Met verkiezingen waar overduidelijk mee gesjoemeld is? No wayquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Met verkiezingen waar overduidelijk mee gesjoemeld is? No way
Als er niet mee gesjoemeld was, dan was ik #1 zuurste ex-mod geweestquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Als er niet mee gesjoemeld was, dan was ik #1 zuurste ex-mod geweest
En dan had ik een usericon willen hebben. Nu dus niet
ah, we zijn een partijtje triest aan het zijn dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Volgens hem moet ie op nr1 staan van verzuurde ex modjesen niet nr3 ofzo
Ik geloof ze wel hoor, ik zou er alleen nooit een ui voor nemen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Met verkiezingen waar overduidelijk mee gesjoemeld is? No way
Jij?quote:
Volgens jou niet dan? Kom op, boswachter en het_hupt verzuurder dan ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Volgens hem moet ie op nr1 staan van verzuurde ex modjesen niet nr3 ofzo
Triest? Nou kwets je mijn tere zieltje wel heel ergquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
ah, we zijn een partijtje triest aan het zijn dus
och best zuur voor je dat je zelfs dat niet kon winnenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens jou niet dan? Kom op, boswachter en het_hupt verzuurder dan ik![]()
![]()
PI bart, PIquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Triest? Nou kwets je mijn tere zieltje wel heel erg
Heb jij nog wat gewonnen, ik heb voor je gestemd, ik weet alleen niet meer op wat.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:03 schreef Re het volgende:
[..]
och best zuur voor je dat je zelfs dat niet kon winnen
Ah, je bent zo'n iemand die een PI nodig heeft om sarcasme te herkennenquote:
alleen een tweede plek bij beste moderator achter biogarde dus dat is niet zo ergquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb jij nog wat gewonnen, ik heb voor je gestemd, ik weet alleen niet meer op wat.
Misschien moet je wat meer uit V&A (quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je me vraagt wie is Bart, dan weet ik het nietEnkel HH en Bowa zie/zag ik verzuurd reageren
Welk subforum deed jij dan?
Hee, de rotzooi en serieuze topics in R&P weten te scheiden is niet niets.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef Re het volgende:
[..]
alleen een tweede plek bij beste moderator achter biogarde dus dat is niet zo erg, en nog bedankt voor de stem
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:01 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Jij?Dank je!
nu nummer 2 nog vinden
Kun je zo een voor mij maken?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef BrandX het volgende:
anyways, ik wil dus best usericons maken.
Deze is al gemaakt:
[ afbeelding ]
Mag ik er een voor 'Grootste FB Huillie' en 'Beste reportage'?quote:
Tof, maak je ze voor de rest van de crew ook ff? Die van slechtste np hoeft er niet bij, neemt alleen maar ruimte inquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef BrandX het volgende:
anyways, ik wil dus best usericons maken.
Deze is al gemaakt:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |