Bijzonder goed mag je wel zeggen. Pakt Peterson......quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
. Maar Strega kende hem heel goed!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef Cat22 het volgende:
Lush nieuws:
IK HEB EEN PAKKETJE!![]()
UIT CURACAO!![]()
En ze hebben ermee gevoetbald.
Dat had ik niet meer verwacht! Wel fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
ach, nu ontbreekt er in ieder geval geen nummertje in je active topicquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe alleen even snel een tvp (as if...)
Ik ga zo naar Loods5
Catvoor Satsu alvast (heb nog niet bijgelezen, dus sorry als ik iets over het hoofd zie)
Ach, je offert je graag op voor de goede zaak hé!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ze was een verjaardag vergeten waar ze vanavond heen moest en kon zelf niet ff snel naar de Lush voor een kado, dus of ik dat ff wilde doen. Dus voor haar voor 30 euro spullen en een grabbag, en voor mij dan ook maar weer he
ja, totdat je daar komt, en ze zijn oren er afgeknipt hebben ipv zijn ballen omdat ze em ondersteboven hieldenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over een half uurtje. Geen telefoon gehad dus het zal vast goed gegaan zijn.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef Nonneke het volgende:
mn egypte brochure is er![]()
![]()
ben benieuwd of we ook nog gaan boeken
inderdaad! Ik mis er al veel te veelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, nu ontbreekt er in ieder geval geen nummertje in je active topiclijstje
![]()
Daar sluit ik me bij aan! Die ene foto op je moeders arm is ook mooi!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
Wat een mooie foto's Nok. Duidelijk waar EW zijn goede looks vandaan heeft.
Naja ze moest echt een kado hebben en dat meisje wilde ook echt Lush krijgen, dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, je offert je graag op voor de goede zaak hé!
Oh dat is ook helemaal niks zeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:12 schreef Nonneke het volgende:
nou ik ga maar eens naar mn werkbespreking![]()
echt zo naatje he op mn vrije dag en dan ook gewoon op zo'n klote tijd
Egypte is een mooi land.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef Nonneke het volgende:
mn egypte brochure is er![]()
![]()
ben benieuwd of we ook nog gaan boeken
Rondreis/cultuurdingetje, we geven allebei niet(zo) om strandvakanties etc, als ik naar egypte ga wil ik de pyramides zien en de sphinx en het museum en het dal enzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Egypte is een mooi land.
Willen jullie een rondreis maken of alleen strand en zee?
Als je wat meer info wilt hebben moet je maar even een PM sturen. Ik ben er 2x 3wk geweest.
Alleen niet toen ik tussen de 8 en de 10 was. Zo'n periode dat alles uit proportie is in een gezicht. Tanden net te groot en zoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nok, jij was een bjoetie en je zoon wow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |