Ik vind jou niet leuk vandaagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geschminkte neus, pluim op haar, je bent toch niet...
[ afbeelding ]
KLOONTJE!!!!!??????
Een soort Cat scan dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je em aan je kat voert, en zijn staart in je usb poort doet werkt het ook
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een soort Cat scan dus.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een soort Cat scan dus.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
Dit is die foto waar ik het een hele tijd geleden over had, dat ik die zou posten, nou nu dan eindelijk
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
Hier heeft mn vader nog (veel) haar! Dat was de laatste jaren wel anders, geen enkele haar meer op zn hoofd. Deze foto heb ik in mn portemonnee
Hihaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:45 schreef Bamba het volgende:Elisa. Ik heb gisteren en vandaag al 3 volle tassen handdoeken gekregen
. En morgen komen er nog meer aan!
OMG, jouw vader is als mijn manquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had ie ook een guitar?Mijn vader kon alleen raggen, maar okay
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie trouwens van mijn pluim
tissur met kat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mezelf maar eens onder de douche en in de kleren gooien.![]()
Dan kat inpakken en op naar de DA.
Mochten dekbedovertrekken er nou ook bij? Want daar heb ik nog wel een zooi van liggen die ik nooit meer gebruik. Dan gooi ik ze erbijquote:
dat is een kort topjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef Ynske het volgende:
llllllo
kijkgister begonnen...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef Morretje het volgende:
Foto's van MB en Non..![]()
Ik zag in dat topic in US een foto van baby EW, Nok!
Ga je Ziggy eten geven en Ziggy douchen? Of ga je Ziggy eten geven en zelf douchen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar later klommen de mensen gewoon over de hekken, dat vond ie wel balen
[..]
Nee, hij kon alleen (vals) meezingen
Toffe pluim
[..]
JaIk ben zo blij dat ik die heb! Van de latere jaren staan we niet zo vaak samen op de foto jammer genoeg
En nu ga ik Ziggy eten geven en douchen!
of ze gaat ziggy eten, Re geven, en daarna douchenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga je Ziggy eten geven en Ziggy douchen? Of ga je Ziggy eten geven en zelf douchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |