Oke, mocht het nog beschikbaar zijn, wil jij mij dan een pm sturen dan kan ik proberen te regelen om die mand vanuit Breda naar mijn huis te krijgenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb al een maitle gestuurd en wacht nog op antw.
[..]
Omdat ze hooppte dat de zenuwen zichzelf nog zouden herstellen en geen spoed de lange wachtlijst
Strega roept: een dagje meer of minder komt er niet op aan hoor. geeft je vriendin een Lush party ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niks bijgelezen.
@ Strega, je pakje gaat morgen pas naar de post want ik moest voor een vriendin een emergency boodschap doen bij Lush, die had een verjaardag vanavond die ze straal vergeten was![]()
Natuurlijk heb ik voor mezelf een King of Skin gekocht. En een fles Ghost want die kende ik nog niet.
En een grabbag gekregen.
Met daarin 2 stukken zeep ( ow verse snowcake, das pas lekker), een douchemoticon ding, een jelly ( die bij Strega in de doos gaat morgen om het wachten te compenseren
) en een megajoekelbadbruisbal
![]()
En Chico heeft de hele weg op zn schoenen gehold als een stoere bikkel![]()
Hijs echt om op te vreten op zn schoenen in de sneeuw![]()
Nu ff snel sushi eten en weer doorwerken
Ach jee, wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef senesta het volgende:
Oke ik ga een uurtje onder de tafel liggen, ik poste in het verkeerde topic![]()
![]()
Maar ik wilde hier vertellen dat mijn kleine nichtje nu onderweg is naar het VU en vandaag of morgen misschien nog geopereerd gaat worden.
En sterkte F-R lijkt me erg vervelend.
Wat is er met je nichtje?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef senesta het volgende:
Oke ik ga een uurtje onder de tafel liggen, ik poste in het verkeerde topic![]()
![]()
Maar ik wilde hier vertellen dat mijn kleine nichtje nu onderweg is naar het VU en vandaag of morgen misschien nog geopereerd gaat worden.
En sterkte F-R lijkt me erg vervelend.
Lang niet overal maar hier welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef Bamba het volgende:voor Cat´s pakje!!
Oh-oh, die grabbags zijn er dus nog wel in de winkels?
Nou, ik vind het best nogal wat, is het de arm waarmee je schrijft ook?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat is er met je nichtje?
Dat van mij valt wel mee ik vind het veel erger dat ik mijn arm nooit meer fatsoenlijk kan gebruiken. Kon dat wel dan nam ik die pijn voor lief. Maar goed ik mag niet klagen er zijn zat mensen die veel ergere dingen hebben dan ik.
Nee nee, ze was een verjaardag vergeten waar ze vanavond heen moest en kon zelf niet ff snel naar de Lush voor een kado, dus of ik dat ff wilde doen. Dus voor haar voor 30 euro spullen en een grabbag, en voor mij dan ook maar weer hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Strega roept: een dagje meer of minder komt er niet op aan hoor. geeft je vriendin een Lush party ofzo?
Dat is heftig. Hopelijk is het snel verholpen hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef senesta het volgende:
Ze heeft een vernauwing tussen haar maag en darmen waardoor ze bleef spugen, ze gaan nu kijken wat het precies is (ze denken een soort vlies) en dan zal het waarschijnlijk een operatie worden om het te verhelpen.
Ze is op 12 november geboren, nog heel klein dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is heftig. Hopelijk is het snel verholpen hoe oud is ze?
Ik schrijf gelukkig met mijn andere hand.
Ik hoop het ook, het is zo sneu.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Senes, wat fijn dat ze nu wel geholpen gaat worden, ik hoop dat alles heel snel goed is met dr
Ja psies, nu gaan ze eindelijk wat doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze is op 12 november geboren, nog heel klein dus.
[..]
Ik hoop het ook, het is zo sneu.
Maar er zit in ieder geval schot in hoop ik nu. Hier konden ze helemaal niets voor haar doen.
Nee, wel een gitaar wara hij nooit op speeltquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeft ie ook een motor waar hij nooit op rijdt?
Oh mijn vader ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, wel een gitaar wara hij nooit op speelt
Uhmmm...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader heeft/had ook een gitaar maar er op spelen ho maar.
Hoe oud is jouw vader nu oh-oh?
Wij hebben motor #3 in de schuur staan waar niets mee gedaan wordt, en gitaar #2 waar nooit iets mee gedaan wordtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, wel een gitaar wara hij nooit op speelt
Mijnes heeft dat al jaaaaaaaaaaaren niet meer hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan is die van mij wel wat jonger.
Maar wel met lang haar en een snor.
Zowel mijn pa als mijn ma zijn Beatle en Stones fanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
Hihihi ja, dat pinkje ontbreekt nog he?Gezellig vrolijke type was ik!
Oh en mijn vader was toen een Beatle. Geen Rolling Stoneser
Jaaaaaaa.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:57 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben nu op zoek naar mijn jeugdfoto's. Ze zijn meegekomen met de verhuizing, maar heb geen idee waar ik ze gelaten heb.
(en heb ook net de kerstspullen opgeruimd)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
oh flessendopje I love you so
[ afbeelding ]
Mijn moeder zusje en ik zijn al langer dan 20 jaar samen Prince fanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn vader was/is Iron Maiden ed. Mijn moeder vindt van alles wel aardig en weet nooit van wie of wat het is.
Daar heb ik echt niets meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn moeder zusje en ik zijn al langer dan 20 jaar samen Prince fan
iron maidenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn vader was/is Iron Maiden ed. Mijn moeder vindt van alles wel aardig en weet nooit van wie of wat het is.
Dat zegt mn vader ook elke keer , dat ie t niet snapt wat we dr in zienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar heb ik echt niets mee
En niet over mijn leeftijd beginnen want ik luister veel oude muziek
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
oh flessendopje I love you so
[ afbeelding ]
Aaaww, met de pup.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:07 schreef Cat22 het volgende:
Scan lukt niet, dus foto van foto.
In bedje met mijn favo knuffel. Die daar nog fluffy en geel was. Inmiddels heeft hij een groen broekpak aan om zijn ingewanden binnen te houden, is hij 2 keer zo lang en zijn kop haske kaal.
Maar hij heeft een ereplaats op mijn boekenkast.![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste pasjes! Ik was toch zo trots. En zooo lelijk.Tsjek de plastic overluier.
![]()
[ afbeelding ]
Met onze pup, toen was ik een jaar of 5. Steil haar!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:07 schreef Cat22 het volgende:
Scan lukt niet, dus foto van foto.
In bedje met mijn favo knuffel. Die daar nog fluffy en geel was. Inmiddels heeft hij een groen broekpak aan om zijn ingewanden binnen te houden, is hij 2 keer zo lang en zijn kop haske kaal.
Maar hij heeft een ereplaats op mijn boekenkast.![]()
[ afbeelding ]
Mijn eerste pasjes! Ik was toch zo trots. En zooo lelijk.Tsjek de plastic overluier.
![]()
[ afbeelding ]
Met onze pup, toen was ik een jaar of 5. Steil haar!
[ afbeelding ]
Vind ik zelf ook een van de liefste foto's van mijn kindertijd. Basje is 10 jaar geworden, zijn halve leven epilepsie gehad en uiteindelijk daardoor thuis ingeslapen door de DA. Hij ligt begraven in de dierenwei.quote:
Da's mooi. Dan ben je frips en fruitig voor als je envelop morgen arriveert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |