SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer hier. (bovenstaande tekst plus foto's)I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Er is alleen helaas geen aflevering volgende week. Ze slaan een weekje over.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:13 schreef Breuls het volgende:
Meer details over de aflevering van volgende week:
Haha ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 20 november 2010 11:44 schreef NotYou het volgende:
Sinds Blue Mountain State zie ik in plaats van Aquaman, Thad Castle.
Grappig, zou dat nou een verwijzing naar BSG zijn of hoort dat in dit verhaal? Zal wel het laatste zijn, maar wel toevallig.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
colon tigh en dit keer heeft ie iets over zijn andere oog
Zouden ze hem dan expres voor deze rol hebben genomen? Of zit ik nu te ver door te denken? Wel een goede aflevering, alleen op laatst, met Clark en Lois werd het mij een beetje te soft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat onging mij even![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 01:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Even over deze laatste afleveringMij dus ook; ik heb wel 3x teruggespoeld omdat ik dacht dat ik een heel stuk miste..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat onging mij evenEn toen was er niets!
Met correct logo.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:24 schreef Johnny Blaze het volgende:
Er lijken dit seizoen wel meer referenties naar de comics in te zitten. Deze aflevering weer de referentie naar Ultraman
Je zag hem naar Clark toerennen tijdens de switch, dus het is goed verklaarbaar. Waar hij terecht is gekomen is wat vager: zijn counterpart is dood, dus hij zou eigenlijk terecht moeten komen in een lijkkist.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Goede, donkere aflevering. Lionel is zeker meegekomen met Clark op een of andere manier met dat mirror geval.
Agree!quote:Op zondag 5 december 2010 10:33 schreef bietelboer het volgende:
Ik vind de serie steeds minder worden op de één of andere manier...
Terwijl Tess er steeds beter uit gaat zien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:29 schreef NotYou het volgende:
Ligt het aan mij of is Smallville ineens heel erg slecht geworden?
Dit seizoen is juist helemaal TOP!!! Seizoen 9 vond ik minder, maar dat is nu weer helemaal goedgemaaktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:29 schreef NotYou het volgende:
Ligt het aan mij of is Smallville ineens heel erg slecht geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YeeeNu alleen nog een bevestiging dat Chloe ook in de finale zit..
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YeeeNu alleen nog een bevestiging dat Chloe ook in de finale zit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:59 schreef Karina het volgende:
Dat laatste vond ik een beetje vreemd.Lex overleefd de serie wel want anders zou hij nooit in de films enz kunnen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar tess weet gewoon dat lex altijd slecht zal zijn en daarom probeerde ze hem te vernoorden.
Smallville deelt geen continuïteit met andere Superman-media, dus dat is geen argument.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lex overleefd de serie wel want anders zou hij nooit in de films enz kunnen zitten![]()
Dat hij blijft leven is nu wel duidelijk, vanwege die naald krom boog. Hij wordt (of is al) zoals Clarke zo te zien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lex overleefd de serie wel want anders zou hij nooit in de films enz kunnen zitten
Maar tess weet gewoon dat lex altijd slecht zal zijn en daarom probeerde ze hem te vernoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |