Zowel mijn pa als mijn ma zijn Beatle en Stones fanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
Hihihi ja, dat pinkje ontbreekt nog he?Gezellig vrolijke type was ik!
Oh en mijn vader was toen een Beatle. Geen Rolling Stoneser
Jaaaaaaa.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:57 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben nu op zoek naar mijn jeugdfoto's. Ze zijn meegekomen met de verhuizing, maar heb geen idee waar ik ze gelaten heb.
(en heb ook net de kerstspullen opgeruimd)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
oh flessendopje I love you so
[ afbeelding ]
Mijn moeder zusje en ik zijn al langer dan 20 jaar samen Prince fanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn vader was/is Iron Maiden ed. Mijn moeder vindt van alles wel aardig en weet nooit van wie of wat het is.
Daar heb ik echt niets meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn moeder zusje en ik zijn al langer dan 20 jaar samen Prince fan
iron maidenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn vader was/is Iron Maiden ed. Mijn moeder vindt van alles wel aardig en weet nooit van wie of wat het is.
Dat zegt mn vader ook elke keer , dat ie t niet snapt wat we dr in zienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar heb ik echt niets mee
En niet over mijn leeftijd beginnen want ik luister veel oude muziek
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
oh flessendopje I love you so
[ afbeelding ]
Aaaww, met de pup.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:07 schreef Cat22 het volgende:
Scan lukt niet, dus foto van foto.
In bedje met mijn favo knuffel. Die daar nog fluffy en geel was. Inmiddels heeft hij een groen broekpak aan om zijn ingewanden binnen te houden, is hij 2 keer zo lang en zijn kop haske kaal.
Maar hij heeft een ereplaats op mijn boekenkast.![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste pasjes! Ik was toch zo trots. En zooo lelijk.Tsjek de plastic overluier.
![]()
[ afbeelding ]
Met onze pup, toen was ik een jaar of 5. Steil haar!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:07 schreef Cat22 het volgende:
Scan lukt niet, dus foto van foto.
In bedje met mijn favo knuffel. Die daar nog fluffy en geel was. Inmiddels heeft hij een groen broekpak aan om zijn ingewanden binnen te houden, is hij 2 keer zo lang en zijn kop haske kaal.
Maar hij heeft een ereplaats op mijn boekenkast.![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste pasjes! Ik was toch zo trots. En zooo lelijk.Tsjek de plastic overluier.
![]()
[ afbeelding ]
Met onze pup, toen was ik een jaar of 5. Steil haar!
[ afbeelding ]
Vind ik zelf ook een van de liefste foto's van mijn kindertijd. Basje is 10 jaar geworden, zijn halve leven epilepsie gehad en uiteindelijk daardoor thuis ingeslapen door de DA. Hij ligt begraven in de dierenwei.quote:
Da's mooi. Dan ben je frips en fruitig voor als je envelop morgen arriveert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |