ja, vond ik ook...je zou zeggen dat ze, met zo weinig afleveringen nog te gaan in het laatste seizoen, wel wat meer actie willen laten zien...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:47 schreef Karina het volgende:
Wat een rare aflevering, ik dacht eerst het is een droom van Clarke, maar nee. Beetje een filler.
Dit schijnt in Smallville in ieder geval de laatste aflevering te zijn van Chloe. Ik had haar wel een groter afscheid gegund eigenlijk....maar wie weet keert ze toch nog terug dit seizoen of in de finale. Spin-off lijkt me onwaarschijnlijk, maar je weet nooit :pquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, vond ik ook...je zou zeggen dat ze, met zo weinig afleveringen nog te gaan in het laatste seizoen, wel wat meer actie willen laten zien...
tenzij het vertrek van Chloe en dinges naar Star City een opzetje is voor een spin off serie? wellicht?
hoop het wel ja dat ze een waardig afscheid krijgt, Chloequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit schijnt in Smallville in ieder geval de laatste aflevering te zijn van Chloe. Ik had haar wel een groter afscheid gegund eigenlijk....maar wie weet keert ze toch nog terug dit seizoen of in de finale. Spin-off lijkt me onwaarschijnlijk, maar je weet nooit :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |