maar je was toch 9?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:02 schreef Harajuku. het volgende:
Die van mij zijn ook analoog, maar ik heb een scanner.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hier 1 kinderfoto van mij en vanwege de TT zal ik die even scannen
Was ik al een tijdje van plan trouwens, maar ik ben lui
Neeeeee die van mn oma waren keilief.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
Eeeeeeeeww, ganzen zijn enge krengen.
Ik help je wel. De foto's moeten niet in de printer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik zal straks eens kijken of ik nog oude kinderfoto's heb hier (meesten liggen bij mijn ouders) en ze onder de scanner gooien. Ben benieuwd of ik die aan het werk krijg.
Te vroeg gejuicht, stomme scanner werkt niet meequote:
Foto van foto gaat bij goed daglicht ook best ok toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht, stomme scanner werkt niet mee [ afbeelding ]
Ja nee, ik wil het gelijk goed doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto van foto gaat bij goed daglicht ook best ok toch?
Ja! Zo heb ik het eerst ook gedaan want te lui om te scannenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto van foto gaat bij goed daglicht ook best ok toch?
In het verborgen laatje dus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik help je wel. De foto's moeten niet in de printer.
Als je eerst drie keer hinkelend op je rechterbeen om je katten heen danst wordt het resultaat nog beter.quote:
QFTquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:10 schreef Maes het volgende:
Wat goed dat er voor de bull meerdere belangstellenden zijnMaar hij moet naar Strega dat weten we zeker dat ie een goed huisje krijgt.
![]()
Voor Nies ik ben nog niet naar de dierenwinkel geweest ben nu aan het werk
Oooooh Non, gaan wij samen krullenbabies bakken???quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je eerst drie keer hinkelend op je rechterbeen om je katten heen danst wordt het resultaat nog beter.
Ik ben ook al in mijn pyjama langs gekomen, boeiend.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
ik heb er 1 op mn pc met poekie
maar ik weet niet of ik die wel wil posten
Ik zit in mn pyama daar
Das alleen maar nog cuterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
Ik zit in mn pyama daar
Welke zou het beste werken? Yoko of Naartjie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je em aan je kat voert, en zijn staart in je usb poort doet werkt het ook
i'm sorry, are you from the past?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, wat een guitig koppie had jij.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
Ik zit in mn pyama daar
Naartje, als het de eerste keer misgaat heeft hij nog reserves, van Yoko blijft niets overquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke zou het beste werken? Yoko of Naartjie?
Satsu mag namelijk niks eten.
Wat is er mis met guitig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
i'm sorry, are you from the past?
Yoko, de beste scanners zijn japansquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke zou het beste werken? Yoko of Naartjie?
Satsu mag namelijk niks eten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yoko, de beste scanners zijn japans
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yoko, de beste scanners zijn japans
Niet raar opkijken als Yoko straks ineens een levende zeedieren fetisj heeft.quote:
Zal ze toch hard moeten zoeken naar zee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet raar opkijken als Yoko straks ineens een levende zeedieren fetisj heeft.
Wat een lieve foto.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
Dit is die foto waar ik het een hele tijd geleden over had, dat ik die zou posten, nou nu dan eindelijk
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
Hier heeft mn vader nog (veel) haar! Dat was de laatste jaren wel anders, geen enkele haar meer op zn hoofd. Deze foto heb ik in mn portemonnee
wel 100 !quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooh Non, gaan wij samen krullenbabies bakken???
Mijn ouders waren redelijk hippie iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een lieve foto.Je pappa is daar ook zo heerlijk hippie.
Dat kon de mijne niet, had hij van jongs af aan te weinig haar voor.
wtf?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet raar opkijken als Yoko straks ineens een levende zeedieren fetisj heeft.
Papa met de kindjes.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
Dit is die foto waar ik het een hele tijd geleden over had, dat ik die zou posten, nou nu dan eindelijk
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
Hier heeft mn vader nog (veel) haar! Dat was de laatste jaren wel anders, geen enkele haar meer op zn hoofd. Deze foto heb ik in mn portemonnee
wat een mooie baby !quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
zo ziet mijn baard er op dit moment uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
Mijne hippie/rockerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Papa met de kindjes.. Wat was jouw vader? Mijne een hardrocker
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo ziet mijn baard er op dit moment uitalleen is mijn snor iets minder dik
de mijne ook, hij heeft zijn kaartje nog steeds, en iedereen meot weten dat hij daar geweest isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijne hippie/rocker![]()
Hij patste altijd ermee dat hij naar het Kralingenfestival was geweest(soort Nederlandse Woodstock)
Had ie ook een guitar?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijne hippie/rocker![]()
Hij patste altijd ermee dat hij naar het Kralingenfestival was geweest(soort Nederlandse Woodstock)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
Mooi meisjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wel 100 !![]()
Helaas zijn mijn krullen in de loop der tijd helemaal verdwenen en is het inmiddels niet meer dan een beetje slag![]()
[afbeelding]
hier gingen ze al zakken
[afbeelding]
*weg* krullen
Mijn vader had ook een snor. Toen ook ineens weg en dat was keiraar, maar als ik nu foto's zie met snor is het echt WTFquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die baard was niet lang daarna weg, maar die snor heeft ie tot 4 jaar geleden ofzo gehad. Toen was het ongeveer het laatste haar wat ie nog had en heeft ie hem maar afgeschoren, ik moest zó wennen
Op die laatste foto ben je echt prachtigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wel 100 !![]()
Helaas zijn mijn krullen in de loop der tijd helemaal verdwenen en is het inmiddels niet meer dan een beetje slag![]()
[ afbeelding ]
hier gingen ze al zakken
[ afbeelding ]
*weg* krullen
mijne heeft nu ook alles afgeschoren " want dan ziet hij er 10 jaar jonger uit zeiden ze"quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die baard was niet lang daarna weg, maar die snor heeft ie tot 4 jaar geleden ofzo gehad. Toen was het ongeveer het laatste haar wat ie nog had en heeft ie hem maar afgeschoren, ik moest zó wennen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de mijne ook, hij heeft zijn kaartje nog steeds, en iedereen meot weten dat hij daar geweest is![]()
Nee, hij kon alleen (vals) meezingenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had ie ook een guitar?Mijn vader kon alleen raggen, maar okay
[afbeelding]
Wat vinden jullie trouwens van mijn pluim
Jaquote:
geschminkte neus, pluim op haar, je bent toch niet...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijne heeft nu ook alles afgeschoren " want dan ziet hij er 10 jaar jonger uit zeiden ze"
![]()
nee dus, maar een voorhoofd tot achter je oren helpt ook niet echt
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geschminkte neus, pluim op haar, je bent toch niet...
[ afbeelding ]
KLOONTJE!!!!!??????
vrij vaak ook een gevolg van the smell of napalm in the morningquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef Cat22 het volgende:
Ah fak!
Pols verbrand aan de oven!![]()
Nothing beats the smell of burnt skin in the afternoon....
Er komt al een mooi bruin korstje op.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vrij vaak ook een gevolg van the smell of napalm in the morning![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik vind jou niet leuk vandaagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geschminkte neus, pluim op haar, je bent toch niet...
[ afbeelding ]
KLOONTJE!!!!!??????
Een soort Cat scan dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je em aan je kat voert, en zijn staart in je usb poort doet werkt het ook
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een soort Cat scan dus.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een soort Cat scan dus.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
Hihaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:45 schreef Bamba het volgende:Elisa. Ik heb gisteren en vandaag al 3 volle tassen handdoeken gekregen
. En morgen komen er nog meer aan!
OMG, jouw vader is als mijn manquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tissur met kat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mezelf maar eens onder de douche en in de kleren gooien.![]()
Dan kat inpakken en op naar de DA.
Mochten dekbedovertrekken er nou ook bij? Want daar heb ik nog wel een zooi van liggen die ik nooit meer gebruik. Dan gooi ik ze erbijquote:
dat is een kort topjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef Ynske het volgende:
llllllo
kijkgister begonnen...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef Morretje het volgende:
Foto's van MB en Non..![]()
Ik zag in dat topic in US een foto van baby EW, Nok!
Ga je Ziggy eten geven en Ziggy douchen? Of ga je Ziggy eten geven en zelf douchen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar later klommen de mensen gewoon over de hekken, dat vond ie wel balen
[..]
Nee, hij kon alleen (vals) meezingen
Toffe pluim
[..]
JaIk ben zo blij dat ik die heb! Van de latere jaren staan we niet zo vaak samen op de foto jammer genoeg
En nu ga ik Ziggy eten geven en douchen!
of ze gaat ziggy eten, Re geven, en daarna douchenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga je Ziggy eten geven en Ziggy douchen? Of ga je Ziggy eten geven en zelf douchen?
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind het echt prachtig dat hij zo graag zijn ontmanning tegemoet ziet
ohja, heb net een telefoontje gekregen, omdat ik niks van de ritalin merk mag de dosis omhoogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
t komt allemaal goed Zwabber
Spannend! Flinke sprong of een kruimeltje?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, heb net een telefoontje gekregen, omdat ik niks van de ritalin merk mag de dosis omhoog
Not yet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZEG![]()
je foto al ingescand met het strijkijzer?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga je Ziggy eten geven en Ziggy douchen? Of ga je Ziggy eten geven en zelf douchen?
Heeft ze weer spatjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Ze wil dr eten niet trouwens, het kreng
Spatjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 13:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft ze weer spatjes?![]()
*kijkt streng naar de Zigster*
Zo dus:![]()
![]()
![]()
![]()
Succes!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 13:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga richting DA, tot over een half uurtje!
van 36 maar 54 mgquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend! Flinke sprong of een kruimeltje?
volgens mij heb ik gemist wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een mooie foto's komen er voorbij zeg.
ik was ook vrij kaal daarna heel blond met pijpenkrullen. Toen stijl en nu half krullen en half stijl.
En weer terug uit het ziekenhuis. Mag ik nog een keer een halve dag terug komen om de zenuwen plat te laten spuitenmet grote kans dat het niet werkt.
Hier staat KinkFM altijd aan, je hoort het direct als die gasten hier de frontpage hebben bijgelezen. En maar doen alsof ze origineel zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij lurken 3fm dj's in dit topic, ze liggen nu in een deuk om het woord beflijster
ja ik zit in de woonkamer bij mijn moeder, heb niet echt een keuzequote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier staat KinkFM altijd aan, je hoort het direct als die gasten hier de frontpage hebben bijgelezen. En maar doen alsof ze origineel zijn.
Heeft ie ook een motor waar hij nooit op rijdt?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij lurken 3fm dj's in dit topic, ze liggen nu in een deuk om het woord beflijster
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
Of los.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Minister-president schrijf je toch met een koppelteken?
Ben benieuwd wat het voor je gaat doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van 36 maar 54 mg
dus anderhalf keer zoveel
Ik hoorde het!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
Dat klinkt niet lekker F-R. Gaat je schouder nog steeds zo slecht dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een mooie foto's komen er voorbij zeg.
ik was ook vrij kaal daarna heel blond met pijpenkrullen. Toen stijl en nu half krullen en half stijl.
En weer terug uit het ziekenhuis. Mag ik nog een keer een halve dag terug komen om de zenuwen plat te laten spuitenmet grote kans dat het niet werkt.
Komt die beflijster bij jou vandaan?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Komt die beflijster bij jou vandaan?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Minister-president schrijf je toch met een koppelteken?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:49 schreef Cat22 het volgende:
Knullie is afgeleverd bij de DA.
Acherrum, blijmoedig het mandje in, maar in de auto was het toch miew miew. Tot hij stil werd en ik keek: helemaal in zijn dekentje gekropen.![]()
![]()
Het is allemaal routine en zal vast goed gaan, maar toch altijd zielig om zo'n knullie daar achter te laten.
En dan heb je domme mensen.
Het is glad buiten.
Jij bent op leeftijd.
Je hebt een klein autoootje.
Dus wat ga je doen: je laadt je blije hondje in de auto en gaat naar de DA om er daar vol verbazing achter te komen dat het een nevenvestiging is en ze 's middags geen spreekuur hebben.
'Oh, dan zal ik morgen maar even bellen voor een afspraak, ik was er gistermiddag ook al en toen was er ook niemand.'![]()
En slip slip (vlak langs mijn auto) richting huiswaarts.
oeh das vrij kutquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Net na de operatie nu bijna een jaar geleden zijn er wat hechtingen gesprongen die waarschijnlijk wat zenuwen geraakt hebben. Grote kans dat er tijdens de operatie ook al een en ander beschadigd was. En nu blijf ik veel tintelingen in mijn vingers voelen en mijn bovenarm is erg gevoelig en vaak verdoofd. De zenuwen herstellen niet meer uit zichzelf dus nu heb ik medicatie tegen zenuwpijn gekregen en gaan ze proberen een proefspuit te zetten om de betreffende zenuw plat te leggen. Maar zoals zoveel bij mij is het weer een complex iets. Geen gewone zenuw maar vertakkingen. Ik zie het wel.
@cat al de bibbers met Satsu?
@oh-oh beterschap
Oh das kut, en hoezo een jaar later pas dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Net na de operatie nu bijna een jaar geleden zijn er wat hechtingen gesprongen die waarschijnlijk wat zenuwen geraakt hebben. Grote kans dat er tijdens de operatie ook al een en ander beschadigd was. En nu blijf ik veel tintelingen in mijn vingers voelen en mijn bovenarm is erg gevoelig en vaak verdoofd. De zenuwen herstellen niet meer uit zichzelf dus nu heb ik medicatie tegen zenuwpijn gekregen en gaan ze proberen een proefspuit te zetten om de betreffende zenuw plat te leggen. Maar zoals zoveel bij mij is het weer een complex iets. Geen gewone zenuw maar vertakkingen. Ik zie het wel.
@cat al de bibbers met Satsu?
@oh-oh beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef Cat22 het volgende:
Lush nieuws:
IK HEB EEN PAKKETJE!![]()
UIT CURACAO!![]()
En ze hebben ermee gevoetbald.
Zie je wel dat al dat wachten beloond wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik heb al een maitle gestuurd en wacht nog op antw.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef Bamba het volgende:
Da's kut F-R![]()
Weet jij trouwens nog of die honden mand beschikbaar is? zo ja, heb je dan een linkje voor me?
Omdat ze hooppte dat de zenuwen zichzelf nog zouden herstellen en geen spoed de lange wachtlijstquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh das kut, en hoezo een jaar later pas dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |