maar je was toch 9?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:02 schreef Harajuku. het volgende:
Die van mij zijn ook analoog, maar ik heb een scanner.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hier 1 kinderfoto van mij en vanwege de TT zal ik die even scannen
Was ik al een tijdje van plan trouwens, maar ik ben lui
Neeeeee die van mn oma waren keilief.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
Eeeeeeeeww, ganzen zijn enge krengen.
Ik help je wel. De foto's moeten niet in de printer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik zal straks eens kijken of ik nog oude kinderfoto's heb hier (meesten liggen bij mijn ouders) en ze onder de scanner gooien. Ben benieuwd of ik die aan het werk krijg.
Te vroeg gejuicht, stomme scanner werkt niet meequote:
Foto van foto gaat bij goed daglicht ook best ok toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht, stomme scanner werkt niet mee [ afbeelding ]
Ja nee, ik wil het gelijk goed doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto van foto gaat bij goed daglicht ook best ok toch?
Ja! Zo heb ik het eerst ook gedaan want te lui om te scannenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto van foto gaat bij goed daglicht ook best ok toch?
In het verborgen laatje dus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik help je wel. De foto's moeten niet in de printer.
Als je eerst drie keer hinkelend op je rechterbeen om je katten heen danst wordt het resultaat nog beter.quote:
QFTquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:10 schreef Maes het volgende:
Wat goed dat er voor de bull meerdere belangstellenden zijnMaar hij moet naar Strega dat weten we zeker dat ie een goed huisje krijgt.
![]()
Voor Nies ik ben nog niet naar de dierenwinkel geweest ben nu aan het werk
Oooooh Non, gaan wij samen krullenbabies bakken???quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je eerst drie keer hinkelend op je rechterbeen om je katten heen danst wordt het resultaat nog beter.
Ik ben ook al in mijn pyjama langs gekomen, boeiend.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
ik heb er 1 op mn pc met poekie
maar ik weet niet of ik die wel wil posten
Ik zit in mn pyama daar
Das alleen maar nog cuterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
Ik zit in mn pyama daar
Welke zou het beste werken? Yoko of Naartjie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je em aan je kat voert, en zijn staart in je usb poort doet werkt het ook
i'm sorry, are you from the past?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, wat een guitig koppie had jij.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
Ik zit in mn pyama daar
Naartje, als het de eerste keer misgaat heeft hij nog reserves, van Yoko blijft niets overquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke zou het beste werken? Yoko of Naartjie?
Satsu mag namelijk niks eten.
Wat is er mis met guitig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
i'm sorry, are you from the past?
Yoko, de beste scanners zijn japansquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke zou het beste werken? Yoko of Naartjie?
Satsu mag namelijk niks eten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yoko, de beste scanners zijn japans
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yoko, de beste scanners zijn japans
Niet raar opkijken als Yoko straks ineens een levende zeedieren fetisj heeft.quote:
Zal ze toch hard moeten zoeken naar zee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet raar opkijken als Yoko straks ineens een levende zeedieren fetisj heeft.
Wat een lieve foto.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
Dit is die foto waar ik het een hele tijd geleden over had, dat ik die zou posten, nou nu dan eindelijk
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
Hier heeft mn vader nog (veel) haar! Dat was de laatste jaren wel anders, geen enkele haar meer op zn hoofd. Deze foto heb ik in mn portemonnee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |