abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 27 juli 2010 @ 19:02:05 #101
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_84560409
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 17:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Seizoen 9 is ook nog niet uit.
Check. Verschijnt op 4 oktober (in de UK).
quote:
Seizoen 1 t/m 8 dus wel. Ik dacht bij seizoen 1 echt van ; het kan niet beter en na de high-school tijd zal het wel minder worden, maar het bleef eigenlijk van hetzelfde niveau. Vond alleen seizoen 4, zo uit mijn hoofd wat minder met Jensen Ackles en Lana samen en die aparte rode lijn met die kristallen...maar vind sinds dat de serie wat volwassener is geworden vanaf seizoen 5 eigenlijk alleen maar beter geworden. Vooral het feit dat Chloe eindelijk achter het geheim kwam maakte het wat frisser, ipv al dat opgekropte dat Clark in zich had. Erger me er nog altijd aan waarom hij het nou niet aan Lana vertelde...
Mja, dat is een lang slepend ding geweest. Sowieso in de laatste seizoenen zijn het vertrek van Kristin Kreuk en Michael Rosenbaum erg positief geweest. Lana en Lex werden volledig uitgemelkt en dat hield echt de vooruitgang van de serie tegen. Lex schijnt zich nog wel even te laten zien, maar dat is na zo'n lange afwezigheid niet erg. Lana hoef ik niet meer te zien, behalve nog een keertje als gastoptreden tegen het einde van de serie ofzo. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 27 juli 2010 @ 19:07:41 #102
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_84560566
Volgens THR is Darkseid de villain van seizoen 10. Ben benieuwd hoe ze die naar de Smallville-context vertalen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_84562443
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:02 schreef Breuls het volgende:

[..]

Check. Verschijnt op 4 oktober (in de UK).
[..]

Mja, dat is een lang slepend ding geweest. Sowieso in de laatste seizoenen zijn het vertrek van Kristin Kreuk en Michael Rosenbaum erg positief geweest. Lana en Lex werden volledig uitgemelkt en dat hield echt de vooruitgang van de serie tegen. Lex schijnt zich nog wel even te laten zien, maar dat is na zo'n lange afwezigheid niet erg. Lana hoef ik niet meer te zien, behalve nog een keertje als gastoptreden tegen het einde van de serie ofzo. :)
Vind Lana en Clark zeer leuke chemistry hebben, maar Clark heeft dat eigenlijk met iedereen wel, hij speelt ( Tom ) die rol zo goed! Altijd jammer gevonden dat Chloe en hij nooit echt een relatie hebben gehad. Echt hartsvrienden.

Nu net de aflevering opgezet van de bruiloft ( Promise ) van Lex en Lana. Hoop nu toch wel een keer dat Lana er achterkomt van Clark's geheim. Melken het inderdaad uit. Maar hoop wel dat ze allebei terugkeren in de laatste aflevering oid.
  Admin vrijdag 30 juli 2010 @ 14:51:45 #104
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_84667492
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_84722735
Dit is echt te gek voor worden...zit nu in seizoen 8 en net aflevering 9 gezien. Nu laat hij Chloe zijn geheim weer vergeten...zucht. Vond het juist zo verfrissend dat er iemand was die zijn krachten kenden. Ja, Lana ook, maar die is uit de serie nu. Erg jammer hoor.
  Admin zondag 1 augustus 2010 @ 02:39:13 #106
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_84727386
Tja, hoe reageer ik daarop zonder iets over het plot te zeggen.. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_84792047
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 02:39 schreef Breuls het volgende:
Tja, hoe reageer ik daarop zonder iets over het plot te zeggen.. ;)
Heb nu heel seizoen 8 gezien ; daarmee alle seizoenen t/m 8 binnen 5 weken tijd ; echt een verslavende serie. Nu wachten totdat seizoen 9 uitkomt op dvd ; want downloaden doe ik niet graag met series, kijk het liever wanneer ik zelf tijd heb op de bank :P De serie zit gewoon zó goed in elkaar...alle personages worden goed gespeeld, en de onderlinge vriendschappen of haat...echt mooi. Na 8 seizoenen te hebben gekeken zijn mijn 3 favoriete personages toch Clark,Lois en Chloe ; al zijn Lex en Lana natuurlijk ook geweldig. Nu afkicken met iets anders..maar wat :(
  maandag 2 augustus 2010 @ 23:16:24 #108
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_84794470
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Heb nu heel seizoen 8 gezien ; daarmee alle seizoenen t/m 8 binnen 5 weken tijd ; echt een verslavende serie. Nu wachten totdat seizoen 9 uitkomt op dvd ; want downloaden doe ik niet graag met series, kijk het liever wanneer ik zelf tijd heb op de bank :P De serie zit gewoon zó goed in elkaar...alle personages worden goed gespeeld, en de onderlinge vriendschappen of haat...echt mooi. Na 8 seizoenen te hebben gekeken zijn mijn 3 favoriete personages toch Clark,Lois en Chloe ; al zijn Lex en Lana natuurlijk ook geweldig. Nu afkicken met iets anders..maar wat :(
Ehm... seizoen 9 misschien? :o
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_84803012
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:16 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ehm... seizoen 9 misschien? :o
Ik volg het niet graag via internet eigenlijk :P maar ik kan het geduld wel opbrengen :D
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:55:23 #110
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_84810948
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik was wel blij dat lex en lana eindelijk weg waren. begon me dood te ergeren aan lex en lana bleef maar lois en clark tegen houden.
pi_84812170
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:55 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Ik was wel blij dat lex en lana eindelijk weg waren. begon me dood te ergeren aan lex en lana bleef maar lois en clark tegen houden.
Vond t wel fijn dat ze Lana nog een 'mooi' einde gaven in seizoen 8. Beter dan het einde van seizoen 7 waarin ze gewoon weggaat, plotseling zonder afscheid.

Lex ben ik wel blij dat hij weg is ; al speelde Michael het personage wel erg sterk. Maar die Tess is een goede afwisseling.
  Admin vrijdag 10 september 2010 @ 18:10:56 #112
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_86286156
Over twee weken begint seizoen 10. *O* Ben nieuwsgierig naar Darkseid, en natuurlijk naar hoe Clark uiteindelijk Superman wordt. :)

Oh, en een beetje spammen: Smallville is vandaag mijn tv-tip .
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_86287588
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:10 schreef Breuls het volgende:
Over twee weken begint seizoen 10. *O* Ben nieuwsgierig naar Darkseid, en natuurlijk naar hoe Clark uiteindelijk Superman wordt. :)

Oh, en een beetje spammen: Smallville is vandaag mijn tv-tip .
Ik heb je TV-tips eens even doorgelezen. Kan me er wel in vinden. Enige wat ik niet snap is dat je Castle wel leuk vind ; maar Bones dan weer niet, aangezien Castle juist half geripped is van Bones. Heb beiden gezien maar vind Castle echt een aftreksel :P Maar verder heb je wel ongeveer mijn smaak :)
  Admin vrijdag 10 september 2010 @ 19:26:56 #114
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_86288720
Ik heb Bones heel lang geleden voor het laatst gezien, en vond het meer een CSI dan een detective, eigenlijk. :)

Overigens zit er nog een serie in je sig die volgende week tv-tip is. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_86288915
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:26 schreef Breuls het volgende:
Ik heb Bones heel lang geleden voor het laatst gezien, en vond het meer een CSI dan een detective, eigenlijk. :)

Overigens zit er nog een serie in je sig die volgende week tv-tip is. :P
Moet je Bones nog maar eens kijken. Maarja, ieder zijn smaak he :) Benieuwd naar je volgende tv-tip. Je hebt een zeer leuke schrijfstijl :)
  Admin vrijdag 10 september 2010 @ 19:34:05 #116
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_86288975
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 15 september 2010 @ 18:07:56 #117
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_86468522

Lois en.. is dat Lex? Leuke teaser dit. :P Ook leuk dat het een callback naar de pilot is, waarin Clark op zo'n manier in een maaiveld hing.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_86469628
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:07 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]

Lois en.. is dat Lex? Leuke teaser dit. :P Ook leuk dat het een callback naar de pilot is, waarin Clark op zo'n manier in een maaiveld hing.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin woensdag 15 september 2010 @ 19:00:13 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_86470156
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:46 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_86470393
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_86471745
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  Admin woensdag 15 september 2010 @ 20:07:35 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_86472637
Waar ik trouwens al seizoenen lang benieuwd naar ben, is of ze iets hebben bedacht voor het Clark vs. Superman probleem. Dat wil zeggen, het probleem dat Superman geen masker draagt en Clark zich dus in non-Superman outfit een beetje moet vermommen om niet herkend te worden. We kijken al negen seizoenen naar Clark zonder bril (op wat in-jokes na); hoe gaan ze dat straks, als er een Superman is, oplossen? Ineens een bril dragen? Men kent 'm al zonder bril.

Of wordt dat geen probleem omdat de laatste scene in de laatste aflevering pas het Superman-moment is? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_86474775
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:07 schreef Breuls het volgende:
Waar ik trouwens al seizoenen lang benieuwd naar ben, is of ze iets hebben bedacht voor het Clark vs. Superman probleem. Dat wil zeggen, het probleem dat Superman geen masker draagt en Clark zich dus in non-Superman outfit een beetje moet vermommen om niet herkend te worden. We kijken al negen seizoenen naar Clark zonder bril (op wat in-jokes na); hoe gaan ze dat straks, als er een Superman is, oplossen? Ineens een bril dragen? Men kent 'm al zonder bril.

Of wordt dat geen probleem omdat de laatste scene in de laatste aflevering pas het Superman-moment is? :P
Ik gok dat de laatste scene Clark is die voor het eerst vliegt of iets dergelijks. Lijkt me ook wel een passend einde. Maar aan de andere kant is dat einde nogal...nouja...voorspelbaar.
  Admin vrijdag 17 september 2010 @ 10:07:51 #124
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_86527704
Dat zal de laatste scene wellicht zijn, maar het grootste verschil met de andere Superman-verhalen is dat we Clark allemaal al jaren zonder bril kennen, en die bril zogenaamd voldoende is als vermomming. Ben gewoon nieuwsgierig naar hoe ze dat op zouden lossen, als het zich aan zou dienen.

Ik zit er overigens over te denken om seizoen 9 helemaal of deels opnieuw te kijken, puur als opfrissertje voor S10. En omdat het leuk is natuurlijk. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_86527766
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:07 schreef Breuls het volgende:
Dat zal de laatste scene wellicht zijn, maar het grootste verschil met de andere Superman-verhalen is dat we Clark allemaal al jaren zonder bril kennen, en die bril zogenaamd voldoende is als vermomming. Ben gewoon nieuwsgierig naar hoe ze dat op zouden lossen, als het zich aan zou dienen.

Ik zit er overigens over te denken om seizoen 9 helemaal of deels opnieuw te kijken, puur als opfrissertje voor S10. En omdat het leuk is natuurlijk. :P
Van de andere superman-verhalen ben ik niet echt een fan. Ik kijk alleen maar Smallville voor het leuke verhaal en de leuke personages. Maar de andere superman verhalen kunnen me eigenlijk vrij weinig bommen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')