...quote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef GieJay het volgende:
Jammer dat ze niet gewoon bij seizoen 8 zijn gestopt
Ik vind het gewoon jammer dat alle series uitgemelkt moeten worden (lost,prison break, heroes etc). En als ik nu zou stoppen heb ik een onbevredigend gevoel, ik zou dus liever hebben gehad dat ze met season 8 een geweldige afsluiting hadden gemaakt van een top serie.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
...
Want je hebt een of andere verplichting om naar de serie te blijven kijken, ook al wil je dat niet meer?
Ze hebben wel degelijk het watchmen sfeertje een beetje willen oproepen met die ouderwetse costumen en die zwartwit beelden.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:18 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik zou het niet een watchmen rip-off aflevering willen noemen, al die superhelden bestaan al wel ff wat langer dan watchmen
Jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:49 schreef Breuls het volgende:
Gaaf! Als je van comics houdt is Absolute Justice echt een topaflevering.
Dit vond ik trouwens ook wel tof; Martian Manhunter was heel even in zijn echte vorm (en kostuum, dat-ie de hele tijd al aan had) te zien:
[ afbeelding ]
tegen de muur oprennenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:54 schreef Karina het volgende:
Zag ik Clark dit keer nu vliegen? Toen hij Chloë redde? Leuke aflevering en ik denk dat Chloë en Oliver een stelletje gaan worden.
Nee, springen. Er zit in de leader ook zo'n moment. Hij is momenteel nog de 'leap tall buildings in a single bound'-gast, zoals Superman ook was voordat ze hem in de comics lieten vliegen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:54 schreef Karina het volgende:
Zag ik Clark dit keer nu vliegen? Toen hij Chloë redde?
Dat zou kunnen, maar Oliver hoort natuurlijk bij Dinah.quote:Leuke aflevering en ik denk dat Chloë en Oliver een stelletje gaan worden.
Ga nou gewoon maar kijken.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:23 schreef -Menn0- het volgende:
Nou heb ik al een tijdje niet meer gekeken, maar wie the fuck is dit? Toch niet nieuwe acteur voor Clark ofzo?
Loop al 4 seizoenen achter geloof ik. Zou niet eens weten wat er voor het laatste gebeurd is.quote:
Ze hebben part 1 en 2 van aflevering 11 in 1 keer uitgezonden omdat een week eerder een aflevering uitviel. Vandaar dat aflevering 11 00k 90 minuten was ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:51 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm ik vond juist e12 wat minder, dacht ook dat dit PART 2 van e11 werd ( aangezien er PART 1 stond in e11 )
Ik heb liever dat ze er een mooi einde aan maken dit seizoen. Dacht ook eigenlijk dat dit sowieso al de bedoeling was.quote:Today The CW has given early pickups to five series for next season, but not to their hit series Smallville. Is the current 9th season the last? We ask our inside source!
The inside source tells www.series.nu exclusive: “The show is not (yet) renewed or canceled but its a difficult decision. Despite the fact that the show has good ratings on their new night, and that the studio makes a lot of money with the DVD’s, the show also costs a lot.”
So Smallville will end after this season? “Don’t expect the show getting renewed (or canceled) in a couple of weeks, because The CW is likely to wait with a final decision after they have seen some of their pilots.”
Source: http://www.series.nu/news/the-cw/exclusive-smallville-canceled/
het deed me ook een beetje te veel denken aan 9/11, dus vrij ongepast voor een Superman aflevering eigenlijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:07 schreef Breuls het volgende:
Heel weird ja. Een set torens gewoon laten instorten, wetende dat er mensen onder staan? Heel on-Superman.
Het zou een lege bouwplaats moeten zijn, ja. Die persconferentie was zo te zien erbuiten en de torens stortten recht neer, zoals ze in de sloop doen.quote:Op zondag 21 februari 2010 09:41 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik denk niet dat er mensen doodgegaan zijn door het instorten van die toren hoor.
Dat doen ze echt bij zoveeeeel serie'squote:Op zondag 7 maart 2010 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom is smallville nou weer een maand weg dan? word soms compleet gestoord van die USA uitzendschema's
vraag me af wie de red-queen is, lana? hoop van niet.quote:Op maandag 12 april 2010 19:55 schreef Ecthelion het volgende:
Ze zijn inmiddels weer bezig hoorKomende vrijdag wordt aflevering 17 uitgezonden. Ik vind de verhaallijnen van de afleveringen wel apart. Aflevering 15 (Escape) is weer zo'n typische Monster-of-the-week aflevering, terwijl aflevering 16 juist zo'n driedubbele verhaallijn met een major cliffhanger is.
Vind het trouwens supertof dat Lois en Clark eindelijk een stelletje zijn. Daar heb ik al op gewacht sinds Lois in de serie kwam. Geduld is een schone zaal.
wie is die dame links nor maar weerquote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wie er terug zijn.
echtquote:Op maandag 26 april 2010 18:33 schreef Breuls het volgende:
Martha Kent, Clarks moeder.
Je herkent hem wel, maar haar niet?![]()
alhoewelquote:Op maandag 26 april 2010 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
is clarks moeder dan misschien red queen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En omdat ze haar haar niet meer verft.quote:Op maandag 26 april 2010 18:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
echtkomt omdat je haar gezicht niet ziet denk ik
De huidige was een tijdelijke meen ik want hij zei dat er een grote 'zoektocht' was gestart, dus ik had toen al direct iets van perry white komt weer 'terug'.quote:Op maandag 26 april 2010 19:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
En omdat ze haar haar niet meer verft.
Ik vind het wel leuk om White weer te zien. Zeker omdat de Planet nu ineens een andere editor heeft; misschien is dat wel transitioneel en komt White aan het roer van de tent, zoals het hoor.
meestal kijk ik op IMDB en dan zie ik daar dingen staan, jammer dat martha niet helemaal terug komtquote:Op maandag 26 april 2010 21:34 schreef Breuls het volgende:
Jah. Die aflevering was hier pas nog op tv. Heb even een stukje zitten kijken omdat ik al had gelezen dat-ie weer terug kwam.
volgens mij heeft zod iedereen van checkmate vermoord maarja je weet maar nooit wat ze volgend seizoen gaan doen, hoewel ik hoop dat ze die zod snel wegwerkenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef Zhenar het volgende:
Martha als Red QueenHeb niet het idee dat ze nog veel meer gaan vertellen over het verhaal daarachter. Wel jammer, dat hele Checkmate gedoe was behoorlijk interessant, maar volgens mij is dat verhaal nu (enigszins met een sisser) afgelopen.
hij heeft hem alleen nog niet aangehad maar hij heeft hem wel, je zag alleen de S als weerspiegelingquote:
denk dat the martian hem wel opvangt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:59 schreef angel008 het volgende:
ja maar hij is nu ook onderweg om dood te vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ash op 16-05-2010 13:34:34 ]"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
Ik gok op september, wanneer het nieuwe tv-seizoen in de VS begint.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:48 schreef bietelboer het volgende:
Iemand enig idee wanneer het vervolg komt?
OF misschien kan hij nu eindelijk zelf vliegen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat the martian hem wel opvangt.
Hij is gestoken met bluekryptonite dus op het moment heeft ie volgens mij geen krachten maar, maar voordat hij zichzelf stak keek hij eerst naar beneden dus hij zal wel iets of iemand gezien hebben.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:28 schreef Karina het volgende:
[..]
OF misschien kan hij nu eindelijk zelf vliegen.
Ze heeft in de vorige aflevering wel iemand vermoordt.quote:Ik vraag me af wie dat breiende vrouwtje (of mannetje, kan ook) was in het ziekenhuis, ik zat even te denken dat het Clark's moeder was, maar ik kan me niet voorstellen dat ze iemand vermoordt.
Dat is waarschijnlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 14:28 schreef Karina het volgende:
[..]
OF misschien kan hij nu eindelijk zelf vliegen.
Ik vraag me af wie dat breiende vrouwtje (of mannetje, kan ook) was in het ziekenhuis, ik zat even te denken dat het Clark's moeder was, maar ik kan me niet voorstellen dat ze iemand vermoordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Johnny Blaze op 16-05-2010 16:22:03 ]
Het was meer hoop dan dat ik het echt dacht, dat hij ging vliegen, ik denk dat we dat nooit gaan zien eigenlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij is gestoken met bluekryptonite dus op het moment heeft ie volgens mij geen krachten maar, maar voordat hij zichzelf stak keek hij eerst naar beneden dus hij zal wel iets of iemand gezien hebben.
[..]
Ze heeft in de vorige aflevering wel iemand vermoordt.
misschien in de laatste aflevering ofzoquote:Op zondag 16 mei 2010 16:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was meer hoop dan dat ik het echt dacht, dat hij ging vliegen, ik denk dat we dat nooit gaan zien eigenlijk
die vent die in tess haar geest zat. heeft ze vermoordt met dat geluidssignaal door de telefoon.quote:IK heb denk ik geheugenverlies, want ik kan me echt niet meer herinneren wie ze vermoord heeft?
Mooi hoe de fans helemaal uit hun dak gaanquote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef Breuls het volgende:
Ben een beetje aan het zoeken naar dingetjes van Comic Con over Smallville 10. Als ik iets tegenkom gooi ik het hier wel neer.
Eerste vondst:
Gecamde versie van een trailer voor de seizoenen 1 t/m 10, met in het gedeelte voor S10 wat fangasm-momentjes. See for yourself, dat is leuker dan wanneer ik het hier opnoem.
Bevestigd in een Comic Con panel video.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:06 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij is dat trouwens Brandon Routh's pak.
Seizoen 9 is ook nog niet uit. Seizoen 1 t/m 8 dus wel. Ik dacht bij seizoen 1 echt van ; het kan niet beter en na de high-school tijd zal het wel minder worden, maar het bleef eigenlijk van hetzelfde niveau. Vond alleen seizoen 4, zo uit mijn hoofd wat minder met Jensen Ackles en Lana samen en die aparte rode lijn met die kristallen...maar vind sinds dat de serie wat volwassener is geworden vanaf seizoen 5 eigenlijk alleen maar beter geworden. Vooral het feit dat Chloe eindelijk achter het geheim kwam maakte het wat frisser, ipv al dat opgekropte dat Clark in zich had. Erger me er nog altijd aan waarom hij het nou niet aan Lana vertelde...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:57 schreef Breuls het volgende:
Zo ben ik ook begonnen.Steeds achter elkaar de afleveringen op DVD gekeken en dan steeds de nieuwe box gekocht. Toen ik met 4 klaar was, was 5 nog niet in Nederland verkrijgbaar, dus die heb ik toen in de UK besteld en een maand later gekeken (die maand was omdat-ie toen pas daar uitkwam). Vanaf S6 ben ik gaan downloaden, maar heb daarna wel steeds de DVD's gehaald. Al loop ik daar nog wat in achter.. volgens mij heb ik 8 nog niet, en 9 zeker nog niet.
Check. Verschijnt op 4 oktober (in de UK).quote:
Mja, dat is een lang slepend ding geweest. Sowieso in de laatste seizoenen zijn het vertrek van Kristin Kreuk en Michael Rosenbaum erg positief geweest. Lana en Lex werden volledig uitgemelkt en dat hield echt de vooruitgang van de serie tegen. Lex schijnt zich nog wel even te laten zien, maar dat is na zo'n lange afwezigheid niet erg. Lana hoef ik niet meer te zien, behalve nog een keertje als gastoptreden tegen het einde van de serie ofzo.quote:Seizoen 1 t/m 8 dus wel. Ik dacht bij seizoen 1 echt van ; het kan niet beter en na de high-school tijd zal het wel minder worden, maar het bleef eigenlijk van hetzelfde niveau. Vond alleen seizoen 4, zo uit mijn hoofd wat minder met Jensen Ackles en Lana samen en die aparte rode lijn met die kristallen...maar vind sinds dat de serie wat volwassener is geworden vanaf seizoen 5 eigenlijk alleen maar beter geworden. Vooral het feit dat Chloe eindelijk achter het geheim kwam maakte het wat frisser, ipv al dat opgekropte dat Clark in zich had. Erger me er nog altijd aan waarom hij het nou niet aan Lana vertelde...
Vind Lana en Clark zeer leuke chemistry hebben, maar Clark heeft dat eigenlijk met iedereen wel, hij speelt ( Tom ) die rol zo goed! Altijd jammer gevonden dat Chloe en hij nooit echt een relatie hebben gehad. Echt hartsvrienden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Check. Verschijnt op 4 oktober (in de UK).
[..]
Mja, dat is een lang slepend ding geweest. Sowieso in de laatste seizoenen zijn het vertrek van Kristin Kreuk en Michael Rosenbaum erg positief geweest. Lana en Lex werden volledig uitgemelkt en dat hield echt de vooruitgang van de serie tegen. Lex schijnt zich nog wel even te laten zien, maar dat is na zo'n lange afwezigheid niet erg. Lana hoef ik niet meer te zien, behalve nog een keertje als gastoptreden tegen het einde van de serie ofzo.
Heb nu heel seizoen 8 gezien ; daarmee alle seizoenen t/m 8 binnen 5 weken tijd ; echt een verslavende serie. Nu wachten totdat seizoen 9 uitkomt op dvd ; want downloaden doe ik niet graag met series, kijk het liever wanneer ik zelf tijd heb op de bankquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:39 schreef Breuls het volgende:
Tja, hoe reageer ik daarop zonder iets over het plot te zeggen..
Ehm... seizoen 9 misschien?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heb nu heel seizoen 8 gezien ; daarmee alle seizoenen t/m 8 binnen 5 weken tijd ; echt een verslavende serie. Nu wachten totdat seizoen 9 uitkomt op dvd ; want downloaden doe ik niet graag met series, kijk het liever wanneer ik zelf tijd heb op de bankDe serie zit gewoon zó goed in elkaar...alle personages worden goed gespeeld, en de onderlinge vriendschappen of haat...echt mooi. Na 8 seizoenen te hebben gekeken zijn mijn 3 favoriete personages toch Clark,Lois en Chloe ; al zijn Lex en Lana natuurlijk ook geweldig. Nu afkicken met iets anders..maar wat
Ik was wel blij dat lex en lana eindelijk weg waren. begon me dood te ergeren aan lex en lana bleef maar lois en clark tegen houden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heb nu heel seizoen 8 gezien ; daarmee alle seizoenen t/m 8 binnen 5 weken tijd ; echt een verslavende serie. Nu wachten totdat seizoen 9 uitkomt op dvd ; want downloaden doe ik niet graag met series, kijk het liever wanneer ik zelf tijd heb op de bankDe serie zit gewoon zó goed in elkaar...alle personages worden goed gespeeld, en de onderlinge vriendschappen of haat...echt mooi. Na 8 seizoenen te hebben gekeken zijn mijn 3 favoriete personages toch Clark,Lois en Chloe ; al zijn Lex en Lana natuurlijk ook geweldig. Nu afkicken met iets anders..maar wat
Vond t wel fijn dat ze Lana nog een 'mooi' einde gaven in seizoen 8. Beter dan het einde van seizoen 7 waarin ze gewoon weggaat, plotseling zonder afscheid.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik was wel blij dat lex en lana eindelijk weg waren. begon me dood te ergeren aan lex en lana bleef maar lois en clark tegen houden.
Ik heb je TV-tips eens even doorgelezen. Kan me er wel in vinden. Enige wat ik niet snap is dat je Castle wel leuk vind ; maar Bones dan weer niet, aangezien Castle juist half geripped is van Bones. Heb beiden gezien maar vind Castle echt een aftrekselquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:10 schreef Breuls het volgende:
Over twee weken begint seizoen 10.Ben nieuwsgierig naar Darkseid, en natuurlijk naar hoe Clark uiteindelijk Superman wordt.
Oh, en een beetje spammen: Smallville is vandaag mijn tv-tip .
Moet je Bones nog maar eens kijken. Maarja, ieder zijn smaak hequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:26 schreef Breuls het volgende:
Ik heb Bones heel lang geleden voor het laatst gezien, en vond het meer een CSI dan een detective, eigenlijk.
Overigens zit er nog een serie in je sig die volgende week tv-tip is.
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:07 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Lois en.. is dat Lex? Leuke teaser dit.Ook leuk dat het een callback naar de pilot is, waarin Clark op zo'n manier in een maaiveld hing.
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op woensdag 15 september 2010 19:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 september 2010 19:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik gok dat de laatste scene Clark is die voor het eerst vliegt of iets dergelijks. Lijkt me ook wel een passend einde. Maar aan de andere kant is dat einde nogal...nouja...voorspelbaar.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:07 schreef Breuls het volgende:
Waar ik trouwens al seizoenen lang benieuwd naar ben, is of ze iets hebben bedacht voor het Clark vs. Superman probleem. Dat wil zeggen, het probleem dat Superman geen masker draagt en Clark zich dus in non-Superman outfit een beetje moet vermommen om niet herkend te worden. We kijken al negen seizoenen naar Clark zonder bril (op wat in-jokes na); hoe gaan ze dat straks, als er een Superman is, oplossen? Ineens een bril dragen? Men kent 'm al zonder bril.
Of wordt dat geen probleem omdat de laatste scene in de laatste aflevering pas het Superman-moment is?
Van de andere superman-verhalen ben ik niet echt een fan. Ik kijk alleen maar Smallville voor het leuke verhaal en de leuke personages. Maar de andere superman verhalen kunnen me eigenlijk vrij weinig bommenquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:07 schreef Breuls het volgende:
Dat zal de laatste scene wellicht zijn, maar het grootste verschil met de andere Superman-verhalen is dat we Clark allemaal al jaren zonder bril kennen, en die bril zogenaamd voldoende is als vermomming. Ben gewoon nieuwsgierig naar hoe ze dat op zouden lossen, als het zich aan zou dienen.
Ik zit er overigens over te denken om seizoen 9 helemaal of deels opnieuw te kijken, puur als opfrissertje voor S10. En omdat het leuk is natuurlijk.
Dit heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:07 schreef Breuls het volgende:
Ik zit er overigens over te denken om seizoen 9 helemaal of deels opnieuw te kijken, puur als opfrissertje voor S10. En omdat het leuk is natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Review bij CBR.quote:It's the best "Smallville" since Geoff Johns' "Absolute Justice" and the freshest the show has felt in years.
Ah kijk, dat wist ik nietquote:Op zondag 26 september 2010 12:55 schreef Breuls het volgende:
Bedacht misschien, maar Chloe maakt binnenkort haar debuut in Action Comics, dus ze is inmiddels niet meer exclusief voor Smallville.
Ik ook, geen idee meer wie zij was/isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik denk het wel, ik ben haar al vergeten namelijk
Er zal vast een motivator komen in de vorm van Lois met een snufje 'destiny!' enzovoort. Het kostuum bestaat al, maar wordt door Jor-El in bewaring gehouden. Blijkbaar is er dus iets magisch aan en moet Clark het verdienen. Nou ja, misschien een beetje een deus ex machina, maar ik verwacht zoiets dus. Dat hij het verdient en ineens om isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:18 schreef Breuls het volgende:
Okay, wat is dit?
[ afbeelding ]
Een nieuwe Blur-outfit?
Als je hiernaar kijkt, en naar Kara's outfit hierboven, valt het straks toch helemaal niet meer te verkopen dat-ie in zo'n strakzittend Superman-pak gaat lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:48 schreef Breuls het volgende:
Ik vind ze sowieso heel sterk dit seizoen. Smallville heeft altijd van die lame tussenafleveringen, maar die moeten dit seizoen nog komen.
Misschien volgende week, als...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder moeten ze er gewoon van uit gaan dat dit echt het laatste seizoen word. Is overal al als laatste seizoen gepromoot, en om er dan nog een 11e achter aan te plakken....dit seizoen is echt top tot nu toe, dus heb liever dat ze op een hoogtepunt stoppen, verhaallijnen afronden en eruit gaan met een boem![]()
![]()
Oh, maar dat is ook zeker; dit is het laatste seizoen. Wil echter niet zeggen dat WB/DC niet met een opvolger cq. spinoff komt, want er is wel markt voor een tv-serie gebaseerd op DC karakters.
Over je spoiler: ja, dat is ook wat ik heb gelezen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Supercoole afleveringBen heel benieuwd of ze de volgende aflevering nou echt een relatie hebben en of Clark Lois zijn geheim nou echt verteld. Hopelijk wel, want dan krijgen we nog een mooi seizoen, waarin Lois en Clark samen de Darkness verslaan!
"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Ze stoppen ook zeker. In aflevering 1 hoor je Tom Welling ook zeggen "the final season of Smallville".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder moeten ze er gewoon van uit gaan dat dit echt het laatste seizoen word. Is overal al als laatste seizoen gepromoot, en om er dan nog een 11e achter aan te plakken....dit seizoen is echt top tot nu toe, dus heb liever dat ze op een hoogtepunt stoppen, verhaallijnen afronden en eruit gaan met een boem
Mooie aflevering trouwens. En mooi einde ook.![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:02 schreef Ecthelion het volgende:
Supercoole afleveringBen heel benieuwd of ze de volgende aflevering nou echt een relatie hebben en of Clark Lois zijn geheim nou echt verteld. Hopelijk wel, want dan krijgen we nog een mooi seizoen, waarin Lois en Clark samen de Darkness verslaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
groot nieuws er komt nog een seizoen !!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Dat is misschien een geintje, maar af en toe duiken de geruchten voor een S11 wel degelijk op. Wat er ook gebeurt, de schrijvers benaderen dit seizoen alsof het het laatste is, dus ga gewoon niet uit van een S11 totdat het ergens goed en wel bevestigd is.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:27 schreef angel008 het volgende:
groot nieuws er komt nog een seizoen !!!!!
Wat ik zelf logischer vindt is dat er een andere DC serie komt die de taak van Smallville overneemt. Dat zal er dan eentje zonder Clark worden, maar wellicht met andere figuren.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Maar ze weten het wel godsgruwelijk lang te rekken in deze afleveringEcht net in de laatste minuut.
![]()
hmmz...die kleine Lex groeit wel erg rap, als je die lijnen op de muur mocht geloven....wie denkt er nog meer dat de originele Lex Luthor op het einde van het seizoen nog eens terugkomt?Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.![]()
Ik denk dat ze de mogelijkheid graag openhouden. Ik zou het wel leuk vinden als Rosenbaum nog een keer terugkomt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Sowieso hoop ik wat oude karakters terug te zien. Zou het leuk vinden Lana en Lex inderdaad beiden terug te zien. En hoop dan inderdaad zoals eerder gezegd dat Chloe in de allerlaatste aflevering zal zitten. Op imdb staat dat ze nu 198 episodes heeft meegespeeld ; dat mogen er toch wel 200 worden, ze is er zo dichtbijOp zaterdag 23 oktober 2010 16:19 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat ze de mogelijkheid graag openhouden. Ik zou het wel leuk vinden als Rosenbaum nog een keer terugkomt.
En Martha Kent mag wel terug
En het was een leuke aflevering! Het moment dat Clark zijn geheim eindelijk vertelde vond ik erg mooi gemaakt
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2010 16:40:37 ]![]()
Wow! Hij heeft het verteld!Goede aflevering!
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ze hier nog een seizoen aan vast gaan plakken: alles wijst erop dat ze het einde gaan naderen. Ik heb echt zin in de komende afleveringen: Clois VS the World (beetje geholpen door de Justice League natuurlijk). Nu afwachten welke guest appearances er gaan komen: ik hoop op Rosenbaum en Schneider (hoewel die dit seizoen al geweest is...)."Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."![]()
Enkele guest appearances dit seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ja, erg leuk. Nu kunnen we zien hoe ze samen omgaan met zijn geheim. Overigens wel erg voorspelbaar dat de eerste aflevering na vorige week er eentje is waarin Clark zijn krachten deels kwijt is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Natuurlijk altijd makkelijk om te zeggen dat iets voorspelbaar is als het al gebeurt isquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:36 schreef Breuls het volgende:
Ja, erg leuk. Nu kunnen we zien hoe ze samen omgaan met zijn geheim. Overigens wel erg voorspelbaar dat de eerste aflevering na vorige week er eentje is waarin Clark zijn krachten deels kwijt is.Maar vond het een leuke aflevering: niet heel bijzonder, maar wel vermakelijk. Dat hele Tess en Alexander (a.k.a Lex) vind ik trouwens wel maar saai, enige leuke vooruitzicht is dat Michael Rosenbaum misschien terugkomt.
Misschien is voorspelbaar niet het goede woord. 'Onorigineel' is wellicht beter.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:44 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Natuurlijk altijd makkelijk om te zeggen dat iets voorspelbaar is als het al gebeurt is![]()
Vond het een prima aflevering, overigens.
Ik had liever gehad dat de verhalen van deze week hun eigen aflevering hadden gehad; we switchten tussen twee verhalen die niks met elkaar te maken hadden en dat was raar.quote:Maar vond het een leuke aflevering: niet heel bijzonder, maar wel vermakelijk. Dat hele Tess en Alexander (a.k.a Lex) vind ik trouwens wel maar saai, enige leuke vooruitzicht is dat Michael Rosenbaum misschien terugkomt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Op zich zie je dat wel vaker bij series als je meerdere hoofdpersonen hebt, maar nu draagt Tess een heel verhaallijn in haar eentje en dat kan ze (vind ik) niet aan. Misschien hadden ze Oliver erbij moeten betrekken. En wanneer zien we Tess trouwens als Watchtower aan het werk? Ik ben ook wel benieuwd hoe dat zal gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:47 schreef Breuls het volgende:
Ik had liever gehad dat de verhalen van deze week hun eigen aflevering hadden gehad; we switchten tussen twee verhalen die niks met elkaar te maken hadden en dat was raar."Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."![]()
Is Chloe nu echt verleden tijd dan? Ze zal er toch niet op zo'n lullige manier na zoveel jaar uit gaan?![]()
In vind wel dat de fun ook eindelijk een beetje terug is in de serie... de afgelopen seizoenen (7-8-9) waren behoorlijk wat drama .. met van die slechte soapmuziek op de achtergrond waar ik me aan ergerde. Dit seizoen is heel wat luchtiger, met name door Queen en Lois![]()
![]()
Wow, je zal maar zo'n schoonvader hebben... ben je ook mooi klaar mee. Ik vond het wel een vermakelijke aflevering, maar ik ben toch wel benieuwd naar dat hele Darkness gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."![]()
Ik denk ook dat dat is wat-ie vroeg. Ben benieuwd wat het wordt. Sam en Lucy blijven nog even in beeld geloof ik, dus dit verhaal vervolgt wellicht volgende week. Ellen Lane werd al even genamedropped, en daar moet natuurlijk meer mee gedaan worden (zie eerdere spoilers).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Nee, die Lucy Lane zien we niet meer. Dit was duidelijk een eenmalig optreden.
Verder wel een leuke aflevering.![]()
Hmja, even opgezocht, maar het lijkt er inderdaad op dat ze er volgende week niet meer bij zijn.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:55 schreef Ecthelion het volgende:
Wow, je zal maar zo'n schoonvader hebben... ben je ook mooi klaar mee. Ik vond het wel een vermakelijke aflevering, maar ik ben toch wel benieuwd naar dat hele Darkness gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is deze serie eigenlijk een beetje te volgen als ik aan het begin van dit of het vorige seizoen instap? Ik vind het idee namelijk wel gaaf, maar het staat me een beetje tegen om 200 afleveringen te kijken.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Ik vond het wel prima te doen. Ik had vroeger seizoen 1 t/m 6 gekeken en toen had ik er genoeg van, maar heb het begin seizoen 9 weer opgepakt en heb op de Smallville Wikia ff doorgelezen wat er in seizoen 7 en 8 gebeurd is.quote:Op zondag 7 november 2010 14:25 schreef Orbis het volgende:
Is deze serie eigenlijk een beetje te volgen als ik aan het begin van dit of het vorige seizoen instap? Ik vind het idee namelijk wel gaaf, maar het staat me een beetje tegen om 200 afleveringen te kijken.
Op zich mis je natuurlijk wel mooie verhaallijnen van de eerste seizoenen als je alleen seizoen 9 en 10 kijkt, maar het is volgens mij wel te volgen."Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."![]()
Ik zeg niet doen. Juist aan de eerste seizoenen mis je veel; niet alleen veel goede afleveringen en dito verhaallijnen maar ook veel opbouw. Als je al aan smallville gaat beginnen, spoil het dan niet voor jezelf en begin gewoon bij 't begin.
Die eerste episode.
Je suis Charlie Sheen![]()
Wat een thematische aflevering. Alle verhalen gingen over verloren ouders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Even in tags omdat het nog zaterdagochtend is.)
Verder wel mooi; het lijkt erop dat Lois in dit leven niet met Superman zal trouwen, maar met de Blur.
En dit lijstje wordt langzaam aangevuld. Da's ook wel cool.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Eigenlijk, om het echt rond te maken, zouden we Brandon Routh en Kate Bosworth ook nog ergens in een cameo of gastrol moeten hebben. Dan hebben we alle Loisen, Clarks en Kara's sinds de eerste Superman-film gehad.
Alleen was Smallville er eerder dan Superman Returns, dus zijn Routh en Bosworth geen 'vorige' Clark en Lois, zoals Cain en Hatcher dat zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Aardige aflevering, beetje saai. Wel leuk: Lois Lane speelt de moeder van Lois Lane![]()
Ik ben wel benieuwd we nog meer gaan zien van Granny en haar "meisjes".
Oliver Queen zag ik trouwens toevallig gisteravond in een aflevering van Cold Case.![]()
Granny moeten we wel meer van gaan zien; de Big Bad dit seizoen is Darkseid, en Granny Goodness hoort bij Darkseids club.
Overigens werd Mad Harriet (de Female Fury met de lange nagels) gespeeld door Lindsay Hartley, Justins echtgenote.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Interviewtje met de showrunners. Spoilers hieruit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer details over de aflevering van volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer hier. (bovenstaande tekst plus foto's)I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Leuk, Deathstroke. En hij komt terug, hopelijk wordt-ie dan meer zoals in de comics.
En ik vind het leuk om meer JLA-members bij elkaar te zien, dat heeft iets cools. Ben benieuwd of dat over twee weken nog toffer wordt.
Tess als Luthor -- goed van ze om dat deze week even over te slaan, anders was het te vol geworden deze week.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Er is alleen helaas geen aflevering volgende week. Ze slaan een weekje over.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:13 schreef Breuls het volgende:
Meer details over de aflevering van volgende week:![]()
Nou, de volgende aflevering dan. Ik wilde duidelijk maken dat het niet die van deze week was.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Haha ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:44 schreef NotYou het volgende:
Sinds Blue Mountain State zie ik in plaats van Aquaman, Thad Castle.![]()
![]()
Grappig, zou dat nou een verwijzing naar BSG zijn of hoort dat in dit verhaal? Zal wel het laatste zijn, maar wel toevallig.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
colon tigh en dit keer heeft ie iets over zijn andere oog![]()
Zouden ze hem dan expres voor deze rol hebben genomen? Of zit ik nu te ver door te denken? Wel een goede aflevering, alleen op laatst, met Clark en Lois werd het mij een beetje te soft.quote:![]()
Acteurs worden altijd gecast omdat men ze bij de rol vindt passen. Daar kan zo'n ooglapje bij hebben geholpen, maar ik zou dan meer denken aan dat ze een foto van hem met ooglapje hebben gezien (of het zich herinneren van BSG) en dachten "hey, die is wel iets voor Deathstroke". Dat dat dus illustratief werkte. Niet dat ze op zoek waren naar iemand die al eerder een rol met een ooglapje heeft gespeeld.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Even over deze laatste afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat onging mij even![]()
![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 01:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Even over deze laatste afleveringMij dus ook; ik heb wel 3x teruggespoeld omdat ik dacht dat ik een heel stuk miste..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat onging mij evenEn toen was er niets!![]()
Beetje een weggooi deel. Ik merkte dat ik tussendoor wat email zat te checken enz enz. Die aquaman kan me verder geen zak schelen.
Wat mij betreft moet de focus in dit laatste seizoen meer zijn op Lois & Clark en Chloe. Iedere zijlijn is opvulling wat mij betreft. Veel meer Lois en Clark in dit stadium van de serie !
Verder vind ik het enigszins schandalig dat ze Chloe, die 9 seizoenen een hoofdrol in Smallville heeft gehad, nu op deze manier afserveren, ongeacht of ze nog even terug komt of niet. Ze doen nu net alsof ze helemaal niet zo belangrijk is of is geweest.
[ Bericht 9% gewijzigd door Zehra op 21-11-2010 03:30:22 ]![]()
Leuk tussendoortje deze. Verhaal was niet zo boeiend; een alternate reality waarin de verschillen tov onze wereld niet bepaald verrassend zijn. Maar het keek wel lekker weg, en het sloot mooi aan bij de Tess-is-a-Luthor verhaallijn.
De twist op het einde vond ik wel erg leuk. Ben benieuwd wat we daarvan terug gaan zien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
John Glover is back! Lionel Luthor is cool!Maar hoe kan hij terug gekomen zijn? Je wisselt toch met je eigen persoon in de andere wereld? Dat zou betekenen dat hij ergens onder de grond terecht moet zijn gekomen als je al kan wisselen met een overleden persoon...
Er lijken dit seizoen wel meer referenties naar de comics in te zitten. Deze aflevering weer de referentie naar Ultraman![]()
Goede, donkere aflevering. Lionel is zeker meegekomen met Clark op een of andere manier met dat mirror geval.![]()
Neeeeeeeeeeeeeee.... ik was zó blij dat we van Lex en Lionel Luthor af waren en nu is Lionel weer terug. Damn. Daar zit ik dus echt niet op te wachten. Alsof je weer een paar seizoenen terug wordt gegooid.![]()
Met correct logo.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:24 schreef Johnny Blaze het volgende:
Er lijken dit seizoen wel meer referenties naar de comics in te zitten. Deze aflevering weer de referentie naar Ultraman
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Je zag hem naar Clark toerennen tijdens de switch, dus het is goed verklaarbaar. Waar hij terecht is gekomen is wat vager: zijn counterpart is dood, dus hij zou eigenlijk terecht moeten komen in een lijkkist.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Goede, donkere aflevering. Lionel is zeker meegekomen met Clark op een of andere manier met dat mirror geval.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik vind de serie steeds minder worden op de één of andere manier...
Terwijl Tess er steeds beter uit gaat zien![]()
![]()
![]()
Ik vond het wel weer een goede afleveringBen altijd blij als ze vordering maken met het plot. Het wordt nu trouwens wel allemaal wat donkerder met die Registration Act en zo... En ligt het aan mij of laten de makers zich best wel inspireren door het Nazi-rijk als het gaat om de bad guys?
Teken van Zod op de achtergrond heeft sterke gelijkenissen met het hakenkruis
De pakjes van de VRA-squad (om ze maar zo ff te noemen) doen mij sterk denken aan de uniformen van de SS (link).Agree!quote:Op zondag 5 december 2010 10:33 schreef bietelboer het volgende:
Ik vind de serie steeds minder worden op de één of andere manier...
Terwijl Tess er steeds beter uit gaat zien![]()
[ afbeelding ]
[ Bericht 2% gewijzigd door Ecthelion op 14-12-2010 00:17:28 ]"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."![]()
Vond deze aflevering maar wazig. Liep n beetje door elkaar qua locaties en acties waren ook niet echt logisch.
Aan het eind ook. Die Icarus dude is snel genoeg om kogels met zijn handen weg te slaan, maar is daarna oertraag om iemand met een bal ijzer te bewerken
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Coole poster. Kan niet wachten tot de 28e!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:29 schreef NotYou het volgende:
Ligt het aan mij of is Smallville ineens heel erg slecht geworden?
Ik vond het altijd wel een leuke serie toen hij alles ontdekte etc.. maar nu is het gewoon niet meer leuk
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Ik vind Smallville toch wel het leukste als er veel JLA-helden en gerelateerden in zitten. Jammer dat ze niet altijd alle personages in beeld hebben, ook al komen ze wel in het verhaal voor. (We zagen nu alleen Black Canary, Green Arrow en 'Superman' in die cellen, maar er lagen er meer.)
Al met al vond ik 't een rustige aflevering. Zo eentje waarin het er allemaal niet toe doet, want het komt toch wel goed. Zeker toen we wisten dat ze allemaal in 'the Matrix' zaten werd het minder spannend (al vond ik Neo-Chloe wel even grappig, en het is leuk om Clark even te zien vliegen).
De functie van het verhaal lijkt te zijn dat Clark wat leert over vertrouwen, wat weer een stap richting Superman is, en de terugkeer van Chloe. Maar vanaf nu zou ik wel wat vooruitgang willen zien. Maak het spannender; laat een personage het stof bijten, bijvoorbeeld.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Inderdaad wel erg Smallville meets the Matrix, maar wel een toffe aflevering. En ik zit nog steeds te wachten tot Clarke ECHT gaat vliegenmaar dat zal wel pas in de laatste aflevering komen.
In het begin van de aflevering had ik wel even het idee dat ik een aflevering had gemist, maar dat leek maar zo door dat Matrix gedoe.![]()
Clark zal wellicht pas vliegen in de finale ja. Welling heeft in de afgelopen jaren vaak aangegeven niet zo'n fan te zijn van het Superman pak, qua dragen, maar ik hoop wel dat-ie op z'n minst aan het einde in het pak door de stad vliegt. They owe us that.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Welling moet niet zeuren, 1 keer in een maillot vliegen is toch niet zo een ramp? We hebben daar 10 seizoenen op gewacht inderdaad en hoeveel geld zou hij onderhand niet verdiend hebben met Smallville? Ik moet ook weleens iets doen op mijn werk dat ik niet zo leuk vind.![]()
Dit seizoen is juist helemaal TOP!!! Seizoen 9 vond ik minder, maar dat is nu weer helemaal goedgemaaktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:29 schreef NotYou het volgende:
Ligt het aan mij of is Smallville ineens heel erg slecht geworden?![]()
![]()
13 mei eindigt het allemaal; dan is de 2-uur durende seriefinale.
Ik weet wat ik zaterdagochtend 14 mei doe.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YeeeNu alleen nog een bevestiging dat Chloe ook in de finale zit..
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YeeeNu alleen nog een bevestiging dat Chloe ook in de finale zit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach anders komt ze toch gewoon terug uit een andere realiteit of komt er van haar ook een versneld ouder wordende kloon..
Je suis Charlie Sheen![]()
Dat laatste vond ik een beetje vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:59 schreef Karina het volgende:
Dat laatste vond ik een beetje vreemd.Lex overleefd de serie wel want anders zou hij nooit in de films enz kunnen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar tess weet gewoon dat lex altijd slecht zal zijn en daarom probeerde ze hem te vernoorden.![]()
Smallville deelt geen continuïteit met andere Superman-media, dus dat is geen argument.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lex overleefd de serie wel want anders zou hij nooit in de films enz kunnen zitten![]()
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Dat hij blijft leven is nu wel duidelijk, vanwege die naald krom boog. Hij wordt (of is al) zoals Clarke zo te zien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lex overleefd de serie wel want anders zou hij nooit in de films enz kunnen zitten
Maar tess weet gewoon dat lex altijd slecht zal zijn en daarom probeerde ze hem te vernoorden.![]()
Ja, net zoals Jonathan (Clark's vader) en Jimmy Olsen nu ook nog leven hè.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lex overleefd de serie wel want anders zou hij nooit in de films enz kunnen zitten![]()
Precies.
Overigens is Jonathan in veel verhalen wel de eerste die gaat. In de laatste film overleed hij tijdens Clarks jeugd, in de huidige versie van de comics is-ie twee jaar geleden overleden, dus terwijl Clark volwassen is en bij de Planet werkt en Superman is. Het wisselt dus, en dat is eigenlijk met alles. Zo zijn Lois en Clark in de comics getrouwd, net als in de tv-serie Lois & Clark, maar in de film niet.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Neeeeeeeeeeeeee.... weer een Luthor. Ik was juist zo blij dat we van die twee afwaren.
Damn, daar gaat het seizoen
Het is ook eigenlijk tenenkrommend om te zien hoe simpel je superman kunt vermoorden. Je loopt gewoon met een revolver met kryptonite kogels op hem af en schiet hem neer. Eigenlijk stelt Superman helemaal niets voor dus. Alexander wist dat en toch probeerde hij hem eerst te doden door Martha Kent neer te schieten. Heel erg omslachtig zoals later bleek.
Toch geen slechte aflevering, ondanks de Luthors. Ik ben bang dat we nog niet van ze af zijn helaas. Het wordt bijna een Luthors show.
[ Bericht 11% gewijzigd door catwaezle op 13-02-2011 03:02:00 ]![]()
Jimmy Olsen leeft ook nog in het Smallville universum. Diegene die doodging was zijn broertje..quote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, net zoals Jonathan (Clark's vader) en Jimmy Olsen nu ook nog leven hè.
En toen was er niets!![]()
Dat bleek uiteindelijk een andere Jimmy Olsen te zijn. Op de begrafenis zag je toen zijn neefje(?) die ook Jimmy heet.quote:[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Ik wel, want ik vond het heel lame.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef Breuls het volgende:
Daar herinner ik me helemaal niets van...
http://smallville.wikia.com/wiki/James_Bartholomew_OlsenHenry is dus Henry James, aka Jimmy.quote:James Olsen, with his father, is seen at his older brother's funeral along with Clark Kent, Chloe Sullivan, Oliver Queen, Bart Allen, and Dinah Lance also attend the funeral. At the end of the funeral Chloe gives him Henry's camera. She says that he may walk in his brother's footsteps someday.
En James Bartholomew Olsen is dus (afgekort) ook Jimmy Olsen.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Wow, dat is inderdaad lame. De Jimmy die wij zagen was dus niet "de" Jimmy? Pfrt
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ja, precies! Ik vond dat echt afdoen aan het personage. Eerst maken ze hem dood, en dan blijkt ook nog dat zijn kleine broertje hem gaat overschaduwen.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:14 schreef Breuls het volgende:
Wow, dat is inderdaad lame. De Jimmy die wij zagen was dus niet "de" Jimmy? Pfrt
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Dat is toch al een hele tijd bekend?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:14 schreef Breuls het volgende:
Wow, dat is inderdaad lame. De Jimmy die wij zagen was dus niet "de" Jimmy? Pfrt![]()
Ja, maar het wordt heel en passant aan het eind van een aflevering gemeld.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat is toch al een hele tijd bekend?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Een leuke spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Nu ik erover nadenk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Nou, ze pikken het Darkseid-verhaal weer op en nemen weer een stap richting de klassieke Clark Kent. Nice.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
He? Waarom dat nou?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wel, want ik vond het heel lame.
http://smallville.wikia.com/wiki/James_Bartholomew_Olsen
[..]
Henry is dus Henry James, aka Jimmy.
En James Bartholomew Olsen is dus (afgekort) ook Jimmy Olsen.
Wat ik niet snap is hoe kan Clark zo snel van Amerika naar London komen? Hij kan nog niet vliegen, hij zwemt zeker heel hardEn dat met die bril... dat heb ik ook nooit gesnapt, alsof je hem nu niet meer zou herkennen.
[ Bericht 16% gewijzigd door Karina op 20-02-2011 15:04:07 ]![]()
Dat is nou de charme van Supermanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:14 schreef Karina het volgende:
En dat met die bril... dat heb ik ook nooit gesnapt, alsof je hem nu niet meer zou herkennen.![]()
Ik vond het een leuke aflevering, hoewel het einde (met Oliver) wel voorspelbaar was. Wat hoort er nu eigenlijk te gebeuren? Gaat hij ook uit z'n oog bloeden? Verder vind ik het grappig dat ze X-Ray en UV-licht naar voorkeur door elkaar halen
en anders dan gaat ie via canada/noordpool (waar zn fortress toch ook zit?) via rusland nederland springt ie over het kanaalquote:Op maandag 21 februari 2011 08:09 schreef Breuls het volgende:
Clark kan over water lopen. Als-ie snel loopt.
ok ok ok maar je snapt het![]()
hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog ?![]()
Zes normale afleveringen plus de dubbele seriefinale, dus zeven of acht, afhankelijk van hoe je er tegenaan kijkt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
ja, vond ik ook...je zou zeggen dat ze, met zo weinig afleveringen nog te gaan in het laatste seizoen, wel wat meer actie willen laten zien...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:47 schreef Karina het volgende:
Wat een rare aflevering, ik dacht eerst het is een droom van Clarke, maar nee. Beetje een filler.
tenzij het vertrek van Chloe en dinges naar Star City een opzetje is voor een spin off serie? wellicht?Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.![]()
Dit schijnt in Smallville in ieder geval de laatste aflevering te zijn van Chloe. Ik had haar wel een groter afscheid gegund eigenlijk....maar wie weet keert ze toch nog terug dit seizoen of in de finale. Spin-off lijkt me onwaarschijnlijk, maar je weet nooit :pquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, vond ik ook...je zou zeggen dat ze, met zo weinig afleveringen nog te gaan in het laatste seizoen, wel wat meer actie willen laten zien...
tenzij het vertrek van Chloe en dinges naar Star City een opzetje is voor een spin off serie? wellicht?![]()
hoop het wel ja dat ze een waardig afscheid krijgt, Chloequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit schijnt in Smallville in ieder geval de laatste aflevering te zijn van Chloe. Ik had haar wel een groter afscheid gegund eigenlijk....maar wie weet keert ze toch nog terug dit seizoen of in de finale. Spin-off lijkt me onwaarschijnlijk, maar je weet nooit :p![]()
![]()
Meer foto's zijn inmiddels vrijgegeven, inclusief wat foto's van Clark in een telefooncel. En niet om te bellen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik vond 't een goede aflevering. Het is altijd leuk om andere helden te zien in een Geoff Johns aflevering, maar vooral Clark was echt Superman deze keer, alleen nog zonder het pak en die naam. Maar hij was het in uitstraling. En de klunzige Clark, zoals het hoort.
Erg gaaf.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Dat Beetle-joch
Zo'n typisch gepest kind omdat hij zo'n sukkel is, en dan op het einde komt alles goed met hem.
![]()
Ik vond zijn verhaal wel erg bescheiden. Jammer dat hij nooit meer terugkomt en we dus niks verder met Booster Gold en Blue Beetle zien.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
hmmm, moet de laatste 2 eps weer even kijken. verder is deze serie al tijden een filler voor mij geworden want er gebeurd eigenlijk zo weinig nog. Ik wil alleen even zien hoe het allemaal eindigt het is immers nog een paar afleveringen.![]()
Er zijn er nog 3/4: twee losse en de dubbele Finale. Da's de komende drie vrijdagen en daarna is het voorbij met Smallville.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Deze spoiler is een foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Vandaag/morgen is het zover! De Finale!
Okay, misschien ben ik iets te enthousiast. Ik ben heel erg bang dat er geen zak aan is, dus ik hou mijn verwachtingen laag.
Maar we krijgen welSuperman
te zien. Dat is wel gaaf.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Hm is het nog wat?
Heb laatste twee seizoenen niet gekeken, vond het niveau "kinderlijk" worden maar heb wel weer zin om de boel te gaan neerladen![]()
Dit seizoen had wel een paar mooie Superman-momenten. En de cheesyness is een stuk minder.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik heb de laatste scenes inmiddels wel vijf keer zitten kijken.
Mag ook wel; da's immers waar het allemaal om ging.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Zeker mooie finale! Mijn favoriete personage ; Chloe, een goede send-off ; dus dat vind ik tof! En natuurlijk die laatste scene en Lex terug....Tess![]()
Goede finale dus!![]()
Ik vond zoveel dingen gaaf.
Jonathan die op de begraafplaats weer een echt Jonathan Kent-advies geeft en steeds op de achtergrond aanwezig is; de groter wordende dreiging van Darkseid en Apokolips zodat Clark echt iets te redden heeft, het moment dat Clark ineens blijft zweven en je ziet: dit is het, nu kan hij vliegen. En dan zijn Superman-momenten natuurlijk. Iconisch, indrukwekkend. Kippevel over m'n hele lijf.
Enige wat ik jammer vind is dat we hem niet echt in vol ornaat in het Superman-pak zagen. Maar dat is wellicht om te voorkomen dat hij er te cheesy in uitziet.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: