Ja, net zoals Jonathan (Clark's vader) en Jimmy Olsen nu ook nog leven hè.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lex overleefd de serie wel want anders zou hij nooit in de films enz kunnen zitten
Jimmy Olsen leeft ook nog in het Smallville universum. Diegene die doodging was zijn broertje..quote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, net zoals Jonathan (Clark's vader) en Jimmy Olsen nu ook nog leven hè.
Dat bleek uiteindelijk een andere Jimmy Olsen te zijn. Op de begrafenis zag je toen zijn neefje(?) die ook Jimmy heet.quote:
Ik wel, want ik vond het heel lame.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef Breuls het volgende:
Daar herinner ik me helemaal niets van...
Henry is dus Henry James, aka Jimmy.quote:James Olsen, with his father, is seen at his older brother's funeral along with Clark Kent, Chloe Sullivan, Oliver Queen, Bart Allen, and Dinah Lance also attend the funeral. At the end of the funeral Chloe gives him Henry's camera. She says that he may walk in his brother's footsteps someday.
Ja, precies! Ik vond dat echt afdoen aan het personage. Eerst maken ze hem dood, en dan blijkt ook nog dat zijn kleine broertje hem gaat overschaduwen.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:14 schreef Breuls het volgende:
Wow, dat is inderdaad lame. De Jimmy die wij zagen was dus niet "de" Jimmy? Pfrt
Dat is toch al een hele tijd bekend?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:14 schreef Breuls het volgende:
Wow, dat is inderdaad lame. De Jimmy die wij zagen was dus niet "de" Jimmy? Pfrt
Ja, maar het wordt heel en passant aan het eind van een aflevering gemeld.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat is toch al een hele tijd bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He? Waarom dat nou?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wel, want ik vond het heel lame.
http://smallville.wikia.com/wiki/James_Bartholomew_Olsen
[..]
Henry is dus Henry James, aka Jimmy.
En James Bartholomew Olsen is dus (afgekort) ook Jimmy Olsen.
Dat is nou de charme van Supermanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:14 schreef Karina het volgende:
En dat met die bril... dat heb ik ook nooit gesnapt, alsof je hem nu niet meer zou herkennen.
en anders dan gaat ie via canada/noordpool (waar zn fortress toch ook zit?) via rusland nederland springt ie over het kanaalquote:Op maandag 21 februari 2011 08:09 schreef Breuls het volgende:
Clark kan over water lopen. Als-ie snel loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |