Ik ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind het echt prachtig dat hij zo graag zijn ontmanning tegemoet ziet
ohja, heb net een telefoontje gekregen, omdat ik niks van de ritalin merk mag de dosis omhoogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
t komt allemaal goed Zwabber
Spannend! Flinke sprong of een kruimeltje?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, heb net een telefoontje gekregen, omdat ik niks van de ritalin merk mag de dosis omhoog
Not yet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZEG![]()
je foto al ingescand met het strijkijzer?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga je Ziggy eten geven en Ziggy douchen? Of ga je Ziggy eten geven en zelf douchen?
Heeft ze weer spatjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Ze wil dr eten niet trouwens, het kreng
Spatjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 13:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft ze weer spatjes?![]()
*kijkt streng naar de Zigster*
Zo dus:![]()
![]()
![]()
![]()
Succes!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 13:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga richting DA, tot over een half uurtje!
van 36 maar 54 mgquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend! Flinke sprong of een kruimeltje?
volgens mij heb ik gemist wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een mooie foto's komen er voorbij zeg.
ik was ook vrij kaal daarna heel blond met pijpenkrullen. Toen stijl en nu half krullen en half stijl.
En weer terug uit het ziekenhuis. Mag ik nog een keer een halve dag terug komen om de zenuwen plat te laten spuitenmet grote kans dat het niet werkt.
Hier staat KinkFM altijd aan, je hoort het direct als die gasten hier de frontpage hebben bijgelezen. En maar doen alsof ze origineel zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij lurken 3fm dj's in dit topic, ze liggen nu in een deuk om het woord beflijster
ja ik zit in de woonkamer bij mijn moeder, heb niet echt een keuzequote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier staat KinkFM altijd aan, je hoort het direct als die gasten hier de frontpage hebben bijgelezen. En maar doen alsof ze origineel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |