...quote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef GieJay het volgende:
Jammer dat ze niet gewoon bij seizoen 8 zijn gestopt
Ik vind het gewoon jammer dat alle series uitgemelkt moeten worden (lost,prison break, heroes etc). En als ik nu zou stoppen heb ik een onbevredigend gevoel, ik zou dus liever hebben gehad dat ze met season 8 een geweldige afsluiting hadden gemaakt van een top serie.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
...
Want je hebt een of andere verplichting om naar de serie te blijven kijken, ook al wil je dat niet meer?
Ze hebben wel degelijk het watchmen sfeertje een beetje willen oproepen met die ouderwetse costumen en die zwartwit beelden.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:18 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik zou het niet een watchmen rip-off aflevering willen noemen, al die superhelden bestaan al wel ff wat langer dan watchmen
Jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:49 schreef Breuls het volgende:
Gaaf! Als je van comics houdt is Absolute Justice echt een topaflevering.
Dit vond ik trouwens ook wel tof; Martian Manhunter was heel even in zijn echte vorm (en kostuum, dat-ie de hele tijd al aan had) te zien:
[ afbeelding ]
tegen de muur oprennenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:54 schreef Karina het volgende:
Zag ik Clark dit keer nu vliegen? Toen hij Chloë redde? Leuke aflevering en ik denk dat Chloë en Oliver een stelletje gaan worden.
Nee, springen. Er zit in de leader ook zo'n moment. Hij is momenteel nog de 'leap tall buildings in a single bound'-gast, zoals Superman ook was voordat ze hem in de comics lieten vliegen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:54 schreef Karina het volgende:
Zag ik Clark dit keer nu vliegen? Toen hij Chloë redde?
Dat zou kunnen, maar Oliver hoort natuurlijk bij Dinah.quote:Leuke aflevering en ik denk dat Chloë en Oliver een stelletje gaan worden.
Ga nou gewoon maar kijken.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:23 schreef -Menn0- het volgende:
Nou heb ik al een tijdje niet meer gekeken, maar wie the fuck is dit? Toch niet nieuwe acteur voor Clark ofzo?
Loop al 4 seizoenen achter geloof ik. Zou niet eens weten wat er voor het laatste gebeurd is.quote:
Ze hebben part 1 en 2 van aflevering 11 in 1 keer uitgezonden omdat een week eerder een aflevering uitviel. Vandaar dat aflevering 11 00k 90 minuten was ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:51 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm ik vond juist e12 wat minder, dacht ook dat dit PART 2 van e11 werd ( aangezien er PART 1 stond in e11 )
Ik heb liever dat ze er een mooi einde aan maken dit seizoen. Dacht ook eigenlijk dat dit sowieso al de bedoeling was.quote:Today The CW has given early pickups to five series for next season, but not to their hit series Smallville. Is the current 9th season the last? We ask our inside source!
The inside source tells www.series.nu exclusive: “The show is not (yet) renewed or canceled but its a difficult decision. Despite the fact that the show has good ratings on their new night, and that the studio makes a lot of money with the DVD’s, the show also costs a lot.”
So Smallville will end after this season? “Don’t expect the show getting renewed (or canceled) in a couple of weeks, because The CW is likely to wait with a final decision after they have seen some of their pilots.”
Source: http://www.series.nu/news/the-cw/exclusive-smallville-canceled/
het deed me ook een beetje te veel denken aan 9/11, dus vrij ongepast voor een Superman aflevering eigenlijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:07 schreef Breuls het volgende:
Heel weird ja. Een set torens gewoon laten instorten, wetende dat er mensen onder staan? Heel on-Superman.
Het zou een lege bouwplaats moeten zijn, ja. Die persconferentie was zo te zien erbuiten en de torens stortten recht neer, zoals ze in de sloop doen.quote:Op zondag 21 februari 2010 09:41 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ik denk niet dat er mensen doodgegaan zijn door het instorten van die toren hoor.
Dat doen ze echt bij zoveeeeel serie'squote:Op zondag 7 maart 2010 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom is smallville nou weer een maand weg dan? word soms compleet gestoord van die USA uitzendschema's
vraag me af wie de red-queen is, lana? hoop van niet.quote:Op maandag 12 april 2010 19:55 schreef Ecthelion het volgende:
Ze zijn inmiddels weer bezig hoorKomende vrijdag wordt aflevering 17 uitgezonden. Ik vind de verhaallijnen van de afleveringen wel apart. Aflevering 15 (Escape) is weer zo'n typische Monster-of-the-week aflevering, terwijl aflevering 16 juist zo'n driedubbele verhaallijn met een major cliffhanger is.
Vind het trouwens supertof dat Lois en Clark eindelijk een stelletje zijn. Daar heb ik al op gewacht sinds Lois in de serie kwam. Geduld is een schone zaal.
wie is die dame links nor maar weerquote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wie er terug zijn.
echtquote:Op maandag 26 april 2010 18:33 schreef Breuls het volgende:
Martha Kent, Clarks moeder.
Je herkent hem wel, maar haar niet?![]()
alhoewelquote:Op maandag 26 april 2010 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
is clarks moeder dan misschien red queen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En omdat ze haar haar niet meer verft.quote:Op maandag 26 april 2010 18:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
echtkomt omdat je haar gezicht niet ziet denk ik
De huidige was een tijdelijke meen ik want hij zei dat er een grote 'zoektocht' was gestart, dus ik had toen al direct iets van perry white komt weer 'terug'.quote:Op maandag 26 april 2010 19:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
En omdat ze haar haar niet meer verft.
Ik vind het wel leuk om White weer te zien. Zeker omdat de Planet nu ineens een andere editor heeft; misschien is dat wel transitioneel en komt White aan het roer van de tent, zoals het hoor.
meestal kijk ik op IMDB en dan zie ik daar dingen staan, jammer dat martha niet helemaal terug komtquote:Op maandag 26 april 2010 21:34 schreef Breuls het volgende:
Jah. Die aflevering was hier pas nog op tv. Heb even een stukje zitten kijken omdat ik al had gelezen dat-ie weer terug kwam.
volgens mij heeft zod iedereen van checkmate vermoord maarja je weet maar nooit wat ze volgend seizoen gaan doen, hoewel ik hoop dat ze die zod snel wegwerkenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef Zhenar het volgende:
Martha als Red QueenHeb niet het idee dat ze nog veel meer gaan vertellen over het verhaal daarachter. Wel jammer, dat hele Checkmate gedoe was behoorlijk interessant, maar volgens mij is dat verhaal nu (enigszins met een sisser) afgelopen.
hij heeft hem alleen nog niet aangehad maar hij heeft hem wel, je zag alleen de S als weerspiegelingquote:
denk dat the martian hem wel opvangt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:59 schreef angel008 het volgende:
ja maar hij is nu ook onderweg om dood te vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ash op 16-05-2010 13:34:34 ]"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
Ik gok op september, wanneer het nieuwe tv-seizoen in de VS begint.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:48 schreef bietelboer het volgende:
Iemand enig idee wanneer het vervolg komt?
OF misschien kan hij nu eindelijk zelf vliegen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat the martian hem wel opvangt.
Hij is gestoken met bluekryptonite dus op het moment heeft ie volgens mij geen krachten maar, maar voordat hij zichzelf stak keek hij eerst naar beneden dus hij zal wel iets of iemand gezien hebben.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:28 schreef Karina het volgende:
[..]
OF misschien kan hij nu eindelijk zelf vliegen.
Ze heeft in de vorige aflevering wel iemand vermoordt.quote:Ik vraag me af wie dat breiende vrouwtje (of mannetje, kan ook) was in het ziekenhuis, ik zat even te denken dat het Clark's moeder was, maar ik kan me niet voorstellen dat ze iemand vermoordt.
Dat is waarschijnlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 14:28 schreef Karina het volgende:
[..]
OF misschien kan hij nu eindelijk zelf vliegen.
Ik vraag me af wie dat breiende vrouwtje (of mannetje, kan ook) was in het ziekenhuis, ik zat even te denken dat het Clark's moeder was, maar ik kan me niet voorstellen dat ze iemand vermoordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Johnny Blaze op 16-05-2010 16:22:03 ]
Het was meer hoop dan dat ik het echt dacht, dat hij ging vliegen, ik denk dat we dat nooit gaan zien eigenlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij is gestoken met bluekryptonite dus op het moment heeft ie volgens mij geen krachten maar, maar voordat hij zichzelf stak keek hij eerst naar beneden dus hij zal wel iets of iemand gezien hebben.
[..]
Ze heeft in de vorige aflevering wel iemand vermoordt.
misschien in de laatste aflevering ofzoquote:Op zondag 16 mei 2010 16:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was meer hoop dan dat ik het echt dacht, dat hij ging vliegen, ik denk dat we dat nooit gaan zien eigenlijk
die vent die in tess haar geest zat. heeft ze vermoordt met dat geluidssignaal door de telefoon.quote:IK heb denk ik geheugenverlies, want ik kan me echt niet meer herinneren wie ze vermoord heeft?
Mooi hoe de fans helemaal uit hun dak gaanquote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef Breuls het volgende:
Ben een beetje aan het zoeken naar dingetjes van Comic Con over Smallville 10. Als ik iets tegenkom gooi ik het hier wel neer.
Eerste vondst:
Gecamde versie van een trailer voor de seizoenen 1 t/m 10, met in het gedeelte voor S10 wat fangasm-momentjes. See for yourself, dat is leuker dan wanneer ik het hier opnoem.
Bevestigd in een Comic Con panel video.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:06 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij is dat trouwens Brandon Routh's pak.
Seizoen 9 is ook nog niet uit. Seizoen 1 t/m 8 dus wel. Ik dacht bij seizoen 1 echt van ; het kan niet beter en na de high-school tijd zal het wel minder worden, maar het bleef eigenlijk van hetzelfde niveau. Vond alleen seizoen 4, zo uit mijn hoofd wat minder met Jensen Ackles en Lana samen en die aparte rode lijn met die kristallen...maar vind sinds dat de serie wat volwassener is geworden vanaf seizoen 5 eigenlijk alleen maar beter geworden. Vooral het feit dat Chloe eindelijk achter het geheim kwam maakte het wat frisser, ipv al dat opgekropte dat Clark in zich had. Erger me er nog altijd aan waarom hij het nou niet aan Lana vertelde...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:57 schreef Breuls het volgende:
Zo ben ik ook begonnen.Steeds achter elkaar de afleveringen op DVD gekeken en dan steeds de nieuwe box gekocht. Toen ik met 4 klaar was, was 5 nog niet in Nederland verkrijgbaar, dus die heb ik toen in de UK besteld en een maand later gekeken (die maand was omdat-ie toen pas daar uitkwam). Vanaf S6 ben ik gaan downloaden, maar heb daarna wel steeds de DVD's gehaald. Al loop ik daar nog wat in achter.. volgens mij heb ik 8 nog niet, en 9 zeker nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |