quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's mooi. Dan ben je frips en fruitig voor als je envelop morgen arriveert.
Kan me voorstellen dat je toch teleurgesteld bent. Stiekum stel je je al helemaal in op zo'n beestje natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:17 schreef Strega het volgende:
Ben druk aan het bijlezen.
Alles liep net even anders vandaag.
Pagan had meteen om 10.00 gebeld voor het Bulletje.
Jammer genoeg zijn we drie op de wachtlijst. Aan de andere kant, het is natuurlijk wel fijn dat er meer mensen zijn die zo'n hondje fijne laatste jaren willen geven. Daar gaat het tenslotte om.
Maar stiekem vind ik het natuurlijk wel een beetje jammer, was het liefst gisteravond natuurlijk nog heen gereden.
Senes, ik hoop dat het heel gauw in orde komt voor je kleine nichtje![]()
Nog nieuws over de kale poes?
Balen zeg voor jullie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:17 schreef Strega het volgende:
Ben druk aan het bijlezen.
Alles liep net even anders vandaag.
Pagan had meteen om 10.00 gebeld voor het Bulletje.
Jammer genoeg zijn we drie op de wachtlijst. Aan de andere kant, het is natuurlijk wel fijn dat er meer mensen zijn die zo'n hondje fijne laatste jaren willen geven. Daar gaat het tenslotte om.
Maar stiekem vind ik het natuurlijk wel een beetje jammer, was het liefst gisteravond natuurlijk nog heen gereden.
Senes, ik hoop dat het heel gauw in orde komt voor je kleine nichtje![]()
Nog nieuws over de kale poes?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
Even als een witte tornado door de benedenverdieping, het is nodig
Wel een witte tornado die de hoeken afsnijdt uiteraard...
Lief, wat fijn om bij je te hebben! Das een hele dierbare foto!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:
Het is toch gelukt
Dit is die foto waar ik het een hele tijd geleden over had, dat ik die zou posten, nou nu dan eindelijk
[ afbeelding ]
Ik ben de baby
Hier heeft mn vader nog (veel) haar! Dat was de laatste jaren wel anders, geen enkele haar meer op zn hoofd. Deze foto heb ik in mn portemonnee
Soms kan één letter heel veel verschil maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:19 schreef nieslief het volgende:
Het is maar goed dat je edit want ik zat al te lezen
Nu allang niet meer. maar vroeger. Alleen door zijn krullen leek het niet zolang.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes heeft dat al jaaaaaaaaaaaren niet meer hoor.
Oh?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:20 schreef nieslief het volgende:
@ Greys Gothic Blackie heeft iets voor je van mij......
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:19 schreef nieslief het volgende:
Het is maar goed dat je edit want ik zat al te lezen
Verrassing ik weet alleen nog niet hoe ik het bij je moet krijgen.quote:
Nou ik ben echt heel benieuwdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
Verrassing ik weet alleen nog niet hoe ik het bij je moet krijgen.
Het is vast iets heel stoms maar we moesten allebei gelijk aan jou denken.
Als ik straks thuiskom is mijn werkster geweestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
Even als een witte tornado door de benedenverdieping, het is nodig
Wel een witte tornado die de hoeken afsnijdt uiteraard...
Daar geloof ik lekker niks van!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat verdween ook samen met de krullen
Ja, hij was pas 4 maanden en kon niet zelfstandig zitten en had vaak zijn tong uit zijn mondquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
Nok wat een leuke foto's
EW op die bovenste van hem naast dat knuffeldier, heeft ie zijn tong daar nou uit zijn mond?
Succes! Hoe laat mag je hem weer halen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mezelf maar eens onder de douche en in de kleren gooien.![]()
Dan kat inpakken en op naar de DA.
Over een half uurtje. Geen telefoon gehad dus het zal vast goed gegaan zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Succes! Hoe laat mag je hem weer halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |