quote:
Yeah!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 20:52 schreef Greys het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] Asielactie echt ver bovenaan [afbeelding] [afbeelding]
Inderdaad:quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:50 schreef Bob-B het volgende:
Oh my gothic wat spreken die uitslagen van minst/meest elkaar tegen zeg
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:18 schreef cerror het volgende:
15. Meest humorvolle user (70 inzendingen / 10%)
1. cerror (5)
quote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:00 schreef Zeroku het volgende:
Hmm, derde bij beste Sport Medewerker. Verder op sommige dingen opvallend weinig gestemd, maar hulde voor GlowMouse, Re, S-F en BrandX voor het tellen van de stemmen.
Jij bent een man?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:29 schreef Djeez het volgende:
Geweldig, eindelijk erkenningDit is een echte overwinning, een hele eer
Ik wil graag de volgende personen bedanken:
- Mijn vrouw, die me altijd heeft gesteund tijdens het urenlange nieuws zoeken en posten
- Mijn dochter, zonder wie ik nooit zou zijn geïnspireerd
- Mijn zoon, voor wie hetzelfde geldt
- Mijn baas, die oogluikend toeziet hoe ik onder werktijd heb gepost
- Mijn talloze fans, die allemaal op mij hebben gestemd
Bedankt allemaal, ik word er emo van
14.gifquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:18 schreef cerror het volgende:
15. Meest humorvolle user (70 inzendingen / 10%)
1. cerror (5)
Ook al doe ik de laatste tijd erg hard mijn best om hier vergeten te worden, ik moet toch eerlijk zeggen dat deze uitslag wel mijn ego streelt. Dank!quote:10. Tofste / leukste user ooit
1. Croupouque
40. Beste topic ooit
1. RobbieRicardo met stukje Jupiter
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ook al doe ik de laatste tijd erg hard mijn best om hier vergeten te worden, ik moet toch eerlijk zeggen dat deze uitslag wel mijn ego streelt. Dank!
Ik herkende jouw naam al niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ook al doe ik de laatste tijd erg hard mijn best om hier vergeten te worden, ik moet toch eerlijk zeggen dat deze uitslag wel mijn ego streelt. Dank!
ze zeggen altijd dat je afscheid moet nemen op je hoogtepunt...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:29 schreef Djeez het volgende:
Geweldig, eindelijk erkenningDit is een echte overwinning, een hele eer
Ik wil graag de volgende personen bedanken:
- Mijn vrouw, die me altijd heeft gesteund tijdens het urenlange nieuws zoeken en posten
- Mijn dochter, zonder wie ik nooit zou zijn geïnspireerd
- Mijn zoon, voor wie hetzelfde geldt
- Mijn baas, die oogluikend toeziet hoe ik onder werktijd heb gepost
- Mijn talloze fans, die allemaal op mij hebben gestemd
Bedankt allemaal, ik word er emo van
doel je nou op mijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:41 schreef Adolecens het volgende:
Leuk om te lezen allemaal en opmerkelijk om te zien dat een paar users toch steevast weer omhoog komen in een negatieve toon
De populairste users zijn ook meteen de meest negatieve users.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:41 schreef Adolecens het volgende:
Leuk om te lezen allemaal en opmerkelijk om te zien dat een paar users toch steevast weer omhoog komen in een negatieve toon
Je bent gewoon jaloers op mijn awardsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:44 schreef Stefan het volgende:
Als je het mij vraagt (of niet) zijn er teveel onderdelen waarop je kunt stemmen. Nu zijn er categorieen waarbij iemand wint met 1 (!!!) stem, en dat op een paarhonderdduizend users.
De 'NEE, MAAK HEM GEEN MOD' award heb je dan ook meer dan verdiendquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
De 'NEE, MAAK HEM GEEN MOD' award heb je dan ook meer dan verdiend
Neequote:
Een aantal kom ik heul niet tegen bij de populaire hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
De populairste users zijn ook meteen de meest negatieve users.
Heb er vluchtig doorheen gebladerd. Teveel categorien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:49 schreef Adolecens het volgende:
Een aantal kom ik heul niet tegen bij de populaire hoor
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef SietzeFranckel het volgende:
Ik sta er nergens bij.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:03 schreef Lamon. het volgende:
Hihi.
-Leukste relschopper
-Meest irritante user
-Welke user wens je een hele lange ban toe?
-Minst grote aanwinst
-Grootste FOK!-slet
-Meest aandachtgeile user
Dat was het wel geloof ik.
quote:6. Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (mannen) (72 inzendingen / 10%)
1. Tha_Erik (11)
Nietusquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
De populairste users zijn ook meteen de meest negatieve users.
Al mijn zakdoeken zijn op, anders zou ik je er eentje lenen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:36 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor de organisatie.
Mijn prijzenkast is weer verder gevuld. Ik ben tot tranen toe ontroerd.
Maak er een rap overquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Al mijn zakdoeken zijn op, anders zou ik je er eentje lenen.
heb jij die foto van Sun niet gemaakt dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:19 schreef Mirjam het volgende:
slechtse fokfotograaf ooit 1 stem?
ik vraag me af welke inzending zo slec ht was, ik heb dit jaar niks gepost op fotografiegebied
dat is geen serieuze fokfotografiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
heb jij die foto van Sun niet gemaakt dan?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:26 schreef blckbb het volgende:
Ook echt altijd Tong80, Lamon. en Paul.Paul je verdient het jongen
Ik kan ze ook weigeren zoals bij de Oscars door Marlon Brando en George C. Scott.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:26 schreef blckbb het volgende:
Ook echt altijd Tong80, Lamon. en Paul.
Of de razzies.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan ze ook weigeren zoals bij de Oscars door Marlon Brando en George C. Scott.
Paul Verhoeven is de enige die hem ooit in ontvangst nam.quote:
Halle Berry ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paul Verhoeven is de enige die hem ooit in ontvangst nam.
Nope, ik heb zelden awards gewonnen, maar ik had het dit jaar aangekondigd, om te laten zien hoe beinvloedbaar mensen zijn van tevoren, en verdraaid, het klopt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:26 schreef blckbb het volgende:
Ook echt altijd Tong80, Lamon. en Paul.Paul je verdient het jongen
Zal de naam zijn geweest dan.quote:
Did it for teh lulz?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, ik heb zelden awards gewonnen, maar ik had het dit jaar aangekondigd, om te laten zien hoe beinvloedbaar mensen zijn van tevoren, en verdraaid, het klopt.
Ik heb enkel de nachtbraker award ooit 1 of 2 keer gewonnen.
Hehehehehe.quote:
Goed, en nu lief zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, ik heb zelden awards gewonnen, maar ik had het dit jaar aangekondigd, om te laten zien hoe beinvloedbaar mensen zijn van tevoren, en verdraaid, het klopt.
Ik heb enkel de nachtbraker award ooit 1 of 2 keer gewonnen.
Klasse van haarquote:
Aan wie is dit gericht? Ik heb niemand gepm-med hoor, wie wel dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:16 schreef Stefan het volgende:
Da's logisch, als je 10 mensen op FOK! per PM vraagt of ze op je willen stemmen dan win je in principe omdat je al wint met 2 stemmen soms.
Ik heb in het verleden wel eens campagne gevoerd of mensen gePMd en toen won ik een columnistenprijs terwijl ik al anderhalf jaar niks had geschreven.
Maar dat je dit keer kon stemmen dmv formulieren was top!
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:16 schreef Stefan het volgende:
Da's logisch, als je 10 mensen op FOK! per PM vraagt of ze op je willen stemmen dan win je in principe omdat je al wint met 2 stemmen soms.
Ik heb in het verleden wel eens campagne gevoerd of mensen gePMd en toen won ik een columnistenprijs terwijl ik al anderhalf jaar niks had geschreven.
Maar dat je dit keer kon stemmen dmv formulieren was top!
Had mij gePMd had ik ook gestemdquote:
Thanksquote:Beste mogelijke kandidaat voor moderator (79 inzendingen / 11%)
13. krioro (1)
Leukste/origineelste ondertitel (59 inzendingen / 8%)
26. krioro (1)
Hmm jij bent wel een chickquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:04 schreef Suusje-V het volgende:
Whoehoeeew! Ik heb mezelf gevonden
21. Meest aandachtsgeile user (132 inzendingen / 19%)
37. Suusje-V (1)
27. Grootste FOK!Slet vrouw 2009 (69 inzendingen / 10%)
21. Suusje-V (1)
Bedankt lieve stemmer(s)![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:13 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Jij hebt ook ooit een heel mooi user-gedichtje voor me geschreven
Ja ik had op je gestemd jongequote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb de op één na mooiste username op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door BrandX op 02-01-2010 08:37:37 ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:38 schreef BrandX het volgende:
Suusje-V en Paul, hoe gezellig ook, maar ik heb jullie offtopic gekeuvel gedelete
Het is een geitjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:12 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Het FOK! lentelammetje, van afgelopen lente/ zomer (1)
Met dat schaap/lam in de wei, wanneer weet ik niet meer (1)
2 stemmen dus, en daarmee een verdienstelijke (en niet gedeelde) 2e plaats.
Het lijkt mij wel duidelijk dat er over één lentebanner niet meer hoeft te worden nagedacht.
Niet alles hoeft elk jaar altijd anders.
Deze posting gaat toch weer verwijderd worden, dus in die zin niet zo zinvol, maar ik herinner me een soortgelijke discussie waarbij je toch duidelijk aangaf erin mee te gaan dat we hier met een lammetje te maken hebben:quote:
quote:
Ik heb stemmingswisselingenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Deze posting gaat toch weer verwijderd worden, dus in die zin niet zo zinvol, maar ik herinner me een soortgelijke discussie waarbij je toch duidelijk aangaf erin mee te gaan dat we hier met een lammetje te maken hebben:
[..]
GlowMouse kan ze wel even bij elkaar gooien hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Deze posting gaat toch weer verwijderd worden, dus in die zin niet zo zinvol, maar ik herinner me een soortgelijke discussie waarbij je toch duidelijk aangaf erin mee te gaan dat we hier met een lammetje te maken hebben:
[..]
gedaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:21 schreef Re het volgende:
[..]
GlowMouse kan ze wel even bij elkaar gooien hoor
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:15 schreef Saaaaab het volgende:
Woepdiedoe, mensen hebben gestemd op mijn sign!
FOK! voor fok en sokkenactie is niet hetzelfde heurquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:41 schreef Meddo het volgende:
Bij 1. Beste FOK! actie ooit (58 inzendingen / 8%) staan ook vaker dezelfde antwooren. (fok voor fok / sokkenactie)
Dat snap ik, maar ze staan er vaker tussenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
FOK! voor fok en sokkenactie is niet hetzelfde heurEr zat een jaar tussen
5x FOK! voor FOK! en 3x de sokkenactie dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:40 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ze staan er vaker tussen![]()
1. F&F asielacties (22)
2. SHE Serious Request (5)
3. FOK! starten (3)
4. Oversight/Joker (2)
5. ijsmeis.zip (1)
6. De actie voor fok (1)
7. Alle F&F acties (1)
8. De UPC dozen actie (1)
9. Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis (1)
10. FOK! voor FOK (1)
11. Hattrick topics openen (1)
12. Kerstprijsvraag (1)
13. nicks veranderen (1)
14. managers starten (1)
15. Yildiz' ballonnenactie en daaropvolgend z'n verschijning in Opspring verzocht (1)
16. Mij toelaten als member (1)
17. kaartjes voor het goede doel (1)
18. Topix dumpen (1)
19. Redt het kuiken (1)
20. FOK! voor FOK (1)
21. FOK! voor FoK (1)
22. FOK! Wageningemeet 2000 (1)
23. Warme sokken (1)
24. Sokkenactie (1)
25. Actie in Flora en fauna met de shampoo (1)
26. FOK! voor Fok (1)
27. VBL sluiten (1)
28. warme sokken (1)
29. Lichtjes voor sophia kinderziekenhuis (1)
30. KIVA (1)
Ik had op jouw ava gestemd, je mag het navragen/checken!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:57 schreef Harajuku. het volgende:
Asielactie
En mijn ava, Greys, wat doe je
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
VRIENDJESPOLITIEK LEER MIJ DE MENSNE KENNE ZE DOEN ALLES ACHETER JE RUG!! :S:s;squote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:26 schreef RickoKun het volgende:
GVD IK HAD HET FOK! FOBO MOETEN WINNENDIE VAN DIE ANDERE GAST IS NIKS MAN!
Graag gedaan, althans wat de De intelligentste user betreft. Die was oa van mij.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:22 schreef servus_universitas het volgende:
- De all-all interessantste / leukste user om te volgen op FOK! (plaats 33)
- Meest behulpzame / lieve user (plaats 25)
- Beste discussievoerder op FOK! (plaats 18)
- De intelligentste user (plaats 16)
- Tofste / leukste user ooit (plaats 15)
Alle fans bedankt voor de nominaties.
Doe het niet!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:35 schreef MrManiak het volgende:
Waar kunnen de usericons aangevraagd worden?
roep maar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:35 schreef MrManiak het volgende:
Waar kunnen de usericons aangevraagd worden?
Met verkiezingen waar overduidelijk mee gesjoemeld is? No wayquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Met verkiezingen waar overduidelijk mee gesjoemeld is? No way
Als er niet mee gesjoemeld was, dan was ik #1 zuurste ex-mod geweestquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Als er niet mee gesjoemeld was, dan was ik #1 zuurste ex-mod geweest
En dan had ik een usericon willen hebben. Nu dus niet
ah, we zijn een partijtje triest aan het zijn dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Volgens hem moet ie op nr1 staan van verzuurde ex modjesen niet nr3 ofzo
Ik geloof ze wel hoor, ik zou er alleen nooit een ui voor nemen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Met verkiezingen waar overduidelijk mee gesjoemeld is? No way
Jij?quote:
Volgens jou niet dan? Kom op, boswachter en het_hupt verzuurder dan ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Volgens hem moet ie op nr1 staan van verzuurde ex modjesen niet nr3 ofzo
Triest? Nou kwets je mijn tere zieltje wel heel ergquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
ah, we zijn een partijtje triest aan het zijn dus
och best zuur voor je dat je zelfs dat niet kon winnenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens jou niet dan? Kom op, boswachter en het_hupt verzuurder dan ik![]()
![]()
PI bart, PIquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Triest? Nou kwets je mijn tere zieltje wel heel erg
Heb jij nog wat gewonnen, ik heb voor je gestemd, ik weet alleen niet meer op wat.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:03 schreef Re het volgende:
[..]
och best zuur voor je dat je zelfs dat niet kon winnen
Ah, je bent zo'n iemand die een PI nodig heeft om sarcasme te herkennenquote:
alleen een tweede plek bij beste moderator achter biogarde dus dat is niet zo ergquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb jij nog wat gewonnen, ik heb voor je gestemd, ik weet alleen niet meer op wat.
Misschien moet je wat meer uit V&A (quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je me vraagt wie is Bart, dan weet ik het nietEnkel HH en Bowa zie/zag ik verzuurd reageren
Welk subforum deed jij dan?
Hee, de rotzooi en serieuze topics in R&P weten te scheiden is niet niets.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef Re het volgende:
[..]
alleen een tweede plek bij beste moderator achter biogarde dus dat is niet zo erg, en nog bedankt voor de stem
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:01 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Jij?Dank je!
nu nummer 2 nog vinden
Kun je zo een voor mij maken?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef BrandX het volgende:
anyways, ik wil dus best usericons maken.
Deze is al gemaakt:
[ afbeelding ]
Mag ik er een voor 'Grootste FB Huillie' en 'Beste reportage'?quote:
Tof, maak je ze voor de rest van de crew ook ff? Die van slechtste np hoeft er niet bij, neemt alleen maar ruimte inquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef BrandX het volgende:
anyways, ik wil dus best usericons maken.
Deze is al gemaakt:
[ afbeelding ]
ik ga aan de slag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mag ik er een voor 'Grootste FB Huillie' en 'Beste reportage'?Alvast bedankt!
alleen op aanvraag, en je moet zelf aangeven welke awards je hebt gewonnen. Ik ga me niet de tyfus zoeken voor anderenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Tof, maak je ze voor de rest van de crew ook ff? Die van slechtste np hoeft er niet bij, neemt alleen maar ruimte in
CENSUUR! SELLECTIEVE NIEUWSVOORZIENING! EIGEN AGENDA VAN DE MEDIA!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Tof, maak je ze voor de rest van de crew ook ff? Die van slechtste np hoeft er niet bij, neemt alleen maar ruimte in
OK, dan graag eentje voor beste, creatiefste en favoriete nieuwsposter. Alvast bedankt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
alleen op aanvraag, en je moet zelf aangeven welke awards je hebt gewonnen. Ik ga me niet de tyfus zoeken voor anderen
Want 'ff' is het niet namelijk.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mag ik er een voor 'Grootste FB Huillie' en 'Beste reportage'?Alvast bedankt!
wees een vent en doe ze allemaal johquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
OK, dan graag eentje voor beste, creatiefste en favoriete nieuwsposter. Alvast bedankt!
Undercoverquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
OK, dan graag eentje voor beste, creatiefste en favoriete nieuwsposter. Alvast bedankt!
Mijn dank is groot!quote:
Voor mij sta je op al die gebieden op # 1quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:22 schreef servus_universitas het volgende:
- De all-all interessantste / leukste user om te volgen op FOK! (plaats 33)
- Meest behulpzame / lieve user (plaats 25)
- Beste discussievoerder op FOK! (plaats 18)
- De intelligentste user (plaats 16)
- Tofste / leukste user ooit (plaats 15)
Alle fans bedankt voor de nominaties.
Nou... vooruit dan.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:00 schreef MrManiak het volgende:
Ik graag eentje van Beste Reviewer.
Het zou subliem zijn als het icoontje gecombineerd kan worden met mijn huidige usericon...
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (<10 KB | Upload-/Usericoon)
En ik werd gekozen als user met 'mooiste avatar', dan kan ik die niet zomaar vervangen natuurlijk.
Nee mensen met Mel Gibson als avaterquote:
oeeeeeeeeeeh mag ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:12 schreef BrandX het volgende:
Verdere verzoeken zullen morgenmiddag ergens in behandeling genomen worden, ik ga pitten
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
Er is hier in GC een avvaanvraag topicquote:Op zondag 3 januari 2010 13:42 schreef Mozy het volgende:
Mag ik een ui met 2na-Leukste-relschopper?en met mij huidige ui erin verwerkt.
Waar dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is hier in GC een avvaanvraag topic
Hier:quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:53 schreef Mozy het volgende:
Mag ik een ui met 2na-Leukste-relschopper?en met mij huidige ui erin verwerkt.
Maar je mag het toch wel aanvragen bij het avvaanvraag topic?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef BrandX het volgende:
alleen de winnaars, 2e plaatsen enz. doen we niet aan.
het is het volgende gewordenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:18 schreef Paul het volgende:
[..]
oeeeeeeeeeeh mag ik
Leukste/origineelste ondertitel (59 inzendingen / 8%)
Deze user mag nooit mod worden! (162 inzendingen / 23%)
Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!? (148 inzendingen / 21%)
Grootste baggeraar van FOK! (117 inzendingen / 17%)
. Slechtste sport.fok.nl medewerker ooit (8 inzendingen / 1%)
56. Domste user ooit (44 inzendingen / 6%)
57. Grootste wannabee-mod ooit (33 inzendingen / 5%)
Of kunnen er niet zoveel
je kon niet op jezelf stemmen, als je je eigen username invulde accepteerde het systeem de inzending niet met de mededeling: Je kan niet op jezelf stemmen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:26 schreef Beelzebufo het volgende:
Het heeft iets triestigs dat er zoveel mensen met één stem in 'positieve' categorieen staan. 90% zelfstemmers, lijkt me?
beetje onzinnig, vind je niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je mag het toch wel aanvragen bij het avvaanvraag topic?
Zijn stemmen door klonen er nog uitgefilterd?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
je kon niet op jezelf stemmen, als je je eigen username invulde accepteerde het systeem de inzending niet met de mededeling: Je kan niet op jezelf stemmen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is het volgende geworden
[ afbeelding ]
Ja, voor zover mogelijk natuurlijk. Maar GM heeft daar scherp op gelet en gedaan.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zijn stemmen door klonen er nog uitgefilterd?
quote:7. Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (vrouwen) (65 inzendingen / 9%)
1. ChipsZak. (12)
Mag ik eentje voor mooiste fotoboekprofiel (vrouwen)?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja, voor zover mogelijk natuurlijk. Maar GM heeft daar scherp op gelet en gedaan.
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mag ik eentje voor mooiste fotoboekprofiel (vrouwen)?
Wat is 't?quote:
Sorryquote:
Ik ga hem onder een linkje in mn fobo zetten. Ergens in mn fobo staat dat ik 'm gewonnen heb (quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom wil je zo'n avatar?
Zou ik niet verwachten.
Oh, gelukkig ga je em niet als ui gebruiken dus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga hem onder een linkje in mn fobo zetten. Ergens in mn fobo staat dat ik 'm gewonnen heb () en dan zet ik 'm onder die tekst. zegmaar.
He dat wil ik ook!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga hem onder een linkje in mn fobo zetten. Ergens in mn fobo staat dat ik 'm gewonnen heb () en dan zet ik 'm onder die tekst. zegmaar.
Toevallig,quote:
Ik had op jou gestemd voor je username.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb de op één na mooiste username op Fok!
alsjeblieft?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mag ik eentje voor mooiste fotoboekprofiel (vrouwen)?
Wil je een custom made shizatar?quote:
Jawelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wil je een custom made shizatar?Of heb je het niet over Usericoontjes?
Awaw cutequote:
En anders heb ik deze voor je (wepicoon ook).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |