tegen de muur oprennenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:54 schreef Karina het volgende:
Zag ik Clark dit keer nu vliegen? Toen hij Chloë redde? Leuke aflevering en ik denk dat Chloë en Oliver een stelletje gaan worden.
Nee, springen. Er zit in de leader ook zo'n moment. Hij is momenteel nog de 'leap tall buildings in a single bound'-gast, zoals Superman ook was voordat ze hem in de comics lieten vliegen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:54 schreef Karina het volgende:
Zag ik Clark dit keer nu vliegen? Toen hij Chloë redde?
Dat zou kunnen, maar Oliver hoort natuurlijk bij Dinah.quote:Leuke aflevering en ik denk dat Chloë en Oliver een stelletje gaan worden.
Ga nou gewoon maar kijken.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:23 schreef -Menn0- het volgende:
Nou heb ik al een tijdje niet meer gekeken, maar wie the fuck is dit? Toch niet nieuwe acteur voor Clark ofzo?
Loop al 4 seizoenen achter geloof ik. Zou niet eens weten wat er voor het laatste gebeurd is.quote:
Ze hebben part 1 en 2 van aflevering 11 in 1 keer uitgezonden omdat een week eerder een aflevering uitviel. Vandaar dat aflevering 11 00k 90 minuten was ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:51 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm ik vond juist e12 wat minder, dacht ook dat dit PART 2 van e11 werd ( aangezien er PART 1 stond in e11 )
Ik heb liever dat ze er een mooi einde aan maken dit seizoen. Dacht ook eigenlijk dat dit sowieso al de bedoeling was.quote:Today The CW has given early pickups to five series for next season, but not to their hit series Smallville. Is the current 9th season the last? We ask our inside source!
The inside source tells www.series.nu exclusive: “The show is not (yet) renewed or canceled but its a difficult decision. Despite the fact that the show has good ratings on their new night, and that the studio makes a lot of money with the DVD’s, the show also costs a lot.”
So Smallville will end after this season? “Don’t expect the show getting renewed (or canceled) in a couple of weeks, because The CW is likely to wait with a final decision after they have seen some of their pilots.”
Source: http://www.series.nu/news/the-cw/exclusive-smallville-canceled/
het deed me ook een beetje te veel denken aan 9/11, dus vrij ongepast voor een Superman aflevering eigenlijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:07 schreef Breuls het volgende:
Heel weird ja. Een set torens gewoon laten instorten, wetende dat er mensen onder staan? Heel on-Superman.
Het zou een lege bouwplaats moeten zijn, ja. Die persconferentie was zo te zien erbuiten en de torens stortten recht neer, zoals ze in de sloop doen.quote:Op zondag 21 februari 2010 09:41 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik denk niet dat er mensen doodgegaan zijn door het instorten van die toren hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |