quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zeker mooie finale! Mijn favoriete personage ; Chloe, een goede send-off ; dus dat vind ik tof! En natuurlijk die laatste scene en Lex terug....Tess![]()
Goede finale dus!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:10 schreef Breuls het volgende:
Ik vond zoveel dingen gaaf.
Jonathan die op de begraafplaats weer een echt Jonathan Kent-advies geeft en steeds op de achtergrond aanwezig is; de groter wordende dreiging van Darkseid en Apokolips zodat Clark echt iets te redden heeft, het moment dat Clark ineens blijft zweven en je ziet: dit is het, nu kan hij vliegen. En dan zijn Superman-momenten natuurlijk. Iconisch, indrukwekkend. Kippevel over m'n hele lijf.
Enige wat ik jammer vind is dat we hem niet echt in vol ornaat in het Superman-pak zagen. Maar dat is wellicht om te voorkomen dat hij er te cheesy in uitziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de afbeelding uit de OP, maar dan geanimeerd. Ik heb 'm even in een spoiler gezet omdat sommigen liever eerst de aflevering willen zien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Alle verhalen mooi afgerond? Er liep toch ook nog een kleine Lex rond en een Lana met krypton powers? en... nog veel meer sideverhalen die volgens mij niet afgerond zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:33 schreef AJ1987 het volgende:
hmm ik vond hem ook maar mwah eigenlijk.
We zitten nu al 10 tien jaar (ik drie maanden) te wachten om hem dan ook daadwerkelijk in pak te zien en dan is het CGI op een grote afstand.
Het was wel mooi om te zien dat alle verhalen mooi zijn afgerond, maar ik had hier wel meer van verwacht. Het was allemaal wat gehaast vind ik..
Lana was alweer bezig met haar eigen leven en hoefde ik ook niet terug te zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:09 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Alle verhalen mooi afgerond? Er liep toch ook nog een kleine Lex rond en een Lana met krypton powers? en... nog veel meer sideverhalen die volgens mij niet afgerond zijn.
Oh ja inderdaad, wat stom (dat laatste)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef Breuls het volgende:
Vooral dat laatste denk ik ja, samen met het feit dat als je 'm wel in vol ornaat toont, het er misschien heel stom uitziet. Het blijft een gast in maillot, immers.
Overigens vind ik dat je na 10 jaar Smallville (en 73 jaar Superman) wel moet weten dat er geen E in Clark zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |