. Geen gewone zenuw maar vertakkingen. Ik zie het wel.
@cat al de bibbers met Satsu?
@oh-oh beterschap
Oh das kut, en hoezo een jaar later pas dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Net na de operatie nu bijna een jaar geleden zijn er wat hechtingen gesprongen die waarschijnlijk wat zenuwen geraakt hebben. Grote kans dat er tijdens de operatie ook al een en ander beschadigd was. En nu blijf ik veel tintelingen in mijn vingers voelen en mijn bovenarm is erg gevoelig en vaak verdoofd. De zenuwen herstellen niet meer uit zichzelf dus nu heb ik medicatie tegen zenuwpijn gekregen en gaan ze proberen een proefspuit te zetten om de betreffende zenuw plat te leggen. Maar zoals zoveel bij mij is het weer een complex iets. Geen gewone zenuw maar vertakkingen. Ik zie het wel.
@cat al de bibbers met Satsu?
@oh-oh beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef Cat22 het volgende:
Lush nieuws:
IK HEB EEN PAKKETJE!![]()
UIT CURACAO!![]()
En ze hebben ermee gevoetbald.
Zie je wel dat al dat wachten beloond wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik heb al een maitle gestuurd en wacht nog op antw.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef Bamba het volgende:
Da's kut F-R![]()
Weet jij trouwens nog of die honden mand beschikbaar is? zo ja, heb je dan een linkje voor me?
Omdat ze hooppte dat de zenuwen zichzelf nog zouden herstellen en geen spoed de lange wachtlijstquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh das kut, en hoezo een jaar later pas dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |